Besked fra Trendsales: nye DAO priser per 22 januar

Tilmeld/Afmeld besv. emails | Læst af: 2196
  • Leaoe20 19-01-2018 15:45

    Hej, jeg hedder Lea og arbejder hos Trendsales & Tradono. Der har herinde på debatten været spørgsmål omkring hvorvidt DAOs priser ville ændre sig her i januar. Oprindeligt har vores udmelding været, at de ikke ville ændre sig. Siden har vi dog fået nye oplysninger, og derfor vil vi lige sikre at I får besked om, at priserne fra DAO ændres fra og med d. 22. januar – det vil sige fra og med på mandag.

    Vi har varslet det på selve pakkeporto købssiden, hvor I også kan se et link til de kommende priser. Priserne hæves fra DAOs side, både her på Trendsales og andre steder man kan købe DAO porto.

    Der vil naturligvis være rabat, hvis man er VIP

    Hvis I har spørgsmål, svarer vores support meget gerne, ligesom jeg og andre fra team Trendsales også gerne svarer så godt vi kan herinde. God weekend til jer allesammen! 

  • Bamseline 19-01-2018 16:57

    Tak for info.

    Ved godt at det ikke er jeres (altså Trendsales) skyld, men det var dog en voldsom stigning fra 33 kr til 37/38 kr dvs. op mod 15% stigning for den mindste forsendelse 

    Det er altså øv, for har med garanti ikke positiv indflydelse på handlen her på TS.

    Bamseline

    Redigeret 19-01-2018 17:51

  • Montymax 19-01-2018 19:50

    Ja også ØV herfra men det er jo ikke noget vi kan skælde jer på Trendsale ud for. 

  • 1749grøn 20-01-2018 06:37

    Reelt koster det jo for den billigste forsendelse for VIP bruger 38,85 kr og ikke VIp 39.90 med TS gebyret
    Ja det vil kunne mærkes på salget, og flere vil sikkert tilbyde mobilpay når de byder for at holde prisen nede.

    Redigeret 20-01-2018 08:28

  • Montymax 20-01-2018 09:49

    Det har du ret i 1749grøn og det er  sandelig også noget af en stigning. Var det ikke 33 vi gav før med VIP og uden 31 eller er det helt galt.
    På gul og gratis er det nok samme stigning - tænker jeg.

  • Montymax 20-01-2018 10:03

    Det har du ret i 1749grøn og det er  sandelig også noget af en stigning. Var det ikke 33 vi gav før med VIP og uden 31 eller er det helt galt.
    På gul og gratis er det nok samme stigning - tænker jeg.
    Så er det  også en vurdering om det kan være ulejligheden værd at sælge ting der ikke koster alverden.
    Da var det jo det rart da der var B Breve til i flere vægtklasser/priser

  • Bamseline 20-01-2018 15:45

    Er sikker på at der nok - desværre - også er prisstigning på G&G, da det jo er en stigning varslet af Dao - det er jo ikke Trendsales som sådan der sætter prisen op, men de hæver priserne på pakkelabels til Dao fordi Dao hæver deres priser.

    Bamseline

    Redigeret 20-01-2018 15:48

  • Montymax 20-01-2018 16:26

    Ha..ha - der er vist sket et eller andet der for mig da jeg redigerede det.
    Endnu står der ikke noget på G&G om prisstigning men det kommer nok.

  • Johannelouise 21-01-2018 08:13

    Altså rabat hvis man er VIP
    kan jo diskuteres
    for vi betaler jo gebyr oveni
    ift  pakkeportokøb her på TS
    % delen af det fulde beløb på handlen,,,!!!
    Plus beløbet for at være VIP

    Dette BURDE I på TS her i 2018
    altså have lavet om
    til en VIP fordel
    (det er jo det der hedder
    "de skjulte gebyrer" )

    Det er en "fake" info
    at give i min optik

    Måske jeg lige skulle sende en mail til
    "forbrugerombudsmanden"
    ang ovennævnte
    TS Support Info
    her på sitet
    år ud og år ind!!!
    Og se hvad "han" svarer.

