Q&A: Spørg Trendsales om alt

Tilmeld/Afmeld besv. emails | Læst af: 3978
  • Trendsales 03-12-2017 11:46

    Hej herinde

    Flere af jer har nok fået mailen, set vores opslag på Facebook eller hørt i pressen, at Trendsales for nyligt er gået sammen med Tradono – i hvert fald er “maskinrummene” bag slået sammen. Derfor er der også (som flere herinde har opdaget) en ny ledelse og på mange måder et “nyt”, større team bag Trendsales – og Tradono.

    Vi forstår at I har en masse spørgsmål. Dem svarer vi meget gerne på så godt vi kan. I har sikkert også flere spørgsmål, end dem I har stillet i forskellige tråde herinde allerede... Så for at sikre, at I kan få svar på jeres spørgsmål og fortælle os, hvad I mener om det hele, har vi oprettet denne debattråd.

    SPØRG OS OM ALT OG “MØD OS” HER I TRÅDEN PÅ TORSDAG, D. 7. DECEMBER FRA KL. 15 og ca et par timer frem, hvor vi sidder en masse fra teamet og besvarer de spørgsmål, ris, ros og kommentarer, der er kommet – og tager imod dem, der tikker ind, mens vi sidder her på torsdag.

    Vi prøver at gøre det på den her måde, og så ser vi, om I synes det fungerer. Hvis I synes det, gør vi det til en tilbagevendende ting. Vi glæder os og håber en masse af jer har lyst til at være med.

    Ps. Vi har brugt noget tid på at få overblik over de kommentarer, ris og ros I allerede har givet. Det bliver ikke glemt og er taget med videre. Tak for det

    -------------------------------------------------------------------------------------

    TILFØJELSE  TAK til alle jer der kommenterede herinde, mens vi var "live". Vi kører denne debattråd videre, så selvom vi ikke sidder på live i et bestemt tidsrum, samler vi løbende op på spørgsmål, kommentarer, ris og ros i tråden. Så fortsæt meget gerne med at kommentere!

    Redigeret 14-12-2017 11:26

  • Tinta1 03-12-2017 12:19

    Ok, så kommer den første kommentar, som er af en rosende slags Dejligt at I omsider lader høre fra Jer her på debatten. Det har været længe ventende. Håber det varer ved! Også at I fremover vil deltage i de debatter, der drejer sig om salg og andre emner vedr. Trendsales.  Ser frem til d. 7/12 og på at følge debatten der.

    Mvh.
    Tinta

    Redigeret 03-12-2017 12:20

  • Ajtsb70 03-12-2017 14:05

    Dejligt, at se jer på banen, kan desværre ikke være på så tidligt torsdag. Der er også et job der skal passes.

    Men spørger lige her: Giv mig en god grund til at jeg skal fortsætte som VIP, udover de  billeder, og flere annoncer.

  • Sonne55 03-12-2017 16:00

    Dejligt at I vil være til at komme i kontakt med torsdag d. 7 dec fra kl 15 og "ca et par timer frem". Rigtig dejligt

    Vi er mange, der i M-Å-N-E-D-E-R  har opfordret jer til at komme på banen og svare på vores spørgsmål. Men bliver der kun bliver denne ene chance for at få livstegn fra jer ?

  • Trendsales 03-12-2017 18:08

    Sonne55: vi har lige rettet lidt til i toppen – det er selvfølgelig tanken, at det bliver en tilbagevendende ting, hvis I synes det fungerer

  • Montymax 04-12-2017 19:03

    Det lyder jo fint nok og jeg vil da også gerne høre om ikke der kan følges i Tradono`s fodspor  med den billigere klupmedlemsskab. Der koster det jo kun 7 eller 9 kr om ugen ( jeg kan aldrig huske det men det er enten eller ) og Trendsales 69 kr om måneden. Det er jo dobbelt så meget og for hvad som Ajtsb70 også spørger om ?
    Endvidere så har jeg igen lige kigget på en ting som jeg faktisk godt kunne tænke mig at købe her på Trendsale men jeg bliver så sur når jeg ser at sælger skriver : alle gebyrer betales af køber ellers så Mobilpay.
    Det ville være dejligt hvis det på en eller anden måde kunne kommes til livs da det er så meget brugt. Jeg handler ikke hos sådan en sælger - aldrig. Det er sælgers gebyr og færdig.

    Redigeret 04-12-2017 21:51

  • 636663932028129699 07-12-2017 08:32

    Jeg kan desværre ikke i eftermiddag

    Mht iphone hvorfor vender mine fotos nu pludselig fra
    i går aftes "vandret"
    De har hele tiden stået "Lodret"
    ifb oprettelse af annoncerne

    På min stationære PC mangler fotos gang på gang
    ifb genoprettelse
    fra start på mine annoncer
    De kommer så på senere
    De fotos vender dog "Lodret"

    Det er ikke tilfredsstillende som Bruger

    Der er ALTID problemer mht fotos  hos TS
    når I "omlaver/ændrer" Jeres homepage

    Hilsen

    Johanne

    Redigeret 07-12-2017 08:35

  • Loui81 07-12-2017 09:10

    Jeg kan heller ikke være med i eftermiddag, men er igen nødt til at ytre frustration over, at jeg hver eneste dag svarer på utallige af unødvendige spørgsmål, fordi mobilbrugerne ikke forstår eller overser, at de skal trykke "Vis hele beskrivelsen" og derfor spørger om alt muligt, som allerede er oplyst. Jeg forklarer naturligvis venligt hver gang, at det kan ses i annoncen og at de skal huske at trykke "vis hele beskrivelsen" når de er på via mobil..
    Jeg gør meget ud af mine annoncer med mål, beskrivelse osv, og så er det virkelig irriterende at skulle svare på alle mulige spørgsmål alligevel - Jeg kunne lige så godt lade være at skrive noget i beskrivelsen, når folk alligevel spørger unødigt. Spild af deres og min tid!
    Problemet er meldt til support for længst og flere gange, men problemet er stadig det samme. Det er ekstremt irriterende og en stor grund til, at jeg overvejer at droppe VIP-medlemsskab.

  • Montymax 07-12-2017 09:36

    Jeg  ved heller ikke om jeg kan i dag men ellers kan de vel bare svare på det vi har spurgt om.
    I går havde jeg problemer med at sætte billeder fra fra appen og det bar så smadder irriternede - bedst som jeg troede nu var det godt så røg de alle sammen og jeg kunne starte forfra.
    Måske også lidt lige meget da der ikke sker en pind. Kun sommetider en masse spørgsmål som ikke føre til noget som helst.

    Redigeret 07-12-2017 09:36

  • Montymax 07-12-2017 15:07

    Hej og er i der ? 
    Er der noget svar på de spørgsmål der allerede er dumpet ind eller skal de komme nu ?

  • Trendsales 07-12-2017 15:10

    Hej herinde, så sidder vi klar til at samle op på jeres spørgsmål. Stil meget gerne flere, så samler vi løbende op på dem også

    I får lige en hurtig intro til, hvem vi sidder her fra teamet. Så svarer vi nemlig fra vores egne Trendsales-profiler, så I ved hvem I snakker med

    Her sidder vi:

    Mads (jazzmathiesen), ny direktør Trendsales+Tradono
    Mathias (mherma), som er driftschef for Trendsales+Tradono.
    Fra support sidder Anja (aj2300) og Mathilde (mathildedpedersen)
    Fra produkt/design sidder Nicklas (skovpape) og Lea (leaoe20)

  • Mherma 07-12-2017 15:12

    Hej alle - godt at møde jer

  • Skovpape 07-12-2017 15:13

    Hej allesammen. Vi glæder os til at hilse på jer

  • Montymax 07-12-2017 15:14

    Jeg syntes at de 5 % som man som sælger betaler er meget fair men tilligemed så kunne det godt bliver billiger for jeres Vip. Ydermere så ser jeg næsten allevegne at mange sælgere prøver at tørre deres gebyr af på køberen og det irritere mig i den grad at jeg springer de annoncer over.
    Når i nu tit kan finde de annoncer der er oprettet to gange og som tit skyldes jeres eget system - kunne i så ikke samtidig se efter de brugere der. Tit står det i deres info som bruger.

  • Montymax 07-12-2017 15:15

    i lige måde. 

  • Montymax 07-12-2017 15:16

    Nu skal i lige have tid til at svare men en ting skal i have ros for det jeres " Køb af Pakkelabel ". Det virker fint og er nemt at bruge 

  • Jazzmathiesen 07-12-2017 15:17

    Hej alle - fedt at møde Jer. Jeg hedder Mads er direktør i Trendsales og Tradono. Vi glæder os over at være i samme båd og høre Jeres input således vi kan gøre brugeroplevelsen endnu bedre fremover. 

  • Jazzmathiesen 07-12-2017 15:18

    Hej Tinta: tak or ros - vi vil gøre vores bedste for at lytte på input. 

  • Montymax 07-12-2017 15:22

    Nogen der svarer mig ?

  • 1749grøn 07-12-2017 15:23

    Hej.
    Stiger pakkeportoen hos DAO 1/1 ?
    Hvorfor går der så lang tid med at få svar hos support, det tager jo ikke længere tid at svare på spørgsmål der blev stille for et par timer siden , som hvis det  ligger 1-2 døgn ?    

  • Jazzmathiesen 07-12-2017 15:25

    Hej Montymax: vedr. sælger gebyr, som skubbes over på sælger. Hvordan sker det? Sætter sælger prisen op eller hvordan?

