Igen ingen billeder

Tilmeld/Afmeld besv. emails | Læst af: 525
  • 1749grøn 16-12-2018 07:03

    Nu igen er der ingen billeder.
    Har skrevet til support.

    Redigeret 16-12-2018 07:05

  • Bamseline 16-12-2018 07:45

    Ja, manglede dem også her til morgen, men det er fikset ser det ud til. Jeg har i hvert fald billeder igen 

  • Ajtsb70 16-12-2018 08:58

    Manglede også, men nu er de tilbage.

  • Helsekost 16-12-2018 21:22

    Heller ingen mails ved besvarelser!!     

  • Montymax 17-12-2018 21:20

    Mailer med ca et døgns forsinkelse - ihvertfald dem fra besvarelser.

  • 1749grøn 18-12-2018 07:08

    Der kan ikke genoprettes med ændringer, uden ændringer går ok.
         

  • Brianna 18-12-2018 08:35

    Jeg kan ikke komme ind under 'privat beskeder'! Man gider åbenbart ikke gøre noget som helst, ej heller kompensere når man dummer sig

    Er simpelthen så træt af Trendsales, afmeldte mit VIP i går!

    Fremadrettet bliver det kun DBA for mit vedkommende Tror desværre det er et spørgsmål om tid før det er slut med Trendsales!

  • Montymax 18-12-2018 10:05

    Jeg kan heller ikke genoprette annoncer hverken med eller uden ændringer og heller ikke med fremhævelsen.
    Mit Vib er slut om tre dage og det skulle da ikke undre mig om jeg fornyr igen for en månede.
    Jeg har tit og mange gange tænkt .....nix...nu er det slut men så alligevel er Trendsales stadig bedst for mig.
    Ikke meget salg men trods alt bedre en DBA ( som jo godtnok er billig 28 kr for +abonnement ) Så er der Tradono men 19 kr om ugen, det erd en sandelig ikke værd - ikke engang det halve.
    Sidst jeg var + på DBA solgte jeg ingenting men havde flere spørgsmål.
    I Tradonos gratis prøvetid som nu er slut; solgte jeg nogle ting i starten men havde også SÅ mange irrationer over useriøse brugere og som supporten ikke er meget for at give en advarsel.
    Så længe at der bare er lidt overskud på Trendsales så syntes jeg det er okay og samtidig så er sitet så godt.....når det alså virker.
    Efter hvad jeg ved så lukker Trendsales ikke men skal bare være der stadig væk for dem der vil bruge det.
    Det er Tradono der bliver satset stort på at vi vil vælge fremover og vel også derfor vi fik de 30 dages Club medlemskab.
    Så havde vi en periode til at blive rigtigt glade for sitet der. 

    Redigeret 18-12-2018 10:09

  • Brianna 18-12-2018 10:16

    Jeg har endnu ikke forsøgt mig på Tradono, men jeg sælger (heldigvis!) langt bedre på DBA end herinde
    Jeg er også rigtig glad for Trendsales (når det virker!!), men når man stort set intet sælger så er VIP desværre bare penge ud af vinduet 

    Så med mindre det vender herinde (og det tror jeg desværre ikke der er udsigt til) så er det slut med VIP for mig - desværre 

  • Montymax 18-12-2018 10:27

    Dejligt at du sælger på DBA og så er det jo billigt.
    Hvis jeg solgte bedre der ville jeg også holde mig til det og så spare de 68 kr her.
    DBA har også god forsendelses ordning hvilket betyder meget.

  • 1749grøn 18-12-2018 10:56

    Er der satses forkert ved at foretrække Tradono  + Fashion markeder fremfor TS ?
    Den nye direktør tiltrådte for ca. et år siden og jeg fornemmer der kom en ny stil, eksempel skulle komminikation helst gå over facebook, og det viser sig stadig med deres julekalender.
    Hvorfor ikke bruge deres hjemmeside her?.
    OK. Jamen var dette sats så rigtig, ja Trendsales er blevet meget, meget slankere. og når man hører dem der har taget imod det gratis tilbud på Tradono bliver der bestemt ikke jublet.
    Brianna, jeg vil holde med dig i TS holder ikke længe , hvis der ikke bliver forandringer og de skal komme snart, når noget er på tilbagetog går det stærk.
    Glædelig Jul til jer alle

Skriv på debatten

1749grøn sælger


log debate