Facebook side om det nye Trendsales

Tilmeld/Afmeld besv. emails | Læst af: 1281
  • Ajtsb70 08-04-2019 19:03

    Kan kun anbefale alle, der er på FB, om at gå ind på denne her side og give sit besyv med.

    Håber det kan være med til at gøre en forskel på hvordan det nye Trendsales kommer til at se ud.

    https://www.facebook.com/groups/167078277361401/

  • 1749grøn 09-04-2019 07:35

    Ville der ikke være en ide også at oprette det her på debat , for os der ikke er på FB.
    Det kunne jo være noget vi også gerne vil støtte.  .

    Redigeret 09-04-2019 07:38

  • Ajtsb70 09-04-2019 08:11

    Jo, der er jo flere debatter herinde. Desværre tror jeg det er TS politik fremover, at det sker på FB, da der ikke til at starte med kommer debatforum på det nye. Desværre.

  • 1749grøn 09-04-2019 08:26

    OK. Tak for svar

  • -trunde- 09-04-2019 19:20


    Jeg har fået denne besked på FB, måske i kan bruge dette link.

    Hej Kirsten. På Tradono (det nye Trendsales) indtaster man kun adresse én gang, og skal ikke tænke på evt. køber eller en anden sælgers adresse. Det sørger vi for at spørge om og gemmer i systemet. Du kan læse mere om, hvordan det fungerer herunder, og ellers vil jeg opfordre dig til at prøve det, og fortælle mig, hvordan det virkede for dig, og hvordan vi kan gøre det bedre :) https://tradono.zendesk.com/hc/da/articles/360001089123-Nem-og-sikker-handel-med-Tradonos-handelssystem

  • Valmuen49 10-04-2019 08:37

    Det er ikke alle der ønsker, at alle skal kunne se hvad de har af problemer.. det vil komme til at kunne læses af alle på fb. derfor tror jeg at mange vil vælge fra.. 

  • Montymax 10-04-2019 08:56

    Jeg er jo også med på Facebook side og har da også haft få spørgsmål og faktisk mest den med Tommel Down som er mit største ønske.
    Ellers syntes jeg der er fin styr på det for mig og hvis der melder sig noget efter vi bliver slået sammen; så klares det garenteret også.
    Jeg syntes det er uoverskueligt at læse alle de tråde og gentalelser af spørgsmål og undskyld mig men jeg syntes der vises en stor tålmodighed fra dem der svare på spørgsmålene.
    Valnuen19 - det forstår jeg slet ikke at du har det på den måde. Vi er jo alle nye i det Nye Trendsales og alle har eller har haft tanker  omkring det og spørgsmål.

  • 1749grøn 10-04-2019 09:07

    Ja men når vi betaler for at benytte TS kan det vel ikke være rigtig at man skal være på FB ( hvad jeg ikke er og ikke ønsker at være ) for at se debat på TS.
    Det må bestemt være en ommer.

  • Montymax 10-04-2019 09:23

    Næ - så er det ikke nemt og så er det lige hvad der er vigtigst ........ ikke være med på FB eller...........
    Man behøver jo ikke deltage i alt mulig men bare være med hvor man selv ønsker det. Din FB kan du jo bare lukke så ingen kan se noget som helst.

    Redigeret 10-04-2019 09:24

  • -trunde- 10-04-2019 12:57

    Valmuen49

    Jeg kan ikke forstå  når man har solgt en vare på Tradono, man ikke kan se navn og adresse, på den jeg sælger til derfor jeg skrev derinde, og fik dette svar.

    Jeg har ikke noget problem med i kan læse dette, satte det kun ind i den tro i kunne bruge
    det til at få svar på det ny trendsales, som jeg ikke selv er kommet på endnu.

    På dette link...https://tradono.zendesk.com/hc/da/articles/360001089123-Nem-og-sikker-handel-med-Tradonos-handelssystem

    Redigeret 10-04-2019 12:58

  • Bamseline 10-04-2019 18:25

    Montymax --> mener du virkelig seriøst at nogle skal "tvinges" (mere eller mindre) til at oprette en profil på FB for at få info om hvad der foregår på Trendsales/Tradono?

    Det er jeg i hvert fald meget uenig med dig i.

    ALT og jeg mener ALT der har med Trendsales eller Tradono at gøre skal da NATURLIGVIS være tilgængelig for Trendsales/Tradonos brugere på sitet og IKKE på 3. mands side - altså i dette tilfælde FB!

  • Montymax 10-04-2019 18:38

    Næ ....Bamseline - et frit valg som så består af at følge med på facebook eller ikke. Jeg tænker ikke der er andre muligheder - vel ?
    Så er min idé jo bare med at være med der og uden alt det andet men stadig væk, så bare mit forslag.