  • Jazzmathiesen 07-12-2017 15:26

    Hej 1749grøn: Vi har endnu ikke hørt om prisstigninger fra DAO. Derfor vil det undre hvis det skulle stige med så kort varsel.

  • Montymax 07-12-2017 15:26

    Jazzmathiesen - hvem takker du ?
    Hvis det er så hølt oppe i tråden du har set det fra Tinka, så er der følgende skrevet nogle spørgsmål ?

  • -trunde- 07-12-2017 15:27



    Velkommen Mads direktør i Trendsales og Tradono.

    Vil høre om det kommer til at køre som det gør nu ??

    Kunne godt tænke mig firma for sig ,og os almindelig bruger for sig....

    En annonce kan hurtigt drukne ved siden af alle de firma annoncer.

    Vh Kirsten

  • Montymax 07-12-2017 15:28

    Nej  - i mange og det er mange annoncer står der at " ved ts betales  alle gyrer af køber" og dermed mener de så sælgergebyret.

    Redigeret 07-12-2017 15:40

  • Skovpape 07-12-2017 15:28

    Hej Loui81. Jeg er designer hos Tradono og har været med til at designe brugeroplevelsen i Tradonos apps. Jeg kan godt forstå, at det er frustrerende, at skulle svare igen og igen på de samme spørgsmål, når det allerede fremgår i beskrivelsen. I Tradonos app skjules beskrivelsen ikke – har du tilfældigvis prøvet den? Jeg spørger, fordi det måske er noget vi kan lære af i Trendsales appen. Det skal i hvert fald fixes, så man som bruger ikke spilder tiden

  • Mherma 07-12-2017 15:29

    Ajtsb & Montymax, godt at e-møde jer:) Udover de fordele du nævner skal du fortsætte som VIP hvis du fortsat vil have den hurtigste og nemmeste løsning vi kan tilbyde - konkret at du bl.a. automatisk får forlænget dine annoncer efter 45 dage, kan genoprette annoncer med et klik og lave flere TSpay handler på samme annoncer. Når det er sagt tror vi også vi kan gøre VIP endnu bedre. Derfor er vi igang med en opgradering hvor vi bla får besøg af en gruppe TS brugere i næste uge så vi sammen kan begynde at bygge en bedre løsning. Hvis I har lyst til at deltage I næste uge så giv endeligt lyd - der er i meget velkomne:)

  • Jazzmathiesen 07-12-2017 15:32

    Hej Trunde / Kirsten: God idé. Os nye skal lige lære hvordan TS markedspladsen kører :). Går ud fra du føler dig generet af virksomheder som sælger nye varer på TS?  Er der nogle specifikke varer/sælgere som irriterer?  

  • -trunde- 07-12-2017 15:38

    Jazzmathiesen

    Nej det er der ikke, nu er jeg moderator herinde, kan se mange af de firmaer sætter deres vare forkert, flytter vi dem står de der igen dagen efter.....vil der blive lavet om på det ??
    føler ens tid er spildt...når først jeg har flyttet den samme annonce 5 gange...og den stadig står forkert.....mener det problem ville blive løst....ved firma står for sig selv.

    Redigeret 07-12-2017 15:40

  • Montymax 07-12-2017 15:38

    Argh - det med at oprette med et klik er ikke altid tilfældet. I går drillede det med billeder og til sidst gad jeg næsten ikke mere. Det var appen fra Iphone. Det vil jeg ikke hænge mig så meget i da det sommetider køre godt nok. Det var måske et enkelt stående problem.
    Uanset de fordele du nævner så er der for dyrt også set i den smule live der er. Det kan nemt være penge lige ud af vinduet.
    DBA koster kun 29 for et + abonement og jeg ved godt der er forskel på det vi får med men set i lyset af at der sker noget mere end her.
    Så kunne i da sætte prisen ned i en periode for at trække sælgere til.

  • Jazzmathiesen 07-12-2017 15:41

    Hej Trunde - det lyder irriterende. Jeg ved ikke præcist hvordan det problem opstår, og kender ikke løsningen på det. Ingen garanti, men noget vi kan kigge på. Har du en fornemmelse af at Firma-brugerne selv gør det, eller er der noget teknik, som driller? 

  • Jazzmathiesen 07-12-2017 15:43

    Kære alle - vi deler nu kontor med Tradono teamet og lærer en del fra hinanden (jeg kommer selv fra Tradono).   Hvordan oplever I forskelle og ligheder med Tradono?

  • -trunde- 07-12-2017 15:44

    Jazzmathiesen

    Det er noget teknik, hos jer som ikke kan sætte det rigtigt....har jeg fået fortalt....så det må jo være rigtig 

  • Mherma 07-12-2017 15:45

    Montymax, vi ved der har været forskellige problemer med app'en og der ligger en del ting vi gerne vil gøre bedre der. Point taken:) Angående prisen så er det også en del af at lave et "service eftersyn" på VIP. Du nævner DBA har mere aktivitet. Er det en generel oplevelse du har at der bare er mere aktivitet på dba eller noget nyt?

  • Jazzmathiesen 07-12-2017 15:45

    Mherma: lyder fedt med VIP forbedringerne.  

    Er der forslag til VIP forbedringer herinde? Hvilke funktioner ville være top fede at få?

  • Jazzmathiesen 07-12-2017 15:48

    Trunde: det lyder som noget teknik hvor de annoncer kommer ind igen automatisk hver dag... Nok ikke super nemt at løse det. 

  • Aj2300 07-12-2017 15:50

    Hej johannelouise

    Du har ret i, at der har været rigtig mange problemer med vores billedevisninger, og det kan vi kun undskylde. Desværre kan mange af fejlene ledes tilbage til de serverproblemer vi har haft, og som vi også oplevede for et par måneder siden. Det er selvfølgelig ikke en undskyldning, men blot en forklaring på, hvorfor billedevisningerne ikke fungerer helt som vi ønsker.

    Hvis du derfor f.eks. benytter dig af genopret funktionen, så kan du opleve, at der ikke altid er billeder på annoncen - enten fordi de er slettet helt fra vores server, eller fordi der er fejl på selve annoncen. Det kan der være hvis annoncen har været oprettet under serverfejlen. Jeg ved ikke helt om det er det der sker her - men det kunne desværre lyde til, at det er den fejl du oplever.

    Hvis der er fejl på selve annoncen, så er der desværre ikke noget fix på det, da man ved genopret vil føre den samme fejl med fra annonce til annonce, så mit umiddelbare forslag er, at du desværre er nødt til at oprette annoncen helt på ny. Så skulle der forhåbentlig ikke opstå de samme problemer. Men det er selvfølgelig mere bøvlet end at genoprette.

    Og i forhold til de billeder du har på app'en som vender billeder fra lodret position til vandret position på en åben annonce, så er det ikke en fejl vi har fået indrapporteret før via Support. Hvis det dog er noget du oplever, så må du meget gerne skrive direkte til os her, og henvise til denne debat. Så kan jeg undersøge hvad der går galt, hvis jeg kan se annoncen.

    Hvis det dog er i forbindelse med genoprettelse af annoncer, så har du ret i, at vores app desværre er bygget sådan, at den "husker" billedets oprindelige position, og derfor vender billedet tilbage ved genopret. Det er naturligvis ikke meningen, og skulle meget gerne blive løst i en ny app version. Indtil da, der er man desværre nødt til at "vende" billedet via genopret på selve hjemmesiden.

    Kh. Anja fra Support

  • Mherma 07-12-2017 15:51

    Montymax (og alle andre); Der har tidligere været lidt snak om at aktiviteten på TS er dalende og hvor folk kiggede på "brugere online". Problemet med den er at den kun viser hvor mange der sidder på en computer og tæller ikke alle de der sidder på en mobiltelefon. Så tallet er alt for lavt da vi har mere end 50% af brugerne der tilgår TS fra en mobil.. bare lige en servicemeddelelse:)

  • Montymax 07-12-2017 15:54

    Det er nyt for mig at DBA kører bedre. Førhen var det mere ganske bestemte ting jeg solgte bedre der som f.eks mobiler men nu er det bare hvad som helt og også noget der bare overrasker mig. Det kan jeg have haft til salg her længe og så Vupti på DBA.

  • Jazzmathiesen 07-12-2017 15:55

    Kære alle: var det bedre at skifter over i en Facebook gruppe og taler sammen? Facebook føles hurtigere og nemmere for mig - hvad synes I?

  • 1749grøn 07-12-2017 15:55

    Hvorfor kan tommelfingeren ikke ses på app ?
    Og så bliv bedre til når der er driftproblemer , så få det hurtig på driftstatus, det vil spare tid med at skrive til support, både jeres og vores

  • Jazzmathiesen 07-12-2017 15:57

    Der findes faktisk en Facebook gruppe vi kommer til at tale lidt sammen i også: https://www.facebook.com/groups/167078277361401/

  • Jazzmathiesen 07-12-2017 15:59

    Montymax: Interessant med DBA. Hvilke ting sælger du primært? Hvor mange ting om måneden cirka? Har du prøvet andre markedspladser - Gul&Gratis; Reshopper; Tradono?

