Useriøse private henvendelser

Tilmeld/Afmeld besv. emails | Læst af: 999
  • 1749grøn 22-06-2018 07:09

    Jeg har her til morgen fået denne privat besked , hvis det bliver en ny dille skulle TS overveje at lukke privat beskeder ned.


    roksllemimful1974 22-06-2018 00:47:05

    H?j
    S? listen ?v?r w?bst?d?r
    _____________________________

    interessante sted?r
    _________ \ / ======== \ / __________

    F?nd og iPhon? gr?t?s ___www.it.kalaydo.pro

    Find din kærl?ghed nu __www.love.kalaydo.pro

    Partn?r for ?n n?t (d?t?ng) _=__www.love.magazln.top

    Lær ?t tj?n? penge _+__www.bitcoint.pro

    _________ / \ ======== / \ __________
    Besked sendt fra annoncen: Ecco - Sko

    Redigeret 22-06-2018 07:34

  • Bamseline 22-06-2018 08:29

    Har fået en tilsvarende og har omgående meldt det til Support.

    De kan også sagtens se hvem der har sendt dig beskeden, så håber at de vil få lukket ned for det jeg tror er “falske profiler”.
    Endnu en god grund til at TS bør kræve at alle brugere valideres her på TS 

    Bamseline

  • 1749grøn 22-06-2018 08:35

    Hej.
    Ja det er en falsk profil med falsk postnr. og bynavn. 

  • Bamseline 22-06-2018 08:40

    Husk at anmelde til Support, så de kan få profilen stoppet 

  • 1749grøn 22-06-2018 09:06

    Det blev straks anmeldt til Support.
    Men utrolig der kan oprettes en profil med postnr. og adresse 85005 Kopengagen

  • Bamseline 22-06-2018 09:35

    Ja, det undrer også mig 

  • Momo47 22-06-2018 10:21

    Jeg har også fået den og anmeldt den til support

  • Momo47 22-06-2018 10:23

    Jeg kan se at der på min besked er et andet brugernavn end på din 1947grøn. Når jeg kigger på profilen er adressen også Kopengagen.

  • La boutique 22-06-2018 10:31

    Jeg har også fået denne. Fra brugeren Anerothid1970.
    Kan dog se, at profilen er "midlertidigt lukket"? Der står også Kopengagen på den.....







    anerothid197022-06-2018 03:18:46
    Hej
    Se l?sten ov?r w?bst?der
    _____________________________

    ?nt?r?ssante st?d?r
    _________ \ / ======== \ / __________

    Find og iPh?n? gr?tis _-__www.it.kalaydo.pro

    Find din kærl?gh?d nu _~__www.love.kalaydo.pro

    Partner for ?n nat (d?t?ng) _--__www.love.magazln.top

    Lær ?t tjen? p?nge _=__www.bitcoint.pro

    _________ / \ ======== / \ __________
    Besked sendt fra annoncen: Ukendt - Håndsyet BiB wrap bælte i italiensk kalve skind - NYT!

  • Montymax 22-06-2018 10:33

    Jeg fik den også og undrede mig over det men inden jeg havde meldt det til support var den slettet - somom  den aldrig havde været der.

  • -trunde- 22-06-2018 10:36




    Jeg har også fået 2 stk og anmeldt dem til support......det er bare andre sælger der har

    skrevet hos mig...

  • Maria44 22-06-2018 11:24

    yes metoo - har lige anmeldt vedkommende

  • Susset 22-06-2018 11:38

    Det har jeg også fået og kan se nu at vedkommende er lukket 

    Redigeret 22-06-2018 11:40

  • 1749grøn 22-06-2018 11:46

    Besked fra TS
    Vi kan oplyse, at der i nat og i løbet af morgenen, desværre er blevet sendt en hel del privatbeskeder med links til diverse hjemmesider, som vi må kategorisere som værende spam-beskeder. Dette beklager vi naturligvis rigtig mange gange.

    Vi er selvfølgelig på sagen allerede, har har lukket ned for de profiler, hvorfra beskederne er sendt. Samtidig er vi gået i gang med, at slette de pågældende privatbeskeder, så du kan opleve, at beskeden ikke længere kan ses. Hvis den stadig kan, så vil vi dog anbefale dig, ikke at klikke på de pågældende links, men blot ignorere beskeden, indtil vi får den slettet.

