Har du prøvet vores søster site ?

Tilmeld/Afmeld besv. emails | Læst af: 651
  • 1749grøn 19-11-2018 06:56

    SIKRE HANDLER – BILLIGERE OG NEMMERE END PÅ TRENDSALES.

    Det skriver TS i deres reklame for Tradono.
    Er der nogle her der har erfaring med Tradono ?, eller er det det samme som på TS med færre og færre  online brugere ?
    Og hvad er prisen for at benytte den? syntes deres vejledning er meget meget dårlig dårlig.
    Kan man ikke bruge Dankort ?
    Og skal man være på Facebook for at benytte Tradono ?.
    Kan man ikke benytte et brugernavn ? som man kan på TS.
    Det er vel TS hensigt at lukke TS ned og få os til  at benytte Tradono

    Redigeret 25-11-2018 10:01

  • Unnabandunna 20-11-2018 01:47

    Jeg kan slet ikke finde nogen vejledning, så det tager lysten fra mig.

  • Montymax 21-11-2018 09:55

    Jeg har været med på i Tradono fra det startede ca og syntes der er noget mere liv end her. Der er flere ting der som er bedre end på Trendsale.
    For at bruge Tradono behøver du ikke være med på Facebook - det er kun hvis du vil være med på den test der er igang.
    Ja- du kan taste dit dankort ind.
    Jeg syntes ikke det var svært at komme igang med dengang - så havde jeg sikkert droppet det.
    Det er værd at give chancen, syntes jeg. 

  • 1749grøn 21-11-2018 12:13

    Mange tak for oplysningen. Vil måske prøve det , for TS er efterhånden ikke TS vip gebyret værd

    Redigeret 21-11-2018 12:38

  • Sonne55 24-11-2018 23:54

    Montymax  ved du hvordan man opretter annoncer på TS, så de automatisk ryger over på Tradono ?
    Eller skal man oprette annoncen begge steder ? Og hvordan gør man på Tradono ?

  • Montymax 25-11-2018 00:07

    Sonne55 - der er kun de annoncer du har på Trendsales der kommer med over på Tradono når du starter der.
    Det er kun den ene gang og ikke de efterfølgende annoncer du evt opretter på Trendsales. 
    Da skal du oprette begge steder når du igen vil oprette nogle.
    På Tradono er det lige så nemt som på Trendsales at oprette annoncer.

  • Hermank 01-12-2018 15:35

    jeg har brugt tradono rigtig meget da jeg synes ts er gået istå og været glad for tradono da der bare skete noget hele tiden på ens annoncer. det må jeg så erkende har fået en ende. nu sker der ikke en skid på tradono. ingen besvarelser overhovedet. og er der endelig en er det et dybt useriøst bud folk kommer med. så må nok erkende at det er slut med vip på tradono og generelt slut med at bruge tradono for det er simpelthen ikke pengene eller besværet værd.
    bruger istedet DBA da det er gratis. og har været heldig at få en del solgt her på det sidste.

Skriv på debatten

1749grøn sælger


log debate