    God Søndag

    Hilsen
    Johanne

     

    Redigeret 21-01-2018 08:24

  • Montymax 21-01-2018 16:04

    Det har du fuldstændig ret i Johanne.
    Helt ærligt så har jeg aldrig sat mig ret meget i hvordan det er med de forsendelses priser men jeg ved godt der har været noget skriveri om dem i andre tråde og også noget om at sælger gebyret også tages deraf.
    Jeg kan sagtens se at det vi betaler VIP for er ikke de store ting men mest for at oprette og genoprette annoncer. 
    Jeg kan se at jeg giver 33 kr her på Trendsale men det gør jeg da også på G&G. Jeg troede det var billiger her når jeg er VIP.
    Så igen så er det nemt her hvis vi tillige med har solgt over ts - men det skulle også lige mangle andet.

    Redigeret 21-01-2018 16:10

  • Fif2000 21-01-2018 22:02

    Jeg har altid købt porto direkte hos coolrunner.dk til 33 kr, så jeg kan ikke se der er nogen porto fordel ved VIP.

  • Montymax 21-01-2018 22:12

    Det må jeg prøve at kigge på og tak for tippet.

  • Sonne55 21-01-2018 23:29

    Jeg har INGEN besked fået om nye portostigninger hverken fra DAO eller på Trendsales.

    Er det mon helt i orden ?

  • 1749grøn 22-01-2018 08:44

    Hos Gul og Gratis er portoen stadig 33 kr og man skal ikke betale VIP der.

  • Bamseline 22-01-2018 09:34

    Sonne55 --> det er jo derfor Lea ansat i Trendsales skriver det her på Debatten/Magazine til info.

    Det fremgår også på pakkelabelsiden her på TS, men det overser man let i farten, så det er nok derfor hun har tydeliggjort det her 

    Der er vist ikke sendt besked ud til hver enkelt TS bruger, hvis det er det du mener, men det plejer de nu heller ikke ved portoforhøjelser hos partnere - i dette tilfælde Dao.

    Bamseline

    Redigeret 22-01-2018 09:36

  • Montymax 22-01-2018 09:38

    Netop - 1749grøn og så må vi jo benytte den også selvom det er nemmere her på Trendsale. Når der er brugt ts så er alle oplysninger jo det og det er bare at klikke et par gange. 

  • Bamseline 22-01-2018 09:40

    Har lige checket hos Gul & Gratis - her koster en label op til 1 kg STADIG 33 kr.

    Hos Coolrunners hjemmeside koster en pakke på op til 1 kg 38 kr, så her det vist steget (??)!!
    - skal den holde en pris på 33 kr, så skal den veje under 100 gram....

    Bamseline

    Redigeret 22-01-2018 10:41

  • -trunde- 22-01-2018 10:07


    Her koster en label op til 1 kg nu 37 kr.

  • Bamseline 22-01-2018 10:13

    Trunde --> ja og det er jo også en stigning på over 12% på én gang + vi betaler også TSgebyr af portoen her på Trendsales, så synes skisme det er meget på en gang at det er steget 

    Redigeret 22-01-2018 10:13

  • Montymax 22-01-2018 10:31

    På G&G er der ikke varslet noget om en stigning endnu så jeg syntes det er super dejlig og vil da afgjort bruge det.
    Det har jeg nu også gjort de perioder jeg ikke er VIP - da jeg forestillede mig at det var dyrere her på Tredsale som alm. bruger.

  • -trunde- 22-01-2018 10:44


    Bamseline

    Helt enig, jeg vil også lige se hvordan det går....måske jeg vil stoppe med at sælge herinde,

    da mine priser er i den lave ende kan det ikke betale sig, det tager da noget tid at tage

    billeder samt mål, og oprette annoncer og så ikke få noget for det.

