Tradono

Tilmeld/Afmeld besv. emails | Læst af: 2127
  • 1749grøn 01-02-2019 13:46

    Jeg har valgt at tage imod tilbudet fra Tradono, så mine annoncer vises både på TS og tradono .uden merpris. Men det fungerer ikke , jo annoncerne kom hurtig derover, men hverken STØRRELSE, FARVE, PORTO, eller NY PRIS, kan ses i annoncen. Og beskeder kan der ikke svares på
    Det må vist være en ommer
    Og på Tradono kan svar fra support tage op til 3 dage. O.K. godt det er gratis.
     

    Redigeret 01-02-2019 20:12

  • Fyrskuret 02-02-2019 10:51

    Hej, Jeg har også valgt at tage imod tilbuddet om at få mine annoncer vist på Tradono. Jeg må sige, at jeg er positivt overrasket. Alt fungerer for mig og jeg solgt faktisk noget et par timer efter overflytningen.
    Jeg tænker at vi ligeså godt kan vænne os til det, for det bliver jo nok platformen der tager over, efter Trendsales. Trendsales er efterhånden også lidt outdated, vel resultatet af at man satser på Tradono.

  • Ajtsb70 02-02-2019 16:24

    Har også sagt ja, men synes ikke det er så brugervenligt.

  • Kylle1 02-02-2019 19:14

    Hvornår har I fået tilbudt det??

  • 1749grøn 02-02-2019 19:24

    HEJ  Kylle 1. Det er 2-3 dage siden, men det er noget rigtig rod, så dem der ikke har fået tilbuddet er ikke gået glip af noget

    Redigeret 02-02-2019 21:40

  • Tinta1 03-02-2019 12:34

    Hvordan har I gået tilbudet?

  • Fyrskuret 03-02-2019 12:36

    Det kom som en mail, med et link i.

  • Tinta1 04-02-2019 22:32

    Tak for svar Fyrskuet,
    Ja den havde forputtet sig i mit spamfilter.

    Mvh.
    Tinta

  • Susset 05-02-2019 14:08

    Har også fået mail i dag og fået flyttet mine annoncer og det ser ud til at de er rigtige nok 

  • 1749grøn 05-02-2019 15:03

    Bliver der vist størrelse, og nypris i de annoncer i har fået flytter over, det gør der ikke i mine og det er 4 dage siden jeg skrev det til Tradono support og har stadig ikke fået tilbademelding
    Rigtig træls for der er da ingen salg når størrelsen ikke er oplyst

  • Susset 05-02-2019 15:06

    Jeg skriver det i teksten mht. størrelse og nypris og det er kommet med men ved ikke om det kommer med hvis man krydser af i str. boksen når man opretter på ts

    Synes bare ikke at kategorierne er bredspekterede nok på Tradono - kan se at nogen af mine ting er placeret under en mærkelig kategori i mangel af bedre  

    Redigeret 05-02-2019 15:13

  • 1749grøn 05-02-2019 15:21

    Hej Susset.
    Mange tak for svar.
    Nej jeg har ikke størrelse i teksten, kun mål, og krydser  af i størrelse boksen,
    Måske er det derfor der er problemer.
    Det havde været en god ide hvis TS + Tradono havde tjekket det inden de sendte tilbuddet ud, for uden størrelse dur annoncen ikke

  • Fyrskuret 05-02-2019 18:34

    Hej, de allerfleste af mine annoncer er det gået fint med. Men som Susset, skriver jeg som oftest også størrelsen i teksten. Trendsales gør også opmærksom på, at det er en slags "beta version" De opfordrer os til at komme med forslag til forbedrelse.
    Er der nogle annoncer der ikke er så heldige, må man jo lige redigere dem lidt.

  • Batmandsmor 05-02-2019 22:28

    Jeg accepterede også og i går var mine annoncer der - uden str. m.m - i dag er de alle væk!!!!!

    Hvad f..... er det for noget amatøragtigt noget 

  • 1749grøn 06-02-2019 10:38

    Ja de skriver det er en beta version, men jeg vil nu kalde det en alfa version.
    En rigtig gang sjusk og uprofessionel arbejde,
    Ja der er mange annoncer der ikke er heldige, og det med at redigere dem lidt  er lettere sagt end gjort, for det kan man heller ikke.          

  • -trunde- 06-02-2019 23:00


    Hvad gør jeg her,  en køber har lige købt en vare, men jeg kan ikke se hendes navn og adr, har handlet bank,,,,,er lige begyndt her ved 18 tiden, og ingen Support vil svare?
    håber i kan hjælpe mig, jeg har ikke mobilpay.

  • 1749grøn 07-02-2019 08:21

    Hej Trunde
    Du kan skrive en privat besked til hende her på TS og bede om hendes navn, adresse, mail adresse + mobil nr.

