Trendsales og måske App'en

Tilmeld/Afmeld besv. emails | Læst af: 480
  • Ajtsb70 28-02-2018 20:24

    Jeg oplever oftere og oftere, at folk der vil i kontakt med mig, skriver via beskeder og ikke på selve annoncen.

    Ikke læser hele annonce teksten, hverken kan se/læse størrelser, farve o.s.v

    Jeg tænker ikke at det er "købernes" skyld, men simpelthen, den måde App'en kører på.

    Den er simpelthen for ringe.

    Svarer gerne på spørgsmål, også de ting der står der, men for pokker det er lidt irreterende.

    Derudover, når jeg så åbner beskeder fra min telefon, kan jeg ikke se hele samtalen, men kun uddrag, men så til gengæld flere gange. Nærmest spejlvendt.

    Håber snart det bliver bedre.

  • Montymax 28-02-2018 20:55

    Jeg har også nogle gange oplevet det men jeg har en helt anden opfattelse af det end dig. Jeg tænker det er mere i det skjulte og noget som de ikke kan " hæftes " for senere.
    Det kommer jo også an på hvordan  den meddelse lyder og der har i mine tilfælde været bud og en anden gange noget om at hvis jeg kom forbi en eller anden by .......
    Måske er det svære at se de ting du nævner på appen men nu er der også mange der spørger i øst og vest.

    Redigeret 28-02-2018 20:56

  • Ajtsb70 28-02-2018 20:58

    Ja, det kan du have ret i, men det er alt muligt der spørges om i PB, også mål f.eks, selvom det har stået i annoncen.

    Har flere der skriver i PB end på annoncerne, og det er irreterende.

  • Montymax 28-02-2018 21:19

    Ja - det er sært og for mig at se er det mere besværligt at skrive en PB. Det er da meget nemmere at skrive på annoncen og også meningen.
    Efterhånden er der så meget sært men det mest sære er at i en tråd jeg fulgte var der pluselig en der bare skrev " jeg har en tilsvarende til salg også i sort. " Det kan man bare ikke men sælgeren tog det meget roligt.

  • Tinta1 01-03-2018 22:09

    Enig med Montymax, jeg tror også der ofte er tale  om bevidste handlinger, for at undgå at hæftes op på  fx. bud. Jeg har også ofte fået henvendelser over privatbeskeder, som mere bar karakter af det man burde oprette en besvarelse på en annonce med.
    Jeg henviser altid til mine annoncer, hvis der er noget man vil have uddybet eller afgivet bud på. Og sjovt nok er det de færreste der så efterfølgende vender tilbage med besvarelse på selve annoncen...Det er jo tankevækkende!

    Mvh.
    Tinta

  • Montymax 01-03-2018 22:22

    Ja - der foregår mange underlige ting.
    Der kan være et eller andet som jeg måske gerne ville købe og SÅ mange gange kommer der besked fra køber at nu er der kommet bud på xxxx. kr over PB eller mobil.
    Det gider jeg simpelhen ikke være med til og tænker det er for at banke prisen op.
    Så kan de skrive på annoncen også - så ville det være okay.
    Du har ret i at dem med PB aldrig bliver en køber, det er kun på PB de eksisterer.

  • Ajtsb70 01-03-2018 22:25

    Ja, det er meget mystisk. Har dog solgt flere ting via PB. Det er bare så besværligt.

    Og ja den med de har bud andre steder fra køber jeg ikke.

Skriv på debatten

Ajtsb70 sælger


log debate