Besøgstæller

Tilmeld/Afmeld besv. emails | Læst af: 1668
  • Ajtsb70 10-02-2018 06:45

    Hej

    Er det bare mig der ikke kan se, antal besøg på mine annoncer, eller er det en generel fejl.

    Det er jo en af de ting man betaler for som VIP

    Mvh
    Anja

  • 1749grøn 10-02-2018 07:24

    Nej her virker det heller ikke, hverken det eller sat til arkivering.
    Træls for så ved man jo heller ikke om henvendelser virker.

  • Ajtsb70 10-02-2018 07:25

    Nej, det er korrekt. Utilfredsstillende er vist det rigtige ord.

    Ja, kan heller ikke arkivere.

  • Annemariekbh 10-02-2018 07:53

    Godmorgen

    Jeg skrev til support i går, men har ikke fået svar - måske virker support heller ikke??

    Anne Marie

  • Ajtsb70 10-02-2018 07:55

    De er nok gået på vinerferie 

  • Pinklady-1 10-02-2018 10:03

    Det har ikke virket hos mig i flere dage.

    God week-end 

    Redigeret 10-02-2018 10:03

  • -trunde- 10-02-2018 10:22

    Nej her virker det heller ikke.

  • Jensine19 10-02-2018 11:31

    Support er klar over problemet, og er i gang med at prøve, at løse det.
    Man har jo lov at håbe på, at det også er en fejl, der heller ikke er nogen henvendelser på annoncerne

  • Pinklady-1 10-02-2018 11:41

    Jensine19 - ja, lad os håbe det 

  • Jensine19 10-02-2018 11:54

    Pinklady-1, jeg har skrevet på en af dine annoncer, så må vi jo se, om du får besked om ny besvarelse 

  • Pinklady-1 10-02-2018 12:01

    Tak :)

    Jeg fik besked på besvarelsen. Men der er ikke registreret noget ved besøgende. Der står 0.

    Redigeret 10-02-2018 12:02

  • 1749grøn 10-02-2018 13:31

    Hvor er det dårlig og sjusket at TS ikke sætter det på driftstatus.
    Det kan jo ikke være rigtig at det er en TS bruger, der her på debatten ,skal  informere os andre om at TS er klar over problemet og er ved at løse det

  • Montymax 10-02-2018 14:43

    Argh - jeg er glad for jeg lige slog ind her på debatten.
    Jeg havde netop til morges undret mig over at der ikke var nogen overhovedet der gad gå ind og kigge mine ting og sager der er til salg.
    Underligt nok så slog det mig ikke at det var systemet det er galt med men så er der stadig håb om at der er kigget på sagerne og det er jo dejlig.
    Nu de er klar over det bliver det forhåbenligt fixet hurtigt. 

  • Bamseline 10-02-2018 15:34

    Jeg har skrevet til Support ang. besøgstælleren for flere dage siden, men det fungerer desværre stadig ikke og har ikke fået yderligere tilbagemelding fra Support siden i går.

    Der er også problemer med arkiveringsfunktionen - også dette er de naturligvis blevet gjort opmærksomme på.

    Mvh Bamseline/moderator

  • Montymax 10-02-2018 15:40

    Super dejligt at i er nogle der er kvikkere end mig til at opdage tingene. Det må åbenbart kræve mere end som så siden det stadig ikke virker.
    Der er sikkert travlhed på kontoret med så meget andet, tænker jeg og vi har da fået mail om et eller andet med pengene på vores konto ( hvis vi har nogen, alså ) så jeg lige hurtigt.

  • Ajtsb70 10-02-2018 15:46

    Hvad er det for en mail Montymax? Har intet modtaget, men får heller ikke mail længere når jeg hæver fra min TS konto.

  • Montymax 10-02-2018 15:53

    Ajtsb70 - Det var en formuleringsfejl da det ikke var en mail  men en besked i indbakken under min profil.
    Det må være noget alle har fået, tænker jeg.

  • Sonne55 10-02-2018 15:58

    Montymax: Jeg har heller ingen mail fået om pengene på min konto. Hvad stod der i den mail ?