  • Ajtsb70 10-04-2019 18:41

    Synes det er så dårlig stil, hvis alt skal foregå på FB. Nu er jeg der selv, men forkert indstilling fra TS/Tradonos side efter min opfattelse

  • Montymax 10-04-2019 18:47

    Alså - der er jo ingen vej tilbage og når Trendsales slås sammen med Tradono så lukkes den her debat jo åbenbart.
    Så  min vurdering er at der så kun er  Facebook tilbage og det om man kan li det eller ej.

    Redigeret 10-04-2019 18:47

  • Bamseline 10-04-2019 18:59

    Jeg er HELT uenig med dig Montymax - synes det er helt ude i hampen at mene at man skal være på FB for at få info om Trendsales/Tradono!
    Det har Trendsales/Tradono efter min mening en forpligtelse til at formidle via deres EGET site og ikke via 3. part (altså FB).

  • -trunde- 10-04-2019 19:02

    Valmuen49

    Vil blot sige jeg har ingen problemer på FB, jeg skriver ikke andet en dem jeg er ven
    med godt må læse.

    Vil da gi Bamseline og Ajtsb70 ret, det er for dårligt man skal være på FB for at hvad der skal ske på TS/Tradono.

  • Montymax 10-04-2019 19:03

    Bamseline .....nu da de så ikke har det i planerne så er det jo den eneste udvej - hvis man vil følge med.
    Jeg så sku da også helst at alt forsatte som før men det gør  det jo bare ikke - desværre.

    Redigeret 10-04-2019 19:04

  • Bamseline 10-04-2019 19:13

    Hvis jeg oplever at der er info (f.eks. driftsoplysninger) jeg IKKE får fordi jeg ikke er på FB, så er jeg færdig på TS/Tradono - det skal da SELVFØLGELIG oplyses på TS/Tradono!!!
    Kan slet ikke forstå at det kan være til diskussion.

    Jeg går skisme da heller ikke i Coop for at læse Føtex’ tilbudsaviser!

    Kan slet ikke se at NOGET SOM HELST der har med TS/Tradono at gøre har noget med FB at gøre.

  • 1749grøn 10-04-2019 19:53

    BLA. andet det her skrev direktør Mads her på debatten.

    =Det er klart, at vi altid kan blive bedre, og derfor er det super fedt at høre jeres input. Til forskel fra den gamle Trendsales platform, kan vi faktisk lave ændringer i det nye Trendsales (som er baseret på hvad I kender som Tradono).=

    Jamen når han gerne vil høre vores input og der kan laves ændringer i det nye TS. så opret da et DEBAT.

  • Montymax 10-04-2019 19:54

    Hov Bamseline .....nu er det dig der starter denne her diskution.
    Jeg gav kun et godt råd om hvordan det kunne lade sig gøre på Facebook  uden at man SKAL være med i det hele.
    Så fri mig for dine sure opstød - dem kan du bruge på de rette.
    Det her er vist Out of Office.  alså uddebateret mellem os.....

  • Bamseline 10-04-2019 20:04

    Jeg forstår så slet ikke dit sidste indlæg, Montymax - jeg starter ikke nogen diskussion - jeg kommer med min mening og et indlæg på en debat som en anden har oprettet (Anja).

    Jeg deltager i en debat og udtrykker her min mening som er enhvers ret på en debat - har ikke rettet nogen personlig kritik mod dig, så synes din kommentar (som er personlig mod mig) er helt utidig 

  • Ajtsb70 10-04-2019 20:16

    Bamse: Giver dig så meget ret. Og glad for input på denne debat, er så skuffet over den måde de lægger det sammen på. Virker ikke gennemtænkt.

  • Montymax 10-04-2019 20:20

    Kort og godt Bamseline .....jeg gav et råd og du har skrevet din mening om mit råd og så er det vist da på plads. 

    Redigeret 10-04-2019 20:21

  • -trunde- 10-04-2019 21:04

    Anja

    er du på Tradono.?

  • Leaoe20 11-04-2019 11:12

    Hejsa :) Jeg har skrevet med flere af jer via support eller i facebook-gruppen, som omtales her. Det er ikke hensigten at ALT kommunikation til og fra os hos Trendsales skal rykkes over på Facebook. Vi har valgt at bruge Facebook som et supplement, så vi sammen med jer der har lyst til at være med derinde, nemt og hurtigt kan få afklaret spørgsmål og få jeres gode input med, så vi sikrer at det nye Trendsales bliver et sted vi alle synes er fedt.

