Hvor bliver det TS lover af

Tilmeld/Afmeld besv. emails | Læst af: 1047
  • 1749grøn 02-09-2018 11:51

    Den 3 dec. 2017 skrev TS følgende på debatten.
    Der kom rigtig mange forslag, som TS ville kigge nærmere på.
    Nu er der gået 9 måneder.
    Er der nogle der har mærket forbedringer eller var det bare noget TS skrev

    Trendsales TS03-12-2017 11:46
    Hej herinde
    Flere af jer har nok fået mailen, set vores opslag på Facebook eller hørt i pressen, at Trendsales for nyligt er gået sammen med Tradono – i hvert fald er “maskinrummene” bag slået sammen. Derfor er der også (som flere herinde har opdaget) en ny ledelse og på mange måder et “nyt”, større team bag Trendsales – og Tradono.

    Vi forstår at I har en masse spørgsmål. Dem svarer vi meget gerne på så godt vi kan. I har sikkert også flere spørgsmål, end dem I har stillet i forskellige tråde herinde allerede... Så for at sikre, at I kan få svar på jeres spørgsmål og fortælle os, hvad I mener om det hele, har vi oprettet denne debattråd.

    SPØRG OS OM ALT OG “MØD OS” HER I TRÅDEN PÅ TORSDAG, D. 7. DECEMBER FRA KL. 15 og ca et par timer frem, hvor vi sidder en masse fra teamet og besvarer de spørgsmål, ris, ros og kommentarer, der er kommet – og tager imod dem, der tikker ind, mens vi sidder her på torsdag.

    Vi prøver at gøre det på den her måde, og så ser vi, om I synes det fungerer. Hvis I synes det, gør vi det til en tilbagevendende ting. Vi glæder os og håber en masse af jer har lyst til at være med.

    Ps. Vi har brugt noget tid på at få overblik over de kommentarer, ris og ros I allerede har givet. Det bliver ikke glemt og er taget med videre. Tak for det

  • Montymax 02-09-2018 20:52

    Netop 1749grøn og der var en tråd som vi kom med så mange forslag til ændringer men det er gået i glemmebogen og der er ikke sket en pind. Det er så ikke første gang vi har håber på forbedringer og kommet med idér - jeg mener også der var noget ved den forrige direktør.
    Jeg tror at den tråd som Trendsale fornyeligt har lukket handlede om noget som vi ønskede os skulle ske.
    Nu kan den ikke engang læses mere.
    Alt det i dit  indlæg husker jeg godt nu jeg ser det igen og hvad er der sket ........intet her på Trendsale.

  • Lene nordjylland 02-09-2018 21:04

    Hej.

    Jeg kan ihvertfald af og til tænke tanken om TS fortsat vil eksisterer om nogle år.

  • Sonne55 03-09-2018 20:42

    Mon ikke TS skulle komme på banen og kommentere nu ?

  • Kiwikriger 11-09-2018 10:35

    TS er blevet den lille dødende landsby. Tilgengæld er jeg virkelig ked af Trendsales indtog på Tradono, som er blevet dårligere efter de har overtaget. >_< Orker næsten ikke være dér mere, hvor inden de kom ind havde jeg mange gode handler som både sælger og køber hver uge. Fordi det netop først og fremmest fokuserede på det lokale, og sekundær hele landet. Nu er det nærmee omvendt, og besværligt at søge.

  • Montymax 11-09-2018 12:33

    Kiwikriger - måske vi mener det samme men som jeg  husker det er det Tradono’s direktør som overtog Trendsales.
    Jeg syntes at alle deres kræfter er blevet lagt i at gøre Tradono bedre og her på Trendsale er der ikke sket en pind selvom vi fik i udsigter at der ville komme mange forbedringer.
    Jeg er med på Tradono også og kan kun give dig ret i at der heller ikke sker ret meget i handler ........kun en masse useriøse skriverier.
    Jeg er også bange for at Trendsale er ved at blive en saga blot.

    Redigeret 11-09-2018 12:33

  • Valmuen49 19-09-2018 10:55

    Jeg syntes det er mærkeligt at TS ikke kommer med nogle svar her. 

  • Valmuen49 28-09-2018 12:03

    Nå...de (TS) læser nok ikke engang med..????

  • Montymax 28-09-2018 12:17

    Hvis de læser med og det gør de garenteret men de ved  sikkert ikke lige hvad de skal skrive for at bortforklare det de engang lovede.

    Redigeret 28-09-2018 12:17

Skriv på debatten

1749grøn sælger


log debate