DBA og gul og gratis

Tilmeld/Afmeld besv. emails | Læst af: 1452
  • Pinklady-1 13-08-2018 15:07

    Hej 

    Er der nogen der har erfaring med at sælge og købe på DBA og gul og gratis?

    God dag 

  • Bamseline 13-08-2018 16:10

    Har ikke haft det store salg der, men tror også det afhænger af ens type af varer.

    Synes jævnt hen at der forventes lavere priser på G&G og DBA - også for i udgangspunktet "dyrere" varer (mærkevarer i den dyrere ende).

    Jeg har helt droppet at sælge af den vej, men køber af og til noget på siderne.

    Mvh Bamseline

  • Pinklady-1 13-08-2018 17:31

    Mange tak for svar 

    Jeg har overhovedet ingen erfaring med nogen af dem.
    Skal lige have læst hvordan man bruger dem.
    Koster det noget at oprette annoncer og handle der?

    Jeg sælger overhovedet ingenting her på ts pt.

    Hvordan går jeres salg? 

    Redigeret 13-08-2018 17:32

  • Bamseline 13-08-2018 17:39

    Altså det mener jeg ikke, men som nævnt som bruger jeg ikke de pågældende sites til salg og har ikke gjort det længe, så det kan være lavet om siden.

    Det går heller ikke fantastisk for mig her på TS, men vil absolut sige at det er den bedste side at sælge på, hvis man er til mærkevarer.
    Mit salg går op og ned - der har været meget lidt gang i den her hen over sommerferien, men f.eks. i går aftes der solgte jeg to ting inden for 5 minutter! Det har jeg vist aldrig oplevet før.

    Og som jeg har nævnt mange gange tidligere: vi er SELV ansvarlige for flowet herinde dvs. både salg og KØB.
    Mange der klager over manglende salg køber ikke selv noget/meget lidt herinde.

    Hvorfor skulle andre gide købe vores varer, hvis vi ikke gider at købe deres?

    Bamseline (der straks formøblede de indkomne penge i et par lækre støvler) 

    Redigeret 13-08-2018 17:53

  • Pinklady-1 13-08-2018 18:28

    Ja, det er rigtigt. Men man kan jo ikke købe noget, hvis man ikke har nogen penge at købe for 

  • Helsekost 13-08-2018 22:15

    Jeg er overrasket over så mange salg jeg har haft her på TS den sidste måneds tid så for mig går det sk**e godt.
    Lad det endelig blive ved    
    Jeg køber også herinde, så på den måde er der balance i flowet..

    Jeg har også solgt en del på DBA. Så der kan du roligt oprette annoncer.
    Der er nemt og overskueligt.
    Når jeg køber på DBA henter jeg som regel varen selv.. 
    har godt nok en bruger på Gul og Gratis, men bruger den ikke..

  • Pinklady-1 13-08-2018 22:37

    Mange tak for svar Helsekost 

    Dejligt at du har solgt meget.

    Er det gratis at benytte DBA?

    Når du har solgt noget på f.eks DBA, kommer køber så hos dig og henter varen eller sender du?

    God aften   

  • Helsekost 13-08-2018 23:17

    Ja, det er gratis at benytte DBA, men man kan også betale sig fra det, lidt som det er herinde..

    Jeg har både haft sendt og afhentninger.
    Nu hvor det er rimeligt billigt at få sendt, foretrække de fleste at jeg sender. Jeg sender altid afsted med DAO.
    Så bare kom i gang

    God aften til dig også

  • Pinklady-1 14-08-2018 13:23

    Har oprettet annoncer nu på DBA og er overrasket over hvor mange der har set på mine annoncer i løbet af kun 1 time.
    Hvordan får man besked ved besvarelser?
    Hvad betyder figuren med stjernen under oversigten på ens annoncer?

    Redigeret 14-08-2018 13:24

  • Pinklady-1 14-08-2018 13:36

    Kan man genoprette annoncer derinde gratis?

  • Helsekost 14-08-2018 13:48

    Du får besked på mail når der er besvarelser.

    Tror stjernen betyder at der er en der er ‘interesseret’, som følger/ holder øje med annoncen.

    Man kan ikke genoprette gratis.
    Det er lige som herinde, hvis man vil genoprette hurtigt, skal man være VIP. 

  • Pinklady-1 14-08-2018 14:16

    Mange tak for hjælpen   

    Hvem betaler fragt? 

  • Pinklady-1 14-08-2018 14:17

    Kom jeg lige i tanke om. Det har jeg ikke udfyldt noget om, da jeg oprettede annoncer.