    Hos mig virker besøgstælleren heller ikke. På min side har jeg ikke haft én eneste besøgende siden d. 7 februar. Underligt, ikke ?
    Og der står INGEN besked om det under deres "driftinfo".
    Hvor er det elendig service fra TS.

  • Ajtsb70 10-02-2018 15:58

    Altså der hvor man kan skrive til hinanden, for der har jeg heller ikke modtaget noget 

  • Ajtsb70 10-02-2018 15:58

    Når, men vi kan vist roligt sige, at der er flere ting der ikke fungerer, og noget har ikke fungeret i flere år.

  • Montymax 10-02-2018 16:05

    I kigger i jeres Privatbeskeder på jeres profil og der er garenteret en besked til jer fra Trendsale.
    Jeg får nu heller ikke beskeder mere om jeg hæver på min konto og det er faktisk også noget siden - Ajtsb70.

  • Sonne55 10-02-2018 16:06

    Ok, nu har jeg fundet det. Det ligger oppe i ens "vindue" over fotoet. Se under:"Ulæste privatbeskeder".

    Det de skriver betyder vel ikke noget for os, der meget jævnligt logger på TS ?
    Eller forstår jeg ikke deres besked ?

  • Montymax 10-02-2018 16:06

    Min besøgstæller har ikke virket i tre dag kan jeg se nu.
    Jeps - helt rigtigt Sonne55.
    Nej - det tænker jeg heller ikke men jeg bruger mest  appen og der er jeg vel også lokket på.

    Redigeret 10-02-2018 16:08

  • Ajtsb70 10-02-2018 16:09

    Altså har været inde i ulæste privatbeskeder og der er intet fra TS

  • Montymax 10-02-2018 16:17

    Det var da sært - Ajtsb men mon ikke den så bare kommer senere.

    Redigeret 10-02-2018 16:21

  • Ajtsb70 10-02-2018 16:21

    Måske 

  • Inger1212 10-02-2018 18:35

    Jeg har lige de sidste dage fornyet og sat en masse nye annoncer op, så det er drøn-irriterende, at man ikke kan se nogen kigger på dem. Arkivknappen har jeg nu ikke lagt mærke til ikke virker .... Men jeg har heller ikke solgt noget via køb-nu knappen de sidste dage. Det kan jo godt være den heller ikke virker ... måske nogen lige ku pøve ...  

  • Tinta1 11-02-2018 10:33

    Ok jeg begyndte også at studse over det med besøgstælleren, og især på nu lukkede annoncer, der her i weekenden er solgt som "Køb Nu" handler. Så man skulle jo mene at besøgstælleren mindst måtte vise 1 besøg på de annoncer

    Mvh
    Tinta

    Redigeret 11-02-2018 10:50

  • Sortebær 11-02-2018 10:55

    Nogen der har hørt noget nyt om besøgstælleriet?

  • Bamseline 11-02-2018 11:12

    Desværre ikke - skrev yderligere til Support i går, men der er ikke kommet svar 

    Og heller ikke arkivfunktionen virker endnu.....

    God søndag fra Bamseline

  • 1749grøn 11-02-2018 11:22

    Jeg tvivler på der bliver arbejdet på sagen . Syntes altid at hvis der har været problemer i week-end, så bliver det først ordnet om mandagen.

  • Sortebær 11-02-2018 11:26

    Altså......det er godt nok lidt deprimerende med alle de der nuller. Føler mig uinteressant, savner lidt opmærksomhed.

    Takker for tilbagemelding.
    God søndag også til jer- her er der det fineste snevejr.

  • Bamseline 11-02-2018 11:52

    Ja, er helt enig - det med 0 besøg på alle annoncer får det til at virke endnu mere stille her på TS end normalt - og det er ellers stille nok !!

    Ville også ønske at TS Support i det mindste gav os en status på hvor langt de er med problemet/problemerne - og at de skrev det på driftsstatus, men den er ikke opdateret siden i januar......

    Bamseline

  • Tinta1 11-02-2018 12:01

    Jeg skrev til support for ca. en time siden og har allerede fået svar

    her er hvad de skrev:


    Tak for din henvendelse.

