COS - erfaringer med at købe på hjemmesiden?

Tilmeld/Afmeld besv. emails | Læst af: 441
  • Bamseline 12-12-2017 11:24

    Jeg har set en kjole hos COS her i Århus som jeg gerne vil eje, men den er desværre udsolgt i min størrelse.

    Den kan dog fås på deres hjemmeside, så sad og ville bestille den, men kom så til at se anmeldelserne af COS webshoppen på Trustpilot og anmeldelserne er jo mildest talt forfærdelige!!!!

    Er der nogle af jer der har shoppet i deres webshop? Og hvordan gik det?
    Hører meget gerne om erfaringer - gode som dårlige.

    På forhånd tak!

    Bamseline

  • Aznbro 12-12-2017 15:35

    Baseret på deres anmeldelser på TP ville jeg ikke handle hos dem.

    Hvorfor får du dem ikke til at sende kjolen i den rigtige størrelse til butikken i Aarhus? Hvis de ikke vil gøre det for en kunde, så er det måske ikke værd at være kunde hos dem.


  • Frktge 12-12-2017 21:41

    Ved du om den er på lager i København?

  • Bamseline 12-12-2017 21:57

    Nej, det ved jeg ikke.

    Havde tænkt mig at købe den på hjemmesiden, da den var udsolgt her i Århus og der er fri porto her til den 21. december.
    I 11. time fik et eller andet mig til lige til at checke Trustpilot og da fik jeg lidt af et chock over de dårlige anmeldelser.

    Har du erfaring for at man kan skaffe fra øvrige butikker?

    Bamseline

  • Frktge 12-12-2017 22:10

    Nej, desværre ikke. Men hvis de har den - og ikke kan sende mellem butikkerne - så kan jeg godt købe den og sende til dig.

    Jeg arbejder næsten lige ved siden af den butik i Krystalgade.

    Jeg tør dog kun sende den som pakke med enten DAO eller GLS. Jeg har ikke gode erfaringer med PostNord og pakker.

  • Frktge 12-12-2017 22:11

    Men det kan kun blive i morgen i så fald. Og jeg skal vide det inden kl. 14. Derefter går jeg på juleferie, og kommer ikke ind forbi :)

  • Bamseline 12-12-2017 23:02

    Tusind tak for et fantastisk tilbud, men det skal du ikke ulejliges med.

    Jeg tror jeg vil bede Cos her i Århus om de kan skaffe den fra hjemmesiden eller en anden af deres butikker og hvis de ikke vil/kan det, så er det åbenbart ikke meningen at jeg skal have den kjole.
    Det er vist der jeg er nået til nu.

    Men igen: tusind tak for dit fine tilbud.

    Bamseline

  • Pixelkitten 14-12-2017 19:58

    Jeg har købt på webshoppen mange gange uden problemer. Nu har jeg ikke læst hvad der står på trustpilot, men man skal jo huske at det kun er dem med dårlige oplevelser som ofte får skrevet der, ikke alle dem med gode oplevelser 

  • Bamseline 16-12-2017 06:46

    Pixelkitten --> jeg er klar over at det ofte er dem med de dårlige oplevelser der får skrevet en bedømmelse, men COS webshop har stort set ikke andet!
    Og der er mange af dem....
    62% siger at handelsoplevelsen/servicen er decideret dårlig og tager LAAANG tid.
    Det er immervæk mange.

    Bamseline

    P.S. COS her i Århus kan/vil ikke skaffe den fra anden butik eller hjemmesiden 

    Redigeret 16-12-2017 15:49

  • Sandra1979 25-12-2017 14:44

    Hej
    Jeg har ofte købt fra COS's hjemmeside uden problemer. COS er jo en del af H&M koncernen. Det er også også derfor man ikke kan få dem til at bestille hjem fra hjemmesiden. Det kan man jo heller ikke gøre i H&M eller generelt fra andre store kæder. Jeg tror simpelthen ikke systemerne passer sammen da hjemmesiden er international og butikkerne er danske. Så for mig giver det god mening God Jul.

Skriv på debatten

Bamseline sælger


log debate