TS og Tradano slås sammen

Tilmeld/Afmeld besv. emails | Læst af: 3162
  • Fif2000 28-03-2019 14:10

    Jeg så denne besked i en FB gruppe:

    Hej allesammen.
    Jeg hedder Mads og er direktør for Trendsales/Tradono. Jeg har før pippet lidt herinde omkring en mulig sammenlægning af Trendsales og Tradono og fået god feedback fra jer.
    I dag vil jeg fortælle jer - før vi offentliggør det i næste uge - at Trendsales og Tradono bliver til én markedsplads fra den 1. maj.
    Trendsales rummer mange gode funktioner, mange års erfaring og en masse dedikerede brugere. Men vi må erkende, at teknologien på Trendsales er haltende. Vi har derfor brugt det sidste år på at opgradere Tradono med alle de bedste funktioner fra Trendsales, og fra den 1. maj bliver det opgraderede Tradono så til "Det nye Trendsales".
    I vil få meget mere info på mail og på Trendsales.dk angående hvad der kommer til at ske, men stil endelig spørgsmål eller kom med dit synspunkt her i kommentartråden - så svarer alle os fra Trendsales- og Tradono-teamet selvfølgelig på det her også.
    Jeg håber I vil tage godt imod det og være med til at skabe endnu flere vellykkede secondhand-handler

  • 1749grøn 28-03-2019 16:18

    Jeg var en af dem der i januar tog imod tilbudet fra Tradono, så mine annoncer blev vist både på TS og Tradono .
    Det var bestemt ingen succes , fejl, fejl, og atter fejl på Tradono.
    Min tålmodighed slap op og bad dem slette mig der igen.
    Min familie handler en del på Trendsales og har også prøvet Tradono, men den syntes de ikke om.
    Så samme Tradono bare med  navnet Trendsales.
    Bestemt ikke en god nyhed, med alle de problemer og mangler der er på det nuværende Tradone, og i stedet for at gøre det nemmere er det gjort mere besværlig.   Mange brugere er forsvundet fra TS og efter min mening vil flere følge trop.

    Redigeret 29-03-2019 09:34

  • Montymax 28-03-2019 16:34

    Ja - så sker det åbenbart at de bliver slået sammen til et. Ærgeligt og jeg troede de bevarede Trendsales men det er alså ikke meningen. 

  • Sonne55 28-03-2019 16:56

    Kære direktør Mads.
    Jeg er MEGET skuffet over Tradono og deres såkaldte "nye teknik". Det er elendigt !!! Ingenting fungerer. Så sent som i formiddags ledte jeg efter en jakke, som jeg har solgt på Trendsales. Annoncerne blev for nogle måneder siden overført gratis til Tradono, men jeg kan ikke søge jakken frem på Tradono, så jeg kan ikke slette den solgte jakke. Virkelig ikke hvad jeg ville kalde for god ny teknik.
    Ligeledes er der mange mangler i de annoncer, som automatisk er blevet overført fra TS til Tradono. Enten mangler størrelsen, mærkenavnet eller andre vitale oplysninger. På denne måde kan man ikke sælge noget. Hvordan kan man kalde det for moderne teknik ?
    I går havde jeg en handel på Tradono, som køber så ikke accepterede inden de 24 timer, og handlen gik derfor i vasken. På TS kan man tildele en "thums-down", men på Tradono er det helt gratis at holde sælgere til grin. Hvorfor mangler alle disse vigtige tiltag på Tradono ?
    For øvrigt har jeg intet solgt på Tradono i over en måned nu. Derimod går salget glimrende på TS.
    Godt at Tradono er gratis. Når jeg skal betale for det vil jeg meget overveje mit medlemsskab.
    Jeg håber, at du Mads vil svare på min kritik.
    På forhånd tak.
    Mvh Sonne

  • Fimselus 28-03-2019 17:48

    Ogvalle de kopivare der findes på Tradono endnu flere end herinde, mange har været på over 1 måned uden de er lukket, i burde delme gøre noget ved dette men nej, det er jo arbejde. Kors    

  • Brianna 28-03-2019 18:38

    Jeg må indrømme at jeg nok havde set det komme - der er ikke investeret det store i Trendsales de sidste år, salget herinde er nærmest ikke-eksisterende og antallet af annoncer halveret. Så ja, noget må der ske.

    Jeg synes dog der stadig er mange mangler på Tradono - det er fint med boostere, men for os med mange annoncer er det jo slet ikke nok for at undgå at vores annoncer drukner i mængden    At genoprette annoncer derinde er alt for besværligt i forhold til Trendsales.

    Selvom jeg har solgt meget lidt på Tradono (thank God for DBA - herinde er der jo også dødt!) og selvom support var VIRKELIG længe om at rette den fejl der gjorde at kun godt 30 annoncer blev vist, så er Tradono ikke så umuligt som jeg havde frygtet. Men overblikket herinde er bedre (men jeg er også kun på fra bærbar, det gør måske forskellen).

    Jeg synes stadig at Tradono er rodet, jeg oplever at alle ønsker at handle via mobilepay fremfor at bruge betalingssystemet og så er der enormt mange dobbeltoprettede annoncer! Har man ikke moderatorer til at 'rydde op' som vi har herinde?

    Redigeret 28-03-2019 18:45

  • Fif2000 28-03-2019 21:28

    Sonne55 - dette er bare en besked fra en FB gruppe, som jeg har slået op herinde, så direktøren kan ikke se dit opslag, men synes ledelsen også herinde bør svare på undring og spørgsmål og ikke kun i deres Facebook gruppe.

  • Kylle1 28-03-2019 22:08

    Jeg tænkte nok, at det ikke kunne holdes hemmeligt...

    Ærgerligt, at TS ikke fik en ny chance nu hvor Shops bliver nedlagt. Jeg tror, det ville gøre det hele bedre. Foretrækker absolut også TS og vil savne det enormt meget, som det er nu.

