15 års jubilæum på Trendsales i dag!

Tilmeld/Afmeld besv. emails | Læst af: 864
  • Bamseline 17-07-2018 17:38

    Ja, som overskriften siger, så har jeg 15 års jubilæum på Trendsales i dag

    Hold da op hvor tiden går - og hvor er der sket meget her på TS i de forgangne år.
    Ikke alt er til det bedre f.eks. er handlen meget mindre i dag end da vi var halvt så mange brugere her på siden (i forhold til i dag) 
    Men det er jo en vise vi alle kender og mange synger med på....

    Kan ikke lade være med at tænke på om Trendsales mon er her om 15 år.....

    God sommer til jer

    Bamseline

  • Helsekost 17-07-2018 17:46

    Tillykke.     
    Jeg har selv kun været her i 12, 5 år.

    Trendsales er her helt sikkert ikke om 15 år, til den tid er der kommet noget der er meget hurtigere og smartere 

    God sommer 

  • Bamseline 17-07-2018 17:55

    Tak - og 12,5 år er da også en slat 

    Tjah, jeg tror heller ikke TS er her om 15 år - i hvert fald ikke i nuværende form, men jeg håber at det er her i en eller anden form (og ikke kun på App, FB eller lign.).

    Bamseline

    Redigeret 18-07-2018 05:42

  • Har2drenge 17-07-2018 17:55

    Tillykke med jubilæum Bamseline Så har du været længere tid end mig - jeg har faktisk kun været her 10,5 år
    Længe nok til at huske de gode gamle dage på Ts - men der solgte jeg også babytøj og småbørnstøj - og det var let at komme af med

    Det sælger jeg ikke så meget mere, da mine drenge er 13 og 20 år ?? Så sortimentet er skiftet mere til mine fejlkøb i stedet for. Så der er sket en udvikling for mig ??

    Desværre sælger jeg ikke meget mere herinde desværre, men jeg håber alligevel at TS er her om 15 år... Det er jo alligevel længe vi har været her og der er flere navne som jeg kender godt    

    Redigeret 17-07-2018 17:58

  • -trunde- 17-07-2018 21:15



    Tillykke med jubilæum Bamseline

    Jeg har selv kun været her i 11 år.

  • Bamseline 17-07-2018 21:32

    Tak skal du have 

  • Gamling 18-07-2018 10:36

    Tillykke, Bamseline

    Jeg har kun været her i 12 år & 8 mdr

    Hvis Trendsales fortsætter som nu, så er det her ikke om 15 år

    Også god sommer til dig 

    Redigeret 18-07-2018 10:36

  • Bamseline 18-07-2018 10:37

    Tak Gamling - lang tid siden at jeg har "set" noget til dig - håber alt vel 

  • Gamling 18-07-2018 10:59

    Jo tak, Bamseline - håber også alt vel hos dig...   

    Redigeret 18-07-2018 11:00

  • Bamseline 18-07-2018 11:10

    Jo tak, det går ok, Gamling 

  • Ajtsb70 18-07-2018 19:12

    Stort Tillykke Bamse :)

    Tror, ikke TS er her om 15 år i sin nuværende form, men jeg tror der altid vil være et marked for sådanne salgssider.

    Jeg selv har været her i 13 år til september.

    Meget er sket på de år, både i slagstal, men også i det der sælges herinde.

    Er nu stadig glad for sitet og der er ikke mange dage jeg ikke er på.

  • Brianna 18-07-2018 19:32

    Stort tillykke Bamseline   

    d. 1. august har jeg været bruger herinde i 11 år (havde dog forinden en bruger som jeg gemte både brugernavn og password på, det var dengang jeg kun købte    )


    Jeg tror desværre Trendsales synger på sidste vers    Mit VIP udløber om lidt og jeg forlænger ikke i denne omgang, jeg sælger simpelthen for lidt! I stedet bruger jeg DBA (har dog slet ikke så mange annoncer derinde) som også fungerer fint. Men det skal da ikke være nogen hemmelighed at jeg foretrækker Trendsales, her sker bare for lidt 

  • Bamseline 18-07-2018 19:34

    Tak begge to 

    Vi er vist alle nogle “rimeligt gamle rotter” herinde   

    Bamseline

    Redigeret 18-07-2018 19:36

  • Mholm1976 18-07-2018 21:51


    Det er lang tid,
    25. August har jeg været her i 12 år, vildt!      stort tillykke Bamseline 

  • Bamseline 18-07-2018 22:15

    Tak   

  • Montymax 21-07-2018 23:00

    Stort Tillykke med det Bamseline. Jeg har været med siden 2006, så det er også nogle år.
    Var du så med fra starten eller hvad ?