    Vi forstår udemærket din frustration over denne fejl fra vores side. Det er desværre et problem, vi er blevet gjort klar over. Vi er i øjeblikket igang med at undersøge problemet med besøgstælleren, da vi har modtaget en håndfuld henvendelser om, at den ikke virker korrekt Vi beklager mange gange de gener det har medført, da vi er klar over det naturligvis ikke hensigtsmæssigt.

    Vi har derfor straks meldt det ind til en tekniker, som vil forsøge at lokalisere fejlen. Ind til vi har fået lokaliseret og udbedret problemet, må vi beklage fejlen mange, mange gange.

    Med hensyn til driftstatus har vi videregivet informationen til rette vedkomne, hvorfor vi forventer den kommer op snarest.

  • Tinta1 11-02-2018 12:03

    Og nu står fejlen også på Dritstatus

  • Sonne55 11-02-2018 12:53

    Det er "imponerende", at de skal være 4 dage om at lægge det på driftstatus.
    De kunne bare STRAKS informere om det. Og dette er et moderne informations-samfund?

    Hvis der var et godt alternativ til TS, så smuttede jeg straks.

  • Igo502003 11-02-2018 13:08

    giver dig ret Sonne absolut imponerende og nu kan jeg heller ikke købe DAO label - kan ikke når jeg når betalings formularen det går så godt

  • Sortebær 11-02-2018 13:53

    Jeg har lige købt dao label og havde ingen problemer......på et tidspunkt oplevede jeg det samme.....det viste sig at være fordi pakken var for stor, det var når jeg brugte den hvor man selv skal indtaste mål. Mener ikke det står hvor stor pakken må være...

  • Montymax 11-02-2018 14:13

    Ak..Ja - Sortebær, jeg følte mig også totalt uinteresant og syntes godtnok ikke mine ting og sager var SÅ kedelige at ingen gad at kigge på dem men så fandt jeg gudskelov tråden her ..........så gav det jo svaret.

    Da her jo er ret stille i forvejen var  det svært lige at gennemskue det men godt her er nogle kvikke i blandt os.

    Jeg tvivler også på at der bliver arbejdet på det før mandag.

    Redigeret 11-02-2018 14:14

  • Sortebær 11-02-2018 14:18

    Man tager det jo helt personligt......jeg er kedelig......jeg har dårlig smag.....ingen vil besøge mig.
    Godt det bare er teknikken der er noget galt med.

  • Igo502003 11-02-2018 14:18

    tak for svar vedr dao

  • Sortebær 11-02-2018 14:24

    Ingen årsag, håber det kan hjælpe. Jeg bøvlede nemlig med det i 100 år og kunne ikke forstå hvad der var galt da jeg ikke kunne se at der var en begrænsning i forhold til mål.

  • Bamseline 11-02-2018 14:45

    Jeg har fået ca samme svar som Tinta - Support skriver at de har sat teknikere på sagen.... den udtalelse undrer mig lidt, da de allerede for flere dage siden blev gjort opmærksomme på problemet!
    Det er da FORHÅBENTLIG ikke først nu at de går i gang med at gøre noget ved det  (sådan synes jeg nemlig godt formuleringen i deres svar kunne tyde på, men måske jeg læser det forkert(?)).

    Problemet med arkivering har jeg ikke fået noget svar på.....

    Og så har jeg også fået den føromtalte "private besked" fra TS ang ændring af vilkår, så de er nok blot blevet sendt ud i flere omgange.

    Bamseline

  • Ajtsb70 11-02-2018 19:14

    Har stadig ikke modtaget den med ændringer.

    Ja, stærkt går det ikke med information og fejlretninger.

  • Ajtsb70 11-02-2018 19:25

    Mon vi bliver kompenseret?

  • Montymax 11-02-2018 19:35

    Jeg tvivler på vi bliver kompenseret - det er jeg næsten sikke på vi ikke bliver.
    De vil garenteret mene/ sige at det jo ikke har forhindret nogen handler......
    Underligt at der ikke er sendt de Privatbeskeder afsted til alle samtidigt.