  • Unnabandunna 29-03-2019 02:56

      Jeg blev også tilbudt at være med på Tradono for et års tid siden, hvilket jeg stadig er, men jeg var på 2-3 gange; det var for rodet og på anmodet kritik, hvor jeg bl.a. skrev, at det virkede uoverskueligt, og at jeg savnede et reglement, som jeg ikke havde kunne finde nogetsteds, fik jeg ingen tilbagemelding
     
      Siden har jeg holdt mig til TS, her er konceptet og dets opsætning til at forstå, og supporten har været upåklagelig for mit vedkommende

      Jeg er spændt på, om de gode ting, som er på TS, virkelig vil blive overført til Tradono, efter at jeg læst alle de nærmest udelukkende utilfredse kommentarer på forskellige Debat sider her på TS fra jer, der også er på Tradono sammenholdt med egen oplevelse, med henblik på al den tid, som har været til rådighed for at bedre forholdene på Tradono og med henblik på den udtalelse direktør Mads, som Fif2000 har set på FB, er kommet ud med

      Jeg er spændt på, om jeg skal til at gå loppemarkeder og i genbrugsbutikker igen; det er meget sjovere at være på TS, men giver naturligvis mindre af den fysiske motion, som skal være så sundt!

      Måske kommer vi til at ses igen på Tradono, men ellers vil jeg gerne benytte denne formodentlig uafvendelige begivenhed til at sige tusinde tak til de talrige virkelig søde mennesker, jeg har gjort behagelige handler med herinde

      Jeg vil selvfølgelig give Tradono en chance over noget tid, men hvis det vil vise sig stadig at være så kaotisk og uden sikkerhed og nogen form for sikkerhed og garanti fra Tradonos side, tror jeg ikke, at jeg vil fortsætte der; jeg er ikke gambler af natur og bryder mig slet ikke om folk, som bedrager, fordi der ikke følger konsekvenser; og SÅ tror jeg, at jeg vil komme til at savne TS!

      Endnu engang tak til jer supersøde "godtfolk" 

      Vh Unnabandunna.

     

          

  • Ajtsb70 29-03-2019 05:41

    Håber så meget, at det bliver nemmere at genoprette annoncer, end det er på Tradono nu, det er virkelig et ringe produkt. Og jeg kan kun oprette handler fra Appen ikke fra hjemmesiden. Frygter det værste, men det farven chance.

    Vi havde jo nok allesammen set det komme.

    Mon der kommer et debatforum på det nye. Ved godt der ikke sker så meget herinde, men stadig hyggeligt.

  • Ajtsb70 29-03-2019 09:21

    Er der nogen der har fundet ud af, om man kan genoprette på samme måde som herinde, eller alt skal indtastes på ny?

  • Jazzmathiesen 29-03-2019 10:15

    Hej Sonne - hvorfor skriver du det samme her, når jeg nu allerede har svaret dig så udførligt? Mvh Mads :)

  • 1749grøn 29-03-2019 10:36

    Hej Mads
    Jamen vi han jo ikke se hvad du har svaret Sonne,
    Jeg syntes det er rart at få at vide det ikke bare er mig ikke synes godt om Tradono .
    Jeg er ikke i tvivl om at det nye system har kostet masser af penge og selvfølgelig derfor rigtig træls for dig at det giver kretik. Men for os brugere er det jo heller ikke sagen at betale for noget vi syntes ikke fungerer og er besværlig.

  • Jazzmathiesen 29-03-2019 10:46

    Trendsales bliver fra 1. maj Danmarks suverænt største markedsplads for mode og tøj. Uden sammenligning!  

    Det betyder at I vil få adgang til langt flere købere og et langt større udvalg af varer end noget andet sted. På én og samme markedsplads.
    I vil opleve at det bliver nemmere at finde det man leder efter; at I får flere henvendelser på jeres annoncer og sælger hurtigere. 

    Derfor er det helt grundlæggende bedst for os alle med én stor markedsplads. Et stort og nyt Trendsales.

    Det er klart, at vi altid kan blive bedre, og derfor er det super fedt at høre jeres input. Til forskel fra den gamle Trendsales platform, kan vi faktisk lave ændringer i det nye Trendsales (som er baseret på hvad I kender som Tradono).

    At flytte ind i et nyt, større og mere moderne hus kræver tilvænning. Til gengæld vil jeg love at får en forbedret oplevelse når vi sammen har fået det hele møbleret og sat varme på radiatorerne. Det er ikke alle ting fra det gamle Trendsales som vil fortsætte på det nye, men langt størstedelen vil.

    I vil modtage personlig indflytter-information per email, med forklaringer og guides på skrift og på video. Det vil også være en indflyttergave. Hold øje derfor godt øje med indbakken i næste uge ;)

    TRENDSALES bliver kun bedre her fra. Som langt størstedelen af de bruger vi har samlet input fra, er vi vildt begejstrede for udviklingen.

    Glæder os meget til at se jer alle på det nye Trendsales hvor vi løbende kan forbedre det hele i fællesskab.

    Alle gode hilsner, 
    Mads :) 

    (direktør for det nye Trendsales)


           

    Redigeret 29-03-2019 10:55

  • Ajtsb70 29-03-2019 10:47

    Mads, det var da ikke en særlig konstruktiv måde at svare, en kunde/bruger på. Kom nu på banen overfor os alle, uddyb hvad vi har i vente og svar på nogen af alle de spørgsmål der stilles både i denne tråd og i mange af de seneste debatter der har været herinde.

    Venter efter over en uge også stadig fra, fra supporten om hvorfor jeg kun kan oprette handler fra Appen.


    Mvh
    Anja

  • Ajtsb70 29-03-2019 10:49

    Den sang, har vi hørt før. Vis nu at det duer, indtil videre er det ikke imponerende det der er på Tradono, hverken brugerflade eller seriøsitet. Flot du kan love flere besøg :)

  • Design&vintage 29-03-2019 11:07

    Jeg synes også, det er på sin plads, vi får tilbagemelding på indlæg herinde - Det er altså langt fra alle, som har facebook 

    Jeg er også VIRKELIG ærgerlig og ked af, at Trendsales bliver slået sammen med Tradono.
    Jeg har siden 2006 været en mega ihærdig og daglig bruger, som har haft rigtig rigtig mange handler, både som køber og sælger.
    Men for mig er Tradono en gevaldig "rodebutik" - aaalt for svær og træls at finde rundt i. Alene dét, at man er pålagt at have profilbillede på Tradono, dét bryder jeg mig ikke om.
    Tradono får selvfølgelig chancen, når TS lukkes ned, men jeg har luret Tradono af og tror desværre også, jeg er en af dem, som opgiver og smutter videre..
    Glæder mig over, at vi stadig har gode gamle DBA 

    Tak for 13 gode år til (det gamle) Trendsales, alle de venlige brugere, moderatorer og debattører

  • Illonaanette 29-03-2019 11:25

    Jeg er også trist over at Trendsales forsvinder, men når det nu ikke kan være anderledes, så må vi få det bedste ud af det - og der er også mange positive ting ved Tradono, men man skal naturligvis lige vænne sig til det.

