Tradono

Tilmeld/Afmeld besv. emails | Læst af: 522
  • Mymoments 13-01-2019 19:49

    Er der nogen, der ved, om man kan give en sælger en god anbefaling på tradono?

    Jeg har lige købt en kjole af en bruger, som var en virkelig god sælger, og jeg vil gerne fortælle andre eventuelle købere, at de roligt kan handle med hende.

    Men kan jeg det?

  • Leaoe20 14-01-2019 16:35

    Hej Mymoments Det er muligt at give en vurdering på Tradono, hvis du har brugt Tradonos eget handelssystem, ligesom her på TS. Indtil videre er det dog kun muligt via Tradonos apps og endnu ikke på hjemmesiden. Men der er det lige på trapperne også. Hvis du bruger appen, får du automatisk besked om at du kan vurdere sælgeren, som du har handlet med. Håber det var svar på spørgsmålet,

    Kh. Lea
    Ps. jeg arbejder for Trendsales og Tradono 

  • Ajtsb70 14-01-2019 20:09

    Så kunne der komme en medarbejder på banen, når Tradano bliver nævnt. Ellers hører vi intet til jer. Hvorfor kommer i ikke på banen på de andre debatter??

  • Mymoments 14-01-2019 20:52

    Hej Lea

    Tak for svar.

    Jeg har handlet flere gange på Trendsales, men det er første gang på Tradono, og jeg har ikke brugt Tradonos handelssystem.

    Endnu engang tak for svar

  • Leaoe20 14-01-2019 21:00

    Mymoments: Godt svaret kunne opklare lidt

    Ajtsb70: Er ked af, hvis oplevelsen er at vi ikke reagerer. Typisk er I virkelig gode til at svare hinanden på spørgsmål omkring Trendsales og også Tradono herinde, derfor er det ikke altid, vi oplever der er brug for, at vi også melder os på banen. Da det er forholdsvist nyt at man kun vurdere hinanden i handler på Tradono, så jeg det oplagt at jeg meldte ind med et svar på netop dette

    Som jeg også tror jeg har skrevet herinde, så råb os altid gerne op! (og fedt, at du gør det nu også i øvrigt). Er vi sløve herinde, så tip os via support eller i Facebook-gruppen (https://www.facebook.com/groups/167078277361401) – vi svarer meget gerne på de spørgsmål der er, men ser det ikke altid herinde.

  • Mymoments 14-01-2019 21:36

    Det var faktisk sælger, der spurgte, om jeg kunne give hende en anbefaling, så andre kunne se, at hun er troværdig, og det ville jeg gerne, da hun var virkelig god.

    F.eks. skrev hun, at jeg bare kunne overføre beløbet, når hun havde sendt kjolen.

    Jeg håber, at andre også kan bruge det svar, du har givet mig.

  • Ajtsb70 19-01-2019 22:26

    Leaoe20, fik aldrig svaret dig, men oplevef absolut ingen tilstedeværelse fra jer. Muligt der sker lidt på FB,, men nu er det her på TS det burde ske. Se flere debatter om fejl o.s.v der sker intet fr ajeres side af.

    P.s der kommer igen ikke mails på besvarelser.

  • 1749grøn 20-01-2019 09:11

    Hej Lea.
    Ja i er mere end sløve, i er meget, meget sløve
    Nå i ser ikke altid kritikken herinde,jamen det er da jeres egen hjemmeside. Det skal helst foregå på facebook men vi er da en hel del der ikke er på facebook.
    Nu er der igen problemer med manglende mail på besvarelser og ikke engang det kan vi se på jeres driftstatus.
    Nej driftstatus er sidst opdateret med fejl den 6/12 , fejl på fejl der har været siden finder vi ikke der, det må vi læse på debatten. I er blevet gjort opmærksom på det mange mange gange, uden det har gjort nogen forskel
    Skriver vi til support går der flere dage inden vi får svar tilbage.
    Jeg er ikke på Tradono men kun Trendsales  Vip bruger, måske det gør en forskel for om jeg får svar tilbage 

Skriv på debatten


log debate