Trendsale lukker erhvervsbrugere ned til april

Tilmeld/Afmeld besv. emails | Læst af: 1185
  • Fashion4you2 28-02-2019 18:54

    Jeg har i til min store overraskelse hørt at Trendsale lukker erhvervsbrugere ned til april ……..er der nogen af jer andre der har hørt noget om det ?

  • Bamseline 28-02-2019 19:21

    Ja, det er ganske korrekt at SHOPS lukkes ned pr 15. april således at Trendsales kommer tilbage til det oprindelige udgangspunkt: en (udelukkende) secondhand online bazar.

    Bamseline (moderator)

  • Fashion4you2 28-02-2019 21:27

    Jeg synes det er underligt at vi ikke er blevet informeret ( jeg har i hvert fald ikke set det - opdagede det ved et tilfælde) har i nogen alternativer til os der har Shop ? Jeg hørte noget om at man kunne få flyttet sine annoncer til Tradano så jeg har skyndt mig at blive VIP medlem på deres nye App men kan ikke se noget om at man kan flytte annoncer ligesom mine almindelige Tradano annoncer ikke er på den nye - hvor er de mon henne ?? Håber du kan svare på mine mange spørgsmål da jeg er temmelig forvirret …….

  • Bamseline 28-02-2019 21:30

    Kan desværre ikke hjælpe dig med dine spørgsmål - har kun med Trendsales at gøre (og altså ikke Tradono) - der må du have fat i Support som jeg er sikker på kan hjælpe med dine spørgsmål.

    Men jeg ved at Trendsales Support har informeret det ud til alle deres erhvervsbrugere (at SHOPS lukkes ned), så det burde du også have fået besked om, Fashion4you2.

    Bamseline

    Redigeret 01-03-2019 08:24

  • Montymax 28-02-2019 22:45

    Ej - hvor ærgeligt og det er selvom jeg ikke er erhvervsælger men fordi det ihvertfald ikke gør Trendsales mere spændende at de dropper ud. 

    Redigeret 28-02-2019 22:46

  • Tovesørensen 01-03-2019 07:15

    Jeg syntes også det er rigtig trist, jeg mener ikke man kan være erhverv hos Tradono

  • Montymax 01-03-2019 09:36

    Nej - Tovesørensen, det mener jeg heller ikke man kan men de arbejder sikkert på det og så for at Tradono bliver “ vinderen “ så lukkes det ned på Trendsales.
    Så ærgeligt men godt at VIP på Trendsales giver VIP på Tradono.

  • Fimselus 01-03-2019 11:23

    Så skal den side da se at blive bedre, der er så mange kopivare på den g de lukkes ikke, har anmeldt for mere end en uge siden og de er stadig åbne, så der skal man passe endnu mere på end herinde, fatter ikke de ikke vil have erhversbrugere her men de gør som de vil

  • Montymax 01-03-2019 12:09

    Okay - Fimselus, der kan man bare se. Jeg kigger sådan set aldrig efter noget der men sælger udelukkende. ( eller prøver på det )
    Mit indtryk er at der er flest meget unge brugere  der ikke er særlig seriøse.

    Redigeret 01-03-2019 12:10

  • Unnabandunna 01-03-2019 15:49

      Jeg er heller ikke glad for, at der skal lukkes for Shops; jeg har da købt en del gennem tid her

    Gid alle, der læser dette indlæg, vil give deres mening til kende - det kunne måske gøre en forskel.

  • Bamseline 01-03-2019 17:09

    Tjah, jeg har så lidt en anden holdning til det med SHOPS - har aldrig helt fattet pointen med disse shops, da varerne her typisk er lige så dyre som i butikkerne (ja, bliver jo faktisk ofte dyrere når der kommer porto til!)
    - og en anden ting: disse shops bidrager ofte slet ikke til "flowet" herinde (altså køb/salg), da rigtig mange af disse KUN sælger og ikke selv køber noget.

    Synes faktisk den stagnerende handel her på TS fulgte i kølvandet på tilkomsten af shops.

    Bamseline

  • Unnabandunna 01-03-2019 17:42

    Jo men jeg har fundet ting, jeg ikke har set andre steder 

  • Montymax 01-03-2019 20:26

    Jeg har også fundet flere ting i Shops som jeg først havde googlet men det kunne bedst betale sig at købe dem på Trendsales.
    Jeg mener også det er en stor forringelse af Trendsales. 

  • Ajtsb70 01-03-2019 21:10

    Synes det bliver fedt, at de shops kommer væk. Sorterer dem altid fra.

  • Gittetj 01-03-2019 21:46

    Jeg er også glad for, at shops forsvinder  

  • Ajtsb70 01-03-2019 21:48

    Og så vil jeg da sige,d er er sket noget her på sitet har haft 10 handler i denne uge, det er længe siden det har været sådan :)

  • Gittetj 01-03-2019 21:52

    Ajrsb70; det var da helt vildt. Godt gået .

  • Ajtsb70 01-03-2019 21:53

    Tak, ja det er lidt vildt :)

  • Bamseline 02-03-2019 07:42

    Wauv Anja, det var da helt vildt  - til lykke med det.
    Mange år siden at jeg har prøvet det sidst.... men håber at når shops er væk at der kommer lidt mere gang i den igen, da alle så er mere "på lige vilkår" - altså er almindelige brugere - og ikke kun butikker der (nærmest altid) kun sælger...