    Vi er, som nævnt, i gang med at slette alle beskeder allerede nu, og så beklager vi selvfølgelig mange gange, at det er lykkedes pågældende at sende spam.
    Det får vi naturligvis lukket ned for med det samme.



  • Pinklady-1 22-06-2018 11:50

    Har også modtaget den 

  • Pinklady-1 22-06-2018 11:52

    Afsender til mig kalder sig Terrihampquar1976 

  • Pinklady-1 22-06-2018 11:53

    Og min pb er endnu IKKE slettet.

  • -trunde- 22-06-2018 12:28



    Synes vi skal gi Support tid til at få styr på det......det er mange det drejer sig om ...og det

    tager tid at slette alle dem......stor tak til support fordi de gav sig tid at skrive til os alle.

  • Bamseline 22-06-2018 12:55

    Har fået ca samme svar som 1749grøn og ved at TS arbejder på højtryk med problemet, så ja, de skal have arbejdsro og mon de så ikke får det løst hos alle 

    Bamseline

  • Ajtsb70 22-06-2018 16:37

    Her havde jeg også en. Ville være perfekt hvis man kun kunne oprette sig med nemid.

  • Pinklady-1 23-06-2018 00:46

    Og de prøver igen igen med et andet brugernavn - Tautitbiomi1975    

  • Pinklady-1 23-06-2018 01:00

    Kopengagen - mega useriøst. Svindlerne kan ikke engang stave til Copenhagen 

  • 1749grøn 23-06-2018 06:23

    Spam holder ikke week-end der er ny privat besked i dag

  • Ajtsb70 23-06-2018 06:27

    Også en til mig igen 

    Redigeret 23-06-2018 06:27

  • Bamseline 23-06-2018 07:49

    Jeg har ikke fået flere i denne omgang.

    Men det at I er flere som har fået igen igen, er da endnu et argument for at alle brugere burde valideres (som jeg nævner tidligere oppe i et indlæg) eller kun kunne oprettes som ny bruger via Nemid som du nævner Anja.

    Bamseline

    Redigeret 23-06-2018 07:49

  • Montymax 23-06-2018 09:38

    Jeg har også fået en i nat  men  fra en anden afsender end den i går.
    Hvor er det bare irriterende at vi skal til at bøvle med det.
    Jeg forstår slet ikke hvad fornøjelse afsender har af det men det er måske bare tanken i at irriterende os.

    Redigeret 23-06-2018 09:40

  • -trunde- 23-06-2018 09:43


    Samme her har også fået en i nat.

  • Brianna 23-06-2018 09:57

    Jeg har også modtaget både natten til i går og natten til i dag.


    Selvfølgelig er det ikke noget Trendsales kan gør for, en slags kan forekomme alle steder hvor man kan kommunikere med hinanden. Synes dog forslaget om at man skal benytte NEM-ID ved oprettelse er en fantastisk ide  Noget jeg meget gerne ser gennemført 

  • Bamseline 23-06-2018 20:16

    Jeg har fået igen i dag 

  • Shopper girl 24-06-2018 13:31

    Jeg har fået 2 gange spam beskeder af to forskellige bruger som lige har oprettet  ikke igår og en idag, de er begge meldt til support , men undret mig så at jeg fået samme besked på mobil, nummeret findes ikke men istedet sendt som emily? Har kigget i mine kontakter og har ikke nogle emily tilføjet ??? Så det er ren spam.
    Jeg ved ikke om de sender de spam beskeder til os bevidst  eller om det er kæde beskeder de sender til tilfældelige... ingen anelse

    Redigeret 24-06-2018 13:52

  • Mette83 24-06-2018 13:38

    Har også modtaget 2 af disse spam beskeder fra forskellige brugere,- rigtig træls, men dejligt at TS arbejder på sagen!

  • Roser1956 24-06-2018 14:39

    Jeg har modtager spambeskeder fra:
    SAMTALE MED WITWASUFO198823-06-2018 15:51:24

    Denne besked er slettet af Trendsales grundet spam


    SAMTALE MED NEWSPOPALA198322-06-2018 05:34:35

    Besked slettet af Trendsales på grund af spam

    Fint beskederne bliver slettet, men TS burde kræve, at alle brugere er valideret. Så kan man vel komme spam til livs?

Skriv på debatten

1749grøn sælger


log debate