læbeforstørrelse "eget fedt" ingen resultat

Tilmeld/Afmeld besv. emails | Læst af: 771
  • Brunette1988 09-03-2018 15:20

    Jeg har verdens mindste læber kan jeg fortælle jer og det kan jeg ikke være stolt over, de er så kedelige selvom når der kommer læbestift på bliver de ikke pænere at se på Derfor har jeg længe tænkt at lave læbefyldning. Startede sidste år i januar 2017 på en skønheds klinik af en sygplejske med at få sprøjtet restylane i som er midlertidigt som fremhæver læberne større i en kort periode. Men da det kun holder maximum 1 måned tænkte jeg det er dyrt i sidste ende med at betale 2000,- hver måned for læber som ikke holder mere end 1 måned, overvejede jeg stærkt noget læbeforstørrelse med eget fedt, fedt de suger ud af din lår eller mave og sprøjter det ind på dine læber som har en langtidsholdbar såsom 5-7 år og derimod koster 5.000 kr så hellere det tænkte jeg, men da jeg så fik en tur til plastikkirurgi hos en læge, da jeg kom ud fik ieg et kæmpe chok lignede nærmest en abe med alverdens størreste læber , grinte lidt og var også tæt på at tude , men det var så hævelsen og det ville komme væk efter 7-8 dage. De dage er gået blev mine læber noget finere at se på, efter 2 uger forsvandt de helt????? og snakkede med lægen og det kunne han ikke forstå derefter fik jeg tilbudt 2 behandling til billigere pris og det sagde jeg ja til. Så fik jeg tur til læbeforstørrelse med eget fedt igen , må sige til jer at resultatet er blevet det samme :( Har fået mine bitte små læber igen og sådan brokket over lægen at det er lidt smertefuld og samtidig en periode såsom 1 uge man ikke kan komme udenfor på grund af den voldsomme syn også spild af penge, fordi jeg ikke fik noget resultat?? Han kunne godt forstå mig men det var ikke i hans hænder det noget med min krop at gøre fortæller han , og kroppen bestemmer hvor meget fedt den vil tage og gro på læberne. Det lyder meget rigtigt men ret irriterende. Jeg overvejer nu den 3. behandling men er bange for at den vil gøre det samme, mon jeg skal skifte til en anden læge (prøve) eller skal jeg give op med at læberne , så nu ved jeg PENGE ER IKKE ALT.  '

    Redigeret 09-03-2018 15:24

  • Montymax 09-03-2018 20:19

    Jeg har en veninde der har fået det samme gjort op til flere gange også. Hver gang ligner hun en tallerkeneger og jeg tænker .......hold da op, det er da for meget og så nogle uger efter er det helt pist væk.
    Hun har også fået sit eget fedt  sprøjtet ind i nogle fuger/linjer og det ligger som en tydelig streg og hvilket hun klagede over. Jeg mener at huske at han lagde mere ind der og  jævnede det mere.
    Jeg har selv fået Restylane lagt ind i kanten på overlæben og slet ikke noget der virker unaturligt men kun sådan at bliver "løftet" og det holder længe.
    Gad vide hvorfor hun har sagt til dig at det kun  holder en månede.

  • Brunette1988 10-03-2018 13:05

    Hej Montymax

    Jeg har valgt ikke at få restylane i læberne igen, da det midertidig.  Nej hun sagde intet med 1 måned holdbarhed det noget jeg bemærkede efter jeg fik det lavet hos hende flere gange , ja vi er jo så forskellige at nogle kan det holde længere andre mindre end måned. Det koster mig mange penge i sidste ende, noget der IKKE holder længe , Nej tak til restylane fremover :) Eget fedt har en meget længere holdbarhed sagde lægen og nogle gange skal der op til flere behandlinger siger han, men nu hvor de 2 gange jeg fik lavet og det ikke har holdt en DYT , er jeg usikker på om jeg skal bare forsætte med at kaste pengene på læberne indtil det holder, ja hvis det endelig holder?
    Det er fint med ham han laver sit arbejde og tjener på det, jeg får en smertefuld omgang og må blive hjemme mindst 5 dage pågrund af den voldsomme hævelse på læberne også får jeg ingen resultat? Men har det så skidt med mine læber de er ikke bare små , har ingen overlæbe eller underlæbe??? så ved ikke om jeg skal være tålmodig og forsætte med at lave det indtil jeg få da noget lidt løft... men tænker hvor går alt det fedt ind han sprøjter hvis det ikke gror synligt på???

    Redigeret 10-03-2018 13:07

  • Montymax 10-03-2018 14:08

    Argh - ja, nu ser jeg at du jo har skrevet at du havde prøvet Restylane og med det resultat på en månede. Det var jo ikke længe, vil jeg give dig ret i.
    Jeg ville ikke kunne/ ville gå på arbejde og se så forfærdelig ud som jeg huske min veninde  så ud og som du også gør efter de behandlinger.
    Når så det bare forsvinder igen og selvom det ikke koster ekstra, så er det noget Øv og er det så de pinsler værd ?
    Da er Restylane jo ikke så voldsom bagefter og en weekend over og jeg har været klar igen til arbejde. ( nu er jeg efterlønner og behøver slet ikke tænke på det ).
    Hvad med at prøve en anden klinik der bruger et andet mærke Restylane - der er jo mange forskellige mærker.
    Jeg har skiftet et par gange og der er stor forskel og også på BOTOX.

    Redigeret 10-03-2018 20:08

  • Unnabandunna 10-03-2018 19:30

    Jeg synes at du skal være glad for det, du har, og jeg synes også, at du har verdens yndigste læber! Du kan gøre noget optisk ved at tegne en streg lige udenfor din læbekant med en læbeblyant - lipliner og bruge en lys læbestift - endelig ikke en mørk, som vil få læberne til at synes smallere 

  • Montymax 10-03-2018 20:09

    Nemlig Hullabalulla ......der er forskellige fif som det er fint du nævner. 

    Redigeret 12-03-2018 15:50