    Bamseline

  • Montymax 02-03-2019 09:34

    Nu vil jeg da være mere posetiv omkring det og håber da så også at muligheden for at der bliver mere flow her kommer igen.
    Bamseline’s udtalelser plejer ikke at være helt skudt forbi.

  • Loui81 02-03-2019 11:08

    Jeg er også med på  -holdet.
    Synes, det er rigtig godt tiltag, TS fremover bliver til et udelukkende secondhand site, men omvendt forstår jeg også godt, at det er træls for dem, som har shops og som skal til at finde andre salgmuligheder.

  • 1749grøn 02-03-2019 12:00

    Jeg syntes heller ikke Shops hører til her, men jeg tror kun det er begyndelsen og at TS lukker ned om kort tid og bliver overført til Tradono og det vil jeg syntes var rigtig træls.

  • Hedengran90 02-03-2019 19:32

    Synes det er skønt at shops kommer væk - og det bliver til det gamle :)

  • Kylle1 03-03-2019 15:44

    Ja, tænk hvis det bliver som i 2006, hvor man konstant havde fem pakker liggende til afsendelse hver dag. Fra det øjeblik Shops kom til synes jeg, det er gået tilbage med salget. Og der er alt alt for mange annoncer.

    Jeg springer også altid over shops, når jeg skal finde noget spændende. Dét shops har, kan man finde alle andre steder - til samme høje pris.

  • Gittetj 03-03-2019 15:47

    Desværre tror jeg bare, at der er bagtanker med det, da det lyder underligt, hvis de vinker farvel til en - må man formode - god indtjening uden at der en rigtig god grund.

  • Kylle1 03-03-2019 17:01

    Jeg tror nu ikke, de giver op så let. Der har også lige været slået en stilling op, og det gør man vel ikke, hvis man har i sinde at lukke ned.

    Der er aldrig nogen Shops annoncer, der annoncerer under Reklamer, hvor det koster klip, så jeg tror det er begrænset, hvad de gi'r af indtægt til TS - med mindre det er smadderdyrt at have annoncer på i Shops.

  • Bamseline 03-03-2019 17:10

    Jeg krydser også fingre for at Kylle1 har ret - både i det med stillingsopslaget (altså at man ikke slår en stilling op hvis man påtænker at afvikle) samt at indtjeningen på Shops måske ikke er så stor som man måske kunne tro.

    Personligt går jeg altid uden om Shops - synes hverken udvalget (sådan generelt) er spændende + jeg oplever at det er mindst lige så dyrt (hvis ikke dyrere) end i fysiske butikker. Og der er altså en del ting jeg foretrækker at købe i fysiske butikker, hvis jeg skal købe spritnyt!

    Desuden er jeg en af dem der går ind for at støtte op om de fysiske butikker (arbejder selv i en), hvis de ikke skal forsvinde mere og mere.

    Bamseline

    Redigeret 03-03-2019 17:12

  • Gittetj 03-03-2019 17:45

    Jeg håber, I har ret

  • Fashion4you2 04-03-2019 02:11

    Jeg synes det bliver kedeligt med kun second hand - jeg elsker at have mulighed for at købe nye ting fra Shops. Jeg har fundet mange specielle ting på Shops på Trendsale.

  • Brianna 07-03-2019 10:39

    Det bliver spændende at se om det er starten på en nedlukning eller om Trendsales vender tilbage til sin oprindelige form.

    Jeg må nok erkende at Tradono og jeg aldrig bliver gode venner (jeg er kun online fra computer og det er desværre ikke optimalt) og hvis Trendsales lukker og slukker efterlades jeg med DBA (om er ok men kedelig) og Facebook (som jeg slet ikke kan overskue i forhold til køb/salg).


    Jeg krydser fingre for at der kommer lidt mere gang i den herinde 

  • Ajtsb70 07-03-2019 11:09

    Håber de bevarer TS, har super godt salg i øjeblikket herinde. Lad det endelig fortsætte.

  • Bamseline 07-03-2019 13:09

    Jeg er også personligt super glad for Trendsales, mens det slet ikke fungerer for mig på Tradono: kan ikke helt finde ud af det, synes det er rodet, det er meget "ungt" og så er der for mange features, som jeg ikke kan finde eller også er de der ikke.
    Må nok med skam melde at det heller ikke fik mange chancer, men hvorfor skifte til Tradono når det fungerer SÅ godt her på Trendsales? - og det gør det for mig!
    Så jeg håber VIRKELIG også at TS fortsætter og at det får et boost her når shops forsvinder.

    Bamseline

    Redigeret 07-03-2019 13:09

  • Sjøstjerne 09-03-2019 10:25

    Dejligt at shops forsvinder, så slipper jeg å skulle fravælge det hele tiden. Jeg køber kun, og vil betale mindre end det sælger selv har givet, så jeg elsker second hand.

  • Rebekka ann 20-03-2019 18:19

    Dejligt at man slipper for shops. Dem kan man google andre steder, men kvalitets second hand er der kun på Trendsales. Når shops fylder mindre bliver det mere overskueligt. Visse varer såsom smykker skal man scrolle laaangt ned i hvis man vil uden om shops...

Skriv på debatten

Fashion4you2 sælger


log debate