Ikke længere fødselsdags-VIP?

Tilmeld/Afmeld besv. emails | Læst af: 942
  • Venus ll 12-01-2018 00:31

    Kan det virkelig passe, at man ikke længere får fødselsdags-VIP i gave fra Trendsales?!

  • Helsekost 12-01-2018 14:31

    Ja åbenbart.
    Jeg studsede også over det.
    Jeg har lige haft fødselsdag her d 9 jan. og havde faktisk (for)ventet en mail, med en uges gratis VIP., så jeg kunne oprette en masse annoncer.
    Men næeh nej.. ingenting var der at hente fra den front    

    Redigeret 12-01-2018 14:32

  • Venus ll 12-01-2018 14:52

    Hmmm, jamen så kan jeg da godt se, hvilken retning det går for mig ift. TS. Jeg har meget bedre salg på Den Blå Avis, men tænkte, at med fødselsdags-VIP ville jeg give det en ekstra chance herinde. Men så dropper jeg da bare dén idé.

    Men tak for svaret, Helsekost   

  • Lowcost 12-01-2018 15:37

    Hej,

    Hvorfor kontakter I ikke support, tænker det jo kunne være en fejl i systemet

    Eller har I virkelig været så uartige, at der ingen fødselsdags gaver er fra Trendsales

    Rigtig god weekend.


  • Montymax 12-01-2018 16:58

    Jeg vælger og håber sandeligt på at det er en fejl i deres system. Det kan da ikke passe at det er blevet sparet væk. 

  • Venus ll 12-01-2018 17:34

    Har forsøgt at kontakte support, men jeg kan ikke få vist deres interface ordentligt i min browser for supportsiden, så kan ikke komme længere, end at jeg kan vælge anmodningskategori. I stedet har jeg sendt dem en mail....

  • Helsekost 13-01-2018 11:51

    Har du spurgt på deres FB-side..
    Jeg kan godt gøre det.

  • Helsekost 13-01-2018 12:00

    Done 

  • Venus ll 13-01-2018 12:49

       

    Redigeret 13-01-2018 12:50

  • Montymax 13-01-2018 12:55

    Det er sandelig med at holde fast i de få fordele vi har her på Trendsale. Så super fint det er kommet videre.

  • Helsekost 13-01-2018 13:48

    Nu må jeg så se om de gider svare mig. 

  • Montymax 13-01-2018 13:50

    Ja - det har du ret i og lige så meget HVORNåR ?

  • Venus ll 14-01-2018 14:40

    Har modtaget svar på min henvendelse til support, og det var åbenbart en fejl

  • Montymax 14-01-2018 14:42

    Argh - det var velnok en dejlig nyhed så er alt som det altid har været. 

  • Helsekost 15-01-2018 09:50

    Hmmm... gad vide hvornår jeg så får en mail om at jeg har lidt VIP ‘til gode’ 

  • *inky* 15-01-2018 15:08

    Nu må jeg så lige give support en  jeg skrev til dem om noget andet, fik svar indenfor timer. Og tænkte fint og gik videre. Dagen efter skrev de og fulgte op, om jeg havde fået styr på problemet. Og det havde jeg. Så de skal altså ikke kun have brok og skæld ud 
    Det var virkelig fin service jeg fik     

  • Montymax 15-01-2018 15:17

    Næ næ - ret skal være ret og det var da virkelig flot at de fulgte din sag videre, *inky*.

    Redigeret 15-01-2018 15:17

  • Leaoe20 17-01-2018 13:47

    Hej herinde – jeg hedder Lea og arbejder hos Trendsales Som I har hørt fra support, så har vi desværre haft en fejl, som har resulteret i at man ikke har modtaget de 14 dages VIP til sin fødselsdag i den seneste periode. Venus II, *inky* og Helsekost: I har haft fødselsdag i den periode, fejlen har stået på og jeg skal derfor hilse fra support og sige at I har fået jeres 14 dages gratis VIP nu, hvis ikke I allerede har opdaget det Tillykke fra hele Trendsales til jer Vi beklager forsinkelsen.

  • *inky* 17-01-2018 14:02

    så siger jeg da tak for min fødselsdagsgave  havde faktisk ikke tænkt over det. I min høje alder bliver man jo dels lidt glemsom og kan dels godt springe en fødselsdag over uden det gør noget     
    kh inge