  • Montymax 07-12-2017 16:02

    Jazzmathiesen - jeg har længe både brugt Tradono og Trendsale.  Jeg kan bedre lide Trendsales måde at køre på og ikke kun med en app.
    Jeg har droppet at være klup medlem på Tradona da jeg godtnok fik meget opmærksom ved boost men intet salg.
    Det var i de sidste uger og så droppede jeg det. Ikke for at de 9 kr om ugen eller 7 kan spolere noget men de der booster og som kun tæller fra den man booster og så bliver fornyet derfra - det syntes jeg var lidt sært.

  • Jazzmathiesen 07-12-2017 16:03

    1749grøn: på TS har vi endnu ikke udviklet tommelfingerfunktionen på mobil. Det står desværre heller ikke lige først for... :/

  • Montymax 07-12-2017 16:07

    Jeg har også prøvet at sælge over facebook grupper men der er alt for meget og annoncerne drukner.
    Gul og gratis - sælger jeg ganske lidt.
    Tradone også meget lidt
    Reshopper har jeg ikke prøvet.
    Jeg sælger tøj - dyre tasker - hudpleje og sådan lidt af hvert. Dyre og billige ting. Alt er sådan set kun brugt ganske få gange.

  • 1749grøn 07-12-2017 16:08

    Jeg syntes faktisk det er en rigtig dårlig ide når TS  kun benytter Facebook til deres informationer, hvorfor kommer det ikke også på jeres hjemmeside.
    Vi er jo stadig en del der ikke vil på Facobook.

  • Jazzmathiesen 07-12-2017 16:08

    Montymax: Go feedback. Selvfølgelig betyder det meget om der også er et website (Tradono har kun app nu).   Men du føler at salget ikke var lige så godt på Tradono, som på Trendsales, og allerbedst på DBA? Det er vi naturligvis ikke glade for at høre. Alle målinger vi har lavet viser dog, at tøj og mode sælger meget hurtigere på Trendsales og Tradono end nogen anden markedsplads i Danmark.

    Gad vide om vi kunne sørge for at tingene bliver solgt endnu hurtigere hvis det automatisk kommer på både Trendsales og Tradono på samme tid?

  • Jazzmathiesen 07-12-2017 16:10

    1749grøn: fair nok du ikke vil på facebook, men (selvom jeg arbejder i Trendsales), synes jeg bare det er nemmere at tale sammen på Facebook :)

  • Montymax 07-12-2017 16:14

    Aså - i forhold til at rygtet på DBA var noget plettet førhen med svindlere og så videre........så må jeg sige at de ting jeg har solgt der og som jeg ikke kunne sælge her eller på Tradono var dyre ting.
    Jeg tænker på ihvertfald to tasker til 5000 kr for den ene og 3500 kr for den anden. Det var med en uges mellemrum.
    Så det kan ikke have noget med køberbeskyttelse at gøre med de to store salg.

  • Jazzmathiesen 07-12-2017 16:18

    Hej Montymax: vi skal være de allerbedste på Trendsales til at sælge tasker i den kaliber. Det viser alle tal også at vi er.   Hvordan kan vi blive endnu bedre således dine takser også ville sælge super hurtigt på TS? Ser du fordele i TSPay, eller kunne du helt undvære det?

  • Trendsales 07-12-2017 16:26

    Vi skriver lige fra profilen her igen, så vi er sikre på at alle ser beskeden

    Bliv endelig ved med at stille spørgsmål herinde! Det er dejligt at I har så mange ting, I gerne vil spørge om og dele med os. Vi hopper af “live” nu, men vender tilbage senest næste torsdag med svar herinde på de spørgsmål, der ellers tikker ind.

    Fortæl os også gerne om I synes det har fungeret, at vi snakker sammen herinde! Så laver vi noget lignende igen

    Og for jer der har lyst (helt ok at ikke alle har lyst til at bruge Facebook), så meld jeg gerne på denne gruppe: https://www.facebook.com/groups/167078277361401/

    Go’ aften allesammen

  • Montymax 07-12-2017 16:27

    Ja - jeg ved det heller ikke men nu er de to jo så solgt.
    Jeg har stadig vist to mere.
    Det undre jo at de kunne sælges på DBA helt uden videre og bare med mobilpay.
    Det har jeg så også oplevet for længere tid siden og nu får jeg måske nok hovedet på blokken med her på Trendsale er der rigtig mange som bare spørger og spørger og forlanger billeder af det ene og andet. Selvom der er nok billeder på annoncen.
    Der skal seriøse købere til igen.
    Hvordan ....jeg ved det ikke.

    Redigeret 07-12-2017 16:28

  • Grobme 07-12-2017 16:39

    Hej TS - ikke relateret til ovenstående, men: Er der problemer med jeres pakkelabels? Har købt label i går og to i dag og normalt står der lige efter køb, at elektronisk information er modtaget blabla - det står der stadig ikke på den fra i går og heller ikke de to nye og trackingnummeret kan ikke spores via Post Nords hjemmeside - nu tør jeg ikke indlevere de to nye pakker, hvis der er noget galt med numrene??

    KH Louise.

  • 1749grøn 07-12-2017 16:48

    Jamen det er da ikke en god nyhed at TS nye direktør syntes det er nemmere at komminikere på Facebook end på TS egen hjemmeside. Men tak for informationen, måske det også er nemmere at sælge der.

  • Montymax 07-12-2017 16:54

    Ja, Ha..Ha  - 1749grøn og det har jeg slet ikke tænkt på men du har da ret, pudsigt nok.
    Du skal bare ikke regne med et er nemmere der, jeg har prøvet. 

  • Montymax 07-12-2017 16:57

    Grobme - jeg tænker da at det først er når de scannet ind af en Post arbejder at de kan følges på Track and trace. Nu ved jeg ikke hvornår du har afleveret den i går.

  • 1749grøn 07-12-2017 17:01

    Hej Montymax.
    Er slet ikke på facebook.
    Men der blev da reklameret for det og vi fik da en sludder for en sladder efter min mening.
    Mvh og glædelig Jul 1749 grøn

  • Tinta1 07-12-2017 17:21

    Blot til orientering. Så har der længe også været radiotavshed fra TS på Facebook. Synes ikke det er ok at TS ofte lader vigtige budskaber gå over Facebook, når man har betalende kunder på sit site. Om TS ansatte synes det er nemmere at kommunikere der, er fuldstændig irrelevant. Service meddelelser bør gives der hvor forretningerne er. Mvh Tinta

  • Montymax 07-12-2017 17:21

    Netop - så en sludder for en sladder og lidt løfter angående vip med et service eftersyn.
    Mvh og glædelig jul til dig 1749grøn

  • Walina2015 07-12-2017 17:49

    Jeg er rigtig glad for Trendsales, og tak fordi I tager jer tid til denne debat.

    Jeg mangler en mulighed for, at kunne sende billeder til mine kunder. Jeg er nød til at bede om deres tlf nr, så jeg kan give dem valgmuligheder, når de selv designer, hvad de vil have syet eller farvevalg i smykker mm.

    Er det muligt at få en billede mulighed ind i beskeder eller på selve annoncen?

    mvh Lise

  • Pinklady-1 07-12-2017 18:02

    Hej

    Er det nødvendigt, at vores tlf.nr står på kvitteringen ved en handel?

    God aften 

    Bedste hilsner
    pinklady-1

  • -trunde- 07-12-2017 18:03


    Walina2015

    Det har jeg også tænkt på....var en god ide man kunne lægge billeder ind i beskeder.

  • -trunde- 07-12-2017 18:06

    Redigeret 07-12-2017 18:20

  • Jazzmathiesen 07-12-2017 18:36

    Grobme: vedr. pakkelabels...: har du henvendt dig til vores support endnu? De kan formentig hjælpe -jeg har ikke samme forstand :) https://trendsalesaps.zendesk.com/hc/da/requests/new

  • Jazzmathiesen 07-12-2017 19:43

    Hej Walina2015: Go idé. Det er en funktion vi kender ret godt fra Tradono, hvor den bliver brugt meget. Uden at love noget så går vi klart efter at gøre kommunikation mellem brugere så nemt og enkel som muligt. Inkl. billeder, og måske også video...

  • Jazzmathiesen 07-12-2017 19:44

    Hej Pink Lady: Har du oplevet at købere ringer til dig? Hvad er typisk årsagen til at de ringer?

  • Jazzmathiesen 07-12-2017 19:47

    Til alle Jer der ærger sig over mit forslag om at fortsætte snakken på Facebook, må jeg bare sige at Facebook i dag tilbyder en platform der, for mig, virker noget bede til gruppe samtaler. Hvis I hellere vil fortsætte her, er det helt fint :) 

    Redigeret 07-12-2017 20:27

  • Grobme 07-12-2017 20:03

    Jazzmathiesen - det kan du tro, jeg har ialt købt tre labels og alle tre melder "ugyldigt pakkenummer" på Post Nords side og i dag har jeg talt med mit pakkecenter, der siger, at numrene ikke eksisterer, trods det er labels printet direkte herinde fra... Jeg benytter det ofte og der har aldrig været problemer, men jeg kan forstå på support, at de vil kontakte Coolrunner, der står for jeres samarbejde med pakkeløsningerne så nu må jeg høre, hvad der foregår :)

    Hos Post Nords kundeservice sagde de, at det er blevet noteret, at der er fejl på pakken fra afsenderens side, dette fremgår dog ikke når jeg selv tracker den... Mere til information, hvis andre sidder med samme problem...

    KH Louise.

  • Jazzmathiesen 07-12-2017 20:28

    Grobme: ok, håber det bliver løst og kommer til at køre lige så godt som det plejer :). Bruger du mest PostNord eller DAO? Af hvilke årsager?