  • Helsekost 14-08-2018 16:10

    Jeg sætter som regel en pris der er incl. porto og sender så afsted med DAO.
    Det er dejlig nemt og folk skal ikke forholde sig til at der kommer 40 kr oveni.. 

  • Helsekost 14-08-2018 16:11

    Jeg ved ikke om man kan udfylde noget på DBA.
    Jeg plejer at skrive det til sidst i teksten.
    Du kan jo bare skrive: - Køber betaler evt. fragt.

  • Pinklady-1 14-08-2018 20:43

    Ok. Ja.

    Ved du om man kan søge efter en vare derinde ved at oprette en annonce gratis?
    Som jeg umiddelbart kan se kan man kun oprette en annonce mhp at sælge.

  • Helsekost 14-08-2018 22:19

    Jeg har tit søgt efter noget, så det kan du sagtens. Du skriver bare det du vil søge efter i feltet, så kommer der forslag op. 

  • Pinklady-1 14-08-2018 22:22

    Ja. Men kan man oprette en annonce , hvor man søger en vare ligesom herinde? 

  • Helsekost 15-08-2018 08:05

    Nååh, nu er jeg med. Nej, det kan man ikke. 

  • Pinklady-1 15-08-2018 21:03

    Er overrasket over så mange besøgende der er på mine annoncer på DBA i forhold til her på ts   

  • Gloster 17-08-2018 18:25

    Jeg har ikke læst de svar inden mit.
    Jeg solgte et Spisebord i sidste uge på dba
    Samt en bøtte maling i forgårds på dba

  • Pinklady-1 17-08-2018 19:33

    Hvor dejligt   

    Jeg har endnu ikke solgt noget. Har også kun været derinde i denne uge.

    Men har mange besøgende.

    Når man opretter annoncer derinde med f.eks tøj synes jeg det kunne være rart, hvis man kunne vælge f.eks str M, L osv. Og ikke kun str 40, 42 osv. Ligesom her på Trendsales   
    Men jeg har mange flere besøgende på DBA end her på Trendsales. Og DBA er gratis 

    Synes det virker ret dødt her på ts. Fik dog en mail fra dem om en ny app til Tradono. Vil I benytte den?
    De skriver at de har Dk's billigste pakkeporto.

  • Angelik 18-08-2018 14:01

    Du kan sagtens genoprette annoncer på dba, de sender en mail med at din annonce er udløbet og så trykker du bare på genopret. Bare husk at slå flueben fra så det ikke kommer til at koste dig penge.

    Tradono app er mærkeligt, lidt amatøragtigt, synes jeg.
    Ved søgning skal man trykke på "vis resultat" istedet for bare trykker på søg.
    Der er ikke ret mange varer der er interessante og det er masse kopier.
    Og hvordan kan trendsales lægge navn til app det sælger kopier, det fatter jeg ikke?
    Har kun kigget på tradono par gange og synes ikke rigtigt om den. Tror heller ikke at den eksisterer om par år.
    Den anden ting det undrer mig meget - dba er gratis og kører fint rund ifølge deres regnskaber. TS er betaltbare og kører skidt i flere år i træk....


    Vh

    Redigeret 20-08-2018 12:02

  • Montymax 19-08-2018 09:20

    Jeg har over en lang periode på flere måneder oprettet samme annoncere på DBA - Tradono og her på Trendsale.
    Jeg må sige at angående antal kig på annoncen er Trendsale klart vinder med flest og hurtigst - derefter kommer DBA og så Tradono men det lille antal og meget længe efter.
    Angående salg er Trendsale også vinder for mig - bare ikke lige i denne månede, som har været meget dårlig.
    Jeg har førhen solgt lidt på Tradono men lige nu er det kun “ dumme “ spørgsmål der kommer derfra.
    På DBA har jeg sommetider solgt nogle nyre ting som ingen spurgte til her på Trendsale.
    Det med at vi også skal købe for at holde det hele i gange er selvfølgelig rigtigt. Jeg søger altid her når der skal købes nyt og jeg oplever tit at det er annoncer der ikke blevet svaret tilbage på og som er gamle. Jeg anmelder straks til support og de bliver lukket. Ellers er de så dyre at det ville være tåbeligt at købe her.
    Tit er det også noget med at sælger har bud over pm eller SMS og det er ikke noget for mig - det skal være synligt for køber............,...så der Erik mange forhindringer.
    Hvis der er interesse for varen så er det noget med lukketid et eller andet og det gider jeg ikke.
    Jeg har dog købt noget her men det længe siden.

