Pyha opdatering af nye forsendelsespriser

Tilmeld/Afmeld besv. emails | Læst af: 471
  • Walina2015 03-01-2019 18:37

    Godt nytår!

    Ja, det tog 4 dage at opdatere alle annoncer.

    Kan man opfordre TS til at udarbejde en IT-funktion, hvor man ændrer alle annoncer på een gang?

    9->10
    18->20
    27->30
    osv

    Så vil jeg blive glad

  • Mholm1976 05-01-2019 16:34

    God opfordring ????????

  • Mholm1976 05-01-2019 16:36

    Hov alle de spørgsmålstegn er smileyer, skal lige bruge de præfabrikerede herinde    

    Personligt retter jeg dem ikke, men sender også som oftest med Dao og det er begrænset, hvor meget de ændrer sig.

  • Bamseline 05-01-2019 16:47

    Ikke et problem for mig, da jeg oftest sender med Dao og deres priser ændrer sig ikke ret ofte 

  • 1749grøn 05-01-2019 17:43

    Walina 2015.
    Jeg tror desværre ikke du får den glæde at TS  gør det nemmere at rette forsendelsesprisen.
    Det har jeg bedt TS om de sidste 2 gange  ( 2 år )der har været portoforhøjelser og begge gange er der kommet en tilbagemelding på at det var en god ide og de vil overveje det.
    TS motto er vist " Rom blev jo ikke bygget på en dag "
    Jeg får først problemet igen hvis DAO forhøjer deres pris .

  • Montymax 13-01-2019 09:57

    Hej Walina2015 og kan jeg ikke godt sige Velkommen Tilbage og undskyld mig hvis jeg tager fejl af dig og en anden.
    Det ville glæde mig hvis det er sådan at du alligevel syntes Trendsales bare er bedst alligevel - præcis som jeg syntes. 

  • Bamseline 16-01-2019 12:16

    Ang forsendelsespriser så kan jeg se at når det drejer sig om at sende med DAO, så er Trendsales p.t. de billigste at købe pakkelabel hos

    Det koster FRA 37 kr for 1 kg (og det er typisk deromkring mine forsendelser ligger).

    Via Gul & gratis koster samme pakke 38 kr og hos DBA (her er det så GLS da de ikke tilbyder DAO) koster det 39 kr.

    Bamseline

  • 1749grøn 16-01-2019 12:56

    Bamseline . Ang forsendelsesprisen på max 1 kg har du nu ikke ret.
    37 kr. er fordi du er VIP med et månedlig gebyr, ellers koster det mere.
    Hos DBA hvis du der er DBA + med et månedlig gebyr er deres pris 35 kr. med GLS
    Hos  Gul og Gratis har de differentieret priser fra 33 kr til 38 kr ,uden månedlig gebyr
    Hos Coolrunner ligeledes fra 33 kr. til 38 kr. og uden månedlig gebyr.

    Redigeret 16-01-2019 13:08

  • Bamseline 16-01-2019 17:11

    Tak - det vidste jeg ikke 1749grøn, da jeg ALTID har været VIP her på TS.

    Kan sagtens se at du har ret ang. DBA, men det du skriver om G&G kan jeg så ikke lige se: du skriver: "Hos  Gul og Gratis har de differentieret priser fra 33 kr til 38 kr ,uden månedlig gebyr", men hvis jeg vælger 500-1 kg (der som nævnt er min mest/nærmest eneste benyttede), så koster det 38 kr.
    De andre du nævner er jo hvis forsendelsen vejer mindre - noget jeg - igen som nævnt - faktisk aldrig benytter.

    Og ja, Coolrunner har priser under den pris Trendsales har, men så igen for forsendelser der vejer MINDRE...

    Bamseline

  • Bamseline 16-01-2019 17:14

    Så synes absolut at Trendsales er meget konkurrencedygtige ang DAO priser, men lidt øv at de ikke har den feature at man kan vælge det afhentningssted som sælger ønsker/foretrækker som man kan på f.eks. G&G.
    Hos Trendsales er det "valgt" som default at det er nærmeste pakkeshop og det er jo lidt øv, hvis der f.eks. ligger en tæt på ens arbejde eller lign. som man hellere vil have leveret til.

    Bamseline

    Redigeret 16-01-2019 17:14

  • Montymax 16-01-2019 19:03

    Jeg syntes at Trendsales DAO Porto er så dejlig nemt at gå til og særligt hvis der er penge på kontoen og endu bedre hvis det er en handel over ts.
    Så er der ikke nogen der kan konkurrerer med letheden og så Pyt med den krone det koster mere.
    Dog hvis der er udenom ts så er DBA til 35 kr for GLS op til 1 kg værd at arbejde lidt for.

    Jeg kan se at G&G har Porto i flere intervaller og kan da bestem godt betale sig for de lette ting.
    Under 100 gram 33 kr
    100 - 250 gram 36 kr
    250 - 500 gram 37 kr
    Og så videre opad ...........

Skriv på debatten

Walina2015 sælger


log debate