Frygtelig frisør-oplevelse

Tilmeld/Afmeld besv. emails | Læst af: 1059
  • Coral 04-07-2018 12:36

    Havde bestilt tid til klipning, bryn og vipper hos en fænomenalt dygtig frisør i salonen i Strandgade, Nexø. Da jeg ankom var hun holdt op tidligere på ugen. Naivt tog jeg imod tilbud om at komme i ejerindens ? hænder.
    Under hele behandlingen nøs hun, så det stod om os, hvad jeg antog var allergi - man møder anstændigvis ikke på et job med så tæt fysisk kontakt, når man véd, man er smittefarlig !
    Og smittet, det blev jeg ! Adspurgt viste det sig, smitten kom fra barnebarnet. Jeg kan kun håbe, de 50 personer jeg  var til stor fest med dagen efter, slap for smitten.... Hér med lang næse, hovedpine osv kan jeg godt synes, det var det værste; men ser jeg mig i spejlet, forsvinder tvivlen, da brynene blev farvet oppe på øjenbrynsbenet, hvor man normalt plukker og nede under vipperne med sorte rande til følge. Til gengæld ramte hun hverken bryn eller vipper, så jeg endte med at ligne en cirkusklovn. Den fine skarpe page kunne hun heller ikke præstere. Normalt får man et spejl i hånden efter farvning af bryn og vipper. Pga gnidningen hvor hun forsøgte at fjerne farven, som hun fikst havde fordelt rundt om øjnene, hvor den nu sad fast, kunne jeg ikke se helt klart, før jeg kom hjem og havde derfor betalt 610- for noget, jeg regnede med, var udført som aftalt.
    Da jeg følgende ringede og venligt bad om at få penge tilbage, blev det pure afvist; men hun "ville gerne forsøge at lave det om. " Forsøge ! Jeg vil mene, at det meget vel kan være gambling med mit syn, når hun kunne ramme så forkert første gang.
    Når regningen er under 1000 kr., er der, så vidt jeg er orienteret, ingen steder, man kan klage ?
    God råd er meget velkomne !

    Redigeret 04-07-2018 20:15

  • Ninamarc 04-07-2018 22:05

    Sig enten pengene tilbage eller dårlig anmeldelse på samtlige sider? Trustpilot m.m.

    Ved ikke hvad man gør, men forstår godt at du er pissed..

  • -trunde- 04-07-2018 23:08



    Hold da op jeg var blevet sur.....vil også sige  pengene tilbage eller dårlig anmeldelse på samtlige sider.... Trustpilot m.m..

  • Susset 05-07-2018 10:13

    Er der ikke en frisørforening eller hvad sådan noget hedder hvor du kan klage over hende , for det er da helt ude i hampen det hun har udsat dig for !!!!

  • Coral 05-07-2018 13:42

    Varm tak for jeres støtte. Det ser ikke ud til, man kan anmelde på Trustpilot, når de ikke har en hjemmeside, og frisørforbundet kan jeg ikke hitte ud af at klage til ??; men jeg har lige fundet noget, som hedder google anmeldelser. 

    Redigeret 05-07-2018 13:53

  • Kiwikriger 07-07-2018 09:22

    Google anmeldelser er rigtig god, og den kommer til at få større og større indflydelse. Der bliver arbejdet stenhårdt på den fra Googles side (blandt andet har de lige haft fokus på at der bliver noteret på handicapvenlige steder), og jeg kan kun anbefale andre at blive Google Local Guides, da Google giver en masse fordele, når man er aktiv og mulighed for udlandsrejser :)

    Jeg vil netop nok kontakte dem igen, og sige du følger dig nødsaget at skrive om din oplevelse hos dem på Google. For deres stjerner vil dukke op, så snart nogle søger frisører i området.

    Jeg sidder lige nu og skal til at farve bryn herhjemme. Selvom jeg har gjort det 100 gange før, bliver jeg jo helt nervøs efter at have set dit billede :o

  • Coral 08-07-2018 09:53

    Tak for dit indlæg Kiwikriger. De har vat i ørerne og er åbenbart ligeglade, da de kan tiltrække unge frisører. Det er svært at få fast arbejde på Bornholm og folk ( kunder) bevæger sig nødigt udenfor egen by. Local guide lyder interessant. Tak for det !

Skriv på debatten


log debate