Julekalender i år ????

Tilmeld/Afmeld besv. emails | Læst af: 876
  • Montymax 01-12-2017 09:47

    Er der ingen julekalender i år. Måske den er sparet væk.

  • *inky* 01-12-2017 11:46

    du regner vel ikke med noget svar her fra TS 
    som vi vist har konstateret, TS er døende og det startede med "ledelsen"
    kh inge

  • Montymax 01-12-2017 14:39

    Jeg tænkte måske at det bare var mig der ikke kunne finde den. Ærgeligt men du har ret - Inge.
    Kh fra Montymax 

  • *inky* 01-12-2017 14:45

    Men hvis den er noget sted, så er det nok på Facebook
    god weekend
    kh inge

  • Montymax 01-12-2017 15:13

    Åh - ja, det har du da nok ret i. Tak for rådet og også God weekend til dig. 

  • Dipsey 01-12-2017 23:39

    Tror snart jeg opsiger mit vip. Der sker intet her og de små goder der var, som fx kalender er så også væk :(

  • Montymax 02-12-2017 00:17

    Jeg har skrevet og spurgt dem over Facebook.
    Ikke for jeg kkke kan undvære den men det er da lidt sært når vi plejer at have en.
    De bliver da også mere og mere ligeglade. 
    Dipsey - ja, det tænker jeg også tit men så fornyer jeg alligevel mit VIP.
    Ellers sælger jeg da slet ikke noget og lidt er stadig bedre end ingen ting. Så længe de 68 kr bliver tjent ind igen så gør jeg det.

  • Ajtsb70 02-12-2017 07:07

    Ja, det er godt nok vildt, så lidt der sker fra ledelsens side. Os med VIP bliver gang på gang lovet guld og grønne skove, men intet sker. Vi havde et lavere gebyr en periode, men det er vist også det. Har selv været VIP i over 4000 dage i streg, men føler mig sgu lidt snydt.

  • Sonne55 02-12-2017 19:31

    Øv at der ingen kontakt er til TS ledelse. Det er som om, at de er forsvundet.

  • Ajtsb70 02-12-2017 19:41

    Fuldkommen, de er gået i vinterhi :)

  • Montymax 02-12-2017 21:54

    De har så heller ikke svaret mig endnu men måske syntes de det er så tåbeligt et spørgsmål at de ikke gider.

  • Dipsey 03-12-2017 15:55

    Fandme den mest neden konkurrence. Jeg ville meget hellere have en med mange der kan vinde en en der vinder meget. Jeg gider ikke engang deltage for er ikke en str small. ØV TS!!

  • Montymax 03-12-2017 17:32

    Ja - ikke lige noget for mig, heller.
    De svarede mig så her i dag og med svar at på facebook og blogen der kom julekonkurrence.

  • Dipsey 03-12-2017 19:53

    Ja, det er jo så også den de har lagt op vel :/

Skriv på debatten

Montymax sælger


log debate