Q&A: Spørg Trendsales om alt

Tilmeld/Afmeld besv. emails | Læst af: 2103
  • Trendsales 03-12-2017 11:46

    Hej herinde

    Flere af jer har nok fået mailen, set vores opslag på Facebook eller hørt i pressen, at Trendsales for nyligt er gået sammen med Tradono – i hvert fald er “maskinrummene” bag slået sammen. Derfor er der også (som flere herinde har opdaget) en ny ledelse og på mange måder et “nyt”, større team bag Trendsales – og Tradono.

    Vi forstår at I har en masse spørgsmål. Dem svarer vi meget gerne på så godt vi kan. I har sikkert også flere spørgsmål, end dem I har stillet i forskellige tråde herinde allerede... Så for at sikre, at I kan få svar på jeres spørgsmål og fortælle os, hvad I mener om det hele, har vi oprettet denne debattråd.

    SPØRG OS OM ALT OG “MØD OS” HER I TRÅDEN PÅ TORSDAG, D. 7. DECEMBER FRA KL. 15 og ca et par timer frem, hvor vi sidder en masse fra teamet og besvarer de spørgsmål, ris, ros og kommentarer, der er kommet – og tager imod dem, der tikker ind, mens vi sidder her på torsdag.

    Vi prøver at gøre det på den her måde, og så ser vi, om I synes det fungerer. Hvis I synes det, gør vi det til en tilbagevendende ting. Vi glæder os og håber en masse af jer har lyst til at være med.

    Ps. Vi har brugt noget tid på at få overblik over de kommentarer, ris og ros I allerede har givet. Det bliver ikke glemt og er taget med videre. Tak for det

    -------------------------------------------------------------------------------------

    TILFØJELSE  TAK til alle jer der kommenterede herinde, mens vi var "live". Vi kører denne debattråd videre, så selvom vi ikke sidder på live i et bestemt tidsrum, samler vi løbende op på spørgsmål, kommentarer, ris og ros i tråden. Så fortsæt meget gerne med at kommentere!

    Redigeret 14-12-2017 11:26

  • Tinta1 03-12-2017 12:19

    Ok, så kommer den første kommentar, som er af en rosende slags Dejligt at I omsider lader høre fra Jer her på debatten. Det har været længe ventende. Håber det varer ved! Også at I fremover vil deltage i de debatter, der drejer sig om salg og andre emner vedr. Trendsales.  Ser frem til d. 7/12 og på at følge debatten der.

    Mvh.
    Tinta

    Redigeret 03-12-2017 12:20

  • Ajtsb70 03-12-2017 14:05

    Dejligt, at se jer på banen, kan desværre ikke være på så tidligt torsdag. Der er også et job der skal passes.

    Men spørger lige her: Giv mig en god grund til at jeg skal fortsætte som VIP, udover de  billeder, og flere annoncer.

  • Sonne55 03-12-2017 16:00

    Dejligt at I vil være til at komme i kontakt med torsdag d. 7 dec fra kl 15 og "ca et par timer frem". Rigtig dejligt

    Vi er mange, der i M-Å-N-E-D-E-R  har opfordret jer til at komme på banen og svare på vores spørgsmål. Men bliver der kun bliver denne ene chance for at få livstegn fra jer ?

  • Trendsales 03-12-2017 18:08

    Sonne55: vi har lige rettet lidt til i toppen – det er selvfølgelig tanken, at det bliver en tilbagevendende ting, hvis I synes det fungerer

  • Montymax 04-12-2017 19:03

    Det lyder jo fint nok og jeg vil da også gerne høre om ikke der kan følges i Tradono`s fodspor  med den billigere klupmedlemsskab. Der koster det jo kun 7 eller 9 kr om ugen ( jeg kan aldrig huske det men det er enten eller ) og Trendsales 69 kr om måneden. Det er jo dobbelt så meget og for hvad som Ajtsb70 også spørger om ?
    Endvidere så har jeg igen lige kigget på en ting som jeg faktisk godt kunne tænke mig at købe her på Trendsale men jeg bliver så sur når jeg ser at sælger skriver : alle gebyrer betales af køber ellers så Mobilpay.
    Det ville være dejligt hvis det på en eller anden måde kunne kommes til livs da det er så meget brugt. Jeg handler ikke hos sådan en sælger - aldrig. Det er sælgers gebyr og færdig.

    Redigeret 04-12-2017 21:51

  • Johannelouise 07-12-2017 08:32

    Jeg kan desværre ikke i eftermiddag

    Mht iphone hvorfor vender mine fotos nu pludselig fra
    i går aftes "vandret"
    De har hele tiden stået "Lodret"
    ifb oprettelse af annoncerne

    På min stationære PC mangler fotos gang på gang
    ifb genoprettelse
    fra start på mine annoncer
    De kommer så på senere
    De fotos vender dog "Lodret"

    Det er ikke tilfredsstillende som Bruger

    Der er ALTID problemer mht fotos  hos TS
    når I "omlaver/ændrer" Jeres homepage

    Hilsen

    Johanne

    Redigeret 07-12-2017 08:35

  • Loui81 07-12-2017 09:10

    Jeg kan heller ikke være med i eftermiddag, men er igen nødt til at ytre frustration over, at jeg hver eneste dag svarer på utallige af unødvendige spørgsmål, fordi mobilbrugerne ikke forstår eller overser, at de skal trykke "Vis hele beskrivelsen" og derfor spørger om alt muligt, som allerede er oplyst. Jeg forklarer naturligvis venligt hver gang, at det kan ses i annoncen og at de skal huske at trykke "vis hele beskrivelsen" når de er på via mobil..
    Jeg gør meget ud af mine annoncer med mål, beskrivelse osv, og så er det virkelig irriterende at skulle svare på alle mulige spørgsmål alligevel - Jeg kunne lige så godt lade være at skrive noget i beskrivelsen, når folk alligevel spørger unødigt. Spild af deres og min tid!
    Problemet er meldt til support for længst og flere gange, men problemet er stadig det samme. Det er ekstremt irriterende og en stor grund til, at jeg overvejer at droppe VIP-medlemsskab.