  • Montymax 22-01-2018 10:55

    Jeg ved godt jeg ikke hedder Bamseline men jeg skriver lige alligevel. 

    Netop -så tager det da tid at tage billeder og sætte annoncer op osv. og jeg har også tit tænkt at nu gider jeg ikke mere men så alligevel tænker jeg det er forsøget værd og bare det giver udgiften i kr og øre.
    Ellers skulle tingen/varen jo bare ligge og optage hyldeplads eller ryge ud. 

  • -trunde- 22-01-2018 11:00


    Montymax

    Enig, men jeg sælger også for mine piger og nogle af deres venner....ved ikke om det er det

    jeg vil bruge min tid på.....smider ikke noget ud giver det til genbrug....så kan andre da få

    glæde af det.

  • Bamseline 22-01-2018 11:52

    Jeg har selv lige pakket en ordentlig kasse til genbrug dels fordi det var noget jeg ikke havde fået solgt og dels fordi det var relativt billige ting, hvor det faktisk ikke rigtig kan betale sig at handle, fordi portoen nærmest bliver en halv gang oveni 

    Bare de her høje portopriser ikke helt kvæler den fantastiske genbrugs-ide som Trendsales jo egentlig er 

    Bamseline

  • -trunde- 22-01-2018 12:01

    Bamseline

    Dejligt at få styr på det man ikke bruger eller sælger....og så afsted til genbrug med det...

    Er bange for de her høje portopriser......ikke giver noget salg ( desværre)

  • Bamseline 22-01-2018 12:16

    Trunde --> ja   

  • Montymax 22-01-2018 13:21

    - trunde-
    Sikkert en dårlig formulering fra mig men “ ryge ud” er sandelig også genbrug og de kontainer der er sat op rundt omkring i byen.

  • -trunde- 22-01-2018 14:18

    Montymax


    Det er jeg glad for at høre.....der er brug for det mange steder.

  • Montymax 22-01-2018 14:57

    Ja, -trunde- Jeg er helt enig i at der er brug for det og ingen grund til at gøre andet end at tage det med ned i byen’s indsamlings kontainer. 

    Redigeret 22-01-2018 21:23

  • Illonaanette 22-01-2018 20:08

    Portostigninger er desværre ikke noget Trendsales har indflydelse på, men at der skal betales TS gebyr af portoen, synes jeg faktisk er frækt !

    Jeg regner ikke med at forny mit VIP medlemskab, når det udløber, men fortsætte som standard, men måske heller ikke det - for jeg synes det er blevet for sløvt  herinde, generelt.

  • Dipsey 22-01-2018 20:11

    Jeg er så PISSE træt af at skulle ændre 400 annoncer fordi porto ændres. Det burde kunne rettes manuelt.

  • Dipsey 22-01-2018 22:09

    Og så burde der enten låses op for man får mail adresse ved handel eller også skal man have adgang til al slags dao vægt så man kan sende det billigere. Nu er jeg nødt til ar kontakte køber på sms for at få mail, så jeg kan købe porto via coolrunner

  • 1749grøn 23-01-2018 06:56

    Ja det er urimelig at TS skal have 1,85- 1,90 kr. + portoen fordi der bliver handlet over TS. Men når man ser deres 2015 - 2016 regnskab er det vel ikke så mærkelig at der skal alle de gebyrer ind der kan komme.
    Gul og Gratis portoen er stadig 33 kr.

    Redigeret 23-01-2018 10:47

  • Montymax 23-01-2018 10:12

    Helt klart er det ikke rimeligt og der er ingen god forklaring på det - udover at deres system ikke kan skille det ad, måske.
    Jeg har endeligt aldrig rigtigt forstået det der med at de får de procenter af portoen men det må være i de handler hvor portoen lægges oven i prisen - ikke ?
    Jeg har bare altid haft eller forhandlet en pris og så har jeg betalt porten og måske derfor har jeg ikke “bidt mærke” i det.
    Nemlig G&G har stadig den gode gamle pris.