  • Pinklady-1 07-12-2017 21:33

    Jazzmathiesen - tak for svar :)

    Sælgere kan f.eks ringe på min tlf og sige, at de har afsendt varen!!!!

    Og nogle sender sms'er. Også købere.

    Jeg foretrækker at kommunikationen foregår her på Trendsales. Enten på annoncen eller på en pb. Jeg ønsker ikke at fremmede kontakter mig på min tlf. Jeg ser gerne at ens tlf nr ikke vises på kvitteringen.
    Kan det blive muligt at man evt kan fravælge det?
    Er det ikke nok, at vi kan kontakte hinanden via annoncerne, private beskeder på Trendsales og via e-mails?
    Hvorfor skal vores tlf nr vises?

    Bedste hilsner
    pinklady-1

  • Golfvej30 07-12-2017 22:04

    Pinklady: jeg kender ikke historikken, så der har nok været en god grund til at vise telefonnummer, og muligvis mange andre brugere, som godt kan lide det.

    Men hvis det er nemt og simpelt nok at kommunikere i Trendsales app/web, så bør telefonnummer være helt overflødigt. På den måde er jeg enig uden helt at vide hvordan andre brugere har det. På Tradono er der ingen telefonnumre og der bliver ikke rigtig efterspurgt.

    Når en pakke sendes bør der komme en besked automatisk... det er muligt at lave, så det må være ambitionen på sigt. 

  • Pinklady-1 07-12-2017 22:21

    Tak for svar :)

    Jeg synes tlf nr er overflødigt og ser gerne, at vi kan fravælge at oplyse det. Måske man kan lave det valgfrit?
    Hvis nogle så foretrækker at handle via mobilepay, kan man jo udveksle tlf nr. :)

  • Venus ll 07-12-2017 22:47

    Jeg bakker også op om de af andre nævnte forslag med:
    1) At kunne sende billeder via privat besked (f.eks. af pakke før afsendelse)
    2) At mobilnummer ikke står i kvitteringen - hellere e-mail lige som i "gamle dage"

    Jeg gider ikke være VIP-bruger herinde længere, da det er for dyrt ift., hvad jeg sælger herinde. Der er bedre salg på DBA, som tilmed er gratis, så der sælger jeg mere tøj og sko for tiden end på Trendsales.

    Jeg har for nyligt hentet Tradono-app'en, men gider den faktisk ikke rigtigt, for jeg tager billeder med almindeligt kamera og ikke telefonen, så det er alt for besværligt, når Tradono KUN kan bruges via telefon og ikke fra pc. Så dén platform er droppet igen herfra.

    Redigeret 07-12-2017 22:47

  • Tinta1 07-12-2017 22:50

    Det er fint at man får oplyst telefonnr. ved indgået handler, ville også bare ønske man fik mailadresse, da DAO pakkelabel integrationen på TS kun giver en leveringsmulighed, så derfor kan det være en fordel at købe pakkelabel på Gul og Gratis eller Coolrunner, hvor man kan vælge en specifik pakkeshop, der måske ovenikøbet ligger bedre for modtageren. Ved køb på de 2 sites skal man bruge mailadresse og også et mobilnummer på modtager.

    Og i øvrigt kære TS, så er det altså et postulat når I reklamerer med Danmarks billigeste pakkelabels. DAO pakke labels koster også kr. 33,- for den billigeste på ovennævnte sites, faktisk er det billigere at købe der, da prisen for pakkelabels indgår samlet ved TS pay handler der jo som bekendt  koster 5% for sælgere. Så det kunne jo også være noget I måske kunne kigge på.

    Og i øvrigt er jeg nu ret glad for TS. Synes bare lige at I skulle diske op med lidt flere fordele til trofaste VIP´s

    De bedste hilsner fra
    Tinta

  • Jazzmathiesen 07-12-2017 23:11

    Hej Venus
    - super gode pointer. Hvis du solgte lige 20% hurtigere, hvad ville du så synes er en ok pris for VIP?
    - Tror du Tradono ville være noget for dig hvis der var et website?




  • Jazzmathiesen 07-12-2017 23:16

    Hej Tinta :). For mig at se kan vi lave en noget bedre "integration" med pakkelabels. DAO ser ud til at have gode muligheder for at vi sammen med dem kan lave en endnu bedre løsning.

    Godt set med Danmarks billigste - det må være et lævn fra et tidspunkt vi har været det...

    Kan du komme på flere ting vi bør gøre for Jer VIPs?

  • Tinta1 07-12-2017 23:28

    Ja det kan jeg Jazz, synes I enten kunne sænke prisen på Abonnement eller differentiere i sælgers gebyr for VIP og Standardbrugere. Har bestemt ikke noget i mod at der skal betales et gebyr. Jeg er jo glad for opbygningen af sitet og det koster selvfølgelig at drifte. Men synes at Standardbrugere burde betale mere som sælgere og egentlig også som købere. Og så kunne nogle af vare kategorierne godt udvides. Der er ikke helt samme udvalg af kategorier i fx kvinder tøj / BIB kategorierne. Der kunne en undersøgelse blandt brugerne måske afdække hvad der er behov for. Og Tak Jazz for dit og alle de andre TS' ers engagement i dag. Sikken en dejlig energi! Mvh Tinta

  • Venus ll 07-12-2017 23:47

    For mig er det ikke, hvor hurtigt jeg kan få solgt tingene, der er vigtigt - det er antallet af ting, jeg får solgt. Så jeg kan ikke rigtigt relatere til det første spørgsmål.

    Bare det, at jeg ved at lægge samme energi i det som her på Trendsales kan få solgt flere ting på et gratis site (og med mulighed for at uploade flere billeder til hver annonce ift. her), er en stor fordel, synes jeg.

    Til gengæld ville jeg klart anvende Tradono, hvis det kunne tilgås fra en pc.

  • Venus ll 07-12-2017 23:57

    Et lille forslag:
    Differentiér mellem standard, VIP Light og VIP Gold med følgende forskelle:

    1) Standardbrugere - fortsætter som hidtil, måske dog med en gulerod i form af 10 gratis annoncer i stedet. Sælgergebyr 5%.

    2) VIP Light - samme fordele som nu, men ingen automatisk forlængelse af annoncer. Derudover et loft på 50 gratis annoncer og en månedlig pris på kun 30 kr. og f.eks. 20 kr. pr. måned ved årsabonnement, sælgergebyr på 4%.

    3) VIP Gold - samme fordele som nu, samme pris som nu, men med et sælgergebyr på kun 2%.

  • 636663932028129699 08-12-2017 06:41

    Att: Anja fra Support

    Jeg skriver til Support

    Tusind Tak for et super konstruktivt brugbart svar

    Hilsen

    Johanne

  • Montymax 08-12-2017 09:13

    Jazmathiesen. For mig vinder DBA og lidt pga af den gode måde der kan uploaded alle billeder på en gang og det er vist 8 ( er ikke helt sikker ). Da er det noget tungt både her og på Tradono. Et ad gangen er en langsommelig affære når det kan gøres nemmere.
    En foreslår flere forskellige abonnenter og det lyder super.
    Som det er nu vil jeg ikke forny mit abonnement her.
    Hvad med en lille julegave til os alle med et gratis VIP i en periode - måske bare 14 dage.
    I giver jo altid til fødselsdag og er meget fair med det også hvis der har været nogen problemer.
    Det ville jo ikke kun være os der havde noget ud af det med også hele koncernen.

    Redigeret 08-12-2017 09:16

  • Loui81 08-12-2017 13:55

    Skovpape 07-12-2017 15:28
    "Hej Loui81. Jeg er designer hos Tradono og har været med til at designe brugeroplevelsen i Tradonos apps. Jeg kan godt forstå, at det er frustrerende, at skulle svare igen og igen på de samme spørgsmål, når det allerede fremgår i beskrivelsen. I Tradonos app skjules beskrivelsen ikke – har du tilfældigvis prøvet den? Jeg spørger, fordi det måske er noget vi kan lære af i Trendsales appen. Det skal i hvert fald fixes, så man som bruger ikke spilder tiden."

    Hej Skovpape.
    Tak for dit svar og tak for forståelsen, det er virkelig irriterende og jeg er ikke den eneste, der oplever det - ved jeg, efter tidligere debatter ang. problemet.
    Jeg tilgår altid TS via sitet og opretter også alle annoncer igennem sitet (billeder tages med digitalkamera, hvorfor det ikke er hensigtsmæssigt at oprette annoncer via mobilsiden) - af samme grund har jeg ikke lyst at sætte mig ind i Tradono.
    Jeg betaler VIP på TS og har gjort det i over 10 år! Jeg frventer, at sitet kommer op at køre optimalt igen, så jeg ikke skal spilde min tid, når jeg netop er grundig allerede ved annonceoprettelsen. Det er ikke rimeligt.

  • Loui81 08-12-2017 13:55

    Og så er jeg er nødt til at udtrykke harme over, at I vil kommunikere på Facebook. Hvorfor i alverden regner I med, at alle mennesker er facebookbruger??
    Jeg er betalende bruger på TS, så al info og kommunikation må og skal foregå her igennem - ellers kunne vi jo lige så godt droppe VIP'en og begynde at sælge på Facebook istedet.
    Fordi jeg er tilmeldt test-panelet, har jeg lige fået en mail fra TS; "Test nye features med Trendsales" - som så åbenbart også kommer til at foregå via Facebook. Gad vide, hvad vi, som ikke er på Facebook, går glip af...?? Jeg synes, det under al kritik, at bruge facebook til noget som helst,som har med TS at gøre.