    Redigeret 07-02-2019 08:21

  • -trunde- 07-02-2019 09:35


    Hej igen

    Handlen er på Tradono, så jeg har ikke hendes navn, synes det er underligt jeg ikke får mail om handlen.

  • Leaoe20 07-02-2019 14:22

    Hej herinde, det lyder som om der er lidt blandede oplevelser med at have flyttet profilen over på Tradono også. Som Fyrskuret også nævner, så er der stadig ting vi arbejder på at forbedre, derfor er det virkelig brugbart, at I byder ind med ting, vi skal have fikset. TAK! Jeg prøver at svare på det hele, men sig lige til, hvis jeg har misset noget:

    I skulle gerne alle have modtaget tilbuddet om at flytte profilen over, enten via mail eller også kan det ses på trendsales.dk, når I er logget ind. Så længe I er betalende VIPs på TS, har I som noget helt nyt også automatisk adgang til alle VIP-fordele på Tradono uden det koster noget ekstra.

    Det er rigtigt at størrelsen ikke er flyttet med over på alle annoncer. På TS er det, som I jo  ved, muligt selv at udfylde størrelsen, dvs. man kan i princippet selv opfinde en størrelse. Det gør det svært at søge på størrelser, da listen kan blive RIGTIG lang. Så derfor er det lavet lidt anderledes på Tradono, hvor man i stedet kan vælge blandt en række størrelser, så flere også finder frem til ens annonce, hvis de søger på størrelser. Indtil nu har vi derfor kun flyttet størrelsen med over, hvis størrelsen var blandt de "godkendte". Vi er dog ved at udvide løsningen nu, så vi altid fremover flytter størrelsen med over i annoncebeskrivelsen. Jeg beklager, det ikke er tilfældet på alle jeres annoncer, nu hvor I jo har brugt tid på at lave en fyldestgørende annonce på TS.

    Hvad angår farve og nypris, så er det ført med over, men står på Tradono i annoncebeskrivelsen, fremfor som et “felt” for sig selv. På Tradono kan det – modsat på TS – stadig søges frem, selvom det står i beskrivelsen. Det samme gælder i øvrigt størrelser.

    Den portopris, der er angivet på TS  er ikke flyttet med over, da porto fungerer lidt anderledes i forbindelse med handler på Tradono: derfor ser man heller ikke adresserne på hinanden, når man handler på Tradono. Man angiver bare pakkens vægt, og så klares portoen helt automatisk, som en del af handelssystemet. På den måde slipper man for at skulle skrive købers adresse på pakken – man får blot en kode, man som sælger skriver på sin pakke og indleverer i nærmeste DAO pakkeshop. Så det er også derfor, du ikke har modtaget nogen adresse på din køber -trunde-, du skulle dog have modtaget en pakkekode i din “besked”-indbakke på Tradono. Sig meget gerne til, hvis det ikke er tilfældet.

    Der er lige nu desværre nogle fejl med redigering af annoncen fra computeren – vi er på sagen og jeg beklager at det har drillet for nogle af jer.

    1749grøn; når du oplever at beskeder ikke kan svares på, kan det så skyldes at du ikke er logget ind, eller oplever du også problemet når du er logget ind?

    Batmandsmor: når jeg kigger på din Tradono-profil ser det ud til at alle dine annoncer er der. Men sig endelig til, hvis noget ser anderledes ud hos dig, så tjekker vi op på det.

    Susset: hvis du har mulighed for at dele med mig, hvilke kategorier, du synes der mangler, så vil det være en stor hjælp for mig, så jeg kan gå videre med det!

    Ajtsb70: du må meget gerne dele mere om, hvad du ikke synes er særligt brugervenligt. Jeg vil meget gerne følge op på det, så vi kan forbedre det.

    /Lea
    Fra Trendsales og Tradono
     

  • Illonaanette 07-02-2019 14:35

    Jeg har intet hør fra TS og jeg er også VIP??

  • -trunde- 07-02-2019 14:55

    Lea.

    Har ikke modtaget en pakkekode i min “besked”-indbakke på Tradono.

    Jeg har aldrig fået mail fra  Tradono.

    Vh/ Kirsten

  • Leaoe20 07-02-2019 16:50

    Illonaanette; det kan se ud som om, at det skyldes at vi ikke har tilladelse til at sende dig mails. Men jeg er selvfølgelig ved at sørge for, at du hurtigst muligt får adgang til tilbuddet også.

    -trunde-: det lyder mystisk. Jeg er ved at tjekke op på det og vender tilbage, når jeg har fundet ud af, hvad der kan være sket.

  • Illonaanette 07-02-2019 17:17

    Jeg kan ikke forestille mig, at der ikke er tilladelse til at sende mig mails, for jeg får da besked fra købere i min indbakke.

