Mangler billeder

Tilmeld/Afmeld besv. emails | Læst af: 492
  • 1749grøn 23-04-2018 06:40

    Jeg mangler billeder på alle mine annoncer.
    Har skrevet til support

    Redigeret 23-04-2018 07:53

  • Brianna 23-04-2018 07:22

    Jeg mangler også billeder Kan hverken se billeder på mine egne eller på andre annoncer

    Krydser fingre for det snart er fikset

  • Bamseline 23-04-2018 07:25

    Jeg mangler også billeder på mine annoncer og har skrevet til Support.

    Har I skrevet til Support?

    Bamseline

  • Brianna 23-04-2018 07:27

    Ja, jeg har sendt en besked til Support

    Så må vi ikke håbe at det går som sidst vi alle manglede billeder - det tog flere måneder før de fik styr på det 

  • Bamseline 23-04-2018 07:31

    Fint at du også har skrevet Brianna, for tror ikke de læser med herinde (sådan kontinuerligt i hvert fald).

    Ja, lad os håbe at det hurtig bliver fikset.

    Er også lidt træt af det for har haft "ofret" topplacering på flere annoncer, og det giver jo da slet ikke noget, når der ikke er billeder på 

    Bamseline

    Redigeret 23-04-2018 08:33

  • Brianna 23-04-2018 07:45

    Nej, jeg tror du har helt ret i at de ikke på den måde 'kigger med' herinde - i hvert fald ikke på daglig basis

    Åh, hvor er det øv med topplaceringerne Heldigvis synes jeg Support plejer at være gode til at kompensere, det er i hvert fald min oplevelse. Selvom det selvfølgelig er ØV alligevel

    Nå, men så kan jeg jo i stedet bruge tid i dag på at læse de bloglinks omkring Konmari, som jeg aldrig har hørt om før!

  • Bamseline 23-04-2018 08:01

    Brianna --> ja, gør det!
    Det/de var lidt af en øjenåbner for mig (havde aldrig hørt om konmari før den debat som Kiwikriger åbnede), men fik læst en håndfuld artikler/blogs herom og blev grebet af det, så forsøgte mig med det samme i forbindelse med den nævnte (og planlagte) oprydning i køkkengrej og porcelæn.

    Altså hold da op, hvor fik jeg smidt meget ud.
    Og det tror jeg ikke på at jeg ellers ville have fået gjort, for hvis nu.....
    + jeg har en mand der er ikke så lidt af en gemmer samtidig med at han elsker "dimser" og det gør det altså ikke nemmere..... 

    Skal i gang med tøjskabene (mine egne altså) enten i dag eller i morgen.....

    Bamseline

  • Tinta1 23-04-2018 08:03

    Ja så går det da helt amok med manglende billeder. Samme problem for mig, kan slet ikke se et eneste billede, hverken på mine eller andres annoncer. Problemet er både på websitet og på appen. Bamseline, du skal klart kræve at du får kompensation for køb af topplacering.

    KH fra
    Tinta

  • Pinklady-1 23-04-2018 08:12

    Samme her. Kan ikke se at de har skrevet noget under driftstatus.
    Vi må håbe det snart bliver løst.
    God dag 

  • Tinta1 23-04-2018 08:21

    Jeg har også lige skrevet til support. Er godt irriteret over at have brugt meget tid på at opdatere  annoncer og oprette nye annoncer her i weekenden.

  • Bamseline 23-04-2018 08:24

    Ja, har også selv opdateret annoncer her i weekenden og som nævnt benyttet mig af topplacering på flere annoncer.
    Dette har jeg også nævnt for Support, da jeg anmeldte de manglende billeder.

    Bamseline

  • Loui81 23-04-2018 09:07

    Heller ingen billeder her.. Hvor er det nu, man ser driftstatus? 

  • Bamseline 23-04-2018 09:11

    Oppe under "Support" i højre hjørne.

    Bamseline

  • 1749grøn 23-04-2018 09:30

    Hvor er det sløv, men ved at være en selvfølge fra TS side.
    Nu er det 3 timer siden fejlen blev anmeldt   og ikke et ord på driftinfo.
    Men for os brugere kunne det jo være rart at vide om der bliver arbejdet på sagen og hvor lang tid vi skal undvære billeder.

    Nej nu er den da hel gal, driftinfo er opdateret for 7 minutter siden og stadig ingen information

    Redigeret 23-04-2018 09:39

  • Loui81 23-04-2018 09:34

    Tak, Bamseline 

    Håber de får problemet løst hurtigt..

  • Bamseline 23-04-2018 09:39

    Jeg har fået billeder på igen - det kører lidt langsomt, men det kører... 

  • Pinklady-1 23-04-2018 09:40

    Jeg har skrevet til support og fået svar. De skriver, at de er blevet gjort opmærksom på problemet og at deres udvikler afdeling arbejder hårdt på at løse problemet.

  • Pinklady-1 23-04-2018 09:48

    Mine billeder er kommet igen   

  • Tinta1 23-04-2018 09:51

    Jeg har også billeder nu!

  • Bamseline 23-04-2018 09:57

    Jeg har også fået svar fra Support.

    Det skulle være fikset nu (og det er det som nævnt også - i hvert fald ser det rigtigt ud her hos mig) samt jeg har fået kompensation for brugte klip til topplacering 

    Bamseline

  • 1749grøn 23-04-2018 10:17

    Jeg har også fået billeder

Skriv på debatten

1749grøn sælger


log debate