  • Bamseline 22-07-2018 04:48

    Ja, næsten 

    Ved ikke helt præcis hvilken måned TS etablerede sig, men det var sådan i starten, hvor der ikke rigtig var noget der hed "Support" og man så skrev ind til TS ang. hjælp, hvis noget teknisk gik i udu, så kunne man opleve at Martin eller Bo (stifterne af TS - ja, i starten var der vel egentlig kun dem i TS) skrev eller ringede til en, og man "kendte" hinanden så godt, at Bo faktisk kunne huske at jeg er gift med en rigtig "computer-nørd" (-> det skal forstås i absolut positiv betydning -> han har været IT-ansvarlig i Forsvaret i mange år), og så tog de den derfra 
    Ja, der er skisme sket meget siden da      

    Bamseline

    Redigeret 22-07-2018 04:50

  • Montymax 22-07-2018 17:31

    Okay - Ja, der kan man bare se og en lidt nøjsom start angående hjælp i supporten.
    Jeg hang meget på QXL i den periode der hvor Trendsale åbenbart startede og der var QXL på sit højeste og bedre men intet varer jo evigt.
    Der er sket meget siden da og som du også selv skriver.

  • Finepigen 06-10-2018 12:25

    Tillykke med Trendsales-jubilæum Jeg kan godt se, det er en gammel "tråd", jeg har fået fat i.

    Jeg ved ikke, hvor jeg ser, hvor mange år, jeg har været her på TS, men det er dælme mange Jeg kan se under TRENDSALESKONTOEN, at den første handel, der står der, er den 11.06.2005...... Det er alligevel en sjat år siden

    Jeg kan huske mit første køb her, et godt køb, som jeg stadig har og stadig bliver brugt  

    Jeg bruger stort set ikke TS mere - har dog lige oprettet noget i debatten i dag - men jeg kan godt kende de fleste navne her i denne tråd; Bamseline, Gamling og Har2drenge f.eks.

    Jeg kan også huske, hvor meget gang, der var i debatten tidligere - det var ret skægt nogle gange Jeg kan ikke huske alle brugernavne, men jeg kan huske, jeg har fået opskriften herinde på brunsviger (som er ), der var en her, der var gift med en mand fra et andet land, og hun havde en god og sjov humor og kunne skrive meget livagtigt om sit liv, jeg fik opskriften på de første koldhævede boller i TS-debatten (som vist ikke hed "debat" dengang, men noget andet, jeg ikke kan huske), der blev skrevet om sk* sjove handler, jow der var mange gode og sjove emner oppe "dengang"     Det er der sikkert også endnu, men min oplevelse, når jeg logger ind her en sjælden gang er, at der f.eks. ikke i debatten er nær så meget gang i den/ikke nær så meget respons som tidligere.

    Nå, det var bare et lille lørdags-pip fra mig, som engang i mellem med et smil tænker tilbage på ovenstående - god lørdag

    Redigeret 06-10-2018 12:56

  • -trunde- 06-10-2018 13:00


    Finepigen

    Kan se på din profil du har været Bruger siden: 15-11-2004.


    God lørdag 

  • Bamseline 06-10-2018 15:10

    Ja, vi er vist alle nogle “gamle” trofaste brugere og med hyggelige minder om gode handler.
    Jeg har også stadig et af mine første (og bedste) køb her på Trendsales: en lækker taske som stadig bruges flittigt.
    Der har da også været fejlkøb (oftest ting der ikke var i så god stand som sælger oplyste), men de gode køb har der bestemt været flest af.
    Og det er også blevet til mange hyggelige “snakke” med brugere som jeg har handlet med mange gange.

    God weekend til jer alle.

    Bamseline

    Redigeret 06-10-2018 15:11