overføre annoncer til Tradono

Tilmeld/Afmeld besv. emails | Læst af: 561
  • Tinta1 14-02-2019 14:16

    Jeg vil høre om, der skulle være nogen som ved, om man kan uploade/overføre nyoprettet annoncer fra TS til Tradono.

    Jeg ved at vi for nyligt fik et link til at overføre ens profil med annoncer fra Ts til Tradono.

    Men har netop oprettet en masse nye annoncer her på TS efter at have overført min profil. Så vil høre om der er nogen der har erfaring med dette kan lade sig gøre. Og evt. hvordan?

    På forhånd tak!

  • -trunde- 14-02-2019 14:49


    Har du set debatten: Tradono ? kan du ikke få de svar du søger der.

    Vh/ Kirsten

  • Tinta1 14-02-2019 14:54

    Ja jeg har set debatten der, og nej jeg synes ikke jeg kunne finde svaret blandt de mange besvarelser.

    Mvh.
    Tinta

  • Sonne55 14-02-2019 21:55

    Jeg har spurgt dem og svaret var, at man selv skulle oprette annoncer begge steder. Det var kun i den oprindelige overførsels proces, at de blev overført automatisk.
    Og det hjælper ikke at man er VIP begge steder.

    Det er så ØV !!!!

  • Gittetj 15-02-2019 07:20

    Jeg tog også imod tilbuddet om at få flyttet mine annoncer over på Tradono, men hvis jeg skal dobbeltoprette hver gang, dropper jeg Tradono.

  • Gittetj 15-02-2019 07:25

    Men tilbuddet gælder vel også kun for en måned, og derefter koster det penge ligesom her på ts, eller har jeg misforstået noget?
    Med mit salg bliver det i hvert fald for dyrt at være sælger begge steder.

  • Ajtsb70 15-02-2019 11:22

    Fatter simpelthen hat af det. Desværre tror jeg at de skyder sig selv i foden, ved at have så to ens platforme. Det styrker ikke salget nogen af stederne. Kun hvis der automatisk blev rettet i annoncerne begge steder, og automatisk fornyet begge steder. Har lige prøvet at redigere i annoncerne men det kan jeg ikke den starter med at jeg skal sætte flere billeder ind, kan hverken lukke eller redigere.

  • Sonne55 15-02-2019 22:11

    Og mange af de annoncer, som de automatisk har ført over fra TS til Tradono er ikke overført korrekt. Der mangler oplysninger. F.eks mangler størrelsen ofte. Og så får man jo ikke solgt noget.

  • Montymax 15-02-2019 23:19

    Ikke det tråden lige handlede om men jeg syntes det er et super godt fremskridt af Trendsales at lade Vib være gratis på Tradono når man er Vib på Trendsales.
    Bedre kan det ikke blive. 

  • Ajtsb70 16-02-2019 06:55

    Giver dig ret i det Montymax, men lige nu er der så meget andet der ikke fungerer både her og Tradono, så alle burde have gratis VIP

  • Tinta1 16-02-2019 08:49

    Tak Sonne, for et brugbart omend et lidt trist svar. But don't shoot the Messenger! Det anede mig nok. Enig i at et af sitesne kommer til at dø. Sidst jeg oplevede tekniske problemer her på TS fik jeg det svar fra Support, at de faktisk anbefalede jeg brugte Tradono, og at de da gerne ville bistå med hjælp til det forehavende. Og at TS var svær efterhånden at opdatere, da det efterhånden er en gammel platform. Det er vist bare en undskyldning til at dreje nøglen om, som vi jo længe har haft mistanke om.
    Håber så bare jeg bliver bedre til at brugeTradono. Synes ikke det er bygget lige så godt op som TS

    Redigeret 16-02-2019 08:50

  • Montymax 16-02-2019 09:59

    Ajtsb70 - jeg giver dig helt ret i det  du skriver.
    Tinta1 - hvis jeg  forstået dit spørgsmål  rigtigt så Nej - det er den tunge vej med oprettelser begge steder.
    Det var kun den ene gang at der var et link til at oprette annoncerne på Tradono med direkte  overførelsen fra Trendsale og med de “små “ justeringer vi selv måtte lave.

    Redigeret 16-02-2019 09:59

Skriv på debatten

Tinta1 sælger


log debate