Billeder mangler

Tilmeld/Afmeld besv. emails | Læst af: 576
  • 1749grøn 27-05-2018 06:39

    Her mangler der igen billeder.
    Support er underrettet

    Redigeret 27-05-2018 06:48

  • Igo502003 27-05-2018 06:45

    også her så træls

  • Bamseline 27-05-2018 07:15

    Ja, nu er det galt med billederne igen.... godt du har skrevet til Support, så de hurtigt kan få det fikset (håber jeg).

    Bamseline

    Redigeret 27-05-2018 07:15

  • Ajtsb70 27-05-2018 07:53

    Surprice, det er søndag og igen i dag virker det ikke :) Imponerende eller noget.

  • Brianna 27-05-2018 08:20

    Også her - simpelthen utroligt at de ikke snart for styr på det. Men det er jo åbenbart ikke vigtigt at levere det produkt man sælger

    Måske meget fint mit VIP udløber om lidt!

  • Pinklady-1 27-05-2018 08:36

    Ja, problemer med billeder og kan ikke genoprette annoncer. Irriterende de ikke får løst problemet.

  • Pinklady-1 27-05-2018 08:38

    Når jeg prøver at genoprette annoncer, så står der det sædvanlige: ups, der er sket en fejl ........

    Og så bliver jeg logget af. Mega træls.

  • Brianna 27-05-2018 09:02

    Well, nu har jeg afmeldt mit VIP, som udløber lige om snart - jeg er træt af at betale or en dårlig service 

    Problemet har stået på længe og tages slet ikke seriøst! Simpelthen en skam, for sidst der var bøvl med billeder over en periode kostede det rigtig mange aktive brugere

  • Fritz1 27-05-2018 09:47

    Igen ingen billeder og igen ingen kommentar fra TS under “Driftstatus” - plads til forbedring TS !!

  • Bamseline 27-05-2018 10:45

    Driftsstatus er opdateret nu 

  • Pinklady-1 27-05-2018 11:08

    Fint at de skriver at de ved der er problemer med manglende billeder.

    Men jeg kan ikke genoprette annoncer.

  • 1749grøn 27-05-2018 11:08

    Er TS system slidt ned og er der der ikke økonomi til at rette det op.?
    Er det et  spørgsmålet hvor længe TS eksisterer ?. ingen oplever jo samme aktivitet som for 2 år siden.

    Redigeret 27-05-2018 11:59

  • Brianna 27-05-2018 11:50

    Jo, jeg tror desværre det er et spørgsmål om tid før Trendsales er fortid 

    Jeg oprettede en stak annoncer på DBA for første gang for nogle måneder siden, og siden har jeg solgt mere på DBA end herinde, til trods for at jeg har 3 gange så mange annoncer herinde. Når der så alt for ofte er problemer med billeder og Trendsales ikke kan få fingeren ud og kompensere for problemerne, well - så vil jeg ærligt talt ikke længere betale for at være VIP.

    Synd det skal være sådan, for jeg ville under andre omstændigheder foretrække Trendsales fremfor alternativerne - men desværre ikke som det er nu 

  • Pinklady-1 27-05-2018 13:47

    Jeg kan genoprette annoncer igen

  • Bamseline 27-05-2018 14:35

    Ja, alt virker også fint her hos mig igen.

    Håber sørme ikke at Trendsales er på vej til forsvinde, for det ville da være synd og skam - synes helt uden sammenligning at det er den bedste handelsportal jeg er stødt på, men det er da klart at de gentagne nedbrud især med billeder og genopretning af annoncer ikke trækker i den rigtige retning.
    Håber virkelig snart at der kommer helt styr på Trendsales billedviser/system igen så vi kan komme "back to business", for der er desværre ret stille herinde p.t.
    Det skyldes nok også det gode vejr 

    Bamseline

    Redigeret 27-05-2018 14:36

  • Montymax 28-05-2018 19:33

    Nej - Bamseline, jeg håber sandelig også at Trendsale holder næsen oven vande men desværre kan jeg have min tvivl.
    Denne månede er den dårligste jeg har haft længe med kun 4 handler.
    Jeg har opsagt mit Clupmedlemsskab på Tradono da der er lige  så  dødt og faktisk mere end her.
    Eneste liv der er her på Trendsale er masser useriøse brugere der opføre sig helt forrygt i mine øjne. Værste var dog i en annonce med en dyr taske da to brugere skrev at de havde tilsvarende taske til en meget billigere pris.
    Bud langt under sidste bud er også så almindeligt og så ellers ordet “ solgt “. Gad vide hvorfor der bliver spurgt om det i en undelighed. Der var en lang annonce hvor jeg opgav at tælle alle de gange der blev spurgt om det. Det er næsten som ordet “bm” førhen.
    Så stadig og som jeg har skrevet før - bud over privat beskeder. Nu er jeg jo glad for bud, så det klager jeg ikke over men underligt er det da.
    Nok fordi på appen er det nemt med privatbeskeder.
    Det var godtnok ikke lige hvad tråden endelig handler om men håber det går.

Skriv på debatten

1749grøn sælger


log debate