    Jeg fik overført min annoncer til Tradono, og ja - der var problemer, kunne ikke redigere, oprette eller tilføje billeder til mine annoncer fra PCen, som jeg foretrækker at arbejde fra.

    Jeg har haft en positiv dialog og stor hjælp fra support, det vil jeg gerne fremhæve - den eneste løsning var at lukke min profil og så genoprette den igen, det hjalp meget, men det blev først helt perfekt da jeg clearede min browsercache - dumt at jeg ikke havde tænkt på det.

    Jeg håber og tror på, at Tradono på sigt kommer til at fungere ens på PC og App'en. For mig fungerer det på den måde at jeg opretter og redigerer annoncer via PCen, men besvarer spørgsmål via app'en, som faktisk er ret så god at arbejde med, når først man er blevet vant til den.

    Sluttelig tak for alle de gode stunder her på Trendsales.

  • Ajtsb70 29-03-2019 16:27

    Åh, hvor er der meget der ikke fungerer og mange spørgsmål.

    Ville tilføje kort, det kunne jeg ikke på Ipad men godt på PC

    Nå, jeg skal trykke svar på Ipad skal jeg væk fra mit tilsluttede tastatur og vende Ipad og så trykke send på skærmen.

    Nå, alt bliver samlet på det nye, og man har annoncer på Tradono i forvejen, bliver de dobbelt oprettet.

    Mangler så meget at kunne finde ud at genoprette annoncer på Tradono, skal man helt slette og s oprette igen?? - Forfra

    Når jeg trykker f.eks Mænd på Ipad for at se hvilke annoncer der er kommer intet frem det gør der på PC

    Får man et arkiv på det nye Trendsales, hvor man kan se sine lukkede annoncer.

    Håber på svar og ændringer på alle mine spørgsmål.


  • Ajtsb70 29-03-2019 16:31

    Nu på PC har trykket mænd, så kommer der en masse annoncer frem, ude til venstre kan man så sortere men ikke køre nedad , så kan feks. ikke komme ned og vælge pris

  • Illonaanette 29-03-2019 16:52

    Er selv ved PCen nu, når du f.eks. har valgt mænd, skal du vælge en min og en max pris, så kommer der annoncer frem med 'mænd'.

  • Ajtsb70 29-03-2019 16:54

    Tak, men kan ikke køre op og ned med barren, eller rettere der er ingen :)

    Spørgsmålene vælger ind.

    Hvad med de klip jeg har på TS? Følger de med over??



  • Ajtsb70 29-03-2019 16:59

    Har man ikke en konto?? Altså kan man ikke indsætte penge til senere brug eller lade dem stå man har solgt for??

  • Illonaanette 29-03-2019 17:02

    Du mener du kan ikke scrolle ude i billederne ? der er ingen bar hos mig heller - kører med hjulet på musen så kører billedet enten ned eller op.

    Tænker at klippene bør følge med over, beskeden er jo VIP på Trendsales så VIP på Tradono, men jeg ved det desværre ikke.

    Måske skulle du også prøve at cleare din browsercache, det kan godt gøre underværker.

  • Ajtsb70 29-03-2019 17:07

    Det prøver jeg, nej jeg mener til venstre for billederne, der kommer filtrerings muligheder frem, men kan ikke komme ned i bunden :) Kan kun se ned til pris, og det kan jeg kun se det halve af.

    Og hvis jeg f.eks vælger størrelser kan jeg kun se XXS XS og s

    Kan ikke se eller få flere størrelser frem

  • Illonaanette 29-03-2019 17:10

    Ajtsb70 - du kan på PCen gå ind under Min profil -> indstillinger og udfylde dit kortnummer og udløbsdato. På app'en og kun på app'en indtil videre kan du under min profil se Tradono-konto, dog kan du ikke komme ind på den, førend du har udfyldt dine kortoplysninger - har du ikke gjort det - så snurrer 'dimsen' bare rundt hele tiden, og du kommer ingen vegne.

    Redigeret 29-03-2019 17:11

  • Illonaanette 29-03-2019 17:16

    Jeg ville gerne kunne oploade et skærmbillede til dig, men det virker ikke herindefra nu. Det kan være din browser, jeg benytter Chrome og styresystemet Windows 10.

    Jeg kan se både størrelser og priser.

  • Fif2000 29-03-2019 17:50

    En kommentar på FB fra en TS ansat:

    både profilen, annoncer, trendsales-kontoen, VIP, mv. rykker helt automatisk over på det nye Trendsales d. 1. maj. :) Dvs. hvis man VIP på Trendsales fortsætter ens medlemskab automatisk på det nye Trendsales og derudover får man yderligere en gratis måned, hvis man stadig er VIP den 1. maj.
    Hvis man vælger at prøve Tradono af allerede nu, er ens eventuelle VIP-medlemskab automatisk aktivt både på Tradono og Trendsales i hele april uden ekstra omkostninger.

  • Igo502003 29-03-2019 18:06

    Virkelig smart ikke at skrive de ting her på ts men på facebook.
    Vi er nok mange der ikke er på facebook.
    Fint FIf2000 at du kommenterede det her men det hele her på debatten lyder ikke som om tingene er i orden endnu og næppe bliver det

  • Fif2000 29-03-2019 18:39

    Igo502003:

    Den omtalte FB gruppe er oprettet som en form for fokusgruppe til at komme med input, idéer og kommentarer primært om Tradono.

