Kender i denne netshop ?

Tilmeld/Afmeld besv. emails | Læst af: 651
  • Montymax 30-01-2018 16:14

    Som overskriften lyder - så kender i denne her :
    Optikyedekparcalari.com            Leowulf
    Jeg falder lidt over at alt er til nøjagtigt halvpris og måske lidt underlig ordstilling men ikke så påfaldende som nogle gange når det er helt “ bondefangeri”.
    Jeg skrev og spurgte den hvor de sendte fra og der kom dette svar dagen efter :
    We are Internet Trade. We are the distributør online and in authorized shop. You Can feel free to order.
       Thank for your time.

  • Bamseline 30-01-2018 16:25

    Jeg kender ikke hjemmesiden med det mærkelige navn (kender dog godt Leowulff's tasker - de er fantastiske), men synes da bestemt ikke det du skriver lyder for godt. Det er virkelig dårlig engelsk....
    Så vil umiddelbart mene at det er en fake side.

    Bamseline

  • Bamseline 30-01-2018 16:28

    Du kan købe Leowulff tasker direkte på deres hjemmeside eller i deres pop-up butik i Kronprinsensgade 13 i Kbh.

  • Montymax 30-01-2018 16:33

    Tak skal du have Bamseline og Ja, deres ordstilling falder lidt forkert ud. Deres tasker ser bare fine ud så jeg må hellere holde mig til den kendte. 

    Redigeret 30-01-2018 17:12

  • Kiwikriger 31-01-2018 10:11

    Det er sådan en side, hvor man nærmest beder om at blive snydt, det er ret tydligt at den ikke indeholder gældende lovgivning eller har nogen aftale med nogle kortudbydere.. Jeg ville ikke turde give dem mine kortoplysninger Det er ikke så meget om jeg ville modtage fake produkt, men mere de oplysninger de har på mig til at misbruge mit kort.

  • Montymax 31-01-2018 15:54

    Okay - Kiwikriger, det vil jeg se igennem igen. Jeg så slet ikke det du ser men dejlig du skriver det ........
    Jeg tænker mere på at tjekke på Trustpilot og der var de ikke og samtidig ved jeg godt at det ikke er ret msikkerhed i det.
    Det jeg faldt ovaogså deres priser, så underlige.
    Tak for dit input og jeg kan da fortælle dig at jeg ikke har handlet der -gudskelov. 

    Redigeret 31-01-2018 15:56

  • Montymax 31-01-2018 15:58

    Af en eller grund kan jeg ikke redigere i det uden at det bliver værre og værre men der skal stå :
    Det jeg faldt over var deres priser, som er lidt underlige.

  • Tinta1 01-02-2018 00:00

    Helt sikkert som Kiwikriger skriver! Hold dig væk fra sider med underlige navne, mærkeligt dansk og priser man studser over. Det at det Leowulf, der påstås at sælge er bestemt ikke en garanti. Det støder man ofte på med alle slags anerkendte mærker. Det er almindeligt kendt, at  den slags sider popper op, når folk søger på specifikke mærker. Hold dig til sites der er e-mærket godkendte netbutikker. Så er du på den sikre side.

    De bedste hilsner fra
    Tinta

  • Aznbro 01-02-2018 13:27

    @MontyMax Hold dig langt væk fra den hjemmeside.

    Man skal ikke købe noget fra hjemmesider, som ikke bruger HTTPS. Med andre ord starter hjemmesidens adresse (URL) ikke med HTTPS.

    Hjemmesiden som du skriver om har kun HTTP i dens URL:

    http://www.optikyedekparcalari.com

  • Aznbro 01-02-2018 13:32

    Hvis en hjemmeside bruger HTTPS, vil man se en hængelås ved URL'en.

  • Montymax 01-02-2018 16:05

    Tusind tak skal i have for jeres gode råd. Den med hængelås og URL’ en anede jeg ikke og vil helt sikkert huske at bruge en anden gang.
    Nemlig - Tinta1, så var det et underligt navn den hjemmeside havde og det var sandelig godt jeg lige rådførte mig med jer.
    Tak for det. 

Skriv på debatten

Montymax sælger


log debate