Nogen der har solgt noget på Tradono ?

Tilmeld/Afmeld besv. emails | Læst af: 537
  • Sonne55 25-11-2018 22:16

    Er der nogen af jer, som det er lykkedes at sælge noget på Tradono ?Efter at mine annoncer er ført fra TS til Tradono har jeg haft 4 henvendelser, hvor folk har spurgt om et eller andet (som forøvrigt stod i annoncen). Jeg har svaret dem alle fire, men derefter ikke fået respons fra nogen af dem.
    Gør jeg noget forkert ? Eller gør jeg for lidt af noget ? Eller er det bare stilen på Tradono at folk spørger, men så ikke gider at give respons ?

  • Mayer1 26-11-2018 10:11

    Redigeret 26-11-2018 17:30

  • Montymax 27-11-2018 23:18

    På Tradono bliver der spurgt om alt mellem himmel og jord - det er somom de ikke har andet at lave der............ud over lige at skambyde og så aftale en handel som ingen ting blive til alligevel. 
    Så du gør efter min mening ikke noget galt men bare svare på hvad de bliver spurgt om.
    Jeg har været med der  næsten fra det startede og har kun haft nogle få handler i alt .

  • Sonne55 28-11-2018 23:22

    Montymax kan du evt fortælle mig hvorfor man ønsker at flytte alt fra TS over til Tradono, når nu Tradono ikke fungerer lige så godt som TS har gjort  ?

    Jeg synes, at "man" har ødelagt TS systematisk gennem de sidste år. Det fungerede så super godt indtil for et par år siden. Men hvorfor skal TS flyttes over til noget, som ikke fungerer optimalt ?

  • Montymax 28-11-2018 23:35

    Eneste gode ting det er ved at flytte det over på Tradono er at du stadig har dine ting her på Trendsales. Ingenting slettes her - så du mister intet her.
    Jeg gjorde det da jeg så gav Tradono chancen men der sker heller ikke så meget udover en masse spørgsmål om alt mellem himmel og jord.
    Jeg mener det er noget med at Trendsales er forældet og deres site ikke kan komme op på højde med Tradono.
    Jeg ville dælme også håbe og ønske det havde været Trendsales de havde satset på og ikke Tradono.

  • Montymax 28-11-2018 23:40

    Jeg misforstod vist lige starten af dine spørgsmål men kom med ind i kampen alligevel - håber jeg.
    Ledelsens store drøm og håb er jo at Tradono kommer rigtigt godt i gang og så kan vi jo håbe på at det ender med at være som det Trendsales der engang var eller tæt på.

  • Snullermusfyn 30-11-2018 12:32

    Jeg har ikke solgt noget og ingen forespørgsler haft, hverken på Tradono eller TS. Det er totalt dødt.
    Jeg kan ikke engang huske mit login til Tradono, og gider ærlig talt ikke rode med at have de samme varer til salg to steder. Foretrækker dog klart TS, selvom jeg efterhånden kommer her meget sjældent.
    Jeg har nu valgt at give det meste af det børnetøj jeg havde til salg til udsatte familier. Det er ellers nyt eller næsten nyt tøj, og det har været til salg til meget rimelige priser, men der er bare ikke salg i det mere.

  • Snullermusfyn 30-11-2018 13:03

    Nu blev jeg alligevel nysgerrig og fik langt om længe logget mig ind på Tradono, og de annoncer jeg har der inde er ikke blevet set af nogen i de 25 dage de har været aktive. Jeg sælger en ny parfume og et par nye Adidas sko. Man skulle da tro at nogen i det mindste havde kigget på dem?

  • Montymax 30-11-2018 15:02

    Jeg har solgt to ting i dag og det er helt overvældende på Tradono. Jeg er også helt overrasket da jeg ellers bare har haft en masse spørgsmål og ellers ikke noget der førte til noget.
    En har jeg også bedt Tradono support tage sig af da han virkelig bare spildte min tid over flere dage.
    Det gjorde de så langt  om længe og  med flere diskutioner.
    Da er vores system her på Trendsale meget bedre ........jeg tænker på den Tommen Down.
    I weekenden solgte jeg en lille ting her på Trendsale - så der er lidt lys forude, syntes jeg.

    Redigeret 30-11-2018 15:03

  • 1749grøn 01-12-2018 10:47

    Jeg har fulgt godt med i dette debatindlæg, da jeg overvejede Tradono.
    Men, men, det flyder jo ikke ligefrem over af begejstrede brugere her , så hvis det kun er en ekstra udgift, vil jeg overveje det nøje.
    Heldigvis er der DBA, der syntes jeg salget går godt, ville bare ønske det var lige så let at genoprette annoncer der som det er på TS. Det ville jeg også gerne give et fast månedlig beløb for.Men det kommer måske.

  • Montymax 01-12-2018 11:01

    Netop 1749grøn så er det så meget anderledes på DBA og for de 29 kr som +bruger  koster om måneden, så er det kun en nem fornyelse af de udløbne annoncer - for mig at se ihvertfald.
    Så er der jo også den fede skrift og længere tid på de første sider men jeg syntes alligevel de hurtigt ryger bagerst i alle annoncerne. Dog er de jo hele tiden med tydelig skrift.
    Det er jo systemet her der er så dejligt nemt og det findes åbenbart ikke andre steder ........desværre.

Skriv på debatten

Sonne55 sælger


log debate