  • Venus ll 08-12-2017 14:02

    Loui81:
    Den mail har jeg også lige fået, og jeg gider simpelthen ikke være en del af det panel længere, hvis det skal foregå over facebook. Hvis jeg skal bruge min fritid på at hjælpe med at gøre TS bedre, så bliver det igennem TS, ikke over facebook - det er da helt sikkert.

  • -trunde- 08-12-2017 14:57


    Synes der er alt for mange gamle annoncer som ikke bliver  genoprettet ......kunne det tænkes de blev slettet efter 2 år. ?

  • Pinklady-1 08-12-2017 16:30

    Jeg er heller ikke på facebook og det irriterer mig at alting skal foregå der.

  • Tinta1 08-12-2017 17:06

    Jeg er tilsyneladende også tilmeldt testpanelet. Jeg er på Facebook men gider ikke kommunikere der. Helt enig i at når man er betalende bruger på TS burde kommunikation vedr. TS også foregå der. Så jeg deltager heller ikke i testpanelet med mindre debatten foregår på TS. Mvh Tinta

  • Montymax 08-12-2017 19:48

    Jeg har også fået mailen og bruger nu meget Facebook. Så jeg skal nu ind og se hvad det er. 

  • Loui81 13-12-2017 10:54

    Skal vi ikke forvente at høre mere fra TS på denne debat?  

  • Venus ll 13-12-2017 11:20

    Ja, der blev da godt nok påfaldende stille. Måske de er fortsat inde på facebook i stedet 

  • Skovpape 13-12-2017 11:40

    Hej Loui
    Selv tak! Det er fedt, at du vil give feedback og hjælper os lidt på vej ;). Det er selvfølgelig helt fair, at du ikke ønsker at bruge mobil, hvis du foretrækker hjemmesiden, og det er klart, at du og alle VIP’er skal have noget for jeres penge. Det er bl.a. derfor vi nu er blevet endnu flere medarbejdere, der sammen hver dag arbejder det bedste vi har lært, for at fixe bl.a. de ting du er irriteret over.

    Til dig og jer andre :)
    Ifht Facebook og test-gruppen derinde, så fungerer den sådan set på samme måde, som indlægget på debatten her. Vi svarer på spørgsmål og snakker om, hvordan det går med Trendsales – dvs. hvad I drømmer om, hvad I ønsker af features mv. Hvis ikke du (og andre) ønsker at deltage på Facebook, så bare fyr løs her, så skal vi nok gøre hvad vi kan, for at svare så hurtigt som muligt. Det er klart, at dem som så er på Facebook går glip af alle jeres guldkorn og omvendt. Vi på teamet fanger det hele og vægter begge dele lige højt!

  • Venus ll 13-12-2017 11:55

    Jeg tror ikke nogen af os har second thoughts ift., hvad der sker og snakkes om inde på facebook vedr. TS - problemet er, at I i det hele taget vælger, at det er DERINDE, den slags skal foregå og ikke her.

    Jeg har ikke tænkt mig at bruge facebook til den slags ting - facebook er et commercielt site, der trækker oplysninger fra profilerne og aktiviterne derinde til bl.a. at målrette og skræddersy reklamer. Så med mindre I har et decideret samarbejde med facebook-koncernen, forstår jeg virkelig ikke jeres valg.

    Hvis I gerne vil "samle" brugerne herinde og få dem tilbage til Trendsales, så skulle I i hvert fald nok lige genoverveje den strategi. Den sender i mine øjne virkelig et forkert signal.

  • Loui81 13-12-2017 13:40

    Hej igen Skovpape.

    Godt at høre fra en af jer igen 

    Som nævnt, er jeg ikke på Facebook og hvis jeg var, ville jeg heller ikke benytte den til noget, der har med TS at gøre.
    Det var jo ret tydeligt, at det ikke var så attraktivt, at kommunikere med os her, når der kan kommunikeres på facebook, både fordi I gav udtryk for det og fordi, vi siden, ikke hørte mere fra jer.
    Min mening er dog, at det er topforkert, når I ønsker at kommunikere på andet forum, end dét, vi betaler for. Alle TSbrugere burde have mulighed for at følge med - især os, som betaler for at være her, uanset om vi har facebook eller ej.
    Så alt, hvad der angår Tradono, bør diskuteres på Tradono og alt, hvad der
    der angår TS, bør diskuteres på TS - Andet er dybt forkert!

    Godt, I arbejder på højtryk på at fixe de ting, som alt for længe har irriteret.
    Som nævnt, har jeg meddelt dette adskillige gange til support det seneste år og oprettet debatter ang. problemet, så hjælpen/tilrettelsen kommer ærlig talt for sent for sent. Jeg har imidlertid opsagt mit VIP-abonnement, som udløber i januar. Så må jeg tage det op til vurdering, når I engang har fået taget hånd om irritationsmomenterne.

  • Trendsales 14-12-2017 11:20

    Hej, Lea (leaoe20) fra Trendsales her
    Jeg har lige tilladt mig at skrive fra “Trendsales” profilen, så det er nemmere at se i tråden herinde

    Herligt at I synes det fungerer at vi skriver sammen her – og fedt at nogle af jer synes, der har været god energi i tråden. Det synes vi også! Fuldt forståeligt at der er stemning for at tage snakken herinde fremfor på facebook eksempelvis. Det fortsætter vi med fremover så.

    Vi bliver ved med at holde øje med spørgsmål, kommentarer, ris og ros i tråden, og vender løbende tilbage herinde.

    I forhold til mailen med “Testpanelet” nogle af jer modtog i sidste uge (det var mig, der sendte den), så vil vi fortsat invitere via mail (og herinde) også. Det var ikke min hensigt at rykke alt over på facebook. Facebook test-gruppen er tiltænkt som et supplement til at få samlet så mange input som muligt, så vi på den måde får fikset de ting, der irriterer og får designet nogle nye løsninger, der fungerer.

    Tak fordi I vil hjælpe os godt på vej med det herinde

  • 1749grøn 14-12-2017 15:33

    .Sidst på sommeren var der en konkurrence her på hjemmesiden , men vindernavnene skulle man finde på Facebook
    Og jeg mener TS har en julekalender i år men også kun på Facebook
    Så dejlig hvis i for fremtiden finder jeres egen hjemmeside  god nok til at bruge, så os der betaler for det kan få glæde af det

  • Montymax 14-12-2017 19:26

    Nææ...1749grøn, den julekalender ( er nu ikke helt sådan en ) den kan du finde på bloggen også. Det er de tøjpakker der trækkes lod om og er i stedet for julekalender.

    Redigeret 14-12-2017 19:27

  • 1749grøn 14-12-2017 20:44

    Jamen så beklager jeg den forkerte information, jeg skulle have været bedre informeret inden jeg brokkede mig

  • Montymax 14-12-2017 20:53

    Betyder ingenting - vi kan alle tage fejl.

  • Loui81 15-12-2017 10:04

    Men skal man ikke stadig være på facebook for at kunne være med i konkurrencen om de tøjpakker? Jeg er ikke så kendt på bloggen, men for mig ser det ud som om, at det foregår via facebook..

  • Unnabandunna 17-12-2017 19:15

    Hej
    Er I holdt helt op med at sende besked, som I tidligere har gjort, når der kommer nye annoncer fra favoritsælgere?
    Vh Unna.

  • Montymax 19-12-2017 14:15

    Jeg er simpelhen så overrasket at jeg næsten ikke kunne tro mine egne øjne.
    Jeg ser at jeres Tradono Club er steget fra 9 kr og til 19 kr. Godtnok så er der kommet dobbelt antal booster med men så tænker i vel at den regulering så stemmer med Trendsales pris for at være med som VIP.
    Den forestilling om at Trendsales ville blive billigere  kan jeg da skyde en hvid pil efter.
    Forøvrigt så genkender jeg denne “sang fra Afrika” fra en anden gang vi fik ny ledelse.
    Da faldt det hele også bare til jorden og der skete ikke en pind - præcis som her.

    Redigeret 19-12-2017 14:16

  • Leaoe20 19-12-2017 14:43

    1749grøn: som du helt korrekt skriver, har vi i en periode ikke været så gode til at afholde konkurrencer på sitet samt dele info om vinderne her på TS. Derfor har vi senest afholdt konkurrencen "Ryd Udfordringen" i hele november, hvor man udelukkende kunne deltage herinde på TS. Som Montymax også er inde på, afholder vi også årets “julekalender” på bloggen. Den foregår også på Facebook, men man behøver ikke besøge Facebook for at være med (jeg håber det også besvarede dit spørgsmål Loui81 )

    Unnabandunna: vi sender stadig mailen med annoncer fra favoritsælgere Mailen sendes ugentligt, hvis der er nye annoncer fra dine favoritbrugere. Så hvis du oplever at du ikke modtager den for tiden, så kan det måske skyldes at dine favoritsælgere holder lidt julefri Hvis du oplever at du ikke modtager mailen selvom der er nye annoncer fra dem, så tøv endelig ikke med at skrive til vores support.  