    Som jeg tidligere har skrevet på andre debatter her på Mag, så er vi ikke altid obs på alt der skrives herinde på debatten. Nogle debatter ikke er henvendt direkte til os hos Trendsales & Tradono – derfor kan det være svært altid at fange alle spørgsmål og forslag til forbedringer..

    For jer der ikke har lyst til at være med i Facebook-gruppen og ligger inde med noget, I oplever bliver overhørt herinde, så er spørgsmål og forslag ALTID velkomne via support, ligesom forslag, ris og ros altid modtages af mig på feedback@trendsales.dk. Jeg hører altid gerne fra jer

  • Ajtsb70 11-04-2019 11:40

    Truende: Ja er på Tradono, og for mig fungerer det stadig ikke, det er tungt og besværligt, man kan kun sende med DAO, svært at søge i, mange forskelle på om du er på IPAD/Bærbar eller telefon. Og ikke mindst fyldt med useriøse brugere der spørger og spørger, man godkender bud, men køber betalerikke o.s.v

    Kan anmelde dem derinde, men uden effekt.

  • Illonaanette 11-04-2019 12:48

    Jeg synes absolut, at det er under al kritik, at medlemmer af 'Det nye Trendsales' SKAL være medlem af Facebook for at kunne følge med i hvad der rør sig.

    Det må helt klart være, som Bamseline også nævner, en forpligtelse, at 'Det nye Trendsales' formidler information fra deres eget site, og ikke benytter et socialt medie til dette.

    Mange af os er VIP medlemmer og betaler for at være medlem, så hvis der f.eks. er tekniske problemer med sitet, så kan det ikke være meningen at jeg skal tjekke fb for at se dette.

    Facebook indlæg vil der blive mange af, og vigtige oplysninger vil drukne i mængden af ligegyldigheder, som jeg ikke gider bruge min tid til at læse - for det er formentlig også muligt at være medlem af gruppen uden nødvendigvis at have en profil.

    Der bør og skal være en kommunikationslinje fra 'Det nye Trendsales' til medlemmerne - og det skal IKKE være Facebook.

  • -trunde- 11-04-2019 13:23

    Anja

    Må lige tænke om jeg vil med over den 1 maj, kan ikke med ting der ikke er i
    orden, jeg har kun min Bærbar når jeg er på, kan ikke se noget fra en IPAD.

  • Leaoe20 11-04-2019 16:23

    Illonaanette; som nævnt er Facebook-gruppen et supplement. Vi informerer også en masse på vores eget site om det nye Trendsales. Eksempelvis via velkomstboksen herinde på TS: deri har vi delt en masse info, eksempelvis linker vi til en side, med både info og videoguides om det nye Trendsales, samt et link til en FAQ. Vi kommunikerer også via mails, som vi løbende sender ud med info omkring det nye Trendsales til jer, der har sagt ja til at modtage mails.   Igen, Facebook-gruppen er et supplement, men erstatter ikke kommunikation på sitet fra os.

    Redigeret 11-04-2019 16:23

  • Bamseline 11-04-2019 17:58

    Leaoe20 --> problemet har bare så ofte været at f.eks. driftsproblemer blev oplyst på FB i forbindelse med nedbrud, mens der flere gange aldrig eller først meget senere kom besked herom inde på "driftsstatus" her på Trendsales.
    Det synes jeg er fuldstændig uacceptabelt for brugere, hvoraf mange jo betaler for at være brugere.

    Og på Tradono kan jeg slet ikke se/finde en side der hedder "driftsstatus" så hvordan får vi så info om nedbrud/planlagte nedetider pga. opdatering?

    Og vil man så prioritere at holde den opdateret hvis den kommer? For det er aldrig lykkes på Trendsales - desværre.

    Bamseline

    Redigeret 11-04-2019 18:12

  • Leaoe20 15-04-2019 17:12

    Hej Bamseline ja, der var en periode, hvor vi ikke havde driftsinfo-siden i support og derfor informerede på FB og i velkomstboksen herinde i stedet. De sidste par år har der desværre været et stort behov for en driftsinfo-side pga. de mange nedbrud og perioder hvor sitet har kørt rigtig sløvt.

    Med "det nye hus" (Tradono) er det vores klare mål at det ikke på samme måde er nødvendigt med en driftsinfo-side, fordi udgangspunktet for at køre uden konstante fejl og nedbrud er langt bedre på det nye. I de enkelte tilfælde, hvor vi kan have behov for planlagte opdateringer, mv. så har vi også bedre muligheder på det nye for at give hurtig og direkte besked, fremfor at man selv skal søge informationerne frem hos support. Målet er altid at give alle relevant besked, så ingen skal ud og lede på andre kanaler end på sitet / i appen.

