Kan man slå TSPay af som handelsform

Tilmeld/Afmeld besv. emails | Læst af: 834
  • Mette83 11-06-2018 15:42

    Kære TS´ere

    Efter en lang pause fra TS har jeg netop idag oprettet en annonce. Problemet er bare, at jeg ikke kan finde ud af at slå TSPay fra i handelsformer. Kan man overhovedet dette? jeg ønsker nemlig ikke at handle TS

  • Mette83 11-06-2018 15:44

    Mente:

    Kan man slå TSPay fra som handelsform?

  • Bamseline 11-06-2018 15:50

    Det tror jeg ikke du kan.

    Bamseline

  • -trunde- 11-06-2018 16:52


    Mette83

    Når du ikke ønsker at handle ts......hvorfor så ha profil herinde ??


    Ved mange tør KUN handle ts. da det giver dem en sikkerhed...både som køber og sælger.

  • Mette83 11-06-2018 17:43

    Hej Bamseline: Tak for dit svar

    Hej Trunde: Tak for dit svar. Jeg har haft en meget dårlig oplevelse, uden at gå i detaljer, så derfor foretrækker jeg ikke at handle TS

  • Ajtsb70 11-06-2018 17:56

    Nej, heldigvis kan du ikke det. Det er jomogså det Trendsales lever af. Brug Ts pay, eller find et andet sted at sælge.

  • Mette83 11-06-2018 19:21

    Ajtsb70: tak for svar

  • Pinklady-1 11-06-2018 21:15

    Kan du ikke bare handle via mobilepay? 

    Redigeret 11-06-2018 21:15

  • Mette83 11-06-2018 21:54

    Pink-lady1: tak for svar. Jo, det var også det jeg tænkte Jeg synes bare at det er mærkeligt, at man ikke kunne slå TSPay fra

    Redigeret 11-06-2018 21:55

  • Pinklady-1 11-06-2018 22:10

    Tror det må være fordi det bl.a er det ts tjener penge på.
    Så set fra deres side, så kan jeg godt forstå det.
    Men mange handler udenom Trendsales.

    God aften 

  • Mette83 11-06-2018 22:27

    Pinklady-1: er 100% enig. Det er jo der TS tjener deres penge, så det er forståeligt nok set fra deres side, men som du selv siger så handler mange udenom TS pga. gebyret, så det er op til den enkelte at vurdere hvad man vil

  • Turbosnak 31-12-2018 10:12

    Ts som andre webisder tjener penge på jeres data (email, navne og cookies: altså hvad I søger, køber o.l.) og at sælge den viden om sig selv er betaling nok for deres ydelser. Gebyret 5% af prisen er tegn på ualmindelig griskhed .. og så længe ingen siger/gør noget, fortsætter den røvertog mod kunder på nettet.  Alt sammen den unges generations "fortjeneste", deres letsindige tilladelser til alt og alle, også chips i egen krop -hvis det skal være..går de snotunge frivilig med til,  med idiot argument på læben: "jeg har intet at skjule" - alt sammen lige som de kloge net-sjakaler vil have halvhjerner til.. så bliv klogere, lad dig og den anden handlende ikke blive røvet af smarte, griske TS-gebyrgribbe, handl på dba og andre gebyrfri steder. Jo flere gør det, des hurtigere ændrer Ts deres gebyrpolitik.  

Skriv på debatten


log debate