  • Montymax 07-12-2017 09:36

    Jeg  ved heller ikke om jeg kan i dag men ellers kan de vel bare svare på det vi har spurgt om.
    I går havde jeg problemer med at sætte billeder fra fra appen og det bar så smadder irriternede - bedst som jeg troede nu var det godt så røg de alle sammen og jeg kunne starte forfra.
    Måske også lidt lige meget da der ikke sker en pind. Kun sommetider en masse spørgsmål som ikke føre til noget som helst.

    Redigeret 07-12-2017 09:36

  • Montymax 07-12-2017 15:07

    Hej og er i der ? 
    Er der noget svar på de spørgsmål der allerede er dumpet ind eller skal de komme nu ?

  • Trendsales 07-12-2017 15:10

    Hej herinde, så sidder vi klar til at samle op på jeres spørgsmål. Stil meget gerne flere, så samler vi løbende op på dem også

    I får lige en hurtig intro til, hvem vi sidder her fra teamet. Så svarer vi nemlig fra vores egne Trendsales-profiler, så I ved hvem I snakker med

    Her sidder vi:

    Mads (jazzmathiesen), ny direktør Trendsales+Tradono
    Mathias (mherma), som er driftschef for Trendsales+Tradono.
    Fra support sidder Anja (aj2300) og Mathilde (mathildedpedersen)
    Fra produkt/design sidder Nicklas (skovpape) og Lea (leaoe20)

  • Mherma 07-12-2017 15:12

    Hej alle - godt at møde jer

  • Skovpape 07-12-2017 15:13

    Hej allesammen. Vi glæder os til at hilse på jer

  • Montymax 07-12-2017 15:14

    Jeg syntes at de 5 % som man som sælger betaler er meget fair men tilligemed så kunne det godt bliver billiger for jeres Vip. Ydermere så ser jeg næsten allevegne at mange sælgere prøver at tørre deres gebyr af på køberen og det irritere mig i den grad at jeg springer de annoncer over.
    Når i nu tit kan finde de annoncer der er oprettet to gange og som tit skyldes jeres eget system - kunne i så ikke samtidig se efter de brugere der. Tit står det i deres info som bruger.

  • Montymax 07-12-2017 15:15

    i lige måde. 

  • Montymax 07-12-2017 15:16

    Nu skal i lige have tid til at svare men en ting skal i have ros for det jeres " Køb af Pakkelabel ". Det virker fint og er nemt at bruge 

  • Jazzmathiesen 07-12-2017 15:17

    Hej alle - fedt at møde Jer. Jeg hedder Mads er direktør i Trendsales og Tradono. Vi glæder os over at være i samme båd og høre Jeres input således vi kan gøre brugeroplevelsen endnu bedre fremover. 

  • Jazzmathiesen 07-12-2017 15:18

    Hej Tinta: tak or ros - vi vil gøre vores bedste for at lytte på input. 

  • Montymax 07-12-2017 15:22

    Nogen der svarer mig ?

  • 1749grøn 07-12-2017 15:23

    Hej.
    Stiger pakkeportoen hos DAO 1/1 ?
    Hvorfor går der så lang tid med at få svar hos support, det tager jo ikke længere tid at svare på spørgsmål der blev stille for et par timer siden , som hvis det  ligger 1-2 døgn ?    

  • Jazzmathiesen 07-12-2017 15:25

    Hej Montymax: vedr. sælger gebyr, som skubbes over på sælger. Hvordan sker det? Sætter sælger prisen op eller hvordan?

  • Jazzmathiesen 07-12-2017 15:26

    Hej 1749grøn: Vi har endnu ikke hørt om prisstigninger fra DAO. Derfor vil det undre hvis det skulle stige med så kort varsel.

  • Montymax 07-12-2017 15:26

    Jazzmathiesen - hvem takker du ?
    Hvis det er så hølt oppe i tråden du har set det fra Tinka, så er der følgende skrevet nogle spørgsmål ?

  • -trunde- 07-12-2017 15:27



    Velkommen Mads direktør i Trendsales og Tradono.

    Vil høre om det kommer til at køre som det gør nu ??

    Kunne godt tænke mig firma for sig ,og os almindelig bruger for sig....

    En annonce kan hurtigt drukne ved siden af alle de firma annoncer.

    Vh Kirsten

  • Montymax 07-12-2017 15:28

    Nej  - i mange og det er mange annoncer står der at " ved ts betales  alle gyrer af køber" og dermed mener de så sælgergebyret.