  • Bamseline 23-01-2018 11:48

    Jeg er ret sikker på at alt det bøvl der har været med TSgebyr i tidens løb f.eks.:

    * skal sælger eller køber betale - mange sælgere kræver det jo hos deres købere (og det kan man måske til dels godt forstå da det jo primært er en forsikring der dækker køber...)

    * gebyret beløber sig til et pænt stort beløb, hvis det drejer sig om en vare af en vis værdi f.eks. 50 kr hvis varen koster 1000 kr - det er immervæk en slat for at TS formidler en handel, der faktisk kan foregå helt gratis.... (bankoverførsel/mobilepay)

    * det at man som sælger også betaler gebyr af portoen - ved godt det kun er et lille beløb, men mere princippet i det.

    Og nu så altså "balladen" med stigende portopriser.

    Alt det er desværre en meget skidt ting for handlen her på Trendsales - i hvert fald set med mine øjne.

    Der er da slet heller ikke den samme flow som for bare få år siden og det er rigtig ærgerligt.

    Åh, håber da virkelig ikke at Trendsales er på vej ud, for jeg synes slet ikke der findes brugbare alternativer - jeg kommer aldrig til at handle via FB eller en App baseret platform.

    Bamseline

    Redigeret 23-01-2018 11:50

  • -trunde- 23-01-2018 12:01


    Bamseline

    Helt enig jeg kommer heller aldrig til at handle via FB, eller andre steder....jeg har kun min Pc.

    og ingen mobilepay)....er glad for den måde betalingen er er på ts.

  • Montymax 23-01-2018 12:11

    Jeg er også helt enig med dig Bamseline og gider heller ikke Fcebook salg. Jeg kan dog se at mange annoncer der har stor interesse og det med noget som jeg tænker “ det var da pokkers “.
    Jeg syntes heller ikke der er meget flow på Tradono - i hvertfald ikke for mig. DBA er så som så.

  • 1749grøn 23-01-2018 12:44

    Jeg syntes der burde være en bagatelgrænse på  TS gebyret for Vip brugere og ligeledes på TS  garantien for køber på  eks 150 kr. ???
    Det vil gøre det mere attraktiv at sælge billige ting

  • Bamseline 23-01-2018 13:55

    Mit ønske kunne være: ingen gebyrer for VIP - disse betaler jo i forvejen.

    Bamseline

  • Illonaanette 23-01-2018 16:09

    Jeg synes heller ikke, at VIP skulle betale gebyrer - men sådan bliver det nok ikke - man kunne evt. deles om gebyret sælger og køber imellem - synes det er urimeligt at sælger skal stå for hele 'gildet'.

    Jeg hopper heller ikke på vognen med App platformen, det er for besværligt og tilmed småt - og jeg tager mine billeder med et kamera og fører dem over på min PC, hvor jeg kan redigere og arkivere og nemt finde dem igen - skulle jeg til at overføre til smartphone eller tablet, så ville det blive dobbelt arbejde.

  • Bamseline 23-01-2018 16:27

    Illonaanette --> vi er helt enige - både hvad angår VIP og om en eventuel deling mellem køber og sælger.
    Jeg kan jo egentlig godt forstå at nogle sælgere "vælter det over" på deres købere, hvis disse (altså køberne) ønsker handel via TSpay.
    Det koster sælger en del penge at betale for hvad der egentlig er en forsikring FOR KØBERE.

    Er også enig i at App'en er småt og bøvlet (jeg har også alt på min PC inkl. billeder, arkiv osv.) og FB er jeg slet ikke på og skal heller ikke.

    Bamseline

  • Illonaanette 23-01-2018 16:53

    Lige nøjagtig Bamseline - når jeg f.eks. køber en rejse, så skal jeg selv betale forsikring for tyveri, sygdom m.m. - så forstår ikke hvorfor det kun er køberne herinde der skal  sikres og ikke bidrage til sitet.