    Du kan have ret i at mange af funktionerne på Tradano ikke er helt i orden endnu og langt fra lever op til vores standard og det kommer de til at miste kunder på. Mange har allerede fravalgt deres VIP - det næste fravalg bliver Tradano/Det nye Trendsales.

    Som Mads skrev i et tidligere opslag, bliver TS brugerne informeret i næste uge.

  • Ajtsb70 29-03-2019 19:59

    Hej Fif2000, har godt set nogen af svarene på FB, men mangler seriøst, at de kommer på banen herinde på TS i en eller anden form. Der er så mange ubesvarede spørgsmål.

  • Golfvej30 30-03-2019 07:23

    Hej Alle,

    På tirsdag sender vi individuelle emails til jer med links til vejledninger i hvordan det nye Trendsales fungerer, og hvordan vi flytter ind sammen. Herunder hvordan jeres profil, konto og annoncer bliver overført til det nye. Der vil også være en indflyttergave ;)

    Ligesom et nyt hus vil der være små-justeringer som skal rettes, og derfor er vi vildt glade for jeres feedback og spørgsmål. Vi samler flere gange om ugen op på feedback her på Magazine, i brugerundersøgelser og i fokusgrupper (bla. på FB). 

    Vi har lavet en skræddersyet indflytningsside som jeg er overbevist om vil svare på langt de fleste spørgsmål... Det hele går live på tirsdag...

    Bedste hilsner, Mads :)

  • Golfvej30 30-03-2019 08:36

    Sonne55:
    Hej Sonne — ifht. at finde varer, så er vi ved at gøre det nemmere at sortere i de annoncer, man har til salg, så man kan finde rundt i sine annoncer, når man har mange til salg.
    De "vitale" annonceinformationer er også fikset. Størrelsen og mærker føres altid med over nu, nogle gange i beskrivelsen, hvis der ikke er et "match" på størrelsen eller brandet. Det er rigtigt at der var en midlertidig fejl på det, men den blev hurtigt fikset. (ved godt jeg har svaret det samme andetsteds, men nu kommer det også her som forespurgt :) ).

    Fimselus:
    Hej Fimselus — Kopivarer er et problem både på det gamle og på det nye Trendsales. Det er et endnu større problem på andre markedspladser (ingen nævn, ingen glemt :)). Vi gør en del for at komme det til livs, men vi kan blive bedre endnu. Vi er rigtig glade for alle jer der hjælper med at udpege kopivarerne.  Vores support arbejder i disse dage på højtryk.

    Brianna:
    Hej Brianna — Skønt at høre du allerede har haft gode oplevelser med den nye platform. Vi arbejder på overblikket over dine annoncer så det kan blive bedre på web. Vi gør det nemmere at sortere når man har mange ting til salg (se også svar til Sonne55 ovenfor).
    -Vi bestræder os på at gøre det så nemt og umiddelbart at handle gennem handelssystemet, at det bliver den foretrukne måde at handle på.  Vi kan allerede se at handler gennem systemet overtager handler udenom systemet. Det går hurtigt fremad. “Køb nu” funktionen, som vi har introduceret på den nye platform, hjælpe også til i den retning. Når alle jer fra det gamle Trendsales kommer over på det nye, håber vi på at I også vil hjælpe til at endnu flere bruger handelssystemet.
    -Man kan ikke genoprette helt som man kan på det gamle Trendsales, men man kan "deaktivere" den, og så bliver den skjult. Hvis du så senere vil have den vist igen, så kan du trykke "aktivér" på den. Hvis man sletter, så sletter man helt. Hvis du vil have den "frem i rækken igen”, ligesom med genopret, så skal du som nævnt “booste" annoncen. Hvis man har mange annoncer, og ikke orker at booste dem alle, så kan man booste hele sin shop på én gang. Det er gratis at booste/fremhæve 20 gange om ugen og hele sin shop 1 gang om ugen for VIP's på Tradono.

    Kylle1:
    Hej Kylle1 — jeg er overbevist om at du vil blive glad for det nye Trendsales. Det tager noget tid at blive vandt til det nye hus, og det vil være nogle begyndervanskeligheder, men over tid er jeg sikker på at du vil mærke hvor meget vi kan blive ved med at forbedre på det nye. 

    Unnabandunna:
    Hej Unnabandunna — Fedt at høre du vil give det nye Trendsales en chance. Der findes et reglement/betingelser, som overordnet  er stort set identisk med det gamle Trendsales.  Supporten på det gamle og det nye Trendsales er én og samme afdeling med de samme personer som svarer.
    Rigtig fedt hvis du vil være med til at videreføre alle de gode ting fra det gamle Trendsales til det nye. Den gode tone, de gode handler osv.
    Det nye Trendsales er lige så sikkert at handle på som det gamle. Det er køberbeskyttelse osv. som du er vandt til. Det nye Trendsales bliver det eneste sted i Danmark som er 100% sikkert at handle på (forudsat man bruger handelssystemet).

    Ajtsb70:
    Hej Ajtsb70 — Super fint du allerede har prøvet det nye. Det er nu muligt at oprette handler på hjemmesiden. Har du fundet ud af det nu? Lad os høre hvad du synes om det. Debatforum har vi ikke lavet, og i nær fremtid prioriterer vi funktionaliteten af det nye. Måske det kommer en dag. I mellemtiden er du velkommen til at joine os i en FB grupper hvor vi får meget feedback allerede. (skriv eventuelt til mig direkte).  
    Din konto vil blive flyttet fra det gamle til det nye Trendsales den 1. maj. 
    Ifht. Genopret - se gerne svar til Brianna ovenfor :)

    1749grøn:
    Hej 1749grøn — det er rigtig godt med konstruktiv kritik. Det er sådan vi bliver bedre sammen. Tak for alle jeres input!