  • Susset 19-08-2018 17:00

    På DBA kan du godt genoprette en annonce når den udløber men den kommer ikke `forrest i køen`som den gør herinde hvis man lukker og opretter igen.

    Du kan altid redigere i dine annoncer på DBA - Ligesom herinde

  • Pinklady-1 19-08-2018 17:41

    Ja, eller slette annoncen og oprette den på ny 

  • Montymax 19-08-2018 22:11

    Helt klart så er Trendsale’s konsept det bedste. Jeg havde og har lidt svært ved at affinde mig med at på DBA kommer de genoprettede annoncer ikke helt tilbage fra start men bare et eller andet sted.
    Jeg kan også hurtigt se at når jeg sætter en annonce op der, så er den lynhurtigt på side et eller andet langt tilbage og der er det så at fordelen ved DBA+ til 29 kr godtnok kan betale sig........måske.

    Redigeret 19-08-2018 22:12

  • Pinklady-1 22-08-2018 14:55

    Jeg kan se at når jeg opretter annoncer på DBA, så kan man øverst vælge om man vil sælge, købe eller bytte.

    Så man kan godt søge en vare derinde via en annonce man opretter 

  • Bamseline 22-08-2018 15:54

    Nu har jeg også forsøgt mig med et par annoncer på både DBA og G&G og så må vi se om det giver noget.... (denne gang).

    Men foretrækker nu stadig Trendsales - ville bare ønske der var lidt mere "liv" herinde.

    Bamseline

  • Pinklady-1 22-08-2018 17:10

    Der er flere der kigger på mine annoncer på DBA end på ts. En del flere.

    Men endnu ingen handler på DBA. Solgte én ting i sidste uge her på ts.

    Ja, jeg synes der er enormt stille her på ts. Men det er måske fordi der ikke er nogen interesse for mine ting. Tænker at mange andre måske sælger og køber meget og handlen hos dem er stor.

    Der er flere der markerer en stjerne ved mine annoncer på DBA. Men ingen har stillet spørgsmål ell.lign.

  • Helsekost 22-08-2018 19:39

    Har du prøvet Marketplace på Facebook?
    Der får jeg også solgt.
    Har netop solgt en Nespresso     

  • Pinklady-1 22-08-2018 20:18

    Nej, det har jeg ikke. Er først kommet på facebook for nylig.

    Vil undersøge det. Tak for tippet   

  • Gloster 22-08-2018 20:32

    Jeg har haft to øv handlet herinde i sidste uge.
    Den ene forlangte flere penge efter handlen var indgået og betalt, og den røg til support, jeg fik mine penge retur. Men sælger er stadigvæk herinde, og der er åbenbart ingen konsekvens ved at bryde ts regler.
    Så den handel gik i vasken
    Den anden handel, er også betalt over ts men sendt med B post via post nord, den blev indgået den 9. August, og jeg har stadigvæk intet modtaget.
    Jeg er i begge tilfælde glad for ts systemet, men lidt lrheæigt  over at jeg ikke modtager de vare jeg havde købt.
    Jeg har købt en nederdele via Trandono også i sidste uge, og den er modtaget.

  • Montymax 23-08-2018 09:30

    Bamseline : jeg er spændt på G&G om der er noget salg for dig. Jeg har ikke oprettet annoncer der længe pga af ingen kiggede sidst jeg havde nogle på.
    Jeg tænker lige på om ikke Tradono fik en web site udgave også - i så fald om i bruger den ? Jeg gør ikke.
    Stadig for mig er Ts bedst - salg eller ej ......så smider jeg gladest VIP penge afsted her og særligt i forhold til ClupTradono som er helt spildt. Hvis endelig så kunne DBA + måske tænkes.
    Facebook marked har jeg prøvet men de drukner overalt på Facebook. Ingen har spurgt til noget af mit eller købt. Heller ikke i de specille grupper jeg satte noget til salg i. Kun nogle like men ikke andet.

  • Bamseline 23-08-2018 18:02

    Montymax: foreløbig har det ikke givet en dyt! (har haft annoncer på i to dage nu)

    Oprettede en del annoncer på G&G og flere af dem er der INGEN der har kigget på 

    På DBA oprettede jeg kun 3 annoncer og dem har der været besøg på (nogle få), men andet er der ikke sket.

    Tradono bliver jeg aldrig venner med og FB er jeg ikke på og skal heller ikke.