    Redigeret 07-12-2017 15:40

  • Skovpape 07-12-2017 15:28

    Hej Loui81. Jeg er designer hos Tradono og har været med til at designe brugeroplevelsen i Tradonos apps. Jeg kan godt forstå, at det er frustrerende, at skulle svare igen og igen på de samme spørgsmål, når det allerede fremgår i beskrivelsen. I Tradonos app skjules beskrivelsen ikke – har du tilfældigvis prøvet den? Jeg spørger, fordi det måske er noget vi kan lære af i Trendsales appen. Det skal i hvert fald fixes, så man som bruger ikke spilder tiden

  • Mherma 07-12-2017 15:29

    Ajtsb & Montymax, godt at e-møde jer:) Udover de fordele du nævner skal du fortsætte som VIP hvis du fortsat vil have den hurtigste og nemmeste løsning vi kan tilbyde - konkret at du bl.a. automatisk får forlænget dine annoncer efter 45 dage, kan genoprette annoncer med et klik og lave flere TSpay handler på samme annoncer. Når det er sagt tror vi også vi kan gøre VIP endnu bedre. Derfor er vi igang med en opgradering hvor vi bla får besøg af en gruppe TS brugere i næste uge så vi sammen kan begynde at bygge en bedre løsning. Hvis I har lyst til at deltage I næste uge så giv endeligt lyd - der er i meget velkomne:)

  • Jazzmathiesen 07-12-2017 15:32

    Hej Trunde / Kirsten: God idé. Os nye skal lige lære hvordan TS markedspladsen kører :). Går ud fra du føler dig generet af virksomheder som sælger nye varer på TS?  Er der nogle specifikke varer/sælgere som irriterer?  

  • -trunde- 07-12-2017 15:38

    Jazzmathiesen

    Nej det er der ikke, nu er jeg moderator herinde, kan se mange af de firmaer sætter deres vare forkert, flytter vi dem står de der igen dagen efter.....vil der blive lavet om på det ??
    føler ens tid er spildt...når først jeg har flyttet den samme annonce 5 gange...og den stadig står forkert.....mener det problem ville blive løst....ved firma står for sig selv.

    Redigeret 07-12-2017 15:40

  • Montymax 07-12-2017 15:38

    Argh - det med at oprette med et klik er ikke altid tilfældet. I går drillede det med billeder og til sidst gad jeg næsten ikke mere. Det var appen fra Iphone. Det vil jeg ikke hænge mig så meget i da det sommetider køre godt nok. Det var måske et enkelt stående problem.
    Uanset de fordele du nævner så er der for dyrt også set i den smule live der er. Det kan nemt være penge lige ud af vinduet.
    DBA koster kun 29 for et + abonement og jeg ved godt der er forskel på det vi får med men set i lyset af at der sker noget mere end her.
    Så kunne i da sætte prisen ned i en periode for at trække sælgere til.

  • Jazzmathiesen 07-12-2017 15:41

    Hej Trunde - det lyder irriterende. Jeg ved ikke præcist hvordan det problem opstår, og kender ikke løsningen på det. Ingen garanti, men noget vi kan kigge på. Har du en fornemmelse af at Firma-brugerne selv gør det, eller er der noget teknik, som driller? 

  • Jazzmathiesen 07-12-2017 15:43

    Kære alle - vi deler nu kontor med Tradono teamet og lærer en del fra hinanden (jeg kommer selv fra Tradono).   Hvordan oplever I forskelle og ligheder med Tradono?

  • -trunde- 07-12-2017 15:44

    Jazzmathiesen

    Det er noget teknik, hos jer som ikke kan sætte det rigtigt....har jeg fået fortalt....så det må jo være rigtig 

  • Mherma 07-12-2017 15:45

    Montymax, vi ved der har været forskellige problemer med app'en og der ligger en del ting vi gerne vil gøre bedre der. Point taken:) Angående prisen så er det også en del af at lave et "service eftersyn" på VIP. Du nævner DBA har mere aktivitet. Er det en generel oplevelse du har at der bare er mere aktivitet på dba eller noget nyt?

  • Jazzmathiesen 07-12-2017 15:45

    Mherma: lyder fedt med VIP forbedringerne.  

    Er der forslag til VIP forbedringer herinde? Hvilke funktioner ville være top fede at få?

  • Jazzmathiesen 07-12-2017 15:48

    Trunde: det lyder som noget teknik hvor de annoncer kommer ind igen automatisk hver dag... Nok ikke super nemt at løse det. 

  • Aj2300 07-12-2017 15:50

    Hej johannelouise

    Du har ret i, at der har været rigtig mange problemer med vores billedevisninger, og det kan vi kun undskylde. Desværre kan mange af fejlene ledes tilbage til de serverproblemer vi har haft, og som vi også oplevede for et par måneder siden. Det er selvfølgelig ikke en undskyldning, men blot en forklaring på, hvorfor billedevisningerne ikke fungerer helt som vi ønsker.

    Hvis du derfor f.eks. benytter dig af genopret funktionen, så kan du opleve, at der ikke altid er billeder på annoncen - enten fordi de er slettet helt fra vores server, eller fordi der er fejl på selve annoncen. Det kan der være hvis annoncen har været oprettet under serverfejlen. Jeg ved ikke helt om det er det der sker her - men det kunne desværre lyde til, at det er den fejl du oplever.

    Hvis der er fejl på selve annoncen, så er der desværre ikke noget fix på det, da man ved genopret vil føre den samme fejl med fra annonce til annonce, så mit umiddelbare forslag er, at du desværre er nødt til at oprette annoncen helt på ny. Så skulle der forhåbentlig ikke opstå de samme problemer. Men det er selvfølgelig mere bøvlet end at genoprette.

