Manglende mails

Tilmeld/Afmeld besv. emails | Læst af: 588
  • Ajtsb70 15-04-2018 21:02

    Er det kun mig, der ikke modtager mails fra TS.

    Jeg får, når der kommer nye besvarelser på debatter.

    Men ikke ved besvarelser på mine annoncer, og gennemført handel.

    Jeg har tjekket spam filter o.s.v.

  • 1749grøn 15-04-2018 21:32

    Det får jeg heller ikke og fik heller ikke i går

  • Ajtsb70 15-04-2018 21:33

    Det er møgirreterende, da jeg gerne vil besvare relativt hurtig.

  • -trunde- 15-04-2018 22:57



    Det får jeg heller ikke.

  • Chaso04 16-04-2018 06:57

    Jeg får dem heller ikke, men får kvittering for handel og besked om at være blevet vurderet i handel, plus reklame for mine favoritbrugere. Det er kun de helt almindelig mails om besvarelser på mine annoncer jeg ikke får.
    God mandag 

  • Montymax 16-04-2018 09:20

    Nu ikke lige for at blære mig men jeg fik alså i går og også i forgårs.
    Spøg til side - jeg forstår  godt i er irriterede over ikke at får men jeg fik/ får alså.
    Også God Mandag herfra.

  • -trunde- 16-04-2018 09:48


    Det er kun de helt almindelig mails om besvarelser på mine annoncer jeg ikke får.

    De andre kommer godt nok.

  • Bamseline 16-04-2018 09:56

    Jeg får heller ikke besked om besvarelser på mine annoncer og heller ikke besked når der kommer en "privat besked" 

    Er der nogen der har kontaktet Support? For ellers vil jeg fluks tage kontakt.

    Der står ikke noget under driftsstatus......

    Bamseline

    Redigeret 16-04-2018 09:56

  • Bamseline 16-04-2018 10:02

    Har under alle omstændigheder skrevet til Support med henvisning til denne debat.

    Vi skulle jo gerne have det fixet så hurtigt som muligt, så vi ikke går glip af nogle handler     

    Bamseline

  • Ajtsb70 16-04-2018 10:13

    Tak Bamseline ??

  • 1749grøn 16-04-2018 10:26

    Nu kludrer TS da rigtig i det nu kommer den samme køb nu som der kom i lørdags, dag ikke pr mail og handelen er både godkendt og afsendt
    Nej det står ikke på driftstatus, men den bliver bestemt heller ikke benyttet før man beder TS om det.

  • Maria44 16-04-2018 10:28

    metoo - altså ingen mails og ser at folk bliver lidt småsure når man ikke svarer (synes ellers jeg tit er inde og lige se, men de sidste 2 dage været optaget af andet )

  • Bamseline 16-04-2018 10:35

    Tjah - problemerne er tilsyneladende forskellige hos os alle:

    Jeg får f.eks. fint besked om nye indlæg her på denne debat, men stadig ikke besked, når der er nye "private beskeder", som der har været nogle stykker af her i går og i dag.

    Og altså heller ikke besked ved nye henvendelser på mine annoncer, men her står folk jo altså heller ikke i kø - desværre     

  • Bamseline 16-04-2018 10:54

    Nu har jeg så lige fået en mail ang en "privat besked" der kom i går omkring kl 20.....

    Bamseline

  • 1749grøn 16-04-2018 12:18

    Jeg har lige fået en mere som jeg også modtog den 14.
    Driftstatus har TS stadig ikke oplyst fejlen på

  • Bamseline 16-04-2018 12:50

    Det begynder også at drysse ind med besvarelser her, der er flere dage/timer gamle.....

    Har ikke hørt fra Support - beklager.

    Bamseline

  • Montymax 16-04-2018 13:58

    Nu begynder der også at komme mails til mig også selvom de er kommet til tiden før. Lidt træls og svært lige at gennemskue.
    Jeg blev glædeligt overrasket over alle besvarelser og også PM jeg pludselig fik men ak....... det var nogle “ gamle “.
    Nu om stunder bliver der jo af en eller anden grund budt lige så godt på PM som på annoncen.

    Redigeret 16-04-2018 13:59

  • Bamseline 16-04-2018 14:10

    Det er lidt underligt - Montymax - at du er så "plaget" af bud via "personlig besked"-funktionen.

    Det kan tælles på en hånd hvor mange gange jeg har oplevet det i min tid her på TS, men nu har jeg også HELT faste priser på mine annoncer, så lægger slet ikke op til at der kan bydes.

    ******

    Og så er der kommet svar fra Support:

    Det er desværre et problem, vi er blevet gjort opmærksom på, har fundet sted i weekenden, hvor flere brugere ikke har modtaget mails fra os. Det beklager vi.

    Vi var dog straks efter at være blevet gjort opmærksom på problemet i dialog med vores udvikler afdeling, der fik problemet løst. Dette gjorde dog, at alle de mails der skulle være gået ud i weekenden, gik samlet ud i formiddags. Det kan vi også kun beklage mange gange.

    Endnu engang kan vi kun beklage de gener dette har medført.

    ****

    Så det burde være et overstået kapitel nu - og jeg tror også at jeg har fået alle de manglende mails om besvarelser - blot ganske forsinkede.

    Bamseline

  • Montymax 16-04-2018 14:24

    Ja - det er dælme sært men på den samme vare  fik jeg en PM i to dage i træk og så for igen 5 dage siden. Selvfølgelig så svare jeg da, det kunne jo være men .......