  • -trunde- 07-02-2019 17:27

    Leaone

    Kan se Lea har skrevet dette til mig.... Den skulle gerne hedde "Succes! Dette er aktiveret på din Tradono-profil". .

    Jeg har intet fået, heller ikke i spam mail.

  • Leaoe20 07-02-2019 18:39

    Illonaaanette; i den her sammenhæng er det en anden type mail end dem, du får på besvarelser. Vi har ikke tilladelse til at sende dig mails med nyhedsbreve, tilbud m.v. Dem kan man nemlig vælge til og fra her https://www.trendsales.dk/main.asp?site=edit_userprofile&step=emails Men jeg sørger for at du får besked om tilbuddet direkte her på trendsales i stedet for per mail.

    -trunde- den mail vi to skrev om i Facebook-gruppen, er ikke den samme, som den invitation, der er sendt ud. Den du nævner her er den mail man får som "kvittering", når man har overført sin Trendsales-profil til Tradono, hvori man får info om login osv.    

    Redigeret 07-02-2019 18:40

  • Batmandsmor 07-02-2019 19:16

    Jeg kan se 5 gamle annoncer og intet andet!

  • 1749grøn 07-02-2019 19:19

    Hej Leaoe.
    Ang. Kun godkendte størrelser er flyttet med over på Tradono, Jamen er str. 38 - 40 -44  osv. ikke en godkendt størrelse, det er jo det der står i tøjet. Vil du så ikke give en anvisning på hvad der så skal stå.
    Ny prisen der er oplyst på TS hvor står den.
    Ang. Send beskeden på TS besvarelser skal sendes med ENTER, det var måske en god ide at gøre opmærksom på i besvarelse feltet. En forbedring mere der er værd at overveje.
    Men jeg syntes der er uprofessionel at alle de forbedringer som du skriver i arbejder på ikke er fanget intern inden det bliver sendt videre til os brugere.
    Derfor har jeg også bedt jer om at fjerne min Tradono  profil, med fejl på fejl er der alligevel ingen salg.

  • Leaoe20 07-02-2019 19:41

    Batmandsmor: kan det måske være fordi du kigger på en anden profil end mig? Måske en tidligere Tradono-profil? Jeg ser denne, som er den dine Trendsales-annoncer er overført til: https://tradono.dk/p/222400. For at komme ind på den kan du blot benytte email og samme adgangskode som den du bruger her på TS.

    1749grøn: Jo, de størrelser du nævner er på listen. Har du et link til en annonce, hvor en af de størrelser ikke er kommet med? Så tjekker jeg, hvad der kan være sket. Nyprisen er angivet som "oprindelig købspris" nederst i beskrivelsen. God idé at gøre det mere tydeligt at en besked sendes ved tryk på enter, det får vi fikset.

  • Kylle1 07-02-2019 19:48

    Jeg har heller ikke fået invitation, og jeg kunne da også godt tænke mig at prøve.

    Vh Kylle
    VIP/moderator

  • 1749grøn 07-02-2019 21:28

    Hej igen Leao
    Jamen hvis de størrelser er på listen, hvorfor er de så ikke med i annoncen, har du en forklaring på det. Jeg mangler mange størrelser på mine annoncer, og det med størrelser på listen syntes jeg er gætværk, istedet for at finde problemet.
    Ligeledes mangler der størrelse på sko størrelse 39 ,jamen det må i da også have på listen
    Jeg giver dig 3 eksempler som du efterspurgte
    ID numre  58365365 + 58357947 + 58338184
    De annoncer der er overflyttet fra TS og hvor prisen var + porto, er de ikke blevet til inklusiv porto på Tradono ?.

    Redigeret 08-02-2019 09:14

  • Ajtsb70 08-02-2019 09:20

    Hej Leao

    Så svarer du igenpå en debat vedr, Tradano. Jeg har nævnt det før, kunne du ikke værelige så flittigt med debatter der vedrører Trendsales, vi er altså nogen der benytter os af det endnu, og faktisk også betaler VIP. Mailkommunikation stadig med op til 1 døgns forsinkelse, er i mon ved at lukke platformen nedeller prøver opå at skræmme os væk??

    Mvh
    Anja

  • Leaoe20 08-02-2019 09:32

    Hej Ajtsb70: som nævnt i den anden "Tradono"-debat, så er I jo typisk virkelig gode til at svare hinanden på spørgsmål omkring Trendsales herinde, derfor er det ikke altid, jeg har været obs på at der er brug for, at jeg også byder ind i de debatter. Mht. Tradono er det nyt for mange, derfor har jeg været mere "flittig" i den sammenhæng. Men jeg er rigtig ked af, at det er den oplevelse, du har. Når det drejer sig om eks. forsinkede mails, er vores support-team også de allerbedste at henvende sig til. Og support benytter, som du ved, driftsinfo til at informere om det, fremfor herinde på Mag. Er det din oplevelse, at det ikke er tilstrækkeligt at få kontakt til os / info fra os den vej rundt?