  • 1749grøn 16-04-2019 12:10

    Hej Leaoe.
    Der er kommet en mail fra TS, med besked på hvad der bliver flyttet over til det nye TS 1/5, men rabatkort er ikke nævnt. Hvorfor?.
    God påske til alle

  • Leaoe20 16-04-2019 13:37

    Hej 1749grøn, mailen vi har sendt ud indeholder mere generelt information samt links til hvor man kan finde flere informationer, eks. linker vi til en FAQ, hvori du kan finde denne artikel: https://tradono.zendesk.com/hc/da/articles/360025880472-Får-jeg-mine-klip-med-over-på-Tradono-det-nye-Trendsales-1-5-

    Som vi også nævner i mailen, så er det bare med at skrive til support, hvis du har brug for svar på flere ting – de er klar til at hjælpe

    Også dejlig påske til dig og alle jer andre

  • Astrid_line 16-04-2019 13:54

    Grøn og bamseLine      
    Leaoe20 jeg har så aldrig fået det brev  og iogforsig heller ikke alle andre mail fra jer

  • Montymax 16-04-2019 14:14

    Nææ, Leaoe20 - Jeg har heller ikke fået den mail.

  • 1749grøn 16-04-2019 14:17

    Tak for information vedr. rabatkort, der kører videre.
    Samtidig fik jeg information om hvad et Vip koster hos det nye TS, 19 kr pr uge + 1,8 kr pr uge til betaling af Vip ( der i det gamle TS var gratis) en pæn stigning på 22½ %.
    Men nu er den første måned jo gratis, og så kan der jo derefter tages stilling til om det er udgiften værd.

    Astrid_line.
    Jeg fik en mail i dag, med nogle informationer, + jeg søgte på artiklen som Leaoe gav mig https://tradono.zendesk.com/hc/da/articles/360025880472.
    men her på det gamle TS kan jeg ikke finde noget.

  • Montymax 16-04-2019 14:30

    1749grøn........det må jeg nok sige og det er så 20,80 kr pr uge samlet. Alså, da er dba med 29 kr pr månede noget billigere.
    På Tradono ( det nye Trendsales )skal der godtnok slæbes nogle handler igennem ellers gider jeg ikke være med med mere.

    Redigeret 16-04-2019 14:31

  • Leaoe20 16-04-2019 14:31

    Astrid_line: du har afmeldt dig alle mails fra os, kan jeg se – så det er forklaringen for dit vedkommende

    Montymax; det er ikke alle, der har modtaget den omtalte mail i dag. Nogle af jer har fået informationerne i en tidligere mail, eks. hvis man som dig allerede har aktiveret sin Trendsales-profil på Tradono.

    Uanset hvad, så finder I stort set de samme informationer i velkomstboksen herinde på forsiden af TS: deri er der også et link til siden med den omtalte FAQ og en masse andre brugbare informationer som vi har samlet til jer

  • Montymax 16-04-2019 14:33

    Nåå Leaoe20, så er alt jo som det skal være og så må jeg lige finde  den frem igen.

    Redigeret 16-04-2019 14:33

  • Leaoe20 16-04-2019 14:34

    1749grøn & Montymax;
    Mht. VIP-priserne, så er det også muligt at køre månedlig og også årlig betaling på det nye Trendsales (Tradono indtil 1. maj). Den månedlige betaling svarer til nuværende TS (68,-) og den årlige pris er faktisk billigere på det nye (468,-), hvor den i dag koster mere på det nuværende (498,-).

    Montymax; ja, kig endelig efter en mail fra os, og ellers svarer support meget gerne, hvis der er noget, vi ikke forklarer i mailen eller via linket i velkomstboksen. 

    Redigeret 16-04-2019 14:35

  • Montymax 16-04-2019 14:38

    Fint nok Leao20 og jeg husker da nu at vi har haft den med prisen før ......måske på facebook og da måtte jeg jo erkende at det var samme pris som nu på Trendsale.
    Du er godtnok et tålmodigt menneske Leao20. 

  • 1749grøn 16-04-2019 15:13

    Tak Leaoe20.
    Jeg har fundet måned prisen for Vip til 68,00 kr. + årlig pris Det giver jo et andet resultat.
    Og de ting der ikke fungerede her først i februar fungerer vist nu ved flytningen 1 maj. Men en af de ting der dengang voldte problemer nemlig  priser + porto, er der ikke nævnt noget om. Fungerer det ikke i det nye TS som en pris for varen og en portopris ?

    Redigeret 16-04-2019 16:53

  • Ajtsb70 16-04-2019 19:58

    Dejligt prisen er den samme, synes bare stadig ikke vi kommer til at få det samme som VIP, ser det pt. som en forringelse, men lad os se når det kommer i gang.

Skriv på debatten

Ajtsb70 sælger


log debate