Er salget her på TS fuldstændig gået i stå ?

Tilmeld/Afmeld besv. emails | Læst af: 1056
  • Sonne55 17-09-2018 11:23

    Hvor mon folk er forsvundet hen ?
    Nogle ideer til (ud over DBA og gul&gratis) hvor der ellers er et godt salg ?

    Det virker som om, at folk flygter fra TS og har ophørs-/lukke tilbud.

  • Har2drenge 17-09-2018 19:35

    Jeg lukker ikke eller har ophørsudsalg    sælger også noget her på Trendsales en gang i mellem. Jeg elsker at være her selvom det ikke er det samme mere. Men foretrækker helt klart at købe her, da man har ts- handelstryghed.

    Men ellers er salget nok gået over på diverse Facebooksgrupper - der er tonsvis af dem.

  • Bamseline 17-09-2018 21:27

    Jeg synes nu ikke jeg har oplevet "flugt" her fra TS, men måske der har været stille hen over sommeren pga det dejlige vejr og så har folk jo også haft ferie samt der har været udsalg.....

    Men det er vel det samme hvert år i sommerperioden - mere eller mindre.

    OG jeg har sagt det før, men gentager gerne:
    vi skal huske at vi selv er ansvarlige for "flowet" herinde.

    For hvis vi ikke selv gider købe andres varer, hvorfor skulle de så gide at købe vores????

    Flere af dem der klager over manglende salg er ofte dem der ikke selv er købere herinde - synes jeg at jeg har bemærket.......

    Bamseline

  • Montymax 18-09-2018 09:20

    Jeg sælger også her af og til men også på dba. Facebook gider jeg ikke da det drukner i annoncer.
    Tradono er ikke noget værd og giver ikke noget salg for mig men kun dumme spørgsmål og næsten chikane.
    Så lad os kæmpe for Trendsale.
    Det med at købe her gør jeg yders sjældent. Ikke for at jeg ikke vil og jeg tjekker altid her når jeg mangler noget.
    Måske jeg er lidt besværlig men sælgere der har mange dårlige smilie hopper jeg over - og dem er der rigtig mange af. Jeg gider ikke de problemer og ærgelser der kan give.
    Dem der har så sætter lukketid på i troen om en højere pris gider jeg heller ikke. Når jeg byder den pris der er skrivet så er det nu eller ikke.
    Endvidere så gider jeg heller ikke betale sælgers gebyr - det kan aldrig blive mit som køber.
    Jeg handler også kun ts som køber - dog yders sjælden mobilpay men som sælger er det fifty fifty, da bestemmer køber.
    Sidste ting er også at sælger skal svare i nogenlunde tid og ikkke flere dage efter og når jeg så kan se at hun/han har været “on” så er det kun for at byde varen op, tænker jeg.
    Mange gange er det også en helt ublu pris der forlanges for en vare og så med svaret på “ ellers midster jeg alt for meget “ men jeg mener det er bedre at sælge til mindre end at brænde inde med det.

  • Bamseline 18-09-2018 10:28

    Jeg sælger KUN her på Trendsales.

    Har forsøgt mig med annoncer på andre fora (G&G samt DBA - er ikke på FB) - det har ikke været andet end underbud/skambud, tidsspilde (der er en der har skrevet 6-7 indlæg på samme vare, men sørme ikke liiige kan bestemme sig) osv. Det gider jeg ikke spilde mere tid på.

    Tror jeg har solgt 4-5 ting i denne måned her på Trendsales, så synes ikke her er SÅ stille p.t. (der var stille i sommerdagene).

    Er enig i de fleste af betragtningerne du kommer med, Montymax, ang sælgere: går også udenom ikke-validerede sælgere, dem med mange dårlige smileys, dem der er en krig om at svare osv.
    Har lidt en anden holdning til mobilepay versus TSpay (og gebyr) og handler ofte via mobilepay både som køber og sælger.