    Så summa summarum: TS er og bliver også stedet for mig, selv om jeg bestemt kunne ønske mig mere aktivitet.

    Bamseline

    Redigeret 23-08-2018 18:03

  • Montymax 23-08-2018 18:15

    Nemlig Bamseline .......Trendsale er simpelhen det bedste og godnok er DBA nem at oprette annoncer på men alligevel så........træls når gider interesserer sig for dem.
    Som før skrevet så husker jeg G&G for at ingen havde gidet at kigge på mine annoncer og derfor ikke er min ulejlighed værd at oprette flere på igen.
    Så lad os håbe og kæmpe for Trendsale .........jeg ved bare ikke lige hvordan.
    Jeg har dog solgt i dag og i august månede har jeg haft 5 handler til lidt over 1600 kr samlet - det er faktisk okay.
    På de andre steder har jeg ikke haft nogen handle overhovedet - kun dumme henvender på Tradono som kan være helt lige meget.

    Redigeret 23-08-2018 18:16

  • Bamseline 25-08-2018 12:13

    Status her på 4. dagen med annoncer på G&G og DBA:

    På G&G sker der absolut intet - der er stadig annoncer uden besøgende her efter 4 dage..... og har en del gode ting (synes jeg da selv) samt en del annoncer.

    På DBA er der ret mange besøgende på annoncerne (ca 10), men der er heller ikke sket spor - ingen henvendelser eller noget.

    Så det bliver nok et engangsforsøg med annoncer på de fora.
    SÅ sker der altså mere (for mig i hvert fald) her på TS selv om mere liv og gang i den stadig ønskes 

    God weekend til jer.

    Bamseline

    Redigeret 25-08-2018 17:58

  • Pinklady-1 26-08-2018 13:49

    Stadig ingen salg på DBA, men mange besøgende. 36 på en af annonce siden i går. Havde en køber, men hun sprang fra da der skulle betales.
    Hvordan modtager I betaling på DBA? Er der en konto derinde eller er det direkte til ens egen konto via kontonr eller mobilepay?

    God søndag 

  • Bamseline 26-08-2018 13:59

    Altså nu har jeg aldrig SOLGT noget på DBA, men har købt noget et par gange.

    Den ene gang mødtes jeg og handlede med sælger (og betalte via mobilepay).

    De andre gange har det været via mobilepay, men så handler jeg kun med sælgere der er NEM ID validerede.

    Jeg har også en del besøg på mine annoncer på DBA - især i dag (måske fordi folk har fri), men der har ikke været en eneste henvendelse


    Bamseline

  • Pinklady-1 26-08-2018 14:15

    Jeg havde henvendelser på 3 annoncer i går frem og tilbage, men ingen handel endnu. Tager ekstra mål osv, men når der skal betales, så vil de ikke købe alligevel. Bliver lidt irriteret.

  • Pinklady-1 26-08-2018 14:18

    Når køber beder om mit private tlfnr og jeg sender det mhp mobilepay og de så springer fra.

  • Bamseline 26-08-2018 15:05

    Øv, hvor træls 

    Synes det er respektløst at man spilder folks tid på den måde, men det ses desværre også her på TS.

    Bamseline

  • Pinklady-1 26-08-2018 15:30

    Ja, det er irriterende.

    Jeg er selv til hurtige handler. Både som køber og sælger.

    Hvis jeg har været i tvivl herinde om jeg skulle købe en vare, så har jeg tit købt varen. Hvis jeg så senere ikke har brug for varen, så har jeg solgt den igen herinde.

  • Bamseline 26-08-2018 15:46

    Har det præcis på samme måde 

    Er absolut til hurtige handler og beslutninger (vægelsind er IKKE mit mellemnavn)!!

    Og har også fået købt noget som jeg måske ikke var 100% sikker på, for så at sælge det igen, hvis det alligevel ikke var mig/ikke passede/ikke var den håbede farvenuance.

    Til gengæld er jeg så også den der smuttet (som køber), hvis sælger ikke svarer eller trækker det i langdrag over flere dage.

    Bamseline

    Redigeret 26-08-2018 15:48

  • Montymax 26-08-2018 18:02

    Jeg har det som jer og gider helt sikkert ikke de langstrækte handler - så hellere købe og så måske bare sælge det videre senere.
    Angående at spilde tiden så har  jeg gennem Tradono ventet på flere der bare ikke er kommet alligevel men ydermere rykker tidspunket; for så at ende med at skrive at det ikke blev alligevel.
    Så fremover er jeg kun til at sende medmindre der er en god grund for at mødes og handle.

