In-between str 42 - inspiration til outfits søges <3

Tilmeld/Afmeld besv. emails | Læst af: 525
  • Redhead85 20-12-2018 13:46

    Hej Mag' :)

    Jeg er sådan gået ret meget i stå mht tøj.
    Jeg har tabt en del kilo og er nu en str 40/42/44 (alt efter mærke).
    Samtidig er jeg ved at være "rigtig voksen" (33) og nu ANER jeg ikke hvordan jeg skal klæde mig :(

    Her i vinteren har jeg boet i sorte jeans og en striktrøje - ca 4 dage om ugen og det er altså RET røvkedeligt efterhånden!
    Ellers er det jeans, en top og en cardigan, men det er også kedeligt.

    Jeg har desværre en meget firkantet og maskulin krop, der er svær at klæde (ingen barm, stor mave, brede skuldre, korte ben).

    Jeg synes godt nok det er svært at finde noget der er pænt og som sidder godt.
    Kjoler og nederdele er ikke for mig og min mave skal skjules, så jeg kan ikke have en bluse ned i bukserne.
    Desværre begrænser det mig en del og jeg kører sur i det hver gang jeg står i en butik eller kigger på nettet.
    Jeg ville så gerne finde en figursyet skjorte, men hvis den kan rumme vommen, gaber den i barmen og det ligner lort :(

    Jeg sidder på kontor til daglig, men ikke noget super formelt, så jeg vil ikke være totalt over-dressed.

    Jeg har LEDT youtube igennem for at se om jeg kan finde én med ca samme dimensioner som mig, men det har jeg ikke kunne.

    Jeg har overvejet en personlig stylist, men må ærligt indrømme at jeg er mistroisk og lidt frygter de bare finder noget dyrt, så de kan få provision.

  • Frunille 20-12-2018 19:39

    Tillykke med dit vægttab. Jeg tænker, at Masai eller Gudrun Sjødens tøj måske kunne være noget for dig. Jeg synes, de laver rigtig flot tøj. Også glade farver, hvis man er til det.

  • Unnabandunna 26-12-2018 20:55

    For mere barm: Overdele med læg oppe fra skuldrene, som slutter over barmen, hvorfor der kommer mere stof ud over barmen, som vil synes større.
    Eller overdele hvor stoffet går lige ned fra skuldrene, er skåret over barmen, hvorefter der er syet et stykke stof, som rynker, så der kommer mere stof ud over barmen, som vil synes større.
    Eller overdele med ligesom en hagesmæk (ofte med broderier) syet med rynker omkring den nedre del af smækken - giver også større barm.
    Det ekstra stof vil også give plads til maven.
    MÅSKE en firkantet halsudskæring eller en rund af en vis størrelse, som vil trække opmærksomheden fra skuldrene ind mod halsen.
    Ingen pufærmer - det giver bredere skuldre.
    MÅSKE vil overdele med en elastiksyning bagpå over rumpen klæde dig?
    Med korte ben virker helt lange bukser visuelt forlængende, mens stumpebukser vil få benene til at syne kortere.
    Hvis du kan gå med det, vil noget hæl på skoene også få benene til at syne længere.

  • Redhead85 27-12-2018 08:33

    Frunille - Masai er ikke lige mig, men Gudrun Sjøden kender jeg ikke, så det skal jeg lige tjekke :)

    Unnabandunna - tak for tipsne <3
    Jeg kan se, at jeg ikke er helt ved siden af med det jeg går i nu :)
    Desværre kan jeg ikke gå i mere end 3-4 cm hæle, men jeg ville meget gerne kunne

  • Mette83 28-12-2018 16:31

    Unnabandunna: Hvor er du sej- god guide ellers

    Redhead85: tillykke med vægttabet!

  • Unnabandunna 28-12-2018 19:43

    Sej Mette? TAK ?? det vil jeg gerne være ??

  • Unnabandunna 28-12-2018 19:45

    ?? =   

  • Hellepeter 08-01-2019 18:03

    Hej
    Hvad med desigual..? De har nogle fine tunikaer i alle mulige farver, og også enkle.. Dækker måsen og tilpasser sig kroppen...
    Ellers er der Mos Mosh... flotte jeans med god pasform ( også til korte ben) en pæn lang top ( fra cream,desigual, mos mosh i din yndlingsfarve) og udenpå en blazerjakke fra mos mosh... de er ikke overfine og dem kan du få i alle farver og styles... ( Jeg elsker mos mosh)

Skriv på debatten

Redhead85 sælger


log debate