Tekniske problemer - igen

Tilmeld/Afmeld besv. emails | Læst af: 663
  • Pinklady-1 09-05-2018 06:10

    Hej   

    Jeg har her til morgen problemer med manglende billeder og med at genoprette annoncer. - ups , der er sket en fejl. Ja, det er drønirriterende nu du var så godt i gang .....

    Har I også tekniske problemer igen?

  • Susbuhl 09-05-2018 06:25

    Jeg har heller ingen billeder her til morgen.
    Mvh
    Susbuhl

  • 1749grøn 09-05-2018 06:36

    Mangler også billeder.-
    Har skrevet til support

    Redigeret 09-05-2018 06:37

  • Lene nordjylland 09-05-2018 06:45

    Jeg har også problemer og skrevet til support.

  • Brianna 09-05-2018 08:05

    Også her

    Tænker der snart skal falde en kompensation, det er simpelthen ikke OK at man ikke har mere styr på det!

    Well, heldigvis sker der så enormt lidt at man ikke går glip af hverken køb eller salg 

  • Gittetj 09-05-2018 08:12

    Samme her

  • Bamseline 09-05-2018 08:21

    Også problemer her - har skrevet til Support (som jeg kan se flere af jer andre også har).

    Rigtig øv - også fordi jeg har brugt klip på topplacering på flere af mine annoncer - det har jo selvsagt ingen effekt   

    God dag i solskinnet til jer alle og håber TS snart får det fikset.
    Bamseline

    Redigeret 09-05-2018 08:22

  • 636663932028129699 09-05-2018 09:13

    Jeg har desværre heller ingen fotos på mine annoncer lige nu hvor jeg logger på
    Ret træls igen igen

    Håber problemet løses hurtigt denne gang

    God dag derude i det skønne vejr

    Johanne
         

  • Valmuen49 09-05-2018 09:39

    Heller ingen billeder på mine annoncer, mon ikke de snart kommer..Det ville være skønt hvis TS ville melde ud hvad der sker..
    Valmuen49.

  • Redhead85 09-05-2018 10:18

    Også problemer her - rigtigt surt, når jeg brugte to timer på at lægge annoncer op igår :(

  • Bamseline 09-05-2018 10:41

    Har hørt fra Support og det skulle være ved at være på plads igen og det ser det også ud til på mine annoncer.

    til Support for hurtigt svar og kompensation for de brugte klip til fremhævninger 

    Bamseline

  • Igo502003 09-05-2018 10:57

    ja der er billeder nu men kan ikke genoprette kan I???????

  • Bamseline 09-05-2018 11:07

    Dette står på Driftsstatus:

    09-05-2018: Vi har desværre problemer med at vise alle billeder korrekt i øjeblikket, og det er tilsvarende ikke muligt at oprette eller genoprette annoncer.
    Vi arbejder på en løsning, og undskylder mange gange, for de gener det medfører.

  • Igo502003 09-05-2018 11:12

    mange tak for oplysningen