    Og i forhold til de billeder du har på app'en som vender billeder fra lodret position til vandret position på en åben annonce, så er det ikke en fejl vi har fået indrapporteret før via Support. Hvis det dog er noget du oplever, så må du meget gerne skrive direkte til os her, og henvise til denne debat. Så kan jeg undersøge hvad der går galt, hvis jeg kan se annoncen.

    Hvis det dog er i forbindelse med genoprettelse af annoncer, så har du ret i, at vores app desværre er bygget sådan, at den "husker" billedets oprindelige position, og derfor vender billedet tilbage ved genopret. Det er naturligvis ikke meningen, og skulle meget gerne blive løst i en ny app version. Indtil da, der er man desværre nødt til at "vende" billedet via genopret på selve hjemmesiden.

    Kh. Anja fra Support

  • Mherma 07-12-2017 15:51

    Montymax (og alle andre); Der har tidligere været lidt snak om at aktiviteten på TS er dalende og hvor folk kiggede på "brugere online". Problemet med den er at den kun viser hvor mange der sidder på en computer og tæller ikke alle de der sidder på en mobiltelefon. Så tallet er alt for lavt da vi har mere end 50% af brugerne der tilgår TS fra en mobil.. bare lige en servicemeddelelse:)

  • Montymax 07-12-2017 15:54

    Det er nyt for mig at DBA kører bedre. Førhen var det mere ganske bestemte ting jeg solgte bedre der som f.eks mobiler men nu er det bare hvad som helt og også noget der bare overrasker mig. Det kan jeg have haft til salg her længe og så Vupti på DBA.

  • Jazzmathiesen 07-12-2017 15:55

    Kære alle: var det bedre at skifter over i en Facebook gruppe og taler sammen? Facebook føles hurtigere og nemmere for mig - hvad synes I?

  • 1749grøn 07-12-2017 15:55

    Hvorfor kan tommelfingeren ikke ses på app ?
    Og så bliv bedre til når der er driftproblemer , så få det hurtig på driftstatus, det vil spare tid med at skrive til support, både jeres og vores

  • Jazzmathiesen 07-12-2017 15:57

    Der findes faktisk en Facebook gruppe vi kommer til at tale lidt sammen i også: https://www.facebook.com/groups/167078277361401/

  • Jazzmathiesen 07-12-2017 15:59

    Montymax: Interessant med DBA. Hvilke ting sælger du primært? Hvor mange ting om måneden cirka? Har du prøvet andre markedspladser - Gul&Gratis; Reshopper; Tradono?

  • Montymax 07-12-2017 16:02

    Jazzmathiesen - jeg har længe både brugt Tradono og Trendsale.  Jeg kan bedre lide Trendsales måde at køre på og ikke kun med en app.
    Jeg har droppet at være klup medlem på Tradona da jeg godtnok fik meget opmærksom ved boost men intet salg.
    Det var i de sidste uger og så droppede jeg det. Ikke for at de 9 kr om ugen eller 7 kan spolere noget men de der booster og som kun tæller fra den man booster og så bliver fornyet derfra - det syntes jeg var lidt sært.

  • Jazzmathiesen 07-12-2017 16:03

    1749grøn: på TS har vi endnu ikke udviklet tommelfingerfunktionen på mobil. Det står desværre heller ikke lige først for... :/

  • Montymax 07-12-2017 16:07

    Jeg har også prøvet at sælge over facebook grupper men der er alt for meget og annoncerne drukner.
    Gul og gratis - sælger jeg ganske lidt.
    Tradone også meget lidt
    Reshopper har jeg ikke prøvet.
    Jeg sælger tøj - dyre tasker - hudpleje og sådan lidt af hvert. Dyre og billige ting. Alt er sådan set kun brugt ganske få gange.

  • 1749grøn 07-12-2017 16:08

    Jeg syntes faktisk det er en rigtig dårlig ide når TS  kun benytter Facebook til deres informationer, hvorfor kommer det ikke også på jeres hjemmeside.
    Vi er jo stadig en del der ikke vil på Facobook.

  • Jazzmathiesen 07-12-2017 16:08

    Montymax: Go feedback. Selvfølgelig betyder det meget om der også er et website (Tradono har kun app nu).   Men du føler at salget ikke var lige så godt på Tradono, som på Trendsales, og allerbedst på DBA? Det er vi naturligvis ikke glade for at høre. Alle målinger vi har lavet viser dog, at tøj og mode sælger meget hurtigere på Trendsales og Tradono end nogen anden markedsplads i Danmark.

    Gad vide om vi kunne sørge for at tingene bliver solgt endnu hurtigere hvis det automatisk kommer på både Trendsales og Tradono på samme tid?

  • Jazzmathiesen 07-12-2017 16:10

    1749grøn: fair nok du ikke vil på facebook, men (selvom jeg arbejder i Trendsales), synes jeg bare det er nemmere at tale sammen på Facebook :)

  • Montymax 07-12-2017 16:14

    Aså - i forhold til at rygtet på DBA var noget plettet førhen med svindlere og så videre........så må jeg sige at de ting jeg har solgt der og som jeg ikke kunne sælge her eller på Tradono var dyre ting.
    Jeg tænker på ihvertfald to tasker til 5000 kr for den ene og 3500 kr for den anden. Det var med en uges mellemrum.
    Så det kan ikke have noget med køberbeskyttelse at gøre med de to store salg.

