Hvordan tilføjes fotos

Tilmeld/Afmeld besv. emails | Læst af: 399
  • Gloster 25-06-2018 18:15

    Jeg har fået lukket en “debat” da det ikke var mig mulig at tilføje et billedet.
    Hvordan gør jeg dette ?
    Jeg benytter ipad og browser.

    Håber der er et menneske derude der kan guide mig igennem trendsales jungle     

  • Bamseline 25-06-2018 18:29


    Du tilføjer et foto ved at sætte et flueben i "vil du uploade billeder" her nedenunder firkanten som du skriver i 

    Så spørger systemet automatisk hvilket billede du vælger at uploade - og der vælger du så det billede fra dit billedarkiv, som du ønsker at sætte ind.

    Bamseline

    Redigeret 25-06-2018 18:31

  • Gloster 25-06-2018 18:36

    Ja, men så let er det desværre ikke. Den bliver ved med at sige at billedfilen er for stor.

  • Gloster 25-06-2018 18:37

    Prøve

  • Gloster 25-06-2018 18:38

    Ok. Dette billede ville den god accepterer

  • Bamseline 25-06-2018 18:38

    Jamen, så er der ikke andet at gøre end at du gør billedet mindre før du uploader det. Der er en max grænse for hvor stor et billede/foto må være her på TS og så skal det være i jpg format.

    Du kan se at jeg satte en megastor smiley på her (uden problemer), så det er nok formatet det er galt med 

  • Gloster 25-06-2018 18:41

    Jeg ved ikke hvordan jeg gør det mindre.

    Dette er beskeden. Nu må vi se om den vil uploade den

  • Gloster 25-06-2018 18:42

    Jeg ved ikke hvordan jeg gør det mindre.

    Dette er beskeden. Nu må vi se om den vil uploade den





    Og dette kunne heller ikke uploaded ??????

    Den skriver at det ikke er gif eller jpk format

  • Bamseline 25-06-2018 18:42

    Det kræver jo at du har et billedredigeringsprogram.

    Kan se at der desværre ikke er billede på din "debat" ang. blusen 

  • Bamseline 25-06-2018 18:43

    Nej, som jeg skriver skal det være jpg format, så du har fået gemt billedet i et forkert format.

  • Bamseline 25-06-2018 18:44

    Må hoppe af nu da jeg skal spise - pøj pøj med det 

  • Gloster 25-06-2018 18:45


    Tak. Jeg har ikke noget billedbehandlingsprogram på min ipad.
    Jeg tror bare jeg opgiver trendsales og bruger facebook i stedet for

  • Gloster 26-06-2018 11:47

    Jeg har fået svar fra trendsales, det er kun muligt at tilføje billedet til en debat vis en pc. Skriver de.
    Derfor er det mig ikke muligt, da jeg ikke ejer en pc'er.

  • Bamseline 26-06-2018 19:39

    Ok, det var jeg ikke klar over - altså at man ikke kan uploade billede via iPad. Det synes jeg ellers at jeg har gjort, men må jo huske forkert.

  • Bamseline 26-06-2018 19:40

    Tjah, nu uploadede jeg så lige et billede her via min iPad, så det kan jeg i hvert fald godt gøre.....

  • Bamseline 26-06-2018 19:42

    Prøver lige igen

  • Bamseline 26-06-2018 19:43

    Det kan man altså sagtens 

  • Gloster 26-06-2018 20:17

    Bamseline, må jeg bede dig om en ting ?
    Hvis du går ind og tager et billede af et andet billede. Kan du så også oploade det ?
    For jeg kunne lægge det billede ind, med træet fra min rejse, men det billede jeg ville have lagt ind, havde jeg taget af et andet billed, fra Instagram

  • Bamseline 27-06-2018 07:51

    Altså det med Instagram kan jeg ikke tilbyde at forsøge da jeg ikke har Instagram og lign. sider (FB, Twitter, Flicker osv.).

    Er snart på vej på arbejde og sidder derfor ved PC'en lige nu, men skal nok prøve at tage et billede af et andet billede med min iPad i aften (eller senest i morgen hvor jeg har fridag) og forsøge at uploade det.

    Bamseline

    Redigeret 27-06-2018 07:52

  • Bamseline 27-06-2018 07:54

    Men det billede jeg har lagt ind af de "mystiske" sko er jo egentlig et billede af et andet billede som jeg har fundet på nettet og det gik jo uden problemer (det med fuglen er taget med mit Nikon, så det er mit eget billede fra haven).

  • -trunde- 28-06-2018 11:43

    Du kan også prøve med en lukket annonce, slet de billeder der er....sæt det ind du vil ha skal være her.....så må du fra den annonce kunne overføre billedet hertil.......håber du forstår hvad jeg mener ?

  • -trunde- 28-06-2018 11:45

    som dette.

  • Gloster 28-06-2018 12:35

    Nu opretter jeg ikke selv annoncer herinde. Og de par gange jeg har haft oprettet en annonce, har jeg ikke oplevet problemet.
    Nu er jeg på fra min iPhone, så jeg prøver lige at lægge et billede ind herfra.

  • Gloster 28-06-2018 12:37

    Og der stod så billede 1 er mere en 2 MB. Så det kunne heller ikke lade sig gøre

  • -trunde- 28-06-2018 12:39



    Øv- det er da trist du ikke kan få den bluse ind....kender du ingen med en PC som kan hjælpe dig. ?

Skriv på debatten


log debate