    -trunde-: angående din handel på Tradono og din manglende pakkekode i "besked"-indbakken. Jeg har tjekket, og årsagen er at køber endnu ikke har godkendt handelsanmodningen. Så snart det sker, får du pakkenkoden helt automatisk

  • Leaoe20 08-02-2019 10:00

    1749grøn: jeg finder ud af, hvad der er op og ned mht. størrelserne, du oplever ikke er kommet med over – tak for ID numrene! Skostørrelse 39 findes på Tradono, men undersøger, hvad forklaringen kan være til at den ikke er kommet med over.

  • 1749grøn 08-02-2019 10:19

    Hej igen Leaoe 20
    Tak for svar, på størrelser.
    Men jeg mangler svar på om de annoncer der på TS der var en + porto pris er flyttet over på Tradono som en pris inklusiv porto.

  • Leaoe20 08-02-2019 10:36

    1749grøn; tjekker lige op, så jeg er helt sikker på at jeg giver dig det korrekte svar.

    Kylle1; jeg har netop sendt dig en mail med dit link, så du kan prøve  

  • Ajtsb70 08-02-2019 12:15

    Hej Leao,

    Nej,synes jeres support og kommunikation er total mangelfuld. Føler ikke på nogen måde at vi bliver tilgodeset her på TS. Vi bliver lovet flere fordele som VIP og nye tiltag, men intet sker. Så nej er ikke tilfreds.

  • -trunde- 08-02-2019 13:13

    Hej Leao,

    Tak for info om min handel på"Tradono" men har skrevet til support, jeg gerne vil ha slettet min profil på "Tradono", men har desværre ikke hørt noget endnu.

     

    Redigeret 08-02-2019 19:06

  • 1749grøn 09-02-2019 10:09

    Hej igen Leaoe20
    Er det en større undersøgelse du er i gang med ang. De annoncer der på TS  var en + porto pris er de flyttet over på Tradono som en pris inklusiv porto.,
    Jeg syntes faktisk det er ret vigtig at få et hurtig svar, men hvis Tradono dækker portoen hvis den ikke er med er der selvfølgelig ikke noget der haster.

    Redigeret 09-02-2019 11:03

  • Ajtsb70 09-02-2019 10:56

    Leao er nok gået i hi igen :)

  • -trunde- 09-02-2019 11:41

    Hej Leao,

    Tak for hjælpen, nu har support slettet min profil på Tradono.

  • Leaoe20 09-02-2019 12:05

    -trunde-: det lyder godt og det var så lidt.

    Ajtsb70; er ikke gået i hi, selvom februarvejret indbyder til det

    I første omgang et svar på portoprisen:

    Hvis prisen på TS er angivet inklusiv porto (dvs. som "betales af sælger"), så er det den samlede pris inklusiv porto, der er overført. I de tilfælde prisen er angivet uden porto (dvs. som "betales af køber") så er prisen overført uden porto. Så det er altid det, der står i feltet "pris" på TS, der er overført. Vi er ved at løse, at vi tilføjer info om, hvorvidt prisen angivet på annoncen er med eller uden porto, indtil da beklager jeg, at det ikke står fuldstændig tydeligt.

    Ingen annoncer fra TS overføres med "køb nu" slået til på Tradono, som det også blev oplyst i de trin, hvor annoncerne blev overført. Så derfor vil prisen angivet aldrig være en, man forpligter sig til at sælge til. Opretter man en handel på Tradono, så kan prisen altid justeres udfra det, man bliver enig med køber om (som på TS) og derudover angiver man i den forbindelse pakkens vægt, hvorefter portoprisen automatisk lægges oveni købers pris.

    Jeg vender tilbage mht. størrelserne – det er faktisk en lidt større undersøgelse, for at sikre det helt korrekte svar

    Dejlig lørdag til jer alle!

  • 1749grøn 09-02-2019 12:24

    Hej Leaoe20.
    Tak for svar.
    Alt det rod vil jeg ikke være prøveklud til, så vil du slette min profil på Tradono, så kan jeg vende tilbage dertil hvis i nogensinde får tjek på det .
    Også en god lørdag til dig

  • Kylle1 09-02-2019 14:32

    Jeg synes, I er lidt hårde ved Lea, men sådan er det jo altid, at det er budbringeren, det går ud over. Vi er så forvænte med, at alt faktisk bliver serveret på et sølvfad fra TS, selvom man sikkert endda ikke altid bruger ts pay men bare mobile pay, og det er jo ikke ligefrem med til at holde TS i gang

    Jeg har da tænkt mig bare at se, hvad Tradono egentlig er, og så bare tage en handel ad gangen, hvis der skulle komme nogen. Et forsøg - ingen udgifter, det er da et godt tilbud??