    Loui81:
    Hej Loui81 — Fedt at du giver det nye Trendsales en chance. Jeg tror og håber på du bliver glad for det… :)

    Illonaanette:
    Hej Illonaanette - Fedt du er kommet godt fra start på det nye. Så skønt at høre. Tak for din positive indstilling. Det betyder virkelig meget når vi arbejder så hårdt hver dag for at gøre jeres brugeroplevelse bedre og bedre. PC er den nyeste del vi har bygget på det nye Trendsales — derfor kan der stadig være lidt begyndervanskeligheder. Glad for at høre du har haft en positiv dialog, fundet ud af hvordan det fungerer og kommet godt i gang! Ser frem til mange gode handler og gode stunder på det nye Trendsales.
    Tak fordi du også hjælper andre brugere som Ajtsb70 — det er guld værd for os allesammen. Du er en stjerne - tak!

    Fif2000:
    Hej Fif2000 —  tak for at dele det. På tirsdag får alle adgang til en personlig side, som svarer på alle de spørgsmål vi har kunnet finde på. Email kommer ud på tirsdag.

    Igo502003:
    Hej Igo502003 — Fedt at høre fra dig. Der kommer en udførlig mail ud til alle på tirsdag, som jeg håber svarer på langt de fleste spørgsmål.


    Vi glæder os meget til at kunne løfte sløret for endnu flere detaljer på Tirsdag. Der vil I også modtage jeres indflytter gave…

    Fortsat god weekend. Mads :) 
       

    Redigeret 30-03-2019 08:39

  • Montymax 30-03-2019 09:07

    Jeg spekulerer lidt på om dette debat forum bliver bevaret på en eller anden måde ? Det bliver jo ikke nemt hvis/når Trendsales  bliver  nedlagt og jeg mener ikke Tradono har noget tilsvarende.
    Det her har været så godt og med masser gode tråde som jeg da sommetider stadig bladre gennem.

  • Golfvej30 30-03-2019 09:36

    Hej Montyumax: Debatforum har vi ikke lavet, og i nær fremtid prioriterer vi funktionaliteten af det nye højest. Måske det kommer en dag. I mellemtiden er du velkommen til at joine os i en FB grupper hvor vi får meget feedback allerede  - tor du allerede er derinde (?). Mads :)

  • Kylle1 30-03-2019 09:56

    Tak for info, Mads. Jeg vil i hvert fald være at finde på Tradono - som sagt før solgte jeg allerede den første dag to ting, så det gav da blod på tanden, men når man har været med på Trendsales siden 2005, føles det som at miste en rigtig god ven og et velkendt hyggehjørne, og som altid er man skeptisk over for noget nyt. Men det skal nu nok blive godt, og der er altså nogle, der er FOR negative over for det

  • Montymax 30-03-2019 10:20

    Hej Mads og Tak for hurtigt svar.
    Jeg håber sandelig at der med tiden kommer et  ligende  debat forum som dette her.
    Det er jo om alt mellem himmel og jord og så dejligt mange gange.
    Netop og Ja, jeg er med i facebook gruppen.

  • Ajtsb70 30-03-2019 14:13

    Hej Mads

    Tak for nogen af dine svar. Du svarer dog ikke på mange af spørgsmålene, hvad når man har annoncer på Tradono i forvejen,d er er identiske med dem jeg har herinde, bliver de så dobbeltoprettet ved overflytningen?? skal jeg ind og slette, eller hvordan sker det.

    Jeg kan ikke se hvad VIP koster på Tradono, og prøv at ridse fordele op ved VIP/alm. bruger på Tradono.

    Herinde kan jeg jo have flere billeder, flere annoncer, nem genoprettelse som er ret vigtig for mig.

    Se besøgende på min annoncer og andre ting.


    Og evt. et link til den gruppe på FB som i taler igennem.

    Mvh
    Anja

  • Kylle1 30-03-2019 15:27

    Hav nu lidt tålmodighed, Anja og vent og se, om der ikke kommer flere ting for dagens lys på tirsdag Vi venter alle spændt, og Mads skal altså have en chance

  • Ajtsb70 30-03-2019 15:36

    Ha ha, Ok da :) Synes bare umiddelbart det virker som et ringe bytte, deraf nok min utålmodighed :)

  • Unnabandunna 30-03-2019 16:09

    Jeg vil også gerne om nogen vil fortælle hvordan man kan komme ind på den FB gruppe   Jeg ER på FB men har det kun i forbindelse med et spil og har aldrig brugt det til andet  :)

  • Unnabandunna 30-03-2019 16:11

    OG jeg vil altså også gerne følge/deltage i debatten  :)

  • 1749grøn 30-03-2019 16:24

    Hvis ikke der kommer debat ,som den vi kender må TS blive betydelig bedre til brugen af driftstatus, for den blev jo nærmest ikke brugt her og hvis den blev ,var problemet gjort opmærksom på her på debatten flere timer forinden.

  • Montymax 30-03-2019 19:27

    Den gruppe på facebook hedder : test nye features med Trendsales. Det er hvad i skriver i søgefeldet  på facebook.
    Jeg husker ikke om man kommer direkte med eller der skal “ søges “ medlemskab, som i nogle grupper.

  • Gittetj 30-03-2019 19:31

    Det er lidt noget hø, for alle mine priser herinde er inkl. porto, men det kan man ikke se på Tradono. Eller tager jeg helt fejl?

  • Unnabandunna 30-03-2019 20:41

    Tak for hjælpen MonsigneurMaxime  :)

  • Montymax 30-03-2019 21:01

    Så lidt, din lille skrubbert Hullaballulla........

  • Ajtsb70 30-03-2019 21:25

    Gitte: Mine priser er også inkl porto :) vist lave det om i løber af april.

  • Ajtsb70 30-03-2019 21:28

    Montymax: kan ikke finde det via det du skriver

    test nye features med Trendsales

  • Unnabandunna 30-03-2019 22:30

    Jeg fandt det lige ved at google facebook og skrev det i søgefeltet, som Monty beskrev - i første forsøg

  • Montymax 30-03-2019 22:51

    Ajtsb70 - netop, det skriver du i søgefeldet på facebook eller som Unnabandunna gjorde.
    Det er så enkelt.

  • Sonne55 31-03-2019 23:51

    Jeg er med inde på FB gruppen, og der kommer mange spørgsmål og mange gode ideer, men jeg læser konstant nogle luftige og uforpligtende svar i retning af:" tak for dine inputs, det er vi glade for". Men aldrig noget om, at de vil arbejde konkret på nogle af vores gode ideer eller ønsker. Og jeg forstår ikke hvordan de kan nå at få Det Ny TS til at fungere tilfredsstillende inden 1. maj.