    Jeg må tilstå at jeg er på Facebook, en nødvendighed i dag, når man som jeg har et firma og vil følge med de andre :)

  • Bamseline 23-01-2018 17:01

    Jeg forstår absolut, at nogle har behovet for at være på FB - specielt hvis man har et firma.
    Jeg lærte blot - af bitter erfaring - da jeg havde et mere "offentligt" job hos en større virksomhed, at man let "mister" sit privatliv og bliver en slags "jaget vildt".

    Ved godt at jeg sætter det lidt på spidsen, men jeg blev så træt af at blive kontaktet privat, at jeg i dag har udeladt adresse og tlfnr samt er på Robinson-listen samt har fravalgt alle sociale medier som FB, Messenger osv.

    Bamseline

  • Illonaanette 23-01-2018 18:04

    Jeg synes tråden her har givet en hel del gode informationer, og jeg håber sådan at ledelsen fra TS kommer på banen med info om hvad visionen er for 2018 og for fremtiden i almindelighed.

    Måske har jeg sovet i timen, men jeg synes ikke den nye direktør har gjort sig bemærket - jeg så ham tilfældigvis i en af nyhederne på TV, men da handlede det mest om Tradono, vores tidligere Ole, var noget mere synlig og aktiv; jeg mangler i den grad at se hvem der står bag TS nu.

    Undrer mig også over at man kun kan se hvor mange brugere og annoncer, der er på TS, men ikke hvor mange der er online - måske har jeg ikke noget at ha' det i, men det kunne jo være at antallet er faldet gevaldigt ??

  • Sonne55 24-01-2018 22:34

    Kunne TS mon finde et alternativ til DAO ?
    Jeg synes, at det er for dyrt at skulle betale 37 kr for at købe/sælge en bluse til f.eks 125 kr.
    Portostigningen ødelægger virkelig handlen her på TS.

    Mon det er lovligt, at TS scorer procenter af portoen ?

  • Leaoe20 26-01-2018 16:03

    Hej igen jeg følger i første omgang lige op på de komentarer og spørgsmål, der er til pakkeportoen:

    Som flere af jer skriver, så er det rigtigt, at de tidligere VIP-priser var tilsvarende dem, Coolrunner havde. Det har vi rettet op på, så nu ligger VIP-portoprisen 1 kr. under Coolrunners, på alle typer DAO pakkeporto, vi forhandler her på TS. Vi er også opmærksomme på, at prisen hos Gul & Gratis fortsat er som før DAO hævede priserne. Ifølge vores oplysninger, så ændrer de også priserne, så vi må vente og se.

    Jeg kan sagtens følge, at flere af jer synes det er unfair at TS-gebyret trækkes af det fulde handelsbeløb inklusiv portoen. Vi er igang med at kigge på, om ikke vi kan løse det på en god måde. Rent teknisk er det nemlig ikke helt nemt.

    Dipsey: vi ved at det ikke er fedt at skulle ændre portoprisen, når man har mange annoncer. Det vil selvfølgelig være optimalt, at vi fra systemets side gør det nemmere. Vi er også igang med at kigge på, hvordan vi bedst kan løse det.

    Sonne55: egentlig er vi rigtig glade for samarbejdet med DAO. De har nogle af de bedste priser på markedet og de yder generelt en god service. Er der andre pakkeportoløsninger, du (og I andre) vil ønske vi tilbød på TS?

    / Lea fra Trendsales & Tradono

  • 1749grøn 26-01-2018 17:12

    Coolrunner priser er
    max. 100 gram 33,00 kr.
      -     250   -     36,00  -
      -     500   -     37,00 -
      -    1000  -     38,00
    Så hvis man sender en pakke under 250 g. er den jo dyrere hos TS
    Hvor er Vip fidusen? 
    Og hvad mon DAO prisen bliver, hvis den får en stigning hos GUL og GRATIS, mon ikke de forhandler sig til en gennemsnitspris eller tilbyder alle takster. Men endnu fastholder de prisen 33,00 kr.