  • -trunde- 09-02-2019 15:01


    Kylle1


    God ide du prøver Tradono , jeg kan desværre slet ikke med noget jeg ikke synes jeg  har styr på og kan overskue.
    Synes nu også ( Leaoe20.)  hjælper både her på ts. og på fb.


    Kylle1, Håber du må få et godt salg på Tradono


    Redigeret 09-02-2019 15:02

  • 1749grøn 09-02-2019 15:21

    Kylle 1
    Du syntes vi er lidt hårde ved Leaoe, det er nu ikke meningen hun skal tage det personlig, men det er jo til hende vi må udtrykke vor utilfredshed til, med en efter min mening noget der aldrig burde være sendt ud til brugerne før alt var tjekket af og i orden. Direktøren hører vi jo ikke fra mere, det var kun spændende en enkelt gang eller 2 efter han lige var startet, men selvfølgelig burde utilfredsheden havne der .Og bestyrelsen må være utrolig nemme at være direktør for.

  • Ajtsb70 09-02-2019 15:33

    Hej

    Måske vi er hårde ved Leao, det er muligt, men hun er den eneste fra TS vi bare hører en smule fra. Jeg har været VIP bruger i knap 5000 dage, så der er lagt en anselig sum penge. Udover det handler jeg i 99% tilfælde TS pay. Så også der støtter jeg.

    Vi får efter min mening, ikke det vi betaler for, ingen kompensation som før i tiden når tingene ikke virkede. Ingen information.

    Anja

  • Kylle1 10-02-2019 17:03

    Nu er jeg som sagt gået med på "spøgen" og kan godt se, at der er et par ting, man skal kæmpe med - især det med inkl. el. plus porto. Men jeg skylder at fortælle, at jeg siden i går aftes har solgt tre ting - noget man ikke er vant til mere pr. dag, så jeg blir ved lidt endnu i hvert fald!

  • Tinach 10-02-2019 20:17

    Hvorfor kan jeg ikke svare på en besked, eller et bud?

  • -trunde- 10-02-2019 22:42

    Kylle1

    Tillykke med de 3 ting du har solgt, du kan åbenbart godt finde ud af det med man ikke

    får købers navn og adr.....flot

  • Illonaanette 10-02-2019 22:57

    Har lige været inde omkring Tradono for at se hvordan siden virker. Jeg har endnu ikke benyttet mig af tilbuddet, derfor ingen profil og ikke logget ind.

    Jeg kan ikke nogen steder finder betingelser for medlemskab, handelsbetingelser osv. er jeg bare blind??

  • Kylle1 11-02-2019 08:00

    Trunde - tak. Nej, man får ikke købers navn og adresse, og det virker også lidt mærkeligt, men det kommer automatisk (uden at du nogensinde får det at se), når en handel godkendes , og man bare får et nummer, der skal skrives på pakken. Ja, det kan godt virke lidt upersonligt, men man kan jo altid bede om det, da der er meddelelsesplads på selve annoncen, hvor man kan skrive frem og tilbage.

    Vh Kylle

  • Fimselus 11-02-2019 14:26

    De skulle nok lige tjekke de annoncer på den side, under Chanel er der kopivare og kan intet sted se man kan melde det, som herinde, derinde skal man skrive navn osv , og folk gider da ikke bruge så meget tid på det, men kopi varerne er der kommet derinde også. 

  • Leaoe20 12-02-2019 11:25

    Hej igen Først og fremmest; jeg er helt ok med at nogle kommentarer kan synes lidt hårde – jeg tager det ikke personligt, men sætter derimod pris på, at I deler jeres ærlige mening og råber os/mig op, bliv endelig ved med det.

    Og derudover er jeg, på vegne af hele teamet, ked af at nogen af jer har oplevelsen af at der ikke er kompensation, når noget fejler eller at I oplever ikke at høre fra os. Jeg ved at support gør alt de kan for at følge med, særligt når vi kæmper med et site, der i tide og utide hoster og ikke opfører sig som vi gerne vil. Det er en daglig frustration herinde på TS-kontoret, at vi ind i mellem ikke kan levere 100 %, særligt til jer, der er VIPs. Som I forhåbentlig ved, arbejder vi så hurtigt vi kan på at skabe en bedre løsning, hvor vi sammen med Tradono kan samle alle brugere og annoncer ét sted, til glæde for både købere og sælgere.

    Indtil da er det virkelig dejligt at høre, at flere af jer har haft mod på at prøve Tradono og, ikke mindst, at der har været god succes med salget for nogle af jer. 