    Hvorfor sørger de ikke for, at man allerede fra dag nr.1 har et debatforum, hvor vi kan skrive både sammen og også med Mads og Co ?
    Hvorfor glemmer de, at kommunikation begge veje er vigtig ?
    Hvorfor glemmer de, at man i dag skal have en rigtig god vare for, at nogen på langt sigt vil købe varen ?
    Vi er kunderne !!!   Hør dog på vores ønsker !!!

  • Angelik 31-03-2019 23:52

    god aften

    Jeg forstår ikke helt - bliver TS som side lukket ned og Tradono oprettet som hjemmesiden? Eller hvordan? Synes ikke at jeg kan se svaret i alle de besvarelser? Ved I det?

    vh



  • Fif2000 01-04-2019 12:42

    Angelik:

    Som jeg har forstået bliver denne platform lukket og lagt sammen med Tradano.dk og fortsætter fra 1. maj der under navnet "Det nye Trandsales".

    Vi får en mail i morgen med nærmere info, men alle spørgsmål bliver næppe afklaret i den mail.

  • Susset 02-04-2019 16:06

    Jeg er glad for at det bliver slået sammen og har aldrig solgt så meget som efter at jeg fik rykket mine annoncer over på Tradono og efter lidt `startvanskeligheder`synes jeg nu at det fungerer MEGET bedre end Trendsales og er mere gennemtænkt - så kun positivt herfra 

  • Ajtsb70 02-04-2019 16:50

    Det er skægt det er så forskelligt, sælger nærmest intet på Tradono. em kan da håbe det ændrer sig, men har haft 3 handler herinde på under 24 timer.

  • Møssemøsse 02-04-2019 21:09

    Puha, - ja nu har jeg kæmpet med TRADONO i et par dage - og jeg syntes da godt nok at det er meget uoverskueligt og rodet.
    Jeg håber sandelig at der kommer MEGET mere styr på siden når de slås sammen. Der er alt for mange gange hvor siden bare ender i en "blank side" man ikke kan komme fra igen.
    Rigtig ØV BØV herfra     

  • 1749grøn 02-04-2019 21:29

    Jeg mener det nye Trendsales 1. maj, bliver som  Tradono er i dag.
    Hvis det er tilfældet, kan jeg ikke se forbedringer, kun forringelser.
    Jo der kommer enkelte rosende ord her på debatten om Tradono, men langt, langt de fleste er jo bestemt ikke noget at råbe hurra for.
    Jeg syntes det er ærgelig at TØJ DK aldrig rigtig er kommet i gang, for den ligner det TS som vi kender i dag rigtig meget. Men så syntes jeg til gengæld der bliver mere og mere handel på DBA måske flytter TS handlen derover

    Redigeret 03-04-2019 16:31

  • Sonne55 03-04-2019 08:33

    Jeg orker ikke mere diskussion.
    Det virker som om at vi SKAL have et dårligere produkt til en højere pris (20 boostere pr uge a 24 timers varighed). Jeg fatter ikke, at Tradono/Det Ny TS ikke forstår, at de ingen fremtid har, når de ikke lytter på os som kunder.
    Det er trods alt os, der er deres "guld-æg". 
    Nu får det lige en måned mere (gratis) og ellers vil jeg efter 12 år på TS stoppe her. Jeg orker ikke at tale for døve ører mere. Der findes andre græsgange. Bl.a.er der -ud over FB, Gul og gratis, DBA mm -et nyt site der hedder "Zadaa", som man jo kunne prøve ud.

  • Design&vintage 03-04-2019 11:14

    Jeg bliver lidt bekymret efter læsning på Trustpilot.. Kan se, en del af de dårlige utilfredse anmeldelser, skyldes manglende respons fra support.
    Vil der bliver rettet op på dét problem inden, Trendsales bliver lagt sammen med Tradono?

    Vil Trendsales blive lukket helt ned og forsvinde (eller jeg forestiller mig, det sikkert med omdirigering til det nye Trendsales) ?
    Jeg tænker i forhold til alle de annoncer, man har på Trendsales - Jeg ved på nuværende tidspunkt ikke, om jeg ønsker at flytte med min TS-profil med over på Tradono/det nye Trendsales.. Og så er det jo vigtigt, man sørger for at få kopieret alle sine annoncer over til andet site (hvis man ikke ønsker at satse på det nye Trendsales) så man ikke skal starte forfra mht beskrivelse, mål osv, hvis (det gamle) Trendsales bliver usynlig..
    Jeg går højt op i at beskrive mine varer fuldstændig og hvis noget info, så som nypris, str. mål eller lignende, går tabt under flytningen, så er det jo rigtig ærgerlig og en masse brugt tid, som går til spilde og tid, som man efterfølgende skal bruge, hvis varen skal oprettes til fulde på andet site.

    Hvis man vælger at få flyttet sin profil med over på Tradono/det nye Trendsales, er det så muligt at få slettet sin profil igen, så den forsvinder eller ikke er synlig på det nye Trendsales?

    Det er muligt sammenlægningen, kommer til at virke supergodt og meget bedre end forventet, men hel ærligt, så frygter jeg det modsatte..
    Som en trofast bruger af TS i 13 år, så det ærlig talt lidt svært at forestille sig, pludselig at skulle undvære det og nervøs for, om jeg kommer til at kede mig på jobbet, idét jeg har en del "fritid" i min stilling.
    Krydser fingre for, det nye Trendsales kommer til at virke upåklageligt og håber også, at der bliver oprettet en form for debatside eller kommunikationsfunktion mellem brugere, så os, som ikke er på facebook har en chance for at kommunikere (min fb-profil er lukket for altid og har ingen intention om at oprette en ny, blot for at kunne kommunikere mhb på Trendsales) så håber bønnen med "debat/bruger til bruger" bliver hørt og at få svar på ovenstående.

    På forhånd tak 

  • Grobme 03-04-2019 14:49

    Blot et lille "side-spørgsmål" fra mig - Er der andre, der ikke kan købe pakkeporto herinde i dag? Man får fejlbesked ved hvert eneste forsøg og support svarer ikke...

