FEJL PÅ TS BILLEDER IGEN!!!

Tilmeld/Afmeld besv. emails | Læst af: 705
  • Tinta1 26-02-2018 08:16

    Så oplever jeg her til morgen fejl på billede visningen på de fleste af mine annoncer og også på billederne her på de forskellige debatindlæg. Der står ikke noget om det i driftstatus. Har skrevet til support om problemet.

    Er der andre med samme problem?

    Mvh

    Tinta

    Redigeret 26-02-2018 08:20

  • Bamseline 26-02-2018 08:50

    Nej, jeg oplever ingen fejl her.

    Jeg kan også se billeder på alle dine annoncer, Tinta, og på de forskellige debatindlæg her på Mag.

    Bamseline

  • Brianna 26-02-2018 08:54

    Også fejl her hos mig! Men ja, det er jo lige før man forventer det hos Trendsales!   

    Redigeret 26-02-2018 08:55

  • Tinta1 26-02-2018 09:09

    Tak for svarene, det er godt det fungerer hos dig Bamseline. For nu er jeg logget på fra mobilen, og der oplever jeg også fejl. Så for mig er der fejl både fra android og pc. Mvh Tinta

  • Tinta1 26-02-2018 09:12

    Bamseline når jeg går ind på dine annoncer er der samme problem på flere af dine annoncer. Mvh Tinta

  • Bamseline 26-02-2018 09:26

    Mystisk - for jeg kan selv se alle mine billeder og det samme jo altså på dine annoncer, Tinta.

    Jeg checker lige dine annoncer Brianna 

  • Bamseline 26-02-2018 09:29

    Kan også se alle dine billeder, Brianna, men kan se at TS er langsom - siden tager ret lang tid om at uploade billederne.

    Bamseline

    Redigeret 26-02-2018 09:31

  • Bamseline 26-02-2018 09:32

    Er på via PC lige nu, men checker også lige via iPad.....

  • Bamseline 26-02-2018 09:33

    Her kan jeg også se alle jeres billeder, men puh ha, det er jo FARLIGT! Nu blev jeg straks fristet af nogle fine varer.... hjælp 

  • Illonaanette 26-02-2018 10:55

    Jeg har også fejl, mange af mine billeder vises ikke

  • Bamseline 26-02-2018 11:08

    Ja, jeg må jo være "heldig" så at jeg ingen problemer har (kan også se samtlige billeder på dine annoncer, Illonaanette)..... selv om det næppe er gavnligt for handlen herinde, hvis så mange ikke kan se billeder.

    Bamseline

    Redigeret 26-02-2018 11:14

  • Illonaanette 26-02-2018 11:30

    Tænker det beror på hvilken server man er koblet op til, men f.eks. lige nu kan jeg ikke se Tina1 logo her på Debatten

  • Tinta1 26-02-2018 15:11

    Så har support meddelt at fejlen skulle være rettet. De skrev også at der er flere brugere der har haft fejlen. Alt ser normalt ud hos mig. Mvh Tinta

  • Bamseline 26-02-2018 15:12

    Alt her er også stadig ok - til gengæld: når jeg får besked om nye besvarelser på annoncer eller denne debat, så kommer disse nu på ENGELSK 

  • Redhead85 27-02-2018 10:35

    Mine er også øv :/

  • Montymax 27-02-2018 19:06

    Jeg har også haft fejl på med billederne men syntes faktisk at denne store reklame fra TV3 er mere generende og jeg er bare  glad for at jeg mest bruger appen.
    På appen kan jeg så ikke se hvem der har Tommel Down og dem må der sku være mange af efterhånden ( undskyld jeg bander ). Jeg syntes lige pt. at der ikke er nogen grænser hvad og hvordan de eventuelle køberer geberter sig.
    Jeg måtte prøve at logge ind  5 gange og først ved den 5. gang lykkedes det.
    Ja - Bamseline, mine er også på engels.   

  • Bamseline 27-02-2018 19:11

    He he Montymax - så smuttede stavekontrollen vist af igen     

    Jeg har ingen reklamer her (bruger adblocker).

    Bruger til gengæld aldrig App’en da jeg synes der er alt for mange ting man ikke kan af den vej.
    Og så er jeg vist også blevet for gammel og svagtseende til at kunne bruge den - synes alt er alt for småt!

    Bamseline

  • Montymax 27-02-2018 19:19

    Ja - Bamseline ......den stavekontrol men jeg må også lige give mig selv tid til den adblocker, tænker jeg.
    Tak for tippet igen..igen...

  • Unnabandunna 28-02-2018 16:20

    Den var god Monsemor - stavekontrol -  Du er da ikke svær at forstå
    Du får da lige sådan en her fra mig   
    Og Bamseline mobile og ts er heller ikke mig 

  • Montymax 28-02-2018 17:50

    Ha....Ha...Hullaballulla - det er måske fordi jeg er fra Fyn at stavekontrollen smutter ... så  tak for opbakningen. 
    Vinterkram herfra.




  • Unnabandunna 28-02-2018 18:24