    Nu bliver det lidt langt, men prøver at besvare alle spørgsmål;

    1749grøn; support har bekræftet at din profil er slettet igen, du har været i dialog med dem, kan jeg forstå. Jeg håber du vender tilbage igen, når de forbedringer, I blandt andet foreslår herinde, er helt på plads.

    Mht. størrelserne; den er kun overført, hvis der er valgt fra den foreslåede liste på på TS og hvis størrelsen på listen havde et tilsvarende “match” på Tradono. I alle andre tilfælde, eks. hvis man har valgt muligheden “indtast selv”, så hentes størrelsen med over i beskrivelsen på annoncen, men indsættes ikke i “størrelsesfeltet”. Størrelsen kan som sagt stadig søges frem på Tradono, selvom den kun står i beskrivelsen. Der har været en fejl, så det desværre ikke altid skete – det er fikset nu og jeg beklager det ikke er kommet med over hos jer alle.

    Illoannette: din invitation er tilgængelig nu, når du er logget ind på trendsales.dk (den dukker op så snart du logger ind). Mht. betingelser for medlemskab, handelsbetingelser osv, så er det korrekt at de ikke er tilgængelige, når du ikke er logget ind. Når du overflytter din profil fra Trendsales til Tradono (hvis du tager imod tilbuddet) bliver du præsenteret for brugerbetingelserne samt privatlivspolitikken på Tradono – de er også altid tilgængelige, når først man er logget ind, men altså ikke når du ikke er logget ind, som det er nu. Når du handler på Tradono, vil handelsbetingelserne også fremgå. Men sig meget gerne til, hvis du mangler noget information derudover.

    Tinach: jeg vil meget gerne høre mere om, hvor du oplever at du ikke kan svare på en besked eller et bud? Vi har prøvet at fejlfinde herinde, men det er ikke lykkes os. Så del endelig, hvor du oplever, at det ikke virker.

    Fimselus: vi er ved at gøre det endnu mere tydeligt, hvor man kan indrapportere kopivarer. Det er dog allerede muligt i dag, også uden man skal dele navn osv. Du skal bare klikke på det lille flag inde på annoncen, hvorefter du får en mulighed for at indberette annoncen, herunder kan du klikke “kopivare” og sende ind til support, som så rydder op i det.  

    Redigeret 12-02-2019 11:26

  • Ajtsb70 12-02-2019 12:47

    Det der kunne være fedt, det var at når man fornede annoncerne på det ene site eller oprettede nye, at de så var begge steder. Hvis man har en aktiv profil på begge sites.

  • Illonaanette 12-02-2019 13:07

    Leaoe: ja jeg har stadig nogle spørgsmål udover det med medlemskab, handelsbetingelser. Jeg har sendt mail til support i søndags med supplerende spørgsmål, fået en #ticket, men intet hørt endnu.

    Personligt synes jeg det er meget forkert at betingelser for medlemsskab ikke vises før man er blevet medlem - mener for i øvrigt ikke det er lovligt - det er muligt de er svarende til TS, men man kan jo godt være medlem af Tradono uden at have været det på TS.

    Og ja jeg har set invitationen, når jeg logger på her, men vil ikke gøre brug af tilbuddet, førend jeg har fået svar på mine spørgsmål.

  • Fimselus 12-02-2019 13:38

    Leaoe er anmeldt men er stadig ikke lukket, præsis som herinde, går der længe inden der sker noget

  • Tinach 12-02-2019 17:14

    Hvordan sender jeg denne besked, der mangler en send kamp, eller er det mig der er dum??

  • Tinach 12-02-2019 17:18

    Kan heller ikke få billedet på, det jeg mener at når jeg skriver en kommentar til et spørgsmål på mine annoncer, mangler jeg en en send knap

  • -trunde- 12-02-2019 17:40


    Tinach

    Du er ikke dum, den korte tid jeg var på Tradono kunne jeg heller ikke finde ud af det,
    blev sur en dag og trykkede 2-3 gange..lige som send på fb....så fik jeg sendt den besked.

  • Fyrskuret 12-02-2019 19:23

    Hej, det er "enter" knappen der sender på Tradono:-P

  • -trunde- 12-02-2019 19:31


    Fyrskuret

    Ja- du har da ret glemte lige den hed  "enter" knappen.

  • Leaoe20 13-02-2019 11:27

    Hej igen

    Illonaanette: godt at du har udbedt dig mere info omkring det, du mangler svar på. Jeg ved at support er på sagen. Mht. betingelserne for medlemskab/profil, så vises de altid før man opretter sin profil, uanset om man opretter sin profil som normalt på Tradono eller om man overfører sin profil fra Trendsales. Der følger vi selvfølgelig lovgivningen og vi er uanset hvad også helt enige om, at det giver bedst mening, at man på forhånd får adgang til den rette info.