  • Ajtsb70 11-02-2018 19:36

    Montymax: Mne trods alt en af de ting der er med i VIP pakken :)

  • Ajtsb70 11-02-2018 19:39

    >Og dog står ikke under VIP fordele, det var jeg ellers sikker på

  • Bamseline 11-02-2018 19:48

    Næh, tænker ikke der bliver tale om kompensation, men for mig er det en kendsgerning at jeg INGEN aktivitet har haft på mine annoncer, siden besøgstælleren gik i udu.
    Kan jo selvfølgelig ikke bevise at de to ting hænger sammen, men der plejer dog at være henvendelser, spørgsmål eller handler flere gange om ugen.......såe......

    Bamseline

  • Ajtsb70 11-02-2018 19:57

    Ja netop, det er mærkeligt.

  • Montymax 11-02-2018 20:27

    Nææ men jeg bruger da meget den funktion til at evt slette annoncer og genoprette. Bruge og bruger....  men jeg kigger  da lige en gang og ser hvor mange der har set annoncen inden jeg så sletter den og genopretter igen.
    Da må jeg nok sige at Trodono har en super god funktion ....en liké funktion á et rødt hjerte. Det syntes jeg er dejligt og giver et overblik om der er nogen der bare har set annoncen og om der er nogen der bare er rigtig vild  med varen som så får besked ved henvendelser.
    Her på Trendsale kan opretteren jo kun se hvor mange der har kigget ( alså lige hvis det virker. )

    Redigeret 11-02-2018 21:01

  • Ajtsb70 11-02-2018 20:44

    Jeg bruger den på samme måde, også til at prissætte.

  • Sonne55 11-02-2018 22:07

    Ajtsb70
    Montymax
    Bamseline
    Sortebær.

    Jeg vil prøve at skrive en besked i den øverste af jeres annoncer. Jeg vil bare skrive:"Besøgstæller". Så kan vi jo finde ud af, om annoncerne fungerer/ikke fungerer, og om I får besked ved henvendelser eller om I ikke får besked. 
    Vil det være ok ?
    Jeg undrer mig over, at jeg INGEN henvendelser har fået overhovedet siden d 7. feb. Ikke engang nogen der har spurgt eller forslået en pris. UNDERLIGT !!

  • Montymax 11-02-2018 22:28

    Sonne55 - fint nok for mig og jeg har sendt en retur til dig. Så er det jo spændende om du får besked.
    Jeg fik ihvertfald.

  • Sonne55 11-02-2018 22:35

    Det ser ud til at Montymax og jeg godt kan skrive på hinandens annoncer, og at det bliver registreret. Godt.

  • Montymax 11-02-2018 22:37

    Netop - det virker perfekt. 

    Redigeret 11-02-2018 22:37

  • Ajtsb70 11-02-2018 22:45

    Virker også her.

  • Bamseline 12-02-2018 07:53

    Det virker også hos mig, Sonne.

    Og ja, jeg undrer mig også: har som dig heller ikke haft en eneste henvendelse på en eneste annonce!
    Som jeg også har skrevet ovenfor, så plejer der i det mindste at være nogen der spørger om et eller andet, kommenterer eller - hvis man er heldig - køber, men der har været helt STENDØDT 

    Bamseline

  • Ajtsb70 12-02-2018 08:08

    Jeg har haft 2 henvendelser, men ingen besøg  :) 3 med Sonnes :)

  • Igo502003 12-02-2018 08:17

    ingen besøg heller hos mig det er da for dårligt det ikke bliver rettet

  • Ajtsb70 12-02-2018 08:20

    Rolig Igo, det har "kun" stået på en lille uge,d et er helt normalt på Trendsales. :)

  • Bamseline 12-02-2018 08:22

    Ja, og næsten omsonst at skrive det, men hverken besøgstæller ELLER arkiveringsfunktionen fungerer endnu 

    Det er næsten en uge siden nu at det gik i udu - åh altså hvor er det træls!

  • Ajtsb70 12-02-2018 08:26

    Ja, det er utroligt. Men desværre ikke nyt på TS, sådan har det været de sidste 4-5 år.