  • Pinklady-1 27-08-2018 00:05

    Synes også annoncerne meget hurtigt bliver flyttet langt tilbage på siderne på DBA. Har jeg lagt mærke til i nogle dage nu. Men det er jo.nok bevidst for at vi skal købe fremhævninger.

  • Montymax 27-08-2018 09:33

    Pinklady - det har du ret i; lynhurtigt er annoncen så langt bagud at ingen ser den. Det er sikkert for at vi skal købe fremhævelse eller være + kunde.
    Lige en tilføjelse til det jeg ellers skrev men når  jeg har solgt på dba og de kan være mobiler/ipad og ligende så har det været ved møde her på adressen og da er køber altid kommet som aftalt.
    Tradono har vist også et blakket ry med forskellige ting.

  • Bamseline 27-08-2018 11:30

    Tjah, nu har der så været hele TO henvendelser på mine annoncer på DBA!

    Den ene var en bytteforespørgsel - den anden et spørgsmål om jeg ville gå ned i pris.......       

    Need I say more?

    Bamseline

  • Pinklady-1 29-08-2018 16:01

    Øv øv.

    Jeg har stadig intet salg.

    Har haft henvendelser på begge steder. Mange besøgende på DBA. Få besøgende på ts. Tror ikke engang det hjælper om nogle dage, når der går løn ind på kontoen. Men man kan jo håbe.

  • Brianna 29-08-2018 19:35

    Jeg har i løbet af den sidste uge solgt 9 ting på DBA (i 4 handler) og i samme periode slet ikke noget herinde

    Jeg har ca. 3 gange så mange annoncer herinde, så det burde jo være her der skete mest

    I samme periode har jeg købt en enkelt ting herinde og en enkelt på DBA. Kigger dagligt herinde (vil helst handle her pga. sikkerheden) men kan stort set aldrig finde det jeg er på udkig efter

  • Bamseline 29-08-2018 21:11

    Tjah for mig er det bestemt omvendt:

    Har haft en del annoncer på såvel G&G samt DBA og INTET salg 

    På førstnævnte er det også meget begrænset hvor mange besøgende der har været og slet ikke en eneste henvendelse.

    På DBA er der en del besøgende på annoncerne og - som nævnt i mit indlæg ovenfor - to henvendelser.
    Den ene en bytteforespørgsel, den anden et spørgsmål om jeg ville gå ned i pris.....

    Her på TS går det heller ikke forrygende, men jeg har solgt to ting indenfor den sidste uge og til gengæld var det til pæne beløb, så for mig er den ingen tvivl, om hvad der virker for mig!

    Bamseline

    Redigeret 29-08-2018 21:13

  • Montymax 29-08-2018 21:59

    Jeg har også lige købt VIP for en månede igen.
    Konceptet her er så dejligt nemt med at kunne forny annoncer osv og trods alt Trendsale der er bedst for mig og Tradono helt i bund. Der bliver tit skrevet og spurgt om nogen men det er spørgsmål der er helt til grin og så tydeligt at der ikke bliver nogen handle ud af det.

  • Montymax 01-09-2018 09:00

    Jeg tænker næsten jeg giver 29 kr for at være + på DBA.
    Jeg har lige solgt tre ting på DBA som også var her på Trendsale og på Tradono. En af tingene var også blevet oprettet på G&G og der kom en kommentar men for sent - da var det næsten solgt på DBA.
    Det var tre ting som ingen har kommenteret her.
    Så nu tror jeg den skal have hele armen på DBA.
    Jeg fik mail i går om at der var to tråde her på debatten der var blevet lukket ........var den ene ikke den med alle de forbedringer vi skulle give forslag til dengang der kom ny chef.
    Den var også så gammel men jeg undrede mig bare over den var lukket og slukket, det syntes jeg ikke der ellers bliver gjort.

  • Pinklady-1 01-09-2018 09:12

    Hvilke fordele er der ved at være + på DBA? 
    Er det så kun 29 kr pr mdr?

    Er vip ikke steget her på ts?
    Jeg betaler automatisk for vip her for 3 mdr af gangen. Mener der for todsge siden blev hævet omkring 188-189 kr på min konto for vip. Plejer det ikke at koste 169 kr?

