Afmeld VIP

Tilmeld/Afmeld besv. emails | Læst af: 507
  • Celineindia 08-12-2017 20:47

    Hej allesammen. Jeg er helt ny på Trendsales, og der står nu at jeg er VIP, men jeg har ALDRIG sagt ja til at blive det? Den siger at mig VIP stopper d. 22/12/17. Starter man ud med at få VIP??

  • Fimselus 09-12-2017 16:23

    Husk endelig at tjekke om de trækker fr din konto hver måned for VIP , det gjorde de ved mig på et tidspunkt selvom jeg kun havde tilmeldt mig for en måned, men kan godt være de giver lidt VIP mvh

  • Fimselus 09-12-2017 16:26

    Læs lige på den første side når du lokker dig ind, der står du får VIP for en pris på  7 kr ofr 7 dage , derefter skal du betale 189 kr hver 3 måned, så du skal se at afmelde det VIP , kunne heller ikke forstå hvis det var blevet gratis, kig på den røde linje hvor der står brugerstatus , der står det hele mvh

  • Cityshoppen 09-12-2017 17:52

    Du får vist 14 dages gratis VIP, når du tilmelder dig

  • Celineindia 09-12-2017 17:55

    Jeg har nu prøvet at skrive til Ts, men de svarer ikke. Jeg håber på ingen måde at jeg bliver trukket i penge, men det giver ingen mening, da jeg ikke har oplyst konto nummer eller lign.
    - Under bruger status står der VIP 0 dage.

    Cityshoppen -
    Skal jeg så betale efter de 14 dageee?

  • Fimselus 10-12-2017 07:44

    Hvis du ikke afmelder det, ja så skal du betale mvh

  • Grobme 11-12-2017 18:08

    Celineindia - hvis du får foræret 14 dage gratis, skal du ikke pr. automatik betale efter de 14 dage - så kan du VÆLGE, om du kunne tænke dig at beholde VIP og vil du dét, skal du selvfølgelig betale :) Men har du ikke oplyst din kortoopysninger osv til Trendsales, kan de naturligvis heller ikke trække dig og det er helt frivilligt, om man vil være det :) Indimellem forærer Trendsales VIP-perioder og måske er det tilfældet for tiden når man er ny bruger - så det skal du da bare nyde helt gratis :)

    KH Louise.

  • Aznbro 13-12-2017 11:30

    Nye TS brugere får 2 ugers VIP GRATIS. Hvis du vil fortsætte med VIP, skal du betale for det. Hvis ikke du vil fortsætte med VIP, så bliver din TS bruger automatisk lavet om til en standard bruger efter 2 uger.

Skriv på debatten


log debate