  • Skovpape 19-12-2017 15:03

    Hej Montymax

    Tak for beskeden :). TradonoClub er skam ikke blevet dyrere. Vi har tilføjet en ny "klub" med nogle ekstra fordele. Bl.a. flere gratis boostere, rabat som stadeholder til TradonoMarket, og en række andre ting er på vej – faktisk til begge klubber. Dvs. du  har muligheden for at tegne et noget billigere abonnement (Basic til 9kr/uge) end nuværende Trendsales VIP (69kr/mdr) eller du kan betale lidt mere og få endnu flere fordele (Premium til 19 kr/uge). Det er smag og behag, om man vil bruge det gratis produkt eller vælge en af de to klubber. Trendsales VIP er uændret.

    Den nye ledelse og det samlede team har kun været igang i lige under 1 måned. Vi håber i al beskedenhed på lidt tålmodighed  Du skal vide, at dine gode idéer og konstruktive kritik aldrig har været mere velkommen. SÅ hvad ønsker du af fremtidens Trendsales? Vil du gerne have lettere ved at administrere dine ting, bedre app, reklamefri hjemmeside, nye fremhævningsmuligheder eller er der andet, du drømmer om, så er vi her for at lytte og arbejde med det. Det samme gælder ting, som ikke fungerer godt nok i dag. Hvad skal vi tage fat på, og hvordan mener du, det bedst bliver løst? Har du en top 10 af ønsker og en top 10 af fejl?

    Vh Nicklas

  • Montymax 19-12-2017 15:22

    Jeg er ikke bleg for at undskylde mine fejlbedømmelser men jeg må sige at den billige Club til 9 kr er godt gemt bag den nye dyre. Nu da du skrev det kunne jeg se det men det er den nye der kommer frem.
    Hvad jeg ønsker er skrevet før og det er stadig billiger Trendsale som Vib. Der kunne så være f.eks to muligheder også.
    I forhold til at der ikke sker meget salg her gider jeg ikke smide flere penge efter Vib.
    Nu du selv nævner reklamer så er de meget forstyrrelse og så ved jeg jo godt at der skal penge i kassen og hvis ikke jeg vil og de andre .......... så må reklamerne.

  • Gloster 25-12-2017 18:36

    Hej
    Jeg vil gerne spørge trendsales om, i vil ændre på hvor hurtigt eller sent man får svar fra support, når man kontakter dem ?
    Jeg synes ofte at der går over et døgn elle4 længere tid, inden de svarer.
    Forslag: vil det ikke være rimeligt, at sælgere også kan få en ?? for at være useriøse ?
    Normalt svarer support, at de ikke kan tvinge sælger til at sælge til den pris som handlen er indgået til, men en køber kan få en ?? hvis ikke de vil gennemfører handlen.

  • Gloster 25-12-2017 18:43

    Jeg har et spørgsmål mere.
    Er det ikke muligt at man se de vurderinger som man har givet ved de forskellige handler som man har gennemført ?

  • Sonne55 27-12-2017 15:37

    Konkurrenver og julekalender ???
    Jeg har været VIP bruger her i små 10 år, men har aldrig opdaget at der var en julekalender. Hvorfor bliver det ikke offentliggjort så man nemt kan se det ? Hvorfor skal man lede efter det ? Og hvorfor foregår det især på FB ?
    Hvorfor får vi - og især od der er VIP- ikke sådanne glædelige invitationer ?

    Jeg gider ikke FB og mener, at generelt burde TS's egen side være stedet hvor ALT var koncentreret.

  • Skovpape 27-12-2017 16:25

    Kære @monty, @gloster og Sonne55. Der er lige lidt juletravlhed/fravær her på kontoret – det afspejler sig også af vores sløve svar herinde . Jeg lover dog, at jeg vender tilbage med et svar hurtigst muligt. Håber I har haft en dejlig jul

    Dbh

  • Montymax 27-12-2017 17:44

    Hej Skovpape og Jo, Tak skal du have; den har været god.
    Netop, så er det jo ferie tid og den er som hos de fleste andre garenteret velfortjent.
    Det bliver tidsnok hverdag igen med hvad der hører til der. 

  • Leaoe20 29-12-2017 16:25

    Hej – som Skovpape/Nicklas allerede har skrevet, så beklager vi lidt juletravlhed/fravær herinde.

    @Montymax for at vende tilbage på club-priserne: Helt helt fint Vi har faktisk netop snakket om, at det nok ikke er helt tydeligt nok, at der er to klubber. Det bliver formentlig justeret. Reklamerne er helt klart noget, vi også ser på. Fx. hvordan de kan gøres mindre forstyrrende. Tak for input! Hvilke andre hjemmesider bruger du? Ikke kun køb og salg, men i det hele taget.

    @Gloster Vores gennemsnitlige første svartid i support ligger typisk på under 24 timer. Vi gør selvfølgelig vores bedste for at gøre det endnu bedre/hurtigere, men synes nu det er ret flot . Vi håber på, at kunne automatisere og løse problemerne for jer endnu hurtigere og mere gnidningsfrit i fremtiden. Nogle dage og uger er mere travle end andre.

    Hvis jeg forstår dit andet spørgsmål rigtigt, så undrer du dig over, hvorfor det kun er køber, der kan få en advarsel / “tommel nedad” og at sælger bør kunne få tilsvarende. Det er en god pointe. Generelt vil vi gerne finde den optimale løsning på at komme useriøs adfærd til livs – og optimalt set vil vi gerne gøre det på andre måder end via advarsler. Hvis der er nogen gode ideer til det, så send dem endelig i vores retning!

    Og hvis jeg fanger det sidste spørgsmål korrekt, så vil du gerne have mulighed for nemt at se “afgivne” vurderinger og ikke kun modtagede som hhv. køber/sælger. Bestemt ikke en dum idé. Forestiller du dig, at man skal kunne se de vurderinger man har givet i oversigten over gennemførte handler?

    @Sonne55 Tak for dit indspark som, hvis jeg forstår dig korrekt, minder en del om den feedback flere af jer har, ifht hvor kommunikationen bør foregå. Vi offentliggør stort set altid konkurrencer via vores ugentlige nyhedsmail og jævnligt også på forsiden af Trendsales. Det er i hvert fald ikke hensigten at man skal lede efter det eller kun kunne se det på facebook.

    Vh – god bagjul og godt nytår
    /Lea

  • Gloster 30-12-2017 23:31

    Jeg synes at i burde droppe den funktion der hedder “køb nu” der er rigtig mange der ikke kan finde ud af at bruge den jf de retningslinjer i har givet.
    Nogle vælger at have flere forskellige vare på samme annonce, og så opretter de annoncen med “køb nu” funktionen.

  • Unnabandunna 31-12-2017 02:24

    Jeg er nu glad for køb nu funktionen  det er jo lig med ts anmodning  bare hurtigere så vidt jeg har forstået og hvis prisen passer er det da nemmere for både sælger og køber
    Bliver man enige om en anden pris kan man ty til ts anmodning ifl. min opfattelse.

  • Montymax 31-12-2017 13:23

    Jeg må lige nævne igen at jeg syntes det ville være super dejligt hvis det kan fixes så vi kan sætte flere billeder på salgsannoncerne med et hug. Det er en langsommelig affære med et ad gangen - ind i “ kamerarullen “ igen og igen. Her tænker jeg både på Trendsale og Tradono.
    Jeg tør næsten ikke nævne det men det kan man alså på DBA. 

    Redigeret 31-12-2017 13:26

  • -trunde- 31-12-2017 14:29

    Jeg er  glad for køb nu funktionen , håber ikke den funktion bliver droppet.


    Godt Nytår til alle.

    Vh/ Kirsten

  • 1749grøn 02-01-2018 19:31


    Jeg syntes godt om KØB NU det er dejlig nem

    Redigeret 04-01-2018 06:45

  • Montymax 02-01-2018 20:35

    Jeg plejer at bruge den DAO optil 1 kg og som selvhenter og jeg syntes ikke den er steget. Den koster stadig 33 kr men måske fordi jeg er VIP bruger.
    Lidt uinteressant nu da 1749grøn har redigeret sit indlæg om en stigning i det nye år. 

    Redigeret 04-01-2018 12:42

  • Leaoe20 03-01-2018 13:32

    Hej  – håber alle har haft et dejligt nytår

    Vi påtænker ikke at fjerne muligheden for “køb nu”. Dejligt at høre at flere af jer synes funktionen er brugbar. Når det er sagt, så ser vi helt bestemt muligheder for at optimere funktionen, for at gøre brugen mere nem at gennemskue, lidt som du er inde på Gloster. Du nævner at “køb nu” er uhensigtsmæssigt på en annonce med flere forskellige varer. Oplever du (og I andre) yderligere uhensigtsmæssige ting ved “køb nu”?

    I forhold til portopriser, er der ikke sket en stigning i prisen på pakkeporto her på Trendsales – og det er der heller ikke lige nu planer om

    @Monytmax: det står højt på manges ønskeliste, at vi får lavet en løsning, hvor man kan sætte flere billeder på sin annonce på én gang – ligesom på DBA, he he Både på Tradono og Trendsales kræver der lige nu nogle ændringer i den størrelse, vi fra systemets side kræver at billederne har, inden det kan lade sig gøre. Men vi arbejder bestemt mod den løsning, så det bliver så hurtigt og gnidningsfrit som muligt, at oprette annoncer.

    /Lea

  • Montymax 03-01-2018 13:41

    Dejligt - det med billederne vil jeg glæde mig til. 

  • Unnabandunna 04-01-2018 00:28

    Altså jeg forstår ikke, hvorfor "køb nu" skulle være uhensigtsmæssig på en annonce med flere forskellige varer Man kan da bare trykke "køb nu" og skrive under "besvar", hvilken vare, man ønsker.

