Tradono

Tilmeld/Afmeld besv. emails | Læst af: 621
  • Jonnabjerre 15-03-2019 10:38

    Hvordan virker Tradono ? Jeg flyttede mine ann. derover da man bare kunne trykke på et link så skete automatisk Jeg får spørgsmå på min mail men går jeg på Tradono har jeg ingen varer til salg derinde Det er en gåde for mig for hvordan kan man spørge på ann. som ikke er der Mvh

  • Ajtsb70 15-03-2019 19:15

    Kom nu for pokker for banen Trendsales/Tradono, har fået notifikation om at mine annoncer er blevet forlænget på Tradono, jeg har dog kun 31 tilbage ud af ca. 280, hold op hvor er jeg træt af det.

    Derudover kan jeg ikke redigere i annoncerne eller oprette handler via min PC, kun via min telefon.

    Hvor er hjælpen henne??

  • Brianna 16-03-2019 08:47

    Jeg kan kun se ca. 1/3 af mine annoncer derinde! Når jeg søger dukker der intet op (en helt blank side kun med 'support'-knappen i venstre hjørne). Sådan har det været de sidste 3 dage, skrev til Tradono support i går morges kl. 8 men har endnu intet hørt.

    Finder det ærligt talt useriøst 

  • Sonne55 16-03-2019 10:03

    Jeg havde også et spørgsmål til Tradono Support. Der gik TO UGER inden de svarede mig. Og så fik jeg et standart-svar som overhovedet ikke gav mig svaret på mit spørgsmål. Jeg overvejede om jeg gad skrive igen (...og vente igen...) men efter kun 4 dage "lukkede de sagen, da de ikke havde hørt fra mig".
    Dvs at de har 14 dages frist til et svar, men vi brugere har max 4 dage. En dybt underlig "kundeservice ".
    Bare de dog ville stoppe deres energi i Trendsales i stedet for.

  • Susset 16-03-2019 12:24

    Får i mail når der er besvarelser på Tradono ? for det gør jeg ikke

  • -trunde- 16-03-2019 12:42



    Susset

    Den korte tid jeg var i Tradono fik jeg ikke mail, kunne slet ikke handle på den måde.

    Der er ts bedre for en som mig  

  • Bamseline 16-03-2019 14:03

    Jeg får så heller ikke mails her på Trendsales når jeg handler i dag. Gør I det?

    Bamseline

  • Ajtsb70 16-03-2019 14:06

    Mine ryger i spam af en eller anden årsag, både fra TS og Tradono. Ha har lige fået 20 nye Boost klip på Tradono, hvad f.... skal jeg bruge dem til, når de har fjernet stort set alle mine annoncer.

  • Bamseline 16-03-2019 14:53

    Har checket mit spam filter - der er der ingen mails!
    Jeg får ganske enkelt ingen mails når jeg handler.....

  • Ajtsb70 16-03-2019 15:42

    Næh får heller ikke nu. Havde fået en pb her på TS men ingen mail nogen steder.

  • Bamseline 16-03-2019 15:58

    Ja, fik også en Privat Besked - men fik ingen mail herom....

  • Ajtsb70 16-03-2019 17:41

    Gid de gad satse på et site og ikke som det er nu, hvor ingen af dem virker optimalt.

  • Igo502003 16-03-2019 18:39

    ikke mails her på ts på besvarelser

  • Brianna 16-03-2019 20:22

    Jeg kan kun se 32 ud af mine 115 annoncer på Tradono. Synes det må være pinligt at de ikke får fingeren ud og fixer problemet!

    Jeg modtager mails på besvarelser herinde men nogle mails er med flere timers forsinkelse. 

  • Ajtsb70 16-03-2019 20:24

    Brianne: Det er det samme tror jeg kan se 31 ud af 280 annoncer

    Og nu kom den mail, som burde være kommet kl. 9.29 :)

    Ja, det er pinligt, at have 2 sites, hvor ingen af dem kører optimalt.

  • Ajtsb70 16-03-2019 20:25

    Jeg anmelder denne debat til TS, så kan det være  de gider at komme på banen, med nogen kommetarer.

  • Bamseline 16-03-2019 23:15

    Først her i aften har jeg fået mail/kvittering for den handel jeg lavede i formiddags.... og fået mail ang. den Private Besked der blev sendt til mig ligeledes i formiddags.
    Håber det er tegn på at systemet er helt oppe at køre igen her på TS.

    Bamseline

  • Sonne55 17-03-2019 11:32

    Var lige inde på Tradono for at chekke om mine annoncer var der. Men næsten alle mine annoncer er forsvundet.

    Hvad er det for noget underligt makværk ? Det ender da med at ingen gider bruge Tradono. Godt vi ikke har betalt for det.

  • Brianna 17-03-2019 11:36

    Jeg er helt glad for at høre at det ikke kun er hos mig at langt de fleste annoncer på Tradono er forsvundet! 

    Har i andre kontaktet support? Jeg sendte dem en mail fredag kl. 8 men har endnu intet hørt 

    Synes det er underligt at man i den grad satser på et site som SLET ikke fungerer 

  • Susset 17-03-2019 13:03

    Har for første gang i dag fået mails når der var besvarelser på Tradono annoncerne. Havde en del korrespondance på Trendsales i går men har først fået mail om alle besvarelserne i dag !

    Redigeret 17-03-2019 13:05

  • Ajtsb70 17-03-2019 17:00

    Brians har kontaktet support både hernogbpå Tradono og anmeldt denne debat, format prøve at få dem i tale.

  • Ajtsb70 19-03-2019 15:18

    Så er mine annoncer komemt tilbage på Tradono, hvad med jeres??

Skriv på debatten

Jonnabjerre sælger


log debate