  • Jazzmathiesen 07-12-2017 16:18

    Hej Montymax: vi skal være de allerbedste på Trendsales til at sælge tasker i den kaliber. Det viser alle tal også at vi er.   Hvordan kan vi blive endnu bedre således dine takser også ville sælge super hurtigt på TS? Ser du fordele i TSPay, eller kunne du helt undvære det?

  • Trendsales 07-12-2017 16:26

    Vi skriver lige fra profilen her igen, så vi er sikre på at alle ser beskeden

    Bliv endelig ved med at stille spørgsmål herinde! Det er dejligt at I har så mange ting, I gerne vil spørge om og dele med os. Vi hopper af “live” nu, men vender tilbage senest næste torsdag med svar herinde på de spørgsmål, der ellers tikker ind.

    Fortæl os også gerne om I synes det har fungeret, at vi snakker sammen herinde! Så laver vi noget lignende igen

    Og for jer der har lyst (helt ok at ikke alle har lyst til at bruge Facebook), så meld jeg gerne på denne gruppe: https://www.facebook.com/groups/167078277361401/

    Go’ aften allesammen

  • Montymax 07-12-2017 16:27

    Ja - jeg ved det heller ikke men nu er de to jo så solgt.
    Jeg har stadig vist to mere.
    Det undre jo at de kunne sælges på DBA helt uden videre og bare med mobilpay.
    Det har jeg så også oplevet for længere tid siden og nu får jeg måske nok hovedet på blokken med her på Trendsale er der rigtig mange som bare spørger og spørger og forlanger billeder af det ene og andet. Selvom der er nok billeder på annoncen.
    Der skal seriøse købere til igen.
    Hvordan ....jeg ved det ikke.

    Redigeret 07-12-2017 16:28

  • Grobme 07-12-2017 16:39

    Hej TS - ikke relateret til ovenstående, men: Er der problemer med jeres pakkelabels? Har købt label i går og to i dag og normalt står der lige efter køb, at elektronisk information er modtaget blabla - det står der stadig ikke på den fra i går og heller ikke de to nye og trackingnummeret kan ikke spores via Post Nords hjemmeside - nu tør jeg ikke indlevere de to nye pakker, hvis der er noget galt med numrene??

    KH Louise.

  • 1749grøn 07-12-2017 16:48

    Jamen det er da ikke en god nyhed at TS nye direktør syntes det er nemmere at komminikere på Facebook end på TS egen hjemmeside. Men tak for informationen, måske det også er nemmere at sælge der.

  • Montymax 07-12-2017 16:54

    Ja, Ha..Ha  - 1749grøn og det har jeg slet ikke tænkt på men du har da ret, pudsigt nok.
    Du skal bare ikke regne med et er nemmere der, jeg har prøvet. 

  • Montymax 07-12-2017 16:57

    Grobme - jeg tænker da at det først er når de scannet ind af en Post arbejder at de kan følges på Track and trace. Nu ved jeg ikke hvornår du har afleveret den i går.

  • 1749grøn 07-12-2017 17:01

    Hej Montymax.
    Er slet ikke på facebook.
    Men der blev da reklameret for det og vi fik da en sludder for en sladder efter min mening.
    Mvh og glædelig Jul 1749 grøn

  • Tinta1 07-12-2017 17:21

    Blot til orientering. Så har der længe også været radiotavshed fra TS på Facebook. Synes ikke det er ok at TS ofte lader vigtige budskaber gå over Facebook, når man har betalende kunder på sit site. Om TS ansatte synes det er nemmere at kommunikere der, er fuldstændig irrelevant. Service meddelelser bør gives der hvor forretningerne er. Mvh Tinta

  • Montymax 07-12-2017 17:21

    Netop - så en sludder for en sladder og lidt løfter angående vip med et service eftersyn.
    Mvh og glædelig jul til dig 1749grøn

  • Walina2015 07-12-2017 17:49

    Jeg er rigtig glad for Trendsales, og tak fordi I tager jer tid til denne debat.

    Jeg mangler en mulighed for, at kunne sende billeder til mine kunder. Jeg er nød til at bede om deres tlf nr, så jeg kan give dem valgmuligheder, når de selv designer, hvad de vil have syet eller farvevalg i smykker mm.

    Er det muligt at få en billede mulighed ind i beskeder eller på selve annoncen?

    mvh Lise

  • Pinklady-1 07-12-2017 18:02

    Hej

    Er det nødvendigt, at vores tlf.nr står på kvitteringen ved en handel?

    God aften 

    Bedste hilsner
    pinklady-1

  • -trunde- 07-12-2017 18:03


    Walina2015

    Det har jeg også tænkt på....var en god ide man kunne lægge billeder ind i beskeder.

  • -trunde- 07-12-2017 18:06

    Redigeret 07-12-2017 18:20

  • Jazzmathiesen 07-12-2017 18:36

    Grobme: vedr. pakkelabels...: har du henvendt dig til vores support endnu? De kan formentig hjælpe -jeg har ikke samme forstand :) https://trendsalesaps.zendesk.com/hc/da/requests/new

  • Jazzmathiesen 07-12-2017 19:43

    Hej Walina2015: Go idé. Det er en funktion vi kender ret godt fra Tradono, hvor den bliver brugt meget. Uden at love noget så går vi klart efter at gøre kommunikation mellem brugere så nemt og enkel som muligt. Inkl. billeder, og måske også video...

  • Jazzmathiesen 07-12-2017 19:44

    Hej Pink Lady: Har du oplevet at købere ringer til dig? Hvad er typisk årsagen til at de ringer?