    Tinach – ahh, jamen det forstår jeg egentlig godt du (og I andre) undrer dig over! Det er ikke lavet helt tydeligt, som det er nu, nej. Vi var faktisk igang med at sørge for at vi skrev en lille hjælpetekst, så det var tydeligt at "enter" sender beskeden. Men efter feedback fra bl.a. jer, laver vi nu en besvar-knap i stedet, så det bliver helt tydeligt og fungerer ligesom på TS, når man vil sende sin kommentar eller privatbesked. På den måde kan man også lave linjeskift med "enter"-knappen uden beskeden pludselig sendes Jeg forventer at det er fikset indenfor den næste uges tid

  • Sonne55 14-02-2019 00:21

    Hej Leaoe20.
    Jeg skriver til dig her fordi det åbenbart er den enesste måde man kan komme i tale med TS på. Jeg modtog en mail fra TS med overskriften:"Vi har givet dig gratis VIP-medlemskab på Tradono". Jeg svarede TS med en mail for en uge siden og har endnu ikke hørt fra dem. Nedenfor er en kopi af min mail.



    Fre 08-02-2019 11:07
    Til Trendsales.

    Jeg forstår intet ?
    Jeg har netop betalt for VIP-medlemsskab på Tradono, men der var ingen der oplyste om denne mulighed. Heller ikke selv om jeg er en af de 88 personer, som er med til at give feed-back på jeres side  Test nye features med Trendsales   på Facebook.

    Jeg har altså betalt for VIP-medlemsskab begge steder.   Og nu kan jeg så få det gratis på Tradono fordi jeg er medlem på Trendsales !!!!

    Jeg har fgl spørgsmål:     
      1. Gælder det begge veje, at hvis man er VIP-medlem det ene sted, så er man også gratis VIP-medlem det andet sted ?    
    2. Når mit VIP-medlemsskab på Trendsales udløber om kort tid, skal jeg så forny det ? Eller skal jeg ikke  ?       
    3. Får jeg så mine penge for VIP-medlemsskab på Tradono tilbage ?

    Jeg synes det er underligt, når jeg er en af de 88 personer, at jeg så ikke er orienteret, og at jeg har betalt et stort beløb uden nogen som helst grund.

    Håber på at få en god forklaring.

    Mvh
    xxxxx xxxxxxxx



    Fra: Trendsales
    Sendt: 7. februar 2019 19:54
    Til: xxxxx
    Emne: Vi har givet dig gratis VIP-medlemskab på Tradono

    Eksklusivt til dig der er VIP:

    Kan du ikke se mailen? Klik her!
    Hej xxxxx


    Som noget nyt giver dit VIP-medlemskab på Trendsales dig automatisk også adgang til alle VIP-fordele på vores søster-site Tradono by Trendsales.

    Da du allerede har aktiveret din Trendsales-profil på Tradono, betyder det, at du nu vil have gratis VIP-medlemskab på Tradono, hvis du er betalende VIP-medlem på Trendsales stadigvæk.


    Hvis du ikke længere er betalende VIP-medlem på Trendsales, kan du altid blive det igen, så du får adgang til VIP begge steder.

  • 1749grøn 14-02-2019 07:54

    Hej Leao20.
    Den 7 februar svarede du følgende her på debatten.
    God idé at gøre det mere tydeligt at en besked sendes ved tryk på enter, det får vi fikset.
    Efter min mening er det bestemt ikke i orden at der går yderlige 6 dage ,hvor mange ikke ved hvordan der sendes , fordi det stadig ikke er fikset.
    Kører Tradono videre efter samme princip som TS , hvor der loves forbedringer, men intet sker ?.

    Redigeret 14-02-2019 09:22

  • Maria44 14-02-2019 11:36

    Tror også jeg dropper ud at det der Tradono-hejs igen. Folk løber fra aftaler om mødes og handle - spild af min tid.

    Synes det er det samme som TS - havde bare håbet på en masse mødes og handle aftaler (så vi ikke smider loads af penge efter forsendelser og så bliver varen billigere) da man lettere kan se hvor jeg bor.
    Kuk kuk

  • Leaoe20 14-02-2019 14:39

    Sonne55: du skulle gerne have modtaget et svar nu, jeg beklager på vegne af support at svaret var lidt forsinket. Som du også kan se i svaret på henvendelsen, så trækkes du naturligvis ikke for noget, du har ret til at få adgang til gratis, heller ikke selvom du lige har betalt. Vend endelig tilbage på henvendelsen, hvis du har opfølgende spørgsmål.

