Ingen besked pr mail på henvendelser

Tilmeld/Afmeld besv. emails | Læst af: 672
  • -trunde- 28-12-2018 17:33

    Andre end mig der ikke får  besked pr mail på henvendelser ??

  • Tovesørensen 28-12-2018 19:29

    Det sker heller ikke her

  • -trunde- 28-12-2018 19:32

    Denne besked har jeg ikke fået på mail, samt 2 på annoncer i dag, og 2 i PB.



  • -trunde- 28-12-2018 19:33


    Tovesørensen

    Så er jeg ikke ene om det kan jeg forstå, må håbe ts opdager fejlen.

  • Fyrskuret 29-12-2018 08:29

    Det er stadigvæk galt hos mig

  • Ajtsb70 29-12-2018 18:46

    Jeg har lige fået mail, fra en der har skrevet i går kl. 23.36 lidt meget øv. Intet fungerer snart her på Ts.

  • Smukkemutti 29-12-2018 18:48

    Jeg får beskeder fra igår, er ret træt af det fungerer så dårligt

  • -trunde- 29-12-2018 19:02



    Jeg har også lige fået beskeder fra i går. så håber alt er ok nu.

  • Ajtsb70 29-12-2018 19:43

    Ja, det er bare lidt øv, for gik glip af en handel som køber. Nå, men behøver heller ikke mere tingek tangel i huset.

  • -trunde- 29-12-2018 19:59

    Ajtsb70

    Ja det er øv, når man går glip af en handel  både som køber og sælger,

    Jeg havde en handel i gang, skulle lige høre fra køber, så først sent hun havde skrevet

    på annoncen, samt i PB, men jeg nåede lige i Brugsen med pakken inden kl 20....

    Var i den tro jeg bare kunne se om jeg havde fået besked pr mail...men den gik

    ikke..

    Redigeret 29-12-2018 20:00

  • Ajtsb70 29-12-2018 20:58

    Talte lige at 9 ud af de seneste 20 oprettede debatter handlede om fejl på TS. Det er da lidt skræmmende og ikke en lyd fra TS. de hæver bare VIP gebyr hver måned, og ellers er der intet fra dem :)

  • -trunde- 31-12-2018 23:29

    Ajtsb70

    Det kan jeg desværre ikke hjælpe med, du må skrive til support.

    Godt Nytår.

    Redigeret 31-12-2018 23:30

  • 1749grøn 06-01-2019 10:08

    Så kommer der igen ingen mail på henvendelser

  • -trunde- 06-01-2019 22:26



    Nej desværre, har heller ikke fået mail på henvendelser.

  • -trunde- 07-01-2019 12:04



    Nu kommer der en masse mail til mig igen.

  • 1749grøn 07-01-2019 14:44

    Nu har jeg fået mail på beskederne jeg skulle have haft i går.
    Men efter alle de fejl der er her på TS syntes jeg det ville være rimelig om vor månedlige gebyr blev sat ned.

  • Ajtsb70 19-01-2019 22:28

    Og så er den gal igen :)

    Har i set den debat med Trandano, hvor en ansat svarer, så kan de godt være på banen :)

  • Fyrskuret 20-01-2019 08:05

    Ja, så er der igen ingen mails på besvarelser. Jeg har set debatten omkring Tradono, tænkte 100% på det samme som dig. Sad også med en lidt vantro smil omkring munden, da jeg læste, citat "Er ked af, hvis oplevelsen er at vi ikke reagerer. Typisk er I virkelig gode til at svare hinanden på spørgsmål omkring Trendsales og også Tradono herinde, derfor er det ikke altid, vi oplever der er brug for, at vi også melder os på banen. Da det er forholdsvist nyt at man kun vurdere hinanden i handler på Tradono, så jeg det oplagt at jeg meldte ind med et svar på netop dette 

    Som jeg også tror jeg har skrevet herinde, så råb os altid gerne op! (og fedt, at du gør det nu også i øvrigt). Er vi sløve herinde, så tip os via support eller i Facebook-gruppen (https://www.facebook.com/groups/167078277361401) – vi svarer meget gerne på de spørgsmål der er, men ser det ikke altid herinde" Citat slut.

    DER har været råbt op SÅ mange gange, uden så meget som et svar. Jeg mangler ord, når jeg læser sådan et svar. Det eneste jeg kan komme i tanke om, er at Tradono, blev nævnt, nok grunden til at der blev svaret 

  • Ajtsb70 20-01-2019 08:09

    Ja, det var nøjagtig det samme jeg tænkte, blev så gal at jeg ikke fik svaret hende i første omgang.

  • Fyrskuret 20-01-2019 08:14

    SUK, jeg har lige meldt det til supporten. Derudover har jeg afmeldt mit VIP, som jeg har haft i mange mange år. Lidt sørgeligt, men syntes ikke dette er okay. Man får ikke så meget som et undskyld, vi sætter 10 klip ind eller noget andet!! Man kan jo misse en handel eller et køb, når der ikke kommer mail som man er vant til.

    Redigeret 20-01-2019 08:14

  • Ajtsb70 20-01-2019 08:17

    Ja, det er helt vildt, vi skal bare acceptere fejl på fejl. Uden noget som helst kompensation, bare betale ved kasse 1.

    Nogen gange tænker jeg om supporten overhovedet eksisterer mere, der er larmende tavshed.

  • Fyrskuret 31-01-2019 08:29

    Så er den gal hos mig igen, ingen notifikationer pr. mail Det er jo dybt frustrerende!
    Har skrevet til support.  

  • Ajtsb70 04-02-2019 20:27

    Så er den da gal igen, og intet hører vi fra TS

Skriv på debatten

-trunde- sælger


log debate