    Jeg er lidt bekymret for, at der bliver lavet om på aftalen med rabat på pakkeporto som man jo har som VIP - nu hvor Tradono og TS lægges sammen... Måske er der en fra TS, der kigger med her, som kan svare på dét?

    Redigeret 03-04-2019 14:57

  • Momo47 03-04-2019 15:58

    Det er gået ned ad bakke med Trendsales de sidste år. Der er blevet brugt tid på at spørge os brugere...jeg har ihvertfald udfyldt flere spørgeskemaer og kommet med konstruktive forslag til forbedringer og der har været flere debatter herinde hvor vi er kommet med ros, kritik og forslag. Trods det er intet sket for at forbedre det, men nu ser det ud til at krudtet er brugt på at lave en ny side= Tradono og det fatter jeg ikke. Hvorfor ikke opdaterer Trendsales-puste nyt liv i det som har fungeret så godt i mange år i stedet for at starte fra bunden igen. Jeg har været med herinde i 12 år og finder siden nem og overskuelig, men med plads til forbedringer. Jeg orker ikke at starte forfra med Tradono.

  • Kylle1 03-04-2019 17:05

    Momo47 - jeg tror, at det netop er fordi det IKKE fungerer så godt. De kan jo netop se, at brugerne flygter i stor stil - og måske over til Tradono, og så er det jo nærliggende at lave noget, der ligner det. Det går måske nogenlunde godt for os med salget, men når man kan købe en topplacering i Top 3 for 4 klip, er der noget helt galt. For 4-5 år siden, var det ganske simpelt umuligt at få sine ting op i den kategori - med mindre man var millionær. Så meget er sket for dem siden dengang   - og vi er nok ikke uden skyld.

  • Limokaru 03-04-2019 20:02

    Hej.
    Jeg har erfaret at man fra 1.maj ikke kan sælge varer på Trendsales el Tradono uden at skulle købe porto gennem dem. Ingen mulighed for at sende en billig varer som brev ligesom afhentning -altså uden at betale porto ikke er muligt. Hvad fa.... er det for noget. Det må være en ommer. Det kan da ikke være rigtigt.

  • Kylle1 03-04-2019 21:22

    Ja, det må jeg sige, jeg også anser for et stort minus. Jeg er allerede "kommet galt afsted" på den måde ved at købe en krukke på Tradono af min datter og betale med de penge, jeg havde stående på min konto dér. Jeg tog den selvfølgelig med hjem, da jeg var der, men hun skulle jo lave en anmodning for at få pengene ud fra min konto. Porto blev automatisk lagt oveni, og nu er beløbet så fastfrosset, til hun har sendt krukken (som jeg allerede har fået), ha. Ikke så praktisk. Måske vi skulle have tænkt sig bedre om, før vi fiksede handlen, men man er jo vant til fra TS, at man bare kan gøre som man vil med forsendelsen

    Redigeret 03-04-2019 21:23

  • Limokaru 03-04-2019 21:34

    Ja-giver dig helt ret- det er helt galt. Har gjort opmærksom på det og overvejer at vælge trendsales fra. Det er da fuldstændig gak gak at man ikke selv kan bestemme hvilken porto man vil betale for. Måske de har lavet en lokumsaftale med DAO-ikke fordi der er noget galt med DAO. Men køber man en vare til 30 kr og skal betale mere end 30 kr i porto, så køber man jo ikke den vare.

  • Gloster 06-04-2019 22:47

    Øv•=.
    Jeg modtog også en mail, om at de to platforme ville blive slået sammen.


    Direktør Mads.
    Har SU to profiler, det er lidt forvirrende at du skriver fra flere stk.

  • Valmuen49 10-04-2019 08:34

    Er det mig eller er det sådan at alt fremover skal foregå på fb. ? Vil da så bare lige sige så er jeg stået af.. Hvorfor lave noget om som går godt ? Hvem er det  man har forhørt sig hos, da man bestemte sig for at lave om på det hele ?  Desværre tror jeg at der bliver mange som ikke ønsker at være med her mere.. tænker også man måske skulle lytte lidt til dem der bruger ts. kan kun sige det sikkert ikke er mig der kommer til at bruge ts.  så meget mere.. Det kunne være man skulle finde på noget nyt selv.. tror jeg vil se hvad der sker, men er langt fra sikker på det er her jeg høre til fremover. HUSK DET IKKE KUN ER UNGE BRUGER DER ER HER.

  • 1749grøn 11-04-2019 10:54

    Jeg ville prøve at søge på Tradono og skrev jeg søgte en badedragt str. 40.
    Af udvalg var der 1 badedragt str..  38 -1 badedragt 18 mdr.- 2 år -2 badedragter str 40 - 1 badedragt str 140 9-10 år. -1 badedragt str M. Derudover Kjole - T shirts - Støvler - Porcelæn. Plakater og meget meget mere der overhovedet ikke var det jeg søgte, Men altså kun 2 badedragter str. 40 som var min søgning.
    Er det forbedring. ???.
     

  • Bamseline 12-04-2019 14:32

    Som Anja nævner længere oppe så er det tankevækkende så forskelligt salget kan være for os henholdsvis her på TS og på Tradono.

    Jeg har aldrig solgt noget på Tradono og ikke engang fået forespørgsler....    

    Her på TS går det måske ikke strygende, men det går nu ret godt. Sælger noget jævnligt.

    Så kunne man måske tro at det er de "forkerte" varer jeg har på Tradono og de "rigtige" her på TS MEN: Jeg har præcis de samme annoncer på Tradono som jeg har her på Trendsales!!!!!!!

    Så jeg er skisme bekymret for skæringsdatoen den 1. maj......

    Bamseline

    Redigeret 12-04-2019 15:50

  • 1749grøn 13-04-2019 07:17

    Måske forklaringen på det mangleende salg på Tradono, som du skriver Bamseline skal findes her.
    Min miljøbeviste familie køber rigtig meget her på TS.
    De har også prøvet Tradono men syntes det er for uoverskuelig og besværlig.
    Så jeg tror DBA klapper i hænderne, nu hvor de sløjfer det gamle TS.