  • Jazzmathiesen 07-12-2017 19:47

    Til alle Jer der ærger sig over mit forslag om at fortsætte snakken på Facebook, må jeg bare sige at Facebook i dag tilbyder en platform der, for mig, virker noget bede til gruppe samtaler. Hvis I hellere vil fortsætte her, er det helt fint :) 

    Redigeret 07-12-2017 20:27

  • Grobme 07-12-2017 20:03

    Jazzmathiesen - det kan du tro, jeg har ialt købt tre labels og alle tre melder "ugyldigt pakkenummer" på Post Nords side og i dag har jeg talt med mit pakkecenter, der siger, at numrene ikke eksisterer, trods det er labels printet direkte herinde fra... Jeg benytter det ofte og der har aldrig været problemer, men jeg kan forstå på support, at de vil kontakte Coolrunner, der står for jeres samarbejde med pakkeløsningerne så nu må jeg høre, hvad der foregår :)

    Hos Post Nords kundeservice sagde de, at det er blevet noteret, at der er fejl på pakken fra afsenderens side, dette fremgår dog ikke når jeg selv tracker den... Mere til information, hvis andre sidder med samme problem...

    KH Louise.

  • Jazzmathiesen 07-12-2017 20:28

    Grobme: ok, håber det bliver løst og kommer til at køre lige så godt som det plejer :). Bruger du mest PostNord eller DAO? Af hvilke årsager?

  • Pinklady-1 07-12-2017 21:33

    Jazzmathiesen - tak for svar :)

    Sælgere kan f.eks ringe på min tlf og sige, at de har afsendt varen!!!!

    Og nogle sender sms'er. Også købere.

    Jeg foretrækker at kommunikationen foregår her på Trendsales. Enten på annoncen eller på en pb. Jeg ønsker ikke at fremmede kontakter mig på min tlf. Jeg ser gerne at ens tlf nr ikke vises på kvitteringen.
    Kan det blive muligt at man evt kan fravælge det?
    Er det ikke nok, at vi kan kontakte hinanden via annoncerne, private beskeder på Trendsales og via e-mails?
    Hvorfor skal vores tlf nr vises?

    Bedste hilsner
    pinklady-1

  • Golfvej30 07-12-2017 22:04

    Pinklady: jeg kender ikke historikken, så der har nok været en god grund til at vise telefonnummer, og muligvis mange andre brugere, som godt kan lide det.

    Men hvis det er nemt og simpelt nok at kommunikere i Trendsales app/web, så bør telefonnummer være helt overflødigt. På den måde er jeg enig uden helt at vide hvordan andre brugere har det. På Tradono er der ingen telefonnumre og der bliver ikke rigtig efterspurgt.

    Når en pakke sendes bør der komme en besked automatisk... det er muligt at lave, så det må være ambitionen på sigt. 

  • Pinklady-1 07-12-2017 22:21

    Tak for svar :)

    Jeg synes tlf nr er overflødigt og ser gerne, at vi kan fravælge at oplyse det. Måske man kan lave det valgfrit?
    Hvis nogle så foretrækker at handle via mobilepay, kan man jo udveksle tlf nr. :)

  • Venus ll 07-12-2017 22:47

    Jeg bakker også op om de af andre nævnte forslag med:
    1) At kunne sende billeder via privat besked (f.eks. af pakke før afsendelse)
    2) At mobilnummer ikke står i kvitteringen - hellere e-mail lige som i "gamle dage"

    Jeg gider ikke være VIP-bruger herinde længere, da det er for dyrt ift., hvad jeg sælger herinde. Der er bedre salg på DBA, som tilmed er gratis, så der sælger jeg mere tøj og sko for tiden end på Trendsales.

    Jeg har for nyligt hentet Tradono-app'en, men gider den faktisk ikke rigtigt, for jeg tager billeder med almindeligt kamera og ikke telefonen, så det er alt for besværligt, når Tradono KUN kan bruges via telefon og ikke fra pc. Så dén platform er droppet igen herfra.

    Redigeret 07-12-2017 22:47

  • Tinta1 07-12-2017 22:50

    Det er fint at man får oplyst telefonnr. ved indgået handler, ville også bare ønske man fik mailadresse, da DAO pakkelabel integrationen på TS kun giver en leveringsmulighed, så derfor kan det være en fordel at købe pakkelabel på Gul og Gratis eller Coolrunner, hvor man kan vælge en specifik pakkeshop, der måske ovenikøbet ligger bedre for modtageren. Ved køb på de 2 sites skal man bruge mailadresse og også et mobilnummer på modtager.

    Og i øvrigt kære TS, så er det altså et postulat når I reklamerer med Danmarks billigeste pakkelabels. DAO pakke labels koster også kr. 33,- for den billigeste på ovennævnte sites, faktisk er det billigere at købe der, da prisen for pakkelabels indgår samlet ved TS pay handler der jo som bekendt  koster 5% for sælgere. Så det kunne jo også være noget I måske kunne kigge på.

    Og i øvrigt er jeg nu ret glad for TS. Synes bare lige at I skulle diske op med lidt flere fordele til trofaste VIP´s

    De bedste hilsner fra
    Tinta

  • Jazzmathiesen 07-12-2017 23:11

    Hej Venus
    - super gode pointer. Hvis du solgte lige 20% hurtigere, hvad ville du så synes er en ok pris for VIP?
    - Tror du Tradono ville være noget for dig hvis der var et website?