  • Montymax 01-09-2018 13:18

    Jo - 29 kr pr månede og første månede er gratis.
    Du får bl.a større synlig på annoncerne, alså at de er med fed skrift og længere tid oppe i de første sider, ellers ryger de hurtigt bagers.
    Endvidere nem genoprettelse af annoncer og sådan at dine annoncer bruges til at reklameres med. 
    Så får du gratis adgang til en af pakkerne og skal selvfølgelig vælge Premium.
    Der står meget om det hvis du googler det.
    Jeg syntes ikke VIP er steget men jeg betaler også kun månede for månede.

  • Bamseline 01-09-2018 16:10

    Jeg mener ikke at VIP er steget, men kan desværre ikke svare på det 100% da jeg altid har købt for et år af gangen  Og det er ikke steget.

    Har stadig intet salg haft på DBA men mange der besøger/kigger på annoncerne......

    På G&G har jeg heller ikke solgt en eneste ting og der er stort set heller ingen der kigger, så de annoncer dropper jeg helt igen - det er ikke umagen værd.

    Bamseline

    Redigeret 02-09-2018 08:47

  • Bamseline 06-09-2018 08:37

    Har droppet G&G igen - solgte ikke en eneste ting og de eneste henvendelser jeg fik var to skambud   

    Billedet er stort set det samme på DBA.
    Her er der mange besøgende på annoncerne, og har også haft et par henvendelser, men kun for at stille spørgsmål - de fleste gange om noget der fremgik af annoncen... og så ellers et par bud så lave at man burde skamme sig (nej jeg sælger IKKE et par Bubetti støvler med nypris på næsten 2000 kr og helt ubrugte og med kvittering til 200 kr..... inkl. porto        )

    Bamseline

  • Pinklady-1 07-09-2018 09:22

    Ja, jeg har også haft nogle meeeeget lave bud.
    Der er en som bliver ved med at byde lavt på den samme vare igen og igen. Har sagt nej tak.

    Har en vare nu der er en køber til. Hvordan gør I mht at få adresse og betaling?

  • Pinklady-1 07-09-2018 10:07

    Køber taler og forstår ikke helt dansk, så det er svært at kommunikere.
    I dette tilfælde kunne jeg godt bruge ts, hvor jeg bare sender en anmodning.
    Hun vil se når jeg sender pakken????????

    Ved ikke lige hvordan hun vil bære sig ad med det, når hun bor i den anden ende af landet. Har prøvet at forklare at jeg sender med Dao og hvordan det fungerer med sms osv. Omg magter ikke at der allerede er problemer inden vi overhovedet har handlet.

  • Bamseline 07-09-2018 10:22

    Ja, jeg gider heller ikke de useriøse bud og mærkelige forespørgsler om noget der står i annoncen.

    Og det du er udsat for, Pinklady-1, lyder da også meget mystisk.
    Desværre er der nogle der ikke (helt) forstår "reglerne" på den side de handler på 
    Det har jeg også oplevet her på TS: en sælger der ville have køber (mig) til at betale for indleveringsattest!
    Øh, en indleveringsattest (dengang der var noget der hed det) var en SÆLGER dokumentation for afsendelse og havde/har da ikke en dyt med KØBER at gøre....
    Efterfølgende var den pågældende meget ubehagelig og jeg måtte have TS Support indover.....

    Nå, det hører heldigvis til sjældenhederne (her på TS i hvert fald), men nogle mennesker er skisme uden for pædagogisk rækkevidde.

    Bamseline

  • Pinklady-1 07-09-2018 11:44

    Ja, det med indleveringsattesten har jeg også prøvet.

    Handler I via mobilepay på DBA og sender adressen via sms?

  • Montymax 07-09-2018 23:37

    Pinklady-1. Det er bare navn og adresse enten på annoncen eller SMS og også mailadresse. Mobilnummeret har vi jo fra Mobilpaybetalingen. Jeg sender altid med Dao.
    Jeg har også haft nogle få der bare skal have det hele forklaret flere gange og som ikke lader til at forstå det alligevel. Det er en drøj omgang.
    Det er spøjst nok men nu har jeg tit fast pris på nogle ting og alligevel spørges der efter mindstepris .........det er lidt sært.

  • Pinklady-1 08-09-2018 10:37

    Ok, tak 
    Ja, nogle handler er bare trælse og besværlige

    Jaaaaaaaaaaa, jeg har solgt én vare på DBA   

  • Bamseline 08-09-2018 16:22

    Jeg har droppet mine annoncer der.

    Men YES - jeg har lige solgt TO ting her på TS         

    God weekend!

    Bamseline

Skriv på debatten

Pinklady-1 sælger


log debate