Kan kun høre radio på tv

Tilmeld/Afmeld besv. emails | Læst af: 291
  • Pinklady-1 13-02-2019 00:02

    Hej

    Er der nogen herinde der kan hjælpe. Jeg har et nyt tv fra Sony.
    Jeg kan pt kun høre radio og ikke se tv. Mega irriterende. Hvorfor skal alting være så teknisk i dag. Tidligere kunne man bare trykke på en knap på tv'et og så kunne man se tv.

    Er der nogen der ved hvordan jeg kan se tv igen? Har efterhånden trykket på alle knapperne på fjernbetjeningen og der sker ingenting.

    På forhånd tak 

    Redigeret 13-02-2019 00:03

  • Redhead85 13-02-2019 08:45

    Det lyder som om du ingen kanaler har? Hvilken tv-udbyder har du?

  • Pinklady-1 13-02-2019 10:04

    Mange tak for svar   

    Jeg har Yousee

  • Pinklady-1 13-02-2019 10:05

    Kan det mon være fordi vi er ved at få lagt nyt tag på? 

  • Pinklady-1 13-02-2019 10:12

    Ved faktisk ikke om det er digital eller analog

  • Unnabandunna 13-02-2019 18:34

    Hvis du har fået nyt tv, skal det jo indstilles
    Mange mænd er gode til teknik
    Kender du ikke nogen, der kan gøre det, koster det nok omkring 400,-kr., hvis du vil have det formidlet gennem det sted, hvor du har købt tv'et
    Du kan jo måske bede om råd til selv at kunne indstille det i den forretning, hvor du har købt det og skrive det ned, så det er til at huske, når du kommer hjem
    Husk at medbringe information, også om det er digitalt eller analogt
    Held og lykke med det.

  • Pinklady-1 13-02-2019 18:45

    Mange tak for svar unnabandunna 

    Tv'et er nyt, men har haft det i lidt tid. Og så pludselig i går ville det kun afspille radio og der var sort skærm . Har fundet ud af at det er digital.
    Vil høre min far om han kan ordne det. Har læst instruktionsbogen, men kan ikke finde noget om det.

  • Redhead85 21-02-2019 13:40

    Det er digitalt signal fra YouSee og du skal lave en MANUEL kanalsøgning og skifte frekvensen til 450000 khz

  • Pinklady-1 26-02-2019 21:14

    Mange tak for svar Redhead   
    Og undskyld det sene svar.

    OK, tak. Min far fik det lavet. Han vidste ikke hvordan. Lige pludselig kom der tv og radioen forsvandt.
    Vil prøve det du foreslår næste gang det sker 

Skriv på debatten

Pinklady-1 sælger


log debate