Sælge sit tøj i en fysisk butik

Tilmeld/Afmeld besv. emails | Læst af: 639
  • Pinklady-1 17-03-2018 00:02

    Hej

    Da det går noget sløvt herinde med at sælge mit tøj, så overvejer jeg at leje en standreol i en fysisk butik. Der er nemlig åbnet en butik i nærheden, hvor jeg bor.
    Der skal så betales for leje af standreolen og 15% i kommission. Der kan også købes tyverisikringslabels mm.

    Er der nogen, der har erfaringer med dette, - både positivt og negativt?


    God week-end 

    Bedste hilsner
    pinklady-1

  • Bamseline 17-03-2018 08:44

    Har ingen personlige erfaringer, men et familiemedlem har sådan en stand i en butik og sælger godt af alt UNDTAGEN tøj....

    Af en eller anden grund så flytter det sig slet ikke, og når man så skal give 15% i kommission så kan det ikke betale sig at have en stand alene med tøj (i hvert fald ikke for dem - eller også har de blot de "forkerte" ting/mærker).

    Ved ikke om det er anderledes hvor du bor, men dette er midtjylland, så mon ikke det er nogenlunde det samme hvor du bor (mener at huske at det er Herning)?

    Bamseline

  • Pinklady-1 17-03-2018 12:14

    Hej Bamseline. Mange tak for svar 

    Ja, det er rigtigt. Så bor vi i samme område.
    Øv, for jeg sælger næsten kun tøj. Har også meget jeg ikke har sat til salg her på Trendsales.
    Jeg mener man lejer standen en uge af gangen. Prisen afhænger bl.a af hvor stor den skal være. Men tænkte også at det løber op. Og det er jo også træls at miste penge på det.

  • Unnabandunna 17-03-2018 23:47

    Herovre er det billigere på ugebasis, hvis man lejer - jeg tror det er 4 uger ad gangen; der er en del, der kigger på tøj også; men det er mit indtryk, at det er interessant tøj, folk køber - ingen slatne T-shirts o.lign.

  • Pinklady-1 18-03-2018 11:52

    Unnabandunna - mange tak for svar 

    Ja, kan godt forestille mig, at det er billigere, at leje flere uger af gangen.
    Ligesom det er billigere at købe flere mdr.' VIP af gangen her på Trendsales.
    Jeg vil heller ikke sælge slatne t-shirts sådan et sted 

  • Unnabandunna 18-03-2018 14:21

    Du kan jo spørge nogen af dem der sælger om deres salg.

  • Pinklady-1 18-03-2018 21:44

    Ja, det er en mulighed. Men jeg tror ikke de er i butikken. Jeg tror kun det er dem der bestyrer butikken, som er der. 

  • Unnabandunna 18-03-2018 22:03

    Nej da - der går jo nogen og genopfylder deres egne hylder, når de har fri og lyst til det.

  • Cityshoppen 19-03-2018 00:43

    Hvis du har mærkevarer, så prøv fx Tøjstory i Århus - de tager kun penge, hvis tøjet bliver solgt.

  • Pinklady-1 19-03-2018 09:33

    Cityshoppen  - tak for tippet 

Skriv på debatten

Pinklady-1 sælger


log debate