  • Gloster 04-01-2018 10:59

    Det er jo netop det der er problemet. Læs hvordan man bruger køb nu funktionen. Problemet er at mange sælgere ikke kan finde ud af at bruge den rigtig, og hvis man gør dem opmærksomt på det, så får man en sviner af dem.

  • Unnabandunna 04-01-2018 17:24

    Ok det har jeg nu aldrig oplevet, og jeg ville aldrig handle med en person, der opfører sig sådan
    Alternativt kan du skrive til sælger under "besvar" og vente på svar, før du trykker "køb nu", så du ikke er i "klemme".

  • -trunde- 09-01-2018 19:39



    Kan man handle på Tradono fra sin PC. ?? nogen der ved det ?

  • Leaoe20 10-01-2018 16:36

    Som det er nu, særligt i Trendsales appen, er der ind i mellem sælgere, der ikke er opmærksomme på at de har slået “køb nu” til på deres annonce. Måske kan det være årsagen til den oplevelse, du har, Gloster? Altså at du oplever at mange sælgere ikke bruger funktionen efter hensigten? Det er blandt andet noget af det, vi gerne vil optimere på.

    Lige nu er det ikke muligt at bruge Tradono fra sin PC.
    Jer der ikke bruger Tradono allerede; kunne I finde på at bruge Tradono, hvis det bliver muligt at bruge fra PC? Eller er der andre årsager til, at I ikke bruger Tradono som det er nu?

    /Lea  

  • -trunde- 10-01-2018 16:42

    kunne godt finde på at bruge Tradono..hvis det bliver muligt at bruge fra PC......da jeg ikke har andet...

  • Gloster 10-01-2018 16:43

    Jeg har ofte anmeldt forkert oprettet annoncer, og der er en funktion de4 hedder “anmeld” desværre skal man bruge meget tid på dette, da bland andet ens e-mail adresse skal skrives  2 gange, for at komme videre.
    Det er meget langsomligt når man har en lang e-mail.
    Jeg har også i perioder, skrevet til admin hvis feks en bruger har oprettet de samme annoncer 2 eller 3 gange. Men der beder de mig om at anmelde hver annonce, og det goder jeg altså ikke.
    Så de5 ville være rart hvis ikke der var alle de gengangere af annoncer. Nogle gange er det med vilje a5 folk opretter den samme annonce flere gange: andre gange er det vist på grund af ts teknik.

  • 1749grøn 10-01-2018 16:54

    Jeg syntes det kunne være rart hvis " Rediger fragt" kunne komme med under FUNKT.
    Som der er nu skal man jo ind i annoncen for at rette.

  • Unnabandunna 10-01-2018 17:53

    Jeg kunne også være interesseret i at undersøge Tradono på pc; jeg har i hvert fald ingen lyst til det på mobil
    Gloster: Det er mit indtryk, at moderatorerne nok skal gøre opmærksom på, hvis en ikke-VIP-sælger sætter samme annonce på 2 gange, men at de ikke gør noget ved, hvis en VIP-sælger gør
    Jeg forestiller mig, at det ikke er tilsigtet, når nogen kommer til at sætte samme annonce på 2 gange - hvad skulle det gøre godt for, men det fylder unødvendigt.

  • Gloster 10-01-2018 17:55

    Det er der ret mange der gær med vilje, tror jeg.
    Jo flere annoncer, jo flere kan se dem.

  • Unnabandunna 10-01-2018 18:01

    Det giver ingen mening i min optik, for ofte er de lige efter hinanden, eller den ene er så gammel, at jeg tror, at den er blevet glemt at blive slettet
    Jeg mener også, at man skal lade folk komme tvivlen til gode 

  • Venus ll 10-01-2018 18:10

    Jeg ville klart bruge Tradono, hvis man kunne fra pc. Jeg gider aldrig logge ind på mobilen, selvom jeg har annoncer - jeg kan ikke fordrage touch og den miniature-skærm at arbejde på, som en telefon er.

  • Montymax 10-01-2018 20:00

    Angående de annoncer der er oprettet flere gange så har der dælme været problemer med teknikken i lang tid tilbage men ikke noget jeg har indberettet da det ikke er et konstant problem men bare af og til.
    Det opstår når jeg bruger min iPad og ikke på appen og når jeg så sletter og genopretter - så opstår problemet med at de ikke er slettet alligevel. 
    Jeg har så opdaget det flere gange ved at det er Trendsale der så giver besked på det og det er alså selvom jeg er Vib. Så der er ingen forskel der.
    Måske tilfældigt men det er blevet “ opdaget “ de gange hvor jeg har skrevet et eller andet som måske ikke var så positivt. Så er det som om der lige skal kigges nærmere på dem der har deltaget i debatten.
    Sikkert og måske tilfældig men lidt slående.

  • Unnabandunna 10-01-2018 20:14

    Så så MontyPyton, jeg har aldrig nogensinde oplevet, at du har skrevet noget, som ikke var positivt - tværtimod, jeg finder dig konstruktiv, men jeg synes lige som dig, at det er lidt fjollet ligefrem at anmelde nogen for at have samme annonce 2 gange; men hvis andre synes, at det generer deres ordenssans, så fred være med det, vi er jo forskellige
    Men måske er det meget godt, at det bliver taget op, så TS måske kan gøre noget teknisk for at ændre det; det må jo være deres opgave

  • Montymax 10-01-2018 20:33

    Tak, skal du have søde Annudanbannu og ikke så ringe med MontyPyton ......og netop så tåbeligt at anmelde nogen for det. 
    Som du skriver så er der en mulighed for der bliver rettet op på teknikken nu. 

  • Unnabandunna 10-01-2018 20:35

  • Unnabandunna 10-01-2018 20:43

    Til TS
    Jeg har et ofte gentaget problem med, hvis jeg går ind på noget, f.eks. en annonce, skal jeg trykke hele 4 gange på returpilen (gå en side tilbage), før virkning indtræffer, og det forekommer kun her på TS
    Jeg har valgt at skrive det her
    Vh Unna.

  • 1749grøn 10-01-2018 20:56

    Jeg har helt bevidst haft de samme  Ecco børne sandaler sat ind hos både dreng og pige, det fik jeg også en rettelse på.
    OK Men så syntes jeg TS mangler en kategori " til både drenge og piger", som de har på DBA hvor man kan gøre det.
    Der er jo en del bla. børne fodtøj der er lige velegnet til både dreng og pige

    Redigeret 11-01-2018 06:16

  • Brianna 11-01-2018 13:03

    Jeg ville het sikkert brugt Tradono hvis det var muligt fra en computer 

  • Gloster 11-01-2018 16:45

    Nu sælger jeg ikke herinde, fordi at jeg generelt synes at det er for bøvlet, at oprette annoncer.
    Og derfor ved jeg selvfølgelig ikke om det er trendsales teknik, der er meget dårlig, eller om folk opretter flere af den samme annonce hver anden dag, for hele tiden at ligge på side et. Men med nogle brugere mistænker jeg det sidste.

  • Gloster 11-01-2018 17:12

    Der er også det problem med søgningen. Når jeg feks skriver Sofie Schnoor i søgefeltet som kommer der også alt børnetøjet frem, selvom jeg ikke har søgt på petit.

  • Gloster 11-01-2018 22:37

    Jeg vil gerne spørge trendsales om, hvordan kan det være at når en bruger er imidlertid lukket, hvordan kan de så stadigvæk svare på deres annoncer ?
    Og hvorfor bliver dets annoncer ikke lukket samtidig, så vi andre ikke skal spilde vores tid på dem ?

  • Unnabandunna 11-01-2018 23:00

  • Montymax 11-01-2018 23:14

    Ja - Gloster, det må du da nok há lov at spørge om. Det lyder da helt utroligt og er da helt spild af tid.
    Hullaballalulla - du undre dig også.....

  • Gloster 11-01-2018 23:26

    Undskyld min undring. Troede at tråden var oprette til det samme

  • Montymax 11-01-2018 23:33

    Jeg tænker da også tråden er oprettet for at vi gerne skulle komme med al vores undren over alverdens ting her på Trendsale og så også håbe på at der kan komme noget godt ud af det.

  • Unnabandunna 12-01-2018 00:21

    Naah Montymullersmuk, det er ikke noget stort issue for mig, jeg smutter bare videre; livet er ikke lineært, og jeg kan godt rumme lidt kaos

    Og Gloster, Montymax og jeg giver hinanden nuttede navne, så den var vist til mig - i øvrigt behøver du ikke at undskylde for, at du undrer dig; det er kun en god egenskab at have  Nå det har Monty også skrevet, hun er ved at være lidt for kvik den dame

  • Montymax 12-01-2018 10:26

    Du har helt ret dejlige Hullaballalulla - der er ingen grund til at blive gråhåret over nogen ting  her i livet og da SLET ikke Trendsale.
    Netop - jeg havde lige min kvikke dag; som du har opdaget. 

    Redigeret 12-01-2018 11:39

  • Unnabandunna 12-01-2018 10:54

  • Tinta1 14-01-2018 13:21

    Pu ha synes denne tråd/debat er blevet meget lang. Det er skam skønt med så megen ivrig debat. Men kunne TS evt. overveje også at oprette nogle nye debatter der fx. havde forskellige emner. Hver gang et nyt forslag bliver nævnt her på debatten, afføder det en ny debat.