    Redigeret 04-02-2018 12:20

  • Montymax 26-01-2018 23:50

    1749grøn - det er fint det du der har oplyst om og nu må jeg sætte mig ind i Coolrunner. Jeg kan mægtigt god lí at der er forskellige satser og ikke bare en til 38 kr.
    Jeg kan nu heller ikke gennemskue den der VIP fidus.
    Ellers så håber jeg at G&G ikke såen lige ændre priserne men på den anden side så med den stilstand der er her på Trendsale behøver jeg heller ikke nogen pakkelabel. 

  • Sonne55 29-01-2018 00:39

    Bare til oplysning:
    Hvis man sender en pakke under 1 kg koster det altså KUN 33 kr gennem Gul & Gratis.

    Og ligegyldigt hvordan Lea fra Trendsales vender tingene, så kan det IKKE VÆRE LOVLIGT, at TS selv scorer 5 % af prisen på forsendelser gennem DAO.

    TS er ved at lukke sig selv !!!!  Desværre.

  • 1749grøn 29-01-2018 07:01

    Tvivler også på det lovlige i at de tager samme pris " den dyre "  for alle forsendelser med DAO under 1 kg. når DAO har indført  4 differentierede priser. Samtidig med de ikke giver mulighed for at købe andet sted, da købers mail adresse ikke bliver oplyst. Men TS kommer forhåbentlig med et svar, for de har vel undersøgt det ?. 

    Redigeret 29-01-2018 11:01

  • Illonaanette 29-01-2018 14:37

    Det er ikke ulovligt, at TS tjener penge på de aftaler de indgår med deres leverandører, her DAO, men jeg synes ikke de burde gøre det - ulovligt nej, men grådigt, ja.

  • Johannelouise 30-01-2018 10:25

    Har ikke været on line
    pga jeg er flyttet tidligere end beregnet :)

    Tak Montymax

    Ilonamette: Jeg skrev ikke det er ulovligt

    Men i markedsføringsloven ved jeg det tydeligt skal fremgå
    hvilke extra gebyrer der er
    Det ved vi at vi giver som TS-Brugere
    ifb med de varer som vi sællger
    her på "SItet"

    Det jeg pointerede at blot
    at "vi" som VIP
    IKKE
    får rabat overhovedet
    Vi betaler også gebyrer for at købe pakkeporto
    via TS

    Og dette er "indiskuterbart" for det gør vi...
    Supporteren her skrev
    "Vip 'erne får rabat
    og det passer jo ikke!!!
    Hvilket er  og var min pointe!!!

    En dejlig tirsdag i solskin ønskes I
    fra:
    "8600 Happiness"

    Hilsen
    Johanne

    PS: pga ovennævnte mm
    er jeg ikke VIP mere
    fornyede det ikke

    Jeg sælger mest via DBA
    &
    FB
    i
    ( lokale grupper)

    Redigeret 30-01-2018 10:31

  • Montymax 30-01-2018 11:39

    Hej Johanne.
    Jeg er igen hoppet på en måneders VIP og så ser vi i næste månede. Så længe det bare lidt kan betale sig gør jeg det men når det bliver med et minus 68 kr - så er det slut.
    Jeg har prøvet med facebook men syntes at annoncerne drukner i annoncer men måske er det med at finde den rigtige gruppe.
    Jeg kan godt li at være anonym lige som her, sikkert noget pjat men på facebook kan alle ens venner jo følge med i alle de fejlkøb og andet der bliver prøvet på at solgt.
    Jeg har det sku da nok ligesådan når jeg ser hvad de prøver på at sælge af “ håbløse” ting. Dog har jeg skrevet at bud skal  være på PM - så kan der ikke følges med i det. 
    Det er sikkert også bare mig der er så “ sensitiv “.
    Jeg kan heller ikke se at vipperne får rabat men for mig er VIP at jeg har mange annoncer, måske omkring 90 og så er genoprettelsen nem og jeg kan sætte flere annoncer på. Det giver jeg så 68 kr for.
    DBA har jeg også altid annoncer på og det er lidt  så som så.
    Det lyder som en dejlig adresse du har fået...........8600 Happiness.