  • Jazzmathiesen 07-12-2017 23:16

    Hej Tinta :). For mig at se kan vi lave en noget bedre "integration" med pakkelabels. DAO ser ud til at have gode muligheder for at vi sammen med dem kan lave en endnu bedre løsning.

    Godt set med Danmarks billigste - det må være et lævn fra et tidspunkt vi har været det...

    Kan du komme på flere ting vi bør gøre for Jer VIPs?

  • Tinta1 07-12-2017 23:28

    Ja det kan jeg Jazz, synes I enten kunne sænke prisen på Abonnement eller differentiere i sælgers gebyr for VIP og Standardbrugere. Har bestemt ikke noget i mod at der skal betales et gebyr. Jeg er jo glad for opbygningen af sitet og det koster selvfølgelig at drifte. Men synes at Standardbrugere burde betale mere som sælgere og egentlig også som købere. Og så kunne nogle af vare kategorierne godt udvides. Der er ikke helt samme udvalg af kategorier i fx kvinder tøj / BIB kategorierne. Der kunne en undersøgelse blandt brugerne måske afdække hvad der er behov for. Og Tak Jazz for dit og alle de andre TS' ers engagement i dag. Sikken en dejlig energi! Mvh Tinta

  • Venus ll 07-12-2017 23:47

    For mig er det ikke, hvor hurtigt jeg kan få solgt tingene, der er vigtigt - det er antallet af ting, jeg får solgt. Så jeg kan ikke rigtigt relatere til det første spørgsmål.

    Bare det, at jeg ved at lægge samme energi i det som her på Trendsales kan få solgt flere ting på et gratis site (og med mulighed for at uploade flere billeder til hver annonce ift. her), er en stor fordel, synes jeg.

    Til gengæld ville jeg klart anvende Tradono, hvis det kunne tilgås fra en pc.

  • Venus ll 07-12-2017 23:57

    Et lille forslag:
    Differentiér mellem standard, VIP Light og VIP Gold med følgende forskelle:

    1) Standardbrugere - fortsætter som hidtil, måske dog med en gulerod i form af 10 gratis annoncer i stedet. Sælgergebyr 5%.

    2) VIP Light - samme fordele som nu, men ingen automatisk forlængelse af annoncer. Derudover et loft på 50 gratis annoncer og en månedlig pris på kun 30 kr. og f.eks. 20 kr. pr. måned ved årsabonnement, sælgergebyr på 4%.

    3) VIP Gold - samme fordele som nu, samme pris som nu, men med et sælgergebyr på kun 2%.

  • Johannelouise 08-12-2017 06:41

    Att: Anja fra Support

    Jeg skriver til Support

    Tusind Tak for et super konstruktivt brugbart svar

    Hilsen

    Johanne

  • Montymax 08-12-2017 09:13

    Jazmathiesen. For mig vinder DBA og lidt pga af den gode måde der kan uploaded alle billeder på en gang og det er vist 8 ( er ikke helt sikker ). Da er det noget tungt både her og på Tradono. Et ad gangen er en langsommelig affære når det kan gøres nemmere.
    En foreslår flere forskellige abonnenter og det lyder super.
    Som det er nu vil jeg ikke forny mit abonnement her.
    Hvad med en lille julegave til os alle med et gratis VIP i en periode - måske bare 14 dage.
    I giver jo altid til fødselsdag og er meget fair med det også hvis der har været nogen problemer.
    Det ville jo ikke kun være os der havde noget ud af det med også hele koncernen.

    Redigeret 08-12-2017 09:16

  • Loui81 08-12-2017 13:55

    Skovpape 07-12-2017 15:28
    "Hej Loui81. Jeg er designer hos Tradono og har været med til at designe brugeroplevelsen i Tradonos apps. Jeg kan godt forstå, at det er frustrerende, at skulle svare igen og igen på de samme spørgsmål, når det allerede fremgår i beskrivelsen. I Tradonos app skjules beskrivelsen ikke – har du tilfældigvis prøvet den? Jeg spørger, fordi det måske er noget vi kan lære af i Trendsales appen. Det skal i hvert fald fixes, så man som bruger ikke spilder tiden."

    Hej Skovpape.
    Tak for dit svar og tak for forståelsen, det er virkelig irriterende og jeg er ikke den eneste, der oplever det - ved jeg, efter tidligere debatter ang. problemet.
    Jeg tilgår altid TS via sitet og opretter også alle annoncer igennem sitet (billeder tages med digitalkamera, hvorfor det ikke er hensigtsmæssigt at oprette annoncer via mobilsiden) - af samme grund har jeg ikke lyst at sætte mig ind i Tradono.
    Jeg betaler VIP på TS og har gjort det i over 10 år! Jeg frventer, at sitet kommer op at køre optimalt igen, så jeg ikke skal spilde min tid, når jeg netop er grundig allerede ved annonceoprettelsen. Det er ikke rimeligt.

  • Loui81 08-12-2017 13:55

    Og så er jeg er nødt til at udtrykke harme over, at I vil kommunikere på Facebook. Hvorfor i alverden regner I med, at alle mennesker er facebookbruger??
    Jeg er betalende bruger på TS, så al info og kommunikation må og skal foregå her igennem - ellers kunne vi jo lige så godt droppe VIP'en og begynde at sælge på Facebook istedet.
    Fordi jeg er tilmeldt test-panelet, har jeg lige fået en mail fra TS; "Test nye features med Trendsales" - som så åbenbart også kommer til at foregå via Facebook. Gad vide, hvad vi, som ikke er på Facebook, går glip af...?? Jeg synes, det under al kritik, at bruge facebook til noget som helst,som har med TS at gøre.