  • -trunde- 16-04-2018 17:14



    Bamseline

    Må sige jeg modtager heller ikke mange bud over "personlig besked"-funktionen.




    Montymax: jeg er glad over jeg ikke får så mange bud over "personlig besked"-funktionen.

    Da jeg synes en handel skal foregå på annoncen.....så alle kan følge med.

  • Ajtsb70 16-04-2018 19:40

    Hej

    Modtager også mange bud via PM, også selvom jeg har fast pris og køb nu, på alle mine annoncer.

    Nu kommer mailsne her, fik en med 29 timers forsinkelse her 16.39

  • Bamseline 16-04-2018 19:46

    Så er -trunde- og jeg åbenbart "heldige" 

    Men skulle jeg endelig modtage et bud (og her drejer det sig oftest om under(skam) bud (!), så henviser jeg blot til min annoncetekst.

    Jeg har dog modtaget flere henvendelser om salg via "privat besked", men så har det oftest været fordi køberen ville købe flere ting og så gerne ville have en (god) samlet pris 
    Og disse henvendelser er jeg selvfølgelig blot glad for 

    Bamseline

    Redigeret 16-04-2018 19:47

  • Ajtsb70 16-04-2018 19:48

    Her er det også almindelige spørgsmål der også bliver spurgt til, og ofte ting der står i annoncen.

    Tror det kommer an på hvad man sælger. Her er det oftest på tøj/sko fra sønnen

  • 1749grøn 16-04-2018 19:54

    Jeg oplever aldrig eller næsten aldrig privatbeskeder

  • Bamseline 16-04-2018 19:55

    Det kan du godt have ret i - sælger ikke selv børne-/ungdomstøj.

    Men kender bestemt godt til det med at modtage spørgsmål om ting der faktisk allerede står i annoncen! Det sker om ikke dagligt, så i hvert fald jævnligt 
    Nogle gange tror jeg det skyldes at folk er på via App'en og glemmer at trykke "se hele beskrivelsen" (eller hvad du nu hedder - er ikke inde i det da jeg aldrig bruger App'en).

    Og de andre gange...?
    Tjah enten er det gået tilbage med læselysten (læseevnerne?) her på TS eller også er det måske dovenskab.....

    Bamseline

  • Montymax 16-04-2018 22:14

    Jeg er da glad for at høre at jeg ikke er den eneste der modtager PM’er og  lige her sidst på eftermiddagen modtog jeg en mere.
    Den sluttede dog af med at jeg solgte varen til 4500 kr - så det er jeg da mægtigt glad for.
    Så LÆNGE leve PM. 

    Redigeret 16-04-2018 22:18

  • Montymax 16-04-2018 22:23

    Jeg fik ikke det hele med og jeg kan ikke redigere i den tekst jeg lige har skrevet men jeg syntes sandelig også at alt skal foregå på annoncen og bliver selv irriteret på annoncer hvor halvdelen er på SMS.
    Som regel er mine PM noget som jeg hurtigt fornemmer ikke bliver til noget som helt og at det derfor er helt bevist af “ køberen “ at bruge Pm.
    Faktisk troede jeg også det med denne her men det var alvorligt ment. 

  • Bamseline 17-04-2018 07:17

    wauv --> 4500 kr er immervæk en slat penge!!!!

    Godt det var en seriøs handlepartner.

    Til lykke med det.

    fra Bamseline der ikke er den minste smule misundelig.....

  • Bamseline 17-04-2018 07:21

    Handler SLET ikke med folk der vil køre bud og kommunikation UDENOM TS!

    Så for nylig en annonce hvor sælger havde skrevet:

    "alle bud til mobilnr xxxxxxxx eller via "privat besked"."

    Behøver jeg at sige mere? Synes det er SÅ forkert (for ikke at bruge et MEGET kraftigere udtryk) og jeg holder mig langt væk, selv om det egentlig var en vare jeg var interesseret i 

    Bamseline


    P.S. Skynder mig lige at tilføje at jeg naturligvis synes det er ok at udveksle de private data (adresser, mail-adresse og mobilnr osv) via "privat besked" efter en handel 

    Redigeret 17-04-2018 07:23

  • Montymax 17-04-2018 09:35

    Tak - skal du have Bamseline og så var det enda på mobilpay, som køber lidt undskyldende gerne ville have hvis det var ok for for mig.
    Jeg hopper også altid dem over hvor det forgår i SMS og PM men selvfølgelig er der nogen gange en grund til at bruge det og så er det jo bare sådan.
    Det er også det der er meningen med PM.
    Som sælger ( mig ) er det 100 % bedst at alt forgår i annoncen - så kan andre jo se at der er interesse for varen og følge med i evt. bud.

  • Bamseline 17-04-2018 09:44

    Åh, den køber ville jeg gerne "støde ind i"   

    Ja, jeg ønsker også al kommunikation på annoncerne, men synes selvfølgelig det er ok at udveksle private data via PB hvilket jo er nødvendigt hvis handel er via mobilepay.

    Bamseline

    Redigeret 17-04-2018 09:45

  • Unnabandunna 18-04-2018 07:55

    Ts skriver jo også, at de helst vil have, at man kommunikerer på annoncerne, da de, i tilfælde af en anmeldelse, sjældent går ind i PB.

  • Montymax 18-04-2018 10:02

    I har bare så meget ret, begge i dejlige damer og mener præcis som mig. 

Skriv på debatten

Ajtsb70 sælger


log debate