    1749grøn; som jeg også skrev i går, så var vi i gang med at lave en løsning med en hjælpetekst, så det var mere tydeligt. Det var den løsning, jeg henviste til d. 7. februar. Men vi har efterfølgende fundet ud af, at den løsning ikke var god nok (derfor nåede den aldrig ud til jer), i stedet laver vi nu en send-knap. Og den er som nævnt klar inden for den næste uges tid. Vi vil gerne sikre os, at det fungerer ordentligt denne gang, så derfor kan jeg desværre ikke love at det sker hurtigere

  • -trunde- 14-02-2019 14:51

    Hej Leao20

    Kan man ikke bruge samme måde med betaling ved handel på Tradono som på Trendsales.....?? eller er jeg den eneste der ikke bruger mobilpay?

    Redigeret 14-02-2019 19:53

  • Sonne55 14-02-2019 22:20

    Hej Leao20
    Jeg bliver desværre nødt til at vende tilbage til dit svar til mig.

    Jeg har INTET hørt nogen steder fra. D 6. feb betalte jeg 476,35 kr for et Tradono VIP medlemsskab (forøvrigt et synes jeg underligt skævt beløb). Og få dage efter fik jeg en mail om, at jeg fik gratis medlemsskab hos Tradono pga mit VIP medlemsskab på TS. Jeg skrev - som tidligere nævnt - til TS support. Men nu mere end en uge senere har jeg INTET hørt. Og pengene er ikke blevet tilbageført.

    Jeg må sige, at jeg undres !

  • Leaoe20 14-02-2019 22:37

    Hej igen Sonne55: du bør have modtaget et svar på din henvendelse i dag, som skrevet ovenfor? Vi har sendt en mail med svar på din henvendelse i dag kl. 14.27. Mit svar ovenfor var bare en opsummering af det, der står i svaret til dig på mail I mailen er det uddybet nærmere.

    -trunde-: er ikke helt sikker på, hvad du mener, så sig til, hvis jeg har misforstået dit spørgsmål Man kan handle via Tradono, som man kan på Trendsales, også med sit betalingskort. Men på Tradono kan man også vælge at bruge MobilePay som betaling direkte igennem Tradono – gør man det, er man fortsat sikret. Handler man gennem MobilePay helt på egen hånd, udenom Tradono har man ikke samme sikkerhed.

  • Sonne55 15-02-2019 11:30

    Hej Leaoe20
    Jeg har IKKE modtaget en mail fra jer. Der chekket både under "indkomne mails", "spam-mails" og "slettede mails".

    Jeg har IKKE modtaget nogen mail !   Vil I være søde at sende den igen.

    På forhånd tak.
    Mvh Sonne

  • Ajtsb70 15-02-2019 11:54

    Fatter simpelthen hat af det. Desværre tror jeg at de skyder sig selv i foden, ved at have så to ens platforme. Det styrker ikke salget nogen af stederne. Kun hvis der automatisk blev rettet i annoncerne begge steder, og automatisk fornyet begge steder. Har lige prøvet at redigere i annoncerne men det kan jeg ikke den starter med at jeg skal sætte flere billeder ind, kan hverken lukke eller redigere.

  • Leaoe20 15-02-2019 13:00

    Sonne55: jeg har netop gensendt dig mailen, så lad os håbe den når frem til dig denne gang Sig til, hvis den fortsat ikke er dukket op.

    Ajtsb70: for nu har vi valgt at åbne op for at man nemt kan komme igang på Tradono og få sine annoncer overført én gang. På sigt er det planen at samle alle annnoncer og købere/sælgere på én platform, for du har helt ret i at det selvfølgelig er en fordel at man som sælger kun skal rette/fornye/oprette ét sted, ligesom man som køber vil have mange fordele ved kun at skulle søge ét sted. Vi arbejder som nævnt herinde så hurtigt vi kan på at skabe en samlet løsning.

    Er det fra computeren, du ikke kan redigere? Der er desværre en fejl med billeder, der ikke altid loader på enkelte annoncer – vi er i fuld gang med at fikse fejlen. Hvis du vil aktivere/deaktivere eller slette en annonce skulle det dog fortsat være muligt, når du går ind under "mine annoncer".

  • Ajtsb70 15-02-2019 17:00

    Det er prøvet både på Ipad og PC, samme resultat. Og nej kan ikke komme videre, med at redigere eller lukke eller forny

  • Sonne55 15-02-2019 22:15

    Leaoe20  Der er stadig ingen mail til mig. Og heller ikke i spammails. Jeg har chekket, at I har den korrekte mailadresse.
    Så det er underligt. 

  • Illonaanette 16-02-2019 15:55

    Sådan som jeg har forstået det, så er man 'tvunget' til at bruge DAO, hvis der skal købes via Tradonos handelssystem/sikkerhed, så må det betyde at der ikke kan sælges til øvrige lande mere??

Skriv på debatten

1749grøn sælger


log debate