  • 1749grøn 12-02-2018 08:33

    Salg fungeret her. Jeg har solgt i weekenden.
    Og til jer der ikke har fået privatbeskeden fra TS kan i se den jeg har fået  den 5/2

    ÆNDRING I VILKÅR OG BETINGELSER FOR BRUG AF TRENDSALES

    Vi skriver til dig for at oplyse dig om kommende ændringer i de vilkår og betingelser, du tidligere har accepteret for brug af Trendsales. D. 1/3 2018 ændrer vi dele af betingelserne:


    ÆNDRING I “BETINGELSER FOR PRIVATPROFIL” – PUNKT “5. REKLAMER MV.”

    Vi vil gerne sikre os at du ved, hvornår vi må kontakte dig. Vi gør det derfor endnu mere tydeligt, hvor ofte vi har tilladelse til at sende dig e-mails, notifikationer og push - beskeder fra Trendsales i markedsføringssammenhænge og ikke mindst hvordan du har mulighed for at afmelde dig. Den konkrete ændring i betingelserne kan ses her: https://www.trendsales.dk/terms/conditions-for-private-account


    ÆNDRING I “BETINGELSER FOR PRIVATPROFIL” – PUNKT “8.7 ADMINISTRATIONSGEBYR”

    Fra d. 1/3 2018 ændres administrationsgebyret, der er forbundet med at have penge stående på en TrendsalesKonto, tilknyttet en inaktiv profil. Administrationsgebyret ændres fra 10 kr. til 30 kr. Det er vigtigt at understrege, at administrationsgebyret kun trækkes, såfremt du ikke har været logget ind på din profil i mere end 3 måneder og kun såfremt du har et indestående på din TrendsalesKonto. Det er udelukkende selve beløbet på administrationsgebyret, der ændres. Du vil fortsat få besked i god tid, så du har mulighed for at logge ind på din profil. Gør du det, ved vi at du benytter din TrendsalesKonto og i det tilfælde, trækker vi naturligvis ikke noget administrationsgebyr. De øvrige betingelser for brug af TrendsalesKontoen kan ses her: https://www.trendsales.dk/terms/conditions-for-private-account


    ÆNDRING I “BETINGELSER FOR TRENDSALES YDELSER” – BRUG AF KREDIT

    Fra d. 1/3 2018 ændrer vi satsen for, hvad det koster at benytte Trendsales Kredit. De gældende satser fremgår altid, når der købes eller indsættes på kredit. Satser og øvrige betingelser for brug af Trendsales Kredit kan desuden ses her: https://www.trendsales.dk/terms/conditions-for-trendsales-services


    Såfremt du ikke ønsker at benytte Trendsales under de opdaterede betingelser, må du ophøre med at benytte Trendsales inden ændringerne træder i kraft 1/3 2018.


    HAR DU NOGEN SPØRGSMÅL?
    Denne besked kan ikke besvares, men support kan kontaktes via https://trendsalesaps.zendesk.com/hc/da

    Redigeret 12-02-2018 14:11

  • Bamseline 12-02-2018 14:40

    Nu ser det ud til at besøgstælleren så småt er på vej op igen 

    Arkivering ser stadig ikke ud til at fungere 

    Bamseline

  • Montymax 12-02-2018 16:42

    Jo, jo - Bamseline, jeg har også fået besøgstal på igen. Så det er super dejligt. 

  • Ajtsb70 12-02-2018 17:52

    Så fik jeg også mail og gang i besøgstæller.

  • Montymax 12-02-2018 18:33

    Nåå, Ajtsb70 - det var godt og så er der orden på det.

  • -trunde- 12-02-2018 19:42



    Dejligt det er i orden nu....

  • Ajtsb70 13-02-2018 08:21

    Så kan jeg arkivere gamle annoncer. Ser ud som om alt kører pt. ??

  • Bamseline 13-02-2018 08:40

    Jeps, det er SÅ dejligt.

    Og Trendsales har også fået opdateret deres driftsstatus 

Skriv på debatten

Ajtsb70 sælger


log debate