DAO porto via TS

Tilmeld/Afmeld besv. emails | Læst af: 561
  • Snullermusfyn 26-03-2018 11:48

    Når man køber DAO porto via TS, så fremkommer der ingen steder muligheden for at indtaste modtagers mobilnummer og e-mail, som man ellers skal oplyse, hvis man køber via Coolrunners hjemmeside. Hvordan får modtager så besked om at der er en pakke til dem?

  • Bamseline 26-03-2018 12:37

    Det kan jeg ikke forstå, for det gør der nu her hos mig. Har lige købt en pakkelabel her i dag.
    Er du mon ikke VIP bruger?
    Ved ikke om det kan have noget med det at gøre, men ellers kan jeg ikke komme på nogen forklaring.

    Bamseline

  • Snullermusfyn 26-03-2018 12:53

    Nej, jeg er ikke VIP mere. Håber da det kommer til at køre som det skal, for nu har jeg købt 2 DAO labels her inde i dag....... Og man føler sig lidt dum, når man har været ude og bede om mail og mobilnummer hos sine købere, men måske overføres det automatisk i systemet, da jeg ellers ikke kan se hvordan de ellers skal få besked om at der er en pakke til dem.

  • Bamseline 26-03-2018 13:51

    Hvis du har handlet her via TSpay, så får du en liste (når du køber porto) hvor du kan vælge mellem de seneste 50 (tror jeg det er) handler du har haft, og så vælger systemet selv at udfylde felterne - og ja, så kan man (sælger) ikke se mobilnr samt mail-adresse, men det kan systemet godt, så du kan være helt rolig.

    Jeg forstod det sådan at det var en handel UDENOM TSpay (f.eks. via mobilepay) og så skal man netop selv udfylde mobilnr og e-mail på ens køber samt - selvfølgelig - navn og adresse.

    Håber dette opklarede dine spørgsmål.

    Bamseline/moderator

    Redigeret 26-03-2018 14:26

  • Snullermusfyn 26-03-2018 15:18

    Tak Bamseline Det er netop nogle TS-handler hvor jeg har købt porto via TS at jeg ikke ser felterne med e-mail og mobilnummer, men ja, det må være sådan at det automatisk kommer ind i systemet. Blev bare lidt usikker, da det er længe siden jeg har købt porto gennem TS.

Skriv på debatten


log debate