  • Venus ll 08-12-2017 14:02

    Loui81:
    Den mail har jeg også lige fået, og jeg gider simpelthen ikke være en del af det panel længere, hvis det skal foregå over facebook. Hvis jeg skal bruge min fritid på at hjælpe med at gøre TS bedre, så bliver det igennem TS, ikke over facebook - det er da helt sikkert.

  • -trunde- 08-12-2017 14:57


    Synes der er alt for mange gamle annoncer som ikke bliver  genoprettet ......kunne det tænkes de blev slettet efter 2 år. ?

  • Pinklady-1 08-12-2017 16:30

    Jeg er heller ikke på facebook og det irriterer mig at alting skal foregå der.

  • Tinta1 08-12-2017 17:06

    Jeg er tilsyneladende også tilmeldt testpanelet. Jeg er på Facebook men gider ikke kommunikere der. Helt enig i at når man er betalende bruger på TS burde kommunikation vedr. TS også foregå der. Så jeg deltager heller ikke i testpanelet med mindre debatten foregår på TS. Mvh Tinta

  • Montymax 08-12-2017 19:48

    Jeg har også fået mailen og bruger nu meget Facebook. Så jeg skal nu ind og se hvad det er. 

  • Loui81 13-12-2017 10:54

    Skal vi ikke forvente at høre mere fra TS på denne debat?  

  • Venus ll 13-12-2017 11:20

    Ja, der blev da godt nok påfaldende stille. Måske de er fortsat inde på facebook i stedet 

  • Skovpape 13-12-2017 11:40

    Hej Loui
    Selv tak! Det er fedt, at du vil give feedback og hjælper os lidt på vej ;). Det er selvfølgelig helt fair, at du ikke ønsker at bruge mobil, hvis du foretrækker hjemmesiden, og det er klart, at du og alle VIP’er skal have noget for jeres penge. Det er bl.a. derfor vi nu er blevet endnu flere medarbejdere, der sammen hver dag arbejder det bedste vi har lært, for at fixe bl.a. de ting du er irriteret over.

    Til dig og jer andre :)
    Ifht Facebook og test-gruppen derinde, så fungerer den sådan set på samme måde, som indlægget på debatten her. Vi svarer på spørgsmål og snakker om, hvordan det går med Trendsales – dvs. hvad I drømmer om, hvad I ønsker af features mv. Hvis ikke du (og andre) ønsker at deltage på Facebook, så bare fyr løs her, så skal vi nok gøre hvad vi kan, for at svare så hurtigt som muligt. Det er klart, at dem som så er på Facebook går glip af alle jeres guldkorn og omvendt. Vi på teamet fanger det hele og vægter begge dele lige højt!

  • Venus ll 13-12-2017 11:55

    Jeg tror ikke nogen af os har second thoughts ift., hvad der sker og snakkes om inde på facebook vedr. TS - problemet er, at I i det hele taget vælger, at det er DERINDE, den slags skal foregå og ikke her.

    Jeg har ikke tænkt mig at bruge facebook til den slags ting - facebook er et commercielt site, der trækker oplysninger fra profilerne og aktiviterne derinde til bl.a. at målrette og skræddersy reklamer. Så med mindre I har et decideret samarbejde med facebook-koncernen, forstår jeg virkelig ikke jeres valg.

    Hvis I gerne vil "samle" brugerne herinde og få dem tilbage til Trendsales, så skulle I i hvert fald nok lige genoverveje den strategi. Den sender i mine øjne virkelig et forkert signal.

  • Loui81 13-12-2017 13:40

    Hej igen Skovpape.

    Godt at høre fra en af jer igen 

    Som nævnt, er jeg ikke på Facebook og hvis jeg var, ville jeg heller ikke benytte den til noget, der har med TS at gøre.
    Det var jo ret tydeligt, at det ikke var så attraktivt, at kommunikere med os her, når der kan kommunikeres på facebook, både fordi I gav udtryk for det og fordi, vi siden, ikke hørte mere fra jer.
    Min mening er dog, at det er topforkert, når I ønsker at kommunikere på andet forum, end dét, vi betaler for. Alle TSbrugere burde have mulighed for at følge med - især os, som betaler for at være her, uanset om vi har facebook eller ej.
    Så alt, hvad der angår Tradono, bør diskuteres på Tradono og alt, hvad der
    der angår TS, bør diskuteres på TS - Andet er dybt forkert!

    Godt, I arbejder på højtryk på at fixe de ting, som alt for længe har irriteret.
    Som nævnt, har jeg meddelt dette adskillige gange til support det seneste år og oprettet debatter ang. problemet, så hjælpen/tilrettelsen kommer ærlig talt for sent for sent. Jeg har imidlertid opsagt mit VIP-abonnement, som udløber i januar. Så må jeg tage det op til vurdering, når I engang har fået taget hånd om irritationsmomenterne.

  • Trendsales 14-12-2017 11:20

    Hej, Lea (leaoe20) fra Trendsales her
    Jeg har lige tilladt mig at skrive fra “Trendsales” profilen, så det er nemmere at se i tråden herinde

    Herligt at I synes det fungerer at vi skriver sammen her – og fedt at nogle af jer synes, der har været god energi i tråden. Det synes vi også! Fuldt forståeligt at der er stemning for at tage snakken herinde fremfor på facebook eksempelvis. Det fortsætter vi med fremover så.