Er det ikke længere nok med indleveringsattest??

Tilmeld/Afmeld besv. emails | Læst af: 804
  • Ajtsb70 22-06-2018 19:53

    Sidder helt tilfældigt, og læser betingelser... Da jeg skulle oprette en sag.

    Der er ikke længere nævnt noget om at indleveringsattester er gældende dokumentation, ved afsendelse.

    Der står nu rekommanderet brev eller Trackingnummer.

    Nogen der ved noget??

  • Gloster 22-06-2018 20:47

    Indleveringsattesterne er afskaffet

  • Ajtsb70 22-06-2018 20:48

    Hmm mystisk, fik da 2 i går, da jeg sendte 2 breve :)

  • Ajtsb70 22-06-2018 20:49

    Giver godt nok ikke noget for dem mere, men får dem stemplet og det hele.

  • Pinklady-1 22-06-2018 21:05

    I vores Postnord butik er de blevet afskaffet. Fik at vide at de ikke findes mere. Mærkeligt at det ikke gælder over hele landet. Jeg foretrækker derfor at sende med Dao nu, da pakken kan spores.

  • Ajtsb70 22-06-2018 21:06

    Ja, sender også oftest med DAO, men her var det et par billige ting. Men meget meget mystisk.

  • -trunde- 22-06-2018 22:59



    De er også blevet afskaffet i vores postbutik i Bogø Brugs.

  • Bamseline 23-06-2018 07:56

    Nu sender jeg stort set aldrig med Postdk, men sidst jeg gjorde og ville købe indleveringsattest, så fik jeg at vide af postdamen - hun var ansat på “det rigtige posthus” som vi havde indtil det blev nedlagt og lavet om til en postbutik i Føtex, så hun plejer at være inde i tingene - at de ikke eksisterer mere og kunne ovenikøbet henvise til en eller anden side/§ i Postnords forretningsbetingelser (som jeg selvfølgelig har glemt igen), hvor det stod.

    Så nu sender jeg helt sikkert ikke med Postnord mere, da jeg ikke gider have en sag pga manglende kvittering/bevis for afsendelse.

    Bamseline

  • Helsekost 07-07-2018 23:56

    Jeg sender for det meste med DAO, men de få gange jeg har sendt med PostNord, filmer jeg ALTID pakken når jeg putter den i postkassen eller postsprækken på posthuset, filmer til slut også min hånd, imens jeg drejer den så man kan se at VUPTI hånden er tom, varen er afleveret.
    Dette lille klip sender jeg så til køber, så denne kan se at nu er forsendelsen på vej.
    Det er mit indleveringsbevis.
    Det har jeg gjort i flere år efterhånden, for jeg havde læst et sted at det var bevis nok og har ikke gidet bruge 14 kr på indleveringsattest.

Skriv på debatten

Ajtsb70 sælger


log debate