Nye billeder på annonce

Tilmeld/Afmeld besv. emails | Læst af: 678
  • 1749grøn 14-01-2018 10:44

    Jeg ville sætte nye billeder i en af min annoncer 
    Genoprettede  med ændringer
    Slettede første billede og så forsvandt hele annoncen og jeg kunne ikke komme ind igen, men måtte starte helt forfra med at logge ind osv.
    Prøvede et par gange, men med samme resultat.
    Er der andre der oplever samme problem.?
    Har kontaktet support for 1 døgn siden, men de er jo  meget meget langsomme til at svare .

  • Ladiesman 14-01-2018 15:37

    Jeg har lige genoprettet en annonce med ændringer uden problemer.

  • Tinta1 14-01-2018 15:46

    Jeg har også problemer, både med billeder på genoprettede annoncer og ved redigering af billeder samt ved oprettelse af nye annoncer. Har skrevet til support. Øv når nu det er søndag og havde set frem til at have den helt store TS dag.

    Venligst fra
    Tinta

  • 1749grøn 14-01-2018 15:57

    Hej
    Tak for informationerne, så er det ikke kun hos mig der er problemer.

  • Ladiesman 14-01-2018 16:06

    Tinta1 - mhs. til billeder og oprettelse af ny annonce, har du prøvet på hjemmesiden fremfor app’en eller omvendt?

  • Tinta1 14-01-2018 16:56

    Jeg har kun prøvet fra pc på hjemmesiden. Gider slet ikke at bruge appen.

  • Bamseline 14-01-2018 16:56

    Jeg har lige genoprettet samtlige af mine annoncer uden problemer (fra iPad - bruger ALDRIG App’en) - nogle uændrede nogle med andre billeder.

    Bamseline

    Redigeret 14-01-2018 17:05

  • 636663932028129699 15-01-2018 08:25

    Jeg har slettet mit opslag pga manglende respons




    Redigeret 16-01-2018 06:38

  • Loui81 15-01-2018 13:10

    Jeg har også problemer ved genoprettelse - Når jeg vil fjerne et eksisterende billede, bliver skærmen blank og er nødt til at gå et skrift tilbage og frem igen. Når jeg så fjerner et billede mere, sker det samme.. Kan kun fjerne ét billede af gangen og er nødt til at gå frem og tilbage på siderne ved fjernelse af hvert eneste billede - så bliver det lige pludselig et stort arbejde at genoprette annoncer, som ellers skulle være en fordel, når man er VIP-bruger.
    Godt og grundig træls og irriterende!

  • 1749grøn 15-01-2018 19:07

    Så¨kom der endelig svar fra support med en beklagelse for den lange svar tid
    og så  følgende

    Vi har nu undersøgt problemet nærmere og det lader desværre til, at der er tale om et generelt problem med at fjerne billeder fra annoncer, som genoprettes. Det beklager vi mange, mange gange. Vi har straks meldt fejlen ind til vores udviklingsteam, som vil forsøge at udbedre fejlen hurtigst muligt.

    Hvornår fejlen er udbedret, tør vi endnu ikke love, men indtil da må vi undskylde for fejlen mange, mange gange.

    Men hvorfor kommer fejlen så ikke ind på driftstatus.
    Men det er måske fordi det giver dårlig reklame hvis fejlene kan ses der, med  alt det rod der er i systemet
    Det er også forståelig at support har meget meget travlt.


    Redigeret 15-01-2018 19:10

  • Tinta1 17-01-2018 01:02

    Først i går kom fejlen ind på driftstatus. Endnu en gang en spildt søndag på VIP og TS

  • Bamseline 17-01-2018 16:56

    Driftsstatus er opdateret og heldigvis virker alt igen.

    Jeg har i hvert fald her tidligere kunnet oprette/genoprette samtlige annoncer med nye/andre billeder og det fungerede helt upåklageligt.

    Bamseline

Skriv på debatten

1749grøn sælger


log debate