    Så min opfordring er at I fx. opretter forskellige tema debater. Så bliver det også noget nemmere at følge debatten, når man er interesseret i at høre hvad andre mener, men gerne vil undgå at diskutere alt fra en knappenål til en flyvemaskine

    de bedste hilsner fra
    Tinta

  • Leaoe20 19-01-2018 16:04

    Hej igen – fedt at høre at flere af jer kunne være interesseret i at bruge Tradono, hvis det bliver muligt fra PC. Så ved vi at det er værd at kigge på at få løst

    Ift. anmeldelse af annoncer, der er oprettet flere gange, så er det frustrerende for jer at skulle bruge tid på ja. Det mest optimale er, at vi kan komme det til livs fra systemets side, så systemet spotter om to annoncer er de samme/minder om hinanden og kan give os automatisk besked. Så det er selvfølgelig målet. Pointen omkring at en vare passer ind i flere kategorier er der helt sikkert også noget om, 1749grøn. Det mest optimale vil være at man ikke skal oprette annoncen flere gange, men i stedet kan løse det med andre kategorier eller måske endda gå så langt at en annonce gerne må ligge i flere kategorier. Redigering af fragt kan vi helt sikkert gøre nemmere fra computeren. Eksempelvis som i appen, hvor det er lavet lidt anderledes, så man kan redigere portoprisen, når man også redigerer andet i annoncen.

    Unnabandunna: Er det i appen, du oplever at du skal klikke unødvendigt mange gange returpilen, før den reagerer?

    Gloster: du spørger om hvordan det kan være at en bruger, der er midlertidigt lukket, stadig kan svare på deres annoncer. Det kan jeg godt forstå du spørger om! Vi har selvfølgelig tjekket op på det: vi kan ikke genskabe at den lukkede bruger kan besvare, hverken fra appen eller computeren. I appen kan andre brugere dog fortsat kommentere på annoncen, og det er naturligvis ikke optimalt. Optimalt set burde annoncerne fra brugere, der er midlertidig lukket blivet lukket også ja.

    Tinta1: ja for pokker, denne tråd er blevet meget lang efterhånden! Det er mega dejligt at der er gang i den herinde ja, men det er en super idé at vi her fra Trendsales opretter debatter med forskellige temaer, så det bliver lettere for os alle at følge med Det følger jeg op på.

    Men man må gerne skrive herinde, hvis man stadig har lyst til det selvfølgelig
    God weekend til jer alle!
    /Lea

    Redigeret 19-01-2018 16:06

  • Unnabandunna 19-01-2018 19:41

    Tak for svar Lea - det er på pc'en; men de sidste to dage har den opført sig rimelig pænt, og det er ganske rart 

  • 1749grøn 28-01-2018 17:43

    Hej. TS.
    Hvorfor vælger i ikke at give os de DAO nye  differentierede  portopriser  under 1000 gram
    men kun tager udgangspunkt i den dyreste.
    Eller i kunne give os købers telefonnummer og mail adresse, så, vi selv kunne købe den billigere hos coolrunner.
    Mvh. 1749grøn

    Redigeret 28-01-2018 17:44

  • Montymax 28-01-2018 18:31

    Det lyder som en rigtig god idè 1749grøn.

    Noget andet er at jeg nu i dag har været på Trendsale fra computeren og ikke fra appen på ipad eller iphonen og jeg må  nok lige sige at der er forstyrrende reklamer flere steder.
    Ydermere ligger en af dem under min profil  ( inde under ) og da jeg ville tjekke forskellige ting der kom den frem konstant.
    Jeg mener det var den med noget økologisk madvare. Senere var der den med noget energidrik og den var dælme ikke nem at komme uden om.
    Jeg er godtnok glad for at jeg ikke er tvunget til det her og kan bruge min app og Ja - jeg ved godt at de giver penge i kassen men de to der var meget  irriterende og jeg håber de betaler  godt.

    Lige nu er det så Bravo  Tours kan jeg se. De andre var i eftermiddags 

    Redigeret 28-01-2018 18:34

  • -trunde- 28-01-2018 19:48


    Montymax

    Den reklame har jeg også på min pc.....den er så forstyrrende når

    den ligger under min profil  ( inde under )kom den frem konstant..

    jeg må tit lukke ned.....da jeg ikke kan holde ud at se den..

  • Montymax 28-01-2018 20:39

    Hej -trunde- og undskyld mig men hvor dejligt jeg ikke er ene om det problem og det er virkeligt et problem.
    Nemlig og det er inden under profilen og selvom jeg trykker varsomt; så er det den skide reklame der kommer frem og ikke det i min profil.
    Når jeg kigge på det er det som om min profil er et ganske tyndt lag og det under reagere nemmere og det er så den reklame som nu var rejeser.
    Jeg må også lukke ned flere gange da jeg heller ikke gider at se på det. 
    Det kniber også med at vælge en kategori da det så også er reklamen med energidrik der kom frem. 

  • -trunde- 28-01-2018 21:09

    Montymax

    Det er denne hvide side du mener..ikke ??

  • Montymax 28-01-2018 21:33

    Jo - netop og indimellem er der synlige reklamer på den.
    Når den ikke er der og så synlig - så er det  indeunder den ligger.  Så kommer den frem istedet for det jeg endelig ville se i min profil f.eks.
    De er ikke til at undgå og dem i siderne er ligeså forstyrende og dækker over kategorierne, bare under igen.
    Svært at forklare......
    jeg skrev det på facebook og der blev jeg rådet til at få adblocker installeret.

  • Brianna 28-01-2018 21:38

    Jeg har helt samme problem og nej hvor er det træls

  • Montymax 28-01-2018 21:58

    En mere i samme båd.
    Det  er bare så irriterende og dækker så meget at der ikke er plads til noget uden at rammes en reklame og så hænger man på den.
    Jeg kan se i gamle debattråde at det har været et problem mange gange før og der så har  været reguleret med dem så de ikke forstyrende så meget.
    Jeg håber de gør noget ved det nu igen.

  • -trunde- 28-01-2018 22:14

    Jeg har skrevet til Support om dette problem.....synes det er stort

    Det  er bare for irriterende når man skal lave noget.....må høre hvad de siger....


  • Montymax 28-01-2018 22:49

    Fint -trunde- og det er da også det rigtige at gøre. Jeg orkede det bare ikke lige.

  • -trunde- 29-01-2018 15:16

    Montymax


    Har fået dette svar fra Support i dag:

    Vi har allerede sat dem i fuld gang med at kigge på det. For det er selvfølgelig ikke meningen at det skal genere jer,

    Vh Trendsales

  • Leaoe20 29-01-2018 16:45

    Hejsa, ja, som support også informerer om, så er vi nemlig i fuld gang med at få kigget på reklamerne, så det ikke generer så voldsomt. Det er selvfølgelig ikke meningen at det skal forstyrre så meget.

    Hilsner fra Lea

  • Montymax 29-01-2018 17:07

    Godt -trunde- så bliver der arbejdet på sagen.
    Leaoe20 - jeg glæder mig til at kunne bruge World Wide Wep af og til og ikke kun ipad og iPhone appen.
    Nu ved vi jo i arbejder på det og så er vi mere rolige. 

  • 1749grøn 04-02-2018 15:49

    Mange tak for din henvendelse. Vi beklager naturligvis mange gange, hvis du ikke har fået svar på din henvendelse. Det er bestemt en fejl fra vores side.

    Dernæst er det rigtigt, at DAO på deres hjemmeside har flere valgmuligheder ift. pakkens størrelse. Vi har dog valgt at sortere vægtklasserne mere groft, fordi vi mener, det kan være svært at afgøre, hvorvidt en pakke er 250 eller 500 gram. Derfor har vi valgt de muligheder, som vi har. Det er desværre ikke os, der sætter prisen for pakkelabels, men Coolrunner selv

    Ift. dit foreslag om, at man kunne få oplyst købers telefonnummer og e-mailadresse, så er det er da helt klart noget, vi vil tage videre til udviklingsafdelingen, for vi kan sagtens forstå, at det havde været rart at have den mulighed selv at købe pakkelabels.

    Så du skal have mange tak for din henvendelse - den er taget med videre. ??
    Du ønskes en rigtig dejlig søndag herfra.

    Med venlig hilsen
    Simone
    Trendsales Support

    Så kom der svar tilbage på mit debatindlæg ,da jeg henvendte mig til support
    Og at vi ikke kan have svært ved at afgøre om en pakke vejer 250 eller 500 gram, jamen det har vi da i mange år skulle tage stilling til hos post DK.
    Sagen er taget med videre ! Ja så ligger den godt gemt væk i alle de sager og VIP fordele der lader vente på sig

  • Montymax 04-02-2018 15:55

    Alså det var da et sjovt svar angående mindre vægt på pakkerne. Det er jo lige hen i vejret og den op til 1 kg skal vi da også veje os frem til.
    Det er ikke mange evner de tilskynder os.

    Redigeret 04-02-2018 21:01

  • 1749grøn 04-02-2018 16:15

    Ja men tossede er vi  ikke ,selvom vi stadig er VIP brugere.

  • Montymax 04-02-2018 16:22

    Nææ - måske selv om man skulle tro det. 
    Fint nok at de kigger på at vi skulle kunne få alle de oplysninger vi skulle bruge ved køb af pakkelabel andre steder. Det er et fint skridt fremad.

Skriv på debatten

Trendsales sælger


log debate