    Redigeret 30-01-2018 11:40

  • Johannelouise 02-02-2018 11:25

    Hej Montymax

    Ja det er en superskøn ny bolig og adresse jeg har fået

    Ok

    Du har betydeligt flere annoncer på TS
    end jeg nogensinde får
    Men mit Walk in closet
    har det også ret godt nu
    Flytning og vægttab er jo som at få en
    splinterny garderobe

    Held & Lykke med Dit VIP
    Krydser fingre for at Du får gang i handlen her på "Sitet"

    God weekend
    i silende regn & slud

    Johanne  

  • Montymax 02-02-2018 12:48

    Mange tak for du krydser finger - det har jeg vist brug for.
    Wow - Walk in closed, vægttab og ny garderobe og så flytning............det var mange dejlige ting må jeg sige.
       Også God Weekend til dig her fra Fyn i nogenlunde vejr.
          Montymax / Kira 

  • Johannelouise 03-02-2018 13:44

    Alting "flasker sig" lige pludseligt
    & Lykken banker "på" her
    Nyd kommentar freden fra undertegnede

    God Lørdag på Fyn-Montymax

    Hilsen

    Johanne
    i
    "Snevejr"

  • Montymax 03-02-2018 19:27

    Hej Johanne i Snevejr.
    Så dejlig et lille positivt indput.
    Der er i det hele taget meget stille ......  

    Redigeret 03-02-2018 19:27

  • Bamseline 04-02-2018 11:32

    Nu er priserne på porto også steget på Gul & Gratis 

    Billigste porto er her nu 38 kr for op til 1 kilo med Dao.

    Bamseline

  • Montymax 04-02-2018 11:46

    Okay og tak for info - Bamseline.
    Så er det alligevel billigere her når vi er VIP brugere ...... 1 kroner tænker jeg.
    Undskyld mig men mine tanker er alligevel lidt omkring at hvis ikke Trendsale havde blandet sig hos  G&G så havde det muligvis ikke været allerede nu deres var steget. Måske dårlige tanker om dem ..... men det falder mig for.
    Jeg købte en her i går til 44 kr mener jeg - det var op til 2 kg med DAO og det er jo nemt når det er en ts handel.
    Vi har jo heller ikke så mange valg da vi mangler købers mailadresse og jeg magter ikke alt det skriveri for at kunne spare lidt - det er jo  så også passé nu.
    Nå .....jeg syntes at kunne spore en lille smule mere aktivitet her og det er jo herligt.     

    Redigeret 04-02-2018 11:47

  • 1749grøn 09-02-2018 10:06

    Jeg har sendt en pakke med DAO der vejer over 1 kg.
    Hos Gul og Gratis var prisen 43,00 kr
    Hos TS 44 ,00 kr.
    1 kr. mere selvom jeg er VIP.
    Jeg ved godt det måske ikke er så ofte forsendelser over 1 kg. anvendes, men der burde da være fordel ved et VIP og ikke en ekstra udgift.

  • Montymax 09-02-2018 11:29

    Ja - 1749grøn, jeg var i samme sitiation som dig den anden aften.
    Jeg havde valget mellem at blive siddende i stolen og bruge Trendsale og lade det hele køre SÅ nemt eller skulle lette mig og hente dankortet........og spare en krone.
    Jeg valgte at blive i stolen og betale en krone for nemheden.
    At det ikke er fair vil jeg da give dig 100 % ret i og særlig for os Vipper. 

Skriv på debatten

Leaoe20 sælger


log debate