    Bamseline

  • Brianna 18-09-2018 10:40

    Åhh salget er gået helt i stå for mit vedkommende, desværre... Men så må jeg glæde mig over alt det jeg gennem tiden har solgt

    Jeg har mere held på DBA, heldigvis Dog foretrækker jeg at købe herinde, men udvalget er ikke som det har været - måske Trendsales burde sætte en 'ryd op i dit klædeskab'/rydudfordringen - kampagne i gang igen. Det kunne måske øge antallet af annoncer og gøre det mere attraktivt at bruge tid på at lede efter specifikke items herinde igen.

    Problemet er jo at hvis man ofte giver sig tid til at lede efter noget specifikt, men ikke finder det - så gider man ikke bruge tiden på at lede her næste gang. Sådan har jeg det i hvert fald selv 

    Jeg håber bestemt det vender, men ærligt så tror jeg det ikke - og Trendsales gør desværre intet selv for at vende udviklingen     

  • 1749grøn 18-09-2018 17:06

    Salget her på TS er meget lille for mit vedkommende, men på DBA går det strygende, men man skal være flittig til at genoprette annoncerne her, de drukner let i mængden
    Nej TS gør intet, og det kan mærkes, selvfølgelig kan de ikke tvinge nogle til at købe og sælge, men der er bestemt ikke kommet nye tiltag der fremmer salget og plejer brugerne. tværtimod.
      
    Og brugere - kunder der er smuttet er aldrig let at få tilbage.

  • Montymax 18-09-2018 20:28

    Muligvis ledelsen i Trendsale ikke aner hvad de skal gøre for at vende det hele igen. Vi blev jo for længe siden opfordret til at komme med gode idér og det gjorde vi da.
    Der skete så bare ikke mere men på Tradono kom flere fornyelser/ forbedringer, så kræfterne er vist lagt der.
    Nu er jeg med der også og jeg tænker de har spildt kræfterne det forkerte sted men igen.........så var det nok nemmere der.
    Jeg bliver nu ved her så længe det kan betale sig og det vil sige; så længe jeg sælger for 69 kr. Det koster mit VIP om måneden.
    Det gør jeg da ihvertfald og stadig langt langt over.

    Redigeret 18-09-2018 20:29

  • Helsekost 18-09-2018 22:32

    Jeg sælger på livet løs så jeg klager ikke..
    sælger også på DBA og Marketplace 

    Redigeret 18-09-2018 22:33

  • Redhead85 09-10-2018 12:06

    Jeg synes det er gået ret meget i stå her og forsøger mig nu med Tradono

  • Bamseline 09-10-2018 13:54

    Jeg synes der er ved at komme godt gang i salget herinde igen.
    Har solgt pænt her de sidste 14 dage og ja, når jeg sælger, så er der jo også penge i kassen til at købe for  
    Krydser fingre for at det fortsætter for DBA, G&G og Tradono fungerer ikke rigtigt for mig.

    Bamseline

  • 1749grøn 09-10-2018 14:20

    Jeg syntes ikke der er kommet gang i det her på TS, men på DBA er der ikke noget at klage over.
    TS har også nogle annoncer inde på DBA, det må jo også være fordi de ved at det er der kunderne er.
    Er der nogle der har nyere erfaring med TØJ DK der ligner TS rigtig meget men er gratis.
    For år tilbage var der nærmest ingen salg der, men det kan jo have ændret sig efter TS er gået stærk tilbage, som man kan se  når man tjekker  antal online brugere.


  • Montymax 09-10-2018 19:30

    Jeg har også Tradono men kun som alm bruger. For mig er det ikke de 7 eller 9 kr værd det koste at kunne booste nogle annoncer.
    I starten af deres levetid havde jeg noget salg men det er gået helt i stå for mig.
    Der kommer af og til nogle “ dumme “ spørgsmål men ellers intet.
    For mig er Trendsale stadig den beste men dog er jeg ikke VIP bruger for tiden og det er første gang i rigtig mange år at jeg har droppet det.

    Redigeret 09-10-2018 19:31

Skriv på debatten

Sonne55 sælger


log debate