  • Bamseline 13-04-2019 11:10

    Jamen, det tror jeg du kan have meget ret i.

    Nu kan jeg jo ikke skjule at jeg er en rimelig voksen kvinde der har været med her på Trendsales stort set siden start dvs. i 16-17 år og mine venner og bekendte er omtrent jævnaldrende med mig, og dem der har forsøgt sig på Tradono siger næsten samstemmigt at det er for ungt, for ustruktureret og uigennemskueligt, de synes der er (alt) for mange kopivarer og at der er mange useriøse henvendelser som man blot spilder en masse tid på uden at det fører til salg.
    Så der er altså flere der har gjort sig de samme erfaringer som du også nævner, 1749grøn.

    Så det bliver i hvert fald en stor opgave for Tradono/Trendsales at få ryddet op i dette og hurtigt, for ellers tror jeg folk forsvinder.
    Og så skal deres Support bare virke - det dur ikke at flere oplever at de er meget langsomme til at svare eller at flere oplever at de slet ikke får svar.
    Når der ingen debatside bliver, hvor man kan få hjælp af andre brugere, så giver det jo Support en ekstra forpligtelse til at svare hurtigt.
    Og hurtigt i min verden er IKKE efter 24 timer eller mere.

    Bamseline

    Redigeret 13-04-2019 11:11

  • Jiwmag 13-04-2019 12:44

    Jeg hører så til dem der er positiv, jeg har gode erfaringer med både Trendsales og Tradono.

    Rent faktisk har jeg den seneste måned virkelig gjort nogle kup på Tradono, lige som jeg har solgt et par ting, hvor jeg kun har haft positiv oplevelse, med søde købere.

    Der har ofte været skrevet om her på Mag. at mange tror deres varer er guld værd - og er steget for meget i pris, men på Tradono er der altså stadig nogle, der sælger virkelig billigt, præcis som på fysiske loppemarkeder. Det betyder jo så nok, at mange skal revurdere hvad en fx. gammel H&M kjole er værd, men så bliver de til gengæld nok også solgt, hvis prisen bliver realistisk.

    Jeg hæfter mig meget ved det Mads skriver længere oppe:

    "At flytte ind i et nyt, større og mere moderne hus kræver tilvænning. Til gengæld vil jeg love at får en forbedret oplevelse når vi sammen har fået det hele møbleret og sat varme på radiatorerne. Det er ikke alle ting fra det gamle Trendsales som vil fortsætte på det nye, men langt størstedelen vil."

    Det giver mig så meget mening, for (og jeg ved godt, at vi mennesker er meget forskellige, og respekterer naturligvis det) men personligt elsker jeg faktisk at flytte - se nye perspektiver i hvordan man kan indrette sig, flytte rundt på møblerne, hænge lamperne og billederne anderledes og i det hele taget udnytte de nye muligheder et nyt hus giver, selv om det kan tage lidt tid og tilretninger, før man er helt på plads.

    Og jeg husker tydeligt min start på Trendsales for mange mange år siden - jeg gav op de første 3 gange, kunne slet ikke hitte rundt i det - men efter 3. forsøg gik der ikke lang tid, så var det lært, og i dag bevæger jeg mig rundt derinde som i min egen stue i mørke. - AL tilvænning er svær, men oftest glemmer man det svære og bliver kun glad og tilfreds for det nye.

    Jeg læser også ind i mellem, at nogle syntes, at det er for unge brugere på Tradono, men når nu alle vi "ældre" kommer derover, bliver den aldersforskel  jo hurtigt udlignet, og dermed bliver udbud og efterspørgsel på netop det vi kan lide jo en naturlig del af det nye.

    Så alt i alt - jeg er positiv og forventningsfuld.
    KH/Karen

    Redigeret 13-04-2019 12:46

  • Gittetj 14-04-2019 17:00

    Jeg valgte for nogle uger siden at flytte alle mine annoncer over på Tradono manuelt for at undgå alt det rod, det forårsagede, da jeg takkede ja til at få det gjort automatisk (de der i sin tid blev flyttet har jeg genoprettet pga for mange fejl). Så faktisk har det været slut med TS for mit vedkommende i en lille uges tid, og det er sgu lidt vemodigt.
    Der er sikkert gode ting ved Tradono, men det er også lidt kedeligt. Det er faktisk ret upersonligt, når der ikke er en debatside, hvor løst og fast kan vendes. Omvendt kan man så sige, at jeg ikke bruger så meget tid på nettet, for det er ikke videre spændende at scrolle rundt på Tradono.
    Jeg må desværre også give andre brugere ret i, at de henvendelser jeg får som oftest er ret useriøse. Lidt spøjst at der er den forskel på de to platforme.
    Men selvfølgelig skal det have en chance, men jeg skal da være ærlig at sige, at jeg ikke helt forstår, at det er Trendsales, der skal lade livet. 

  • Unnabandunna 14-04-2019 22:18

      Tja, TS siger jo selv, som jeg forstår det, at forandringen primært sker pga teknisk og mere up-to-date  set-up
      Jeg tror nu, at de også har foretaget deres valg ud fra en vurdering af, hvor der er mest omsætning, og måske at fremtiden for foretagendet vil være at finde især blandt unge brugere, hvilke jeg tror, at der er flere af på Tradono - og måske indebærer Tradono mulighed for et bedre kendt image, hvad ved jeg
      Uanset hvad, er valget truffet, og det lyder til at være afgørende
    Og så får de jo noget at bestille for deres løn med den kommende ommøblering, en del skal vist flyttes/omrokeres/stå bedre
      Det er en dårlig ide at udelade debatsiden, som giver dem mulighed for at fingeren på pulsen og være lidt på forkant med nogle problemstillinger, i stedet vil de nok få en masse personlige henvendelser til Support og skulle bruge tid på det, hvor folk på debatten jo ofte har kunne hjælpe hinanden; men vi kan jo håbe på, at der hen ad vejen vil blive oprettet en debatside; den har stor værdi!

  • Sjøstjerne 22-04-2019 19:44

    Jeg prøver at logge ind på tradono, men får kun error. Skal man